|
|
daangr97
|
|
|
Feyenoord lijkt rekening te houden met een zomers vertrek van Stefan de Vrij, want de Rotterdammers zijn naar verluidt dicht bij de komst van de Bulgaar Georgi Terziev. Volgens de lokale krant Meridian Match is Feyenoord het bijna met Chernomorets Burgas eens over de transfersom. De 21-jarige Terziev is de absolute sterspeler van zijn club, is doorgaans de aanvoerder van Jong Bulgarije en heeft ook al twee A-interlands achter zijn naam staan.
Chernomorets wilde aanvankelijk 650.000 euro ontvangen voor de 1 meter 83 lange stopper, maar Feyenoord stelde naar verluidt voor om 750.000 euro over tien verschillende termijnen te betalen. De huidige nummer zes van de A Grupa heeft de club van trainer Ronald Koeman nog één voorwaarde gesteld voordat de transfer afgerond kan worden: een bankgarantie ter waarde van anderhalve ton Bulgaars lev, wat uitkomt op ongeveer 75.000 euro. Wanneer Feyenoord de volle 750.000 euro heeft betaald, krijgt men ook de borgsom van 75.000 euro teruggestort op de bankrekening. Terziev staat in zijn vaderland te boek als een van de grootste verdedigende talenten in jaren. In 2008 zag Newcastle United ook al potentie in de mandekker en nodigde hem uit voor een stage. Het kwam echter niet tot een vast contract en in 2009 tekende Terziev een contract voor vijf jaar in Burgas, waardoor hij nu nog vastligt tot volgend jaar zomer. In oktober 2011 speelde Terziev zijn tot dusver enige twee interlands voor Bulgarije; hij kwam uit in het oefenduel met Oekraïne (0-3 winst) en de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Wales (0-1 verlies).
Bron:Voetbalzone
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2013 door daangr97 -- |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop dat Feyenoord geleerd heeft van het aantrekken van onduidelijke buitenlanders. Heel veel geld en we hebben spelers in de jeugd lopen.
Heb vertrouwen in van Geel en de technische staf, dit kan niet waar zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaan we weer :-)
Volgens Bulgaarse websites zou Feyenoord dichtbij de overgang van Georgi Terziev naar Feyenoord zijn. De club zou een akkoord hebben bereikt met diens club Chernomorets Burgas, de huidige nummer 6 in de Bulgaarse competitie, over de transfersom van 750.000 euro. Feyenoord zal deze volgens de berichtgeving in tien termijnen betalen. De 21-jarige centrale verdediger speelt sinds 2009 op het hoogste niveau in Bulgarije.
http://t.co/zE5Upc5Svp |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
voetbalzone ........ (???) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: +1
never nooit doen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Een Bulgaar is altijd n gok.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaan we nu weer raar doen,met vreemde aankopen? En lekker onrust stoken voor ado en nac.............. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 20:42 schreef piet de paler het volgende:Gaan we nu weer raar doen,met vreemde aankopen? En lekker onrust stoken voor ado en nac.............. Denk niet dat het zo n vaart zal lopen, Piet.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja,maak daar maar ns n liedje voor.
doe maar niet |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: Zo! Was ik die ff helemaal vergeten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bandalovski Philippe Léonard Cory Gibbs |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Wat moeten we hiermee? Loopt zat verdedigend talent op Varkenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws6m Feyenoord ontkent tegenover @MKrabby dat Bulgaars international Georgi Terziev naar de Kuip komt en spreekt de geruchten tegen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 21:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws6m Feyenoord ontkent tegenover @MKrabby dat Bulgaars international Georgi Terziev naar de Kuip komt en spreekt de geruchten tegen. Typisch junkengedrag, alles ontkennen.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
haha.van Geel met n spuit in de arm.:0) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe nee natuurlijk niet man..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dacht ff dat er in zijn darm stond.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
N-e-d-e-r-l-a-n-d-s sprekende verdedigers hebben de voorkeur. Die hebben we al in huis ook. 10 termijnen voor 7,5 ton klonk ook al zo vaag. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Is wel een prima speler voor Feyenoord, gezien zijn spel en fysieke inbreng. Kopsterk en is zeker een type de Vrij. Al vind ik deze bulgaar iets verder in zijn ontwikkeling gezien zijn leeftijd. Maar als we nog zat talentvolle spelers in onze eigen jeugd opleiding hebben waarom dan kopen ?? Dus wat gaat de Technisceh staf van Feyenoord doen? Iemand die er gelijk sta halen of de jeugd de kans en de tijd geven .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verder in zijn ontwikkeling door zijn leeftijd is een aanname. Op dat niveau duurt ontwikkelen misschien wel 2x langer dan bij ons en in oranje. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 08:09 schreef Stylzz het volgende:Verder in zijn ontwikkeling door zijn leeftijd is een aanname. Op dat niveau duurt ontwikkelen misschien wel 2x langer dan bij ons en in oranje. Dat is volgens mij ook een aanname tenzij L informatie heeft die wij niet hebben (???)
daarnaast als stevan gaat, wat ik niet verwacht, hebben we mokotjo en bruno of een talent nogwel denk ik. Kan het niet zo zijn dat ze hem halen om het vertrek van een van hun op te vangen voor volgend seizoen zodat ie een jaartje in de belofte kan wennen aan het nederlandse voetbal? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pfff.. Kongolo!! iemand..
Deja vu met die Noor Singh. Dat was het grootste talent van Noorwegen. Tegen VVV kan hij al niet meedraaien.. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 09:31 schreef Wim2 het volgende:Pfff.. Kongolo!! iemand.. Deja vu met die Noor Singh. Dat was het grootste talent van Noorwegen. Tegen VVV kan hij al niet meedraaien.. voor 750K met een verwachting van verkoop van een paar miljoen kan je die gok toch best nemen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 09:36 schreef pat het volgende:[..] voor 750K met een verwachting van verkoop van een paar miljoen kan je die gok toch best nemen? Als jeugdinternational is hij die 750K sowieso nog steeds ruim waard. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 09:31 schreef Wim2 het volgende:Pfff.. Kongolo!! iemand.. Deja vu met die Noor Singh. Dat was het grootste talent van Noorwegen. Tegen VVV kan hij al niet meedraaien.. Geef die jongen toch een kans... hoeveel heeft hij gespeeld. Is waarschijnlijk geen top talent, maar kan altijd nog beter worden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ehhhh niet op de zaken vooruit lopen....slechts 1 bron en geen beste.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
dan kan dit gesloten worden tog? waarom babbelen over iets wat niet komt?
als dat kan open ik een topic waar messie naar feyenoord komt haha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Laat maar komen, welkom Bulgaar///Held!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aha, het grote transfergeruchten/roddel/raden is weer begonnen. PrimeTime voor onbeduidende websites. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gaat die sulejmani naar Vitesse? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, gaat naar de winnaar van de Staatsloterij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2013 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het geluid van 24miljoen die je stadion uitloopt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ja dat was n klappertje.:0 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Elia en Arnautovic naar psv. Gezellig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat wordt leuk daar, met Lens erbij en Toivonen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ze zijn al flitspalen aan het zetten in lampegat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij is dat op Dordrecht na de stad met de meeste flitspalen van Nederland... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heb t effe opgezocht. 1 den haag 2 eindhoven |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Als de Vrij weggaat (niet te hopen!)hebben we voor het centrum nog: Matthijsen, Kongolo, Bruno MI, Ramsteijn, en wellicht Sven van Beek. Dus een centrale verdediger lijkt me niet de eerste noodzaak. Als we ergens behoefte aan hebben is het een reserve spits. Je moet er niet aan denken dat Pelle een keer geblesseerd raakt. Alhoewel de technische staf hoog opgeeft van Mitchell te Vreede. Ik hoop dat we dat nog een keer gaan zien. Als we kijken naar de nieuwelingen van dit seizoen hebben Pelle, Immers, Janmaat, Matthijsen en Goossens (afgezien van zijn tijd met blessures) het uitstekend gedaan. Vormer iets minder. Singh lijkt me niet goed genoeg en die rechtsback van City is al weer terug. Al met al een dikke pluim voor Martin van Geel en zijn staf. Zeker als we tweede of derde worden. Ik hoop dat we dit team bij elkaar kunnen houden. Dat wordt volgend seizoen alleen maar beter. Misschien dan opgaan voor de titel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk dat Bruno ook weg gaat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 09:57 schreef pat het volgende:dan kan dit gesloten worden tog? waarom babbelen over iets wat niet komt? als dat kan open ik een topic waar messie naar feyenoord komt haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nog andere spelers die we psv toewensen? |
|
|
|