|
|
Hippy2.0
|
|
|
Mark van Bommel: 'Ajax wordt kampioen omdat PSV heeft gefaald' woensdag 1 mei 2013 - 21:01
EINDHOVEN - PSV heeft dit seizoen gefaald en daarom wordt Ajax zondag kampioen. Dat zegt PSV-aanvoerder Mark van Bommel woensdag in Voetbal International. "We hebben acht keer verloren dit seizoen. Dat is veel te veel." In VI blikt Van Bommel openhartig terug op het huidige seizoen van PSV. "Thuis verliezen tegen PEC Zwolle (1-3, red.) is om je voor te schamen, en als ik terugdenk aan de gelijke spelen tegen Vitesse, Roda en NEC, dan voel ik frustratie."
Tweede plaats en beker PSV heeft volgens Van Bommel te vaak de voorsprong op het einde onnodig uit handen gegeven. Dat heeft ons zeker zes punten gekost en die komen we nu tekort."
De routinier heeft zijn pijlen nu gericht op de tweede plaats en de beker. "Die moeten voor ons zijn", denkt de geboren Limburger van wie het nog steeds niet duidelijk is wat hij volgend seizoen gaat doen.
Ik geloof dat wij ook wel wat onnodige punten hebben verloren, markie.... Hou eens op met dat kampioen van de armoede gelul...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2013 door Hippy2.0 -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Straks niets, helemaal niets in eindhovehhh... |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste gefrusteerde Mark als de scheidsrechters normaal hadden gefloten en we hadden een spits gehad dit halve seizoen dan had je 12 punten achter gestaan. |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 08:51 schreef nora het volgende:Beste gefrusteerde Mark als de scheidsrechters normaal hadden gefloten en we hadden een spits gehad dit halve seizoen dan had je 12 punten achter gestaan. :))) |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
Neem dan een voorbeeld aan theo janssen.... Een goede verliezer, hulde aan theo...
Janssen, die niet het vertrouwen van De Boer kon winnen en na één jaar weer vertrek uit Amsterdam, is onder de indruk van zijn oud-trainer. "Je kunt zeggen van De Boer wat je wilt, maar het is knap dat hij met Ajax voor het derde seizoen op rij de sterkste is in de eindfase van de competitie. Dat is geen toeval meer."
Voor de Vitesse-speler komt het niet als een verrassing dat Ajax kampioen wordt. "Ik heb al heel lang geleden geroepen dat Ajax kampioen zou worden", zegt Janssen in De Telegraaf.
"En met twee vingers in de neus. Van alle ploegen bovenin zijn ze het meest stabiel geweest. Het zegt wel iets, dat ze dit seizoen maar twee keer hebben verloren, twee keer tegen ons. Ajax heeft ook het beste voetbal laten zien en is daarom de terechte kampioen." |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
lekker he, die gefrustreerde op- en aanmerkingen uit lampegat! :-)))
Laat ze idd maar een voorbeeld nemen aan Theo Janssen.
Zondag wordt een prachtige dag, met alleen maar feest in Amsterdam.....
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE ***+2 |
|
|
|
|
Panzer
|
|
|
quote: Omdat het een tekst is die uit Lampegat komt is het een die ik weiger te zingen. Ook al is het nu wel zo dat ze daar niks hebben. Mochten ze nu geen tweede worden en geen beker pakken kan het best zijn om het te zingen speciaal voor van Bommel :) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 07:11 schreef Hippy2.0 het volgende:Mark van Bommel: 'Ajax wordt kampioen omdat PSV heeft gefaald' woensdag 1 mei 2013 - 21:01 EINDHOVEN - PSV heeft dit seizoen gefaald en daarom wordt Ajax zondag kampioen. Dat zegt PSV-aanvoerder Mark van Bommel woensdag in Voetbal International. "We hebben acht keer verloren dit seizoen. Dat is veel te veel." In VI blikt Van Bommel openhartig terug op het huidige seizoen van PSV. "Thuis verliezen tegen PEC Zwolle (1-3, red.) is om je voor te schamen, en als ik terugdenk aan de gelijke spelen tegen Vitesse, Roda en NEC, dan voel ik frustratie." Tweede plaats en beker PSV heeft volgens Van Bommel te vaak de voorsprong op het einde onnodig uit handen gegeven. Dat heeft ons zeker zes punten gekost en die komen we nu tekort." De routinier heeft zijn pijlen nu gericht op de tweede plaats en de beker. "Die moeten voor ons zijn", denkt de geboren Limburger van wie het nog steeds niet duidelijk is wat hij volgend seizoen gaat doen. Ik geloof dat wij ook wel wat onnodige punten hebben verloren, markie.... Hou eens op met dat kampioen van de armoede gelul... Mark heeft nu eenmaal een bloedhekel aan ajax. In het verleden stapte hij vaak als winnaar van het veld. Dit seizoen is hij twee overklast door Ajax. Vooral de eerste helft in de Arena werd psv totaal weg gespeeld dus ik begrijp zijn frustratie wel. Neemt niet weg dat ik dit heerlijk vind om te lezen |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Hey Mark Olie B Bommel. Het word dat dat je je spullen pakt en met pensioen gaat oude trage en misselijke vent. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Moeten wij als Ajax supporters zijnde gaan reageren op wat van Bommel zegt...Maakt hem niet te belangrijk....slotje aub! |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 10:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:Moeten wij als Ajax supporters zijnde gaan reageren op wat van Bommel zegt...Maakt hem niet te belangrijk....slotje aub! Wordt gewoon misselijk van het eeuwige gezwets.... Jullie winnen omdat wij niet goed genoeg waren... Tja.....logisch....zo werkt dat in een competitie.... Als je niet presteert, win je niet....vind het gewoon tegenvallen van een volwassen vent.... Dan laat je jezelf wel kennen....gewoon sportief felicitaties geven en niet achteraf lopen janken.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Boer zet Van Bommel op z'n plek
Frank de Boer heeft koel gereageerd op de woorden van Mark van Bommel, dat de titel van Ajax te wijten is aan het falen van PSV. De Ajax-coach benadrukt dat Ajax ook meer punten had kunnen (misschien wel moeten) hebben.
'Dan kan ik ook nog wel wat wedstrijden noemen waar we het hebben laten liggen door fouten of arbitrale dwalingen', antwoord De Boer kort en krachtig. 'Dan waren we nu al kampioen geweest. Uiteindelijk moet iemand kampioen worden als anderen fouten maken en wie de minste fouten maakt, wordt kampioen.'
Over het rijtje trainers waar De Boer in kan komen als hij drie keer op rij kampioen wordt, daar blijft de trainer ook nuchter onder. 'Als het zo zal zijn, dan is dat natuurlijk een heel mooi rijtje om daar tussen te staan. Het zijn natuurlijk niet de minste trainers', kijkt De Boer naar Rinus Michels en Louis van Gaal.
De repliek van FdB. Mooi man: 'Dan waren we nu al kampioen geweest.'Mag duidelijk zijn :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Speciaal een topic voor Mark gestart;).... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: van de kerst dus ja, dat is al een paar maanden ja :) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Toen hadden ze in Eindhoven nog hoop.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Nog steeds natuurlijk.. we hebben even n setback mr we komen gewoon weer terug hoor... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 21:37 schreef infamous psv het volgende:[..] Nog steeds natuurlijk.. we hebben even n setback mr we komen gewoon weer terug hoor... Zo lang er nog geld is... is er hoop... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zo lang er Philips is,is er hoop |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hoofdkantoor staat gewoon in Mokum anders ;)
Tja, kan het ehele riedeltje wel weer afratelen, maar er moet wel wat gebeuren in Lampegat anders wordt het daar een zware periode op sportief gebied. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 22:12 schreef Eide het volgende:[..] Hoofdkantoor staat gewoon in Mokum anders ;) Tja, kan het ehele riedeltje wel weer afratelen, maar er moet wel wat gebeuren in Lampegat anders wordt het daar een zware periode op sportief gebied. Dat wist ik niet.....Bazoer wel denk ik ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Koninklijke Philips Electronics Hoofdkantoor Amstelplein 2 1096 BC Amsterdam |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ga niet solliciteren ouwe ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jij niet, maar (ex)werknemers van psv waarschijnlijk wel ;-)) Als ze dan op de bovenste verdieping staan, kunnen ze in ieder geval de ArenA zien. Daar gebeurt het tenslotte nu al voor de 32e keer :-)))
hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 22:50 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Jij niet, maar (ex)werknemers van psv waarschijnlijk wel ;-)) Als ze dan op de bovenste verdieping staan, kunnen ze in ieder geval de ArenA zien. Daar gebeurt het tenslotte nu al voor de 32e keer :-))) hahahahaha WZAWZDB he Ronnie ? ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat waren we! Dat zijn we!! En dat blijven we!!!
***+2 |
|
|
|