BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord in gesprek met Bulgaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 14:08   quote  deeplink  
Mag ziektes ook..ik gun ze wel herpes..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 mei 2013 - 14:18   quote  deeplink  
herpes!
past wel bij hun selectie. Er lopen ook andere bacteriƫn rond.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 14:18   quote  deeplink  
En schimmels..
van geil
 van geil - vrijdag 03 mei 2013 - 14:26   quote  deeplink  
broekhoest.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 14:41   quote  deeplink  
Ja ook leuk voor ze..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 03 mei 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 12:18 schreef salemi het volgende:
Als de Vrij weggaat (niet te hopen!)hebben we voor het centrum nog: Matthijsen, Kongolo, Bruno MI, Ramsteijn, en wellicht Sven van Beek. Dus een centrale verdediger lijkt me niet de eerste noodzaak. Als we ergens behoefte aan hebben is het een reserve spits. Je moet er niet aan denken dat Pelle een keer geblesseerd raakt. Alhoewel de technische staf hoog opgeeft van Mitchell te Vreede. Ik hoop dat we dat nog een keer gaan zien. Als we kijken naar de nieuwelingen van dit seizoen hebben Pelle, Immers, Janmaat, Matthijsen en Goossens (afgezien van zijn tijd met blessures) het uitstekend gedaan. Vormer iets minder. Singh lijkt me niet goed genoeg en die rechtsback van City is al weer terug. Al met al een dikke pluim voor Martin van Geel en zijn staf. Zeker als we tweede of derde worden. Ik hoop dat we dit team bij elkaar kunnen houden. Dat wordt volgend seizoen alleen maar beter. Misschien dan opgaan voor de titel?
Ik ben het met je eens dat er een hogere nood is voor een reservespits dan voor een nieuwe centrale verdediger. Toch kan het volgens mij geen kwaad om er nog een verdediger bij te hebben als de Vrij vertrekt. Kijk je lijstje nog maar eens na en wat valt je op? Mij val top dat Mathijsen, Kongolo en Martins Indi allen linksbenig zijn. Die ga je dus zoveel mogelijk vermijden voor de positie rechts centraal, want dat is verre van ideaal. Dan houd je over Ramsteijn en van Beek. Hoewel ik bij van Beek niet eens weet of hij links of rechtsbenig is. Maar van Beek lijkt me er sowieso nog niet echt klaar voor en Ramsteijn is niet slecht, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt overtuigd van hem ben. Ik vind het voor zo'n relatief laag bedrag helemaal niet zo'n gekke gedachte om er een verdediger bij te halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2013 door feyenoord!!! --
sevillana
 sevillana - vrijdag 03 mei 2013 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 09:57 schreef pat het volgende:
dan kan dit gesloten worden tog? waarom babbelen over iets wat niet komt?

als dat kan open ik een topic waar messie naar feyenoord komt haha
bron? .. ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord in gesprek met Bulgaar









0.0069410