|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik stuur ze nergens naar toe, het is een vrij land ... blijkbaar vinden de dames het in A'dam en Utrecht gezelliger shoppen dan in R'dam ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dit zegt weer meer dan voldoende, normaliter spreekt men idd over "mijn vrouw en ik" ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nergens, rare naam voor een vrouw, maar goed Lijdensweg is ook een aparte naam.. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Is al bekend wanneer en waar de film te bewonderen is?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2013 door Leonidas -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bij Pathe Rotterdam. Zou in eerste instantie in oktober in première gaan, maar er was wat gesteggel over de muziekrechten. Ik heb een gerucht gehoord dat ie medio januari dan toch echt te zien zal zijn. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Oké bedankt. Wat gegoogled op de Pathe site en daar staat: Release: 31 december 2014
Dat zou betekenen dat we nog meer dan een jaar moeten wachten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik heb nu weer doorgekregen 12 Februari bij pathe de Kuip. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Ik zal er zijn. En nou maar hopen dat het niet opnieuw uitgesteld wordt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Potver krijg er tranen van in mijn broek mooie film |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bedankt, ik vouw hem er in op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
vh weekend nog de trailer gezien wat een vet filmpje |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Gisteren kaartjes gekocht. Half februari gaan we de film bekijken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En het ging niet over hooliganisme? Jaja, maar in ieder geval eentje die er van geleerd heeft. Heeft ie wel voor vast gezeten , door zijn ' maten' verraden ... Lekkere supporters zijn dat! Als het geen randdebielen waren geweest hadden ze zich netjes aangegeven.
En dat mooie gebouw nog gezien op kop van zuid? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 - 21:20 schreef lijdensweg het volgende:En het ging niet over hooliganisme? Jaja, maar in ieder geval eentje die er van geleerd heeft. Heeft ie wel voor vast gezeten , door zijn ' maten' verraden ... Lekkere supporters zijn dat! Als het geen randdebielen waren geweest hadden ze zich netjes aangegeven. En dat mooie gebouw nog gezien op kop van zuid? Daar kom je nu pas achter? Wat ben jij een domme nepsupporter!! Kan jij gewoon ff niet je waffelt houden? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Weet je wat hotjumper zou zeggen? Eeuwige jeuk met te korte armpjes! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-documentaire in recordtijd Kristal
De documentaire The Other Side of the Heart is White heeft binnen een recordtijd meer dan 10.000 bezoekers getrokken. De film behaalde binnen tien dagen de status Kristal, een prijs die aan documentaires wordt uitgereikt als ze deze mijlpaal passeren. Dat heeft het Nederlands Film Festival zondag bekendgemaakt.
De verdienste is opmerkelijk omdat de film, die vertelt over de levens van verschillende Feyenoord-fans, alleen maar te zien is in Pathé De Kuip in Rotterdam. Het is bovendien de tweede Kristallen Film die in twee weken tijd wordt vergeven. Ook de film Buitenkampers, over de ontberingen van Indische Nederlanders tijdens en na de Tweede Wereldoorlog, behaalde eerder deze maand de bijzondere status.
The Other Side of the Heart is White trok de afgelopen twee weken doorlopend uitverkochte zalen in Pathé De Kuip. In de documentaire gaan regisseur Leonardo Pansier en Brandon Baan op zoek naar de vraag wat trouwe fans van voetbalclub Feyenoord drijft. Waarom gaat een moeder een paar dagen na de bevalling al met haar baby naar de Kuip? En waarom verliest een Rotterdamse zakenman liever een belangrijke klant dan van hem te moeten horen dat hij vrede heeft met gelijkspel?
Het is de tweede bekroning die het NFF dit weekeinde uitreikt. Eerder werd de komedie Toscaanse Bruiloft beloond met een Platina Film, omdat de 400.000 bezoekers zijn gepasseerd. Bron:AD |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 17:00 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord-documentaire in recordtijd Kristal[ afbeelding ] De documentaire The Other Side of the Heart is White heeft binnen een recordtijd meer dan 10.000 bezoekers getrokken. De film behaalde binnen tien dagen de status Kristal, een prijs die aan documentaires wordt uitgereikt als ze deze mijlpaal passeren. Dat heeft het Nederlands Film Festival zondag bekendgemaakt.De verdienste is opmerkelijk omdat de film, die vertelt over de levens van verschillende Feyenoord-fans, alleen maar te zien is in Pathé De Kuip in Rotterdam. Het is bovendien de tweede Kristallen Film die in twee weken tijd wordt vergeven. Ook de film Buitenkampers, over de ontberingen van Indische Nederlanders tijdens en na de Tweede Wereldoorlog, behaalde eerder deze maand de bijzondere status. The Other Side of the Heart is White trok de afgelopen twee weken doorlopend uitverkochte zalen in Pathé De Kuip. In de documentaire gaan regisseur Leonardo Pansier en Brandon Baan op zoek naar de vraag wat trouwe fans van voetbalclub Feyenoord drijft. Waarom gaat een moeder een paar dagen na de bevalling al met haar baby naar de Kuip? En waarom verliest een Rotterdamse zakenman liever een belangrijke klant dan van hem te moeten horen dat hij vrede heeft met gelijkspel? Het is de tweede bekroning die het NFF dit weekeinde uitreikt. Eerder werd de komedie Toscaanse Bruiloft beloond met een Platina Film, omdat de 400.000 bezoekers zijn gepasseerd. Bron:AD Mooi, alleen de film vond ik geen zak aan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Leuk dat je weer per se iets zoekt om de eventuele confrontatie aan te gaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zeer voorspelbaar hahahaha. . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is herhaling. Had ie al gezegd. Toen geen respons |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooi ,als jij dat vind! Dat ik het een KUT film vind ervaar jij als de confrontatie aan gaan? Zo, dan heb je wel veel frustraties ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zo zie je maar weer. De aanhouder wint :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Typisch L, die herhalingen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, moet jij zeggen met je 5-0 en 0-5 voorspellingen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 17:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mooi ,als jij dat vind! Dat ik het een KUT film vind ervaar jij als de confrontatie aan gaan? Zo, dan heb je wel veel frustraties ... Si. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat een jankerd ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo! De beste vertolking van een verwachting die ik in tijden gelezen heb. Ophangen in de kleedkamer morgen en allemaal hardop lezen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het interesseerd ze geen enne fuck.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je hebt het of je hebt het niet, dat Feyenoord gevoel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Sommigen herkennen überhaupt geen gevoel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das pas een Lijdensweg. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ga toch lekker Carlo en Irene kijken muts! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb inderdaad niet veel met dit soort stompzinnige emotie ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Feyenoord emotie ja, maar janken om Rotterdam? Dat is lomp vind ik ... Dat heeft niks met het Feyenoord gevoel te maken. Daar doe je alle supporters van buiten Rotterdam te kort mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 14:07 schreef lijdensweg het volgende:[..] Feyenoord emotie ja, maar janken om Rotterdam? Dat is lomp vind ik ... Dat heeft niks met het Feyenoord gevoel te maken. Daar doe je alle supporters van buiten Rotterdam te kort mee. Slecht gelezen, L. Gaat niet over Rotterdam, gaat over beleving in eerdere decennia en de andere tijden daarin van nu, over een club die aan je vastgekleefd zit.
Nog een keer lezen, L., snap je het beter. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 14:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Slecht gelezen, L. Gaat niet over Rotterdam, gaat over beleving in eerdere decennia en de andere tijden daarin van nu, over een club die aan je vastgekleefd zit. Nog een keer lezen, L., snap je het beter. Gaat in de eerste 2 stukken over Rotterdam, dat jij er iets anders van wil maken is jou goed recht. Het laatste stuk gaat zeker over Feyenoord ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
DVD SUPPORTERSFILM VANAF VRIJDAG VERKRIJGBAAR
De documentaire Feyenoord The Other Side Of The Heart Is White is vanaf aanstaande vrijdag, 2 mei, verkrijgbaar op dvd. De film is vanaf die dag onder meer te koop in de Feyenoord Fanshops en in de Feyenoord Fanshop online voor €16,99. Regisseur Leonardo Pansier zal aanstaande zaterdag tussen 14.00 en 15.00 uur de dvd signeren in de Feyenoord Fanshop bij De Kuip.
The Other Side of the Heart Is White gaat over de onvoorwaardelijke clubliefde van vier fanatieke, maar totaal verschillende Feyenoord-supporters. Kippenvel gegarandeerd voor feitelijk iedere voetbalsupporter, ongeacht de club waarvan hij of zij houdt.
De documentaire is gemaakt door Leonardo Pansier en Brandon Baan en werd inmiddels door bijna 20.000 mensen bezocht in bioscoop Pathé De Kuip. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|