|
|
Leon FR1908
|
|
|
Echt een goede speler.. Dat Utrecht hem heeft gehaald voor nog geen miljoen vind ik echt een gemiste kans voor Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 mei 2013 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Blijkbaar ziet zelfs Boudewijn het in Jens zitten :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of waren de slotjes op..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind t anders 1 van mij beste topics !! ;p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geef mij die van Els maar.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahahaha ja maar die is niet van mij... Wel leuk een eigen topic.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat moet je nog maar afwachten..d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja ik ga eerst even naar me bedje toe....dus het afwachten moet maar even wachten haha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha hoogie gast ,dat ga ik maar eens doen dan ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toonstra staat in de belangstelling van 020 ! Doodziek van ,wat een gemiste kans zou dat zijn van van Geel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nemen wij Toornstra toch. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
Facta non Verba
|
|
|
@ Leon fr1908,
Ik zie Jens niet bij ajax tegen.. hij is een echte feyenoorder het zelfde als zijn familie. Moet gek lopen wil die dan voor die neuzen gaan spelen! zou een prima speler voor ons zijn. Veel meer potentie als Vormer en Singh |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 17:03 schreef Facta non Verba het volgende:@ Leon fr1908, Ik zie Jens niet bij ajax tegen.. hij is een echte feyenoorder het zelfde als zijn familie. Moet gek lopen wil die dan voor die neuzen gaan spelen! zou een prima speler voor ons zijn. Veel meer potentie als Vormer en Singh Theo Janssen wilde ook ooit graag voor feyenoord spelen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 17:03 schreef Facta non Verba het volgende:@ Leon fr1908, Ik zie Jens niet bij ajax tegen.. hij is een echte feyenoorder het zelfde als zijn familie. Moet gek lopen wil die dan voor die neuzen gaan spelen! zou een prima speler voor ons zijn. Veel meer potentie als Vormer en Singh Nou ja laten we het hopen...! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
begrijp nog steeds de keuze voor Immers niet ipv Toornstra. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou ik begrijp niet dat Toornstra niet in de winterstop ook is opgehaald voor 6 ton? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou ik begrijp niet dat Toornstra niet in de winterstop ook is opgehaald voor 6 ton? dat snap ik dan weer wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: geld. Immers kan niet op de bank.heeft n lang contract.en hft n miljoen gekost. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geld hoofdstuk 2 : Toornstra moet de hoofdprijs op gaan leveren bij een evt. verkoop. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra zou prima passen. Wat zou ie moeten kosten? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Matige speler, pas niet in Feyenoord 1. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Uiteraard hoogvliet... Vormer is veeeel beter he. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee man! We moeten Ricky terug halen....
Of Baab! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Volgens Been en Beenhakker een op en top prof |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik zeg Bruins///HELD! op 10! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Niet Toornstra maar Thomas Oar van utrecht moeten ze halen. Wat een inzet en wat een speler. Die kost veel minder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zeg: Lulring. HELD!
Op sokken. |
|
|