BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - maandag 24 juni 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2013 - 20:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kopen zo voortaan wel het mooiste zijn...
Andere talenten scouten en vastlegen...
Het liefst zie ik John naar ons komen.City wil iets van 5,5 voor hem vangen..met een goede transfer (Indi)kun je toch gaan informeren?
Huren met optie tot koop lijkt me wel haalbaar dan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 juni 2013 - 08:01   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/feyenoord-verhuurt-van-huijgevoort-opnieuw-8037/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 juni 2013 - 17:03   quote  deeplink  
Van de 29 spelers met een rugnummer komen er 19 van Varkenoord. Vizier op Varkenoord! #trots Uit Eigen Kracht Voortgebracht!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 juni 2013 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Bruma, die morgen terugkeert van vakantie, meldt zich maandag in Eindhoven op de eerste training. De viervoudig international bereikte eerder zelf al overeenstemming over een vierjarig contract. De transfersom ligt rond 3,5 miljoen euro. Bruma genoot zijn opleiding bij Feyenoord, dat meedeelt in de transfer. Feyenoord heeft recht op tien procent van de transfersom, zon 350.000 euro.
350.000 euro erbij dus voor Feyenoord.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 27 juni 2013 - 06:42   quote  deeplink  
Yay!
kuipje
 kuipje - donderdag 27 juni 2013 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 06:40 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

350.000 euro erbij dus voor Feyenoord.
Zouden we eigenlijk ook moeten bijhouden, kijken waar het geld blijft :P
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 27 juni 2013 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 17:03 schreef Stylzz het volgende:
Van de 29 spelers met een rugnummer komen er 19 van Varkenoord. Vizier op Varkenoord! #trots Uit Eigen Kracht Voortgebracht!
Zolang we niets hebben om wat te kopen, is het logisch dat eigen volk het moet doen... Nu scheelt het wel dat we best wat talent hebben. Nu is het de kunst de allerbeste te behouden en niet voor een habbekrats te moeten laten gaan en dat ze een paar jaar later naar je concurrent verkassen (Bruma). Daar moet de Uefa wat op bedenken... Die buitenlanderregel van welleer moet toch weer terug, want nu gaan alle toptalenten naar de topcompetities en de jeugd daar krijgt geen kans en de jeugd hier krijgt de kans, maar dan wel in een inferieure competitie...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2013 - 11:41   quote  deeplink  
Bruma is er niet beter op geworden sinds hij hier weg ging.
Al zal hij zelf bij hoog en laag volhouden van wel, jongere gasten als de Vrij en Martins Indi zijn hem gewoon voorbij gestreefd.
Dus ik denk dat ze nog wel achter de oren krabben, de Akes, de Brumas en Castaignossen van weleer. etc. etc.
MMM
 MMM - donderdag 27 juni 2013 - 15:14   quote  deeplink  
Kali van Utrecht naar Roda, wtf???
infamous psv
 infamous psv - donderdag 27 juni 2013 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 15:14 schreef MMM het volgende:
Nog transfervrij ook..

Had niet gek geweest om erbij te hebben
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 27 juni 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 15:14 schreef MMM het volgende:
Had hij beter kunnen bijtekenen bij Utrecht. Dit is gewoon 2 dikke stappen terug...
Was overigens niet slecht geweest voor de breedte bij ons. Als je dan een keer blessures/schorsingen heb, had je gewoon een bank met Vormer en Kali. Maar goed, in principe hebben we genoeg middenvelders. Alleen jammer dat de meeste een behoorlijk stukje slechter zijn dan de basisspelers.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2013 - 16:00   quote  deeplink  
Moeilijke jongen.
Voelt zich te goed voor de bank.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2013 - 16:01   quote  deeplink  
brumajeffrey.jpg

Zo, die heeft bij t uitdelen van de neuzen niet vooraan gestaan zeg...
Nibke
 Nibke - donderdag 27 juni 2013 - 16:03   quote  deeplink  
Heeft ie toch voor de verkeerde club gekozen.
Sensi
 Sensi - donderdag 27 juni 2013 - 16:21   quote  deeplink  
Ik kom niet meer bij hier hahaha...
tomson
 tomson - donderdag 27 juni 2013 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 16:01 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]

Juist wel. Is toch prima geholpen ?
VVout
 VVout - donderdag 27 juni 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
[ afbeelding ]

tering wat een neus héé.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 28 juni 2013 - 11:00   quote  deeplink  
Mocht er trouwens een goed bod komen op Immers (van Cardiff) kunnen we hem best verkopen. Bakkal wil immers weg bij zijn club, dus de vervanger is snel gehaald. Helaas wil Bakkal vast niet komen voor de bank en zullen Koeman en van Geel Lex wel niet op de bank willen zetten, want van mij mag hij sowieso komen. Is toch een hele goede voetballer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door feyenoord!!! --
JanM
 JanM - vrijdag 28 juni 2013 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 11:00 schreef feyenoord!!! het volgende:
Mocht er trouwens een goed bod komen op Immers (van Cardiff) kunnen we hem best verkopen. Bakkal wil immers weg bij zijn club, dus de vervanger is snel gehaald. Helaas wil Bakkal vast niet komen voor de bank en zullen Koeman en van Geel Lex wel niet op de bank willen zetten, want van mij mag hij sowieso komen. Is toch een hele goede voetballer.
Bakkal scoorde in 30 wedstrijden 9 doelpunten en gaf 7 assists. Immers scoorde in 32 wedstrijden 12 keer met 2 assists. Zo heel veel beter deed Bakkal het dus eigenlijk niet, maar gevoelsmatig was hij wel veel efficiënter dan Lex. Zal alleen salaristechnisch nog wel lastig worden denk ik ...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 28 juni 2013 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 11:16 schreef JanM het volgende:

[..]

Bakkal scoorde in 30 wedstrijden 9 doelpunten en gaf 7 assists. Immers scoorde in 32 wedstrijden 12 keer met 2 assists. Zo heel veel beter deed Bakkal het dus eigenlijk niet, maar gevoelsmatig was hij wel veel efficiënter dan Lex. Zal alleen salaristechnisch nog wel lastig worden denk ik ...
Klopt, dat is ook vooral gevoelsmatig. En Bakkal verdedigde wel minder mee dan dat Immers nu doet. Maar het is op zich wel lekker als je gewoon een adequate vervanger in huis hebt. Maar qua salaris kun je inderdaad wel eens gelijk hebben dat dat nog een probleem gaat vormen. Moet je overigens wel opmerken dat er bij die 12 van Lex nog een stuk of 3/4 strafschoppen zitten volgens mij.
Milo
 Milo - vrijdag 28 juni 2013 - 13:01   quote  deeplink  
Bakkal is veel meer voetballer dan Immers, daarom was Clasie ook beter, dan dit seizoen. zie hem graag terug keren. Het niveau van de selectie in de breedte moet echt omhoog! de concurrentie strijd moet heftiger zijn. Vilhena, Boetius Immers de Vrij, Indi hebben niet echt concurrenten.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 28 juni 2013 - 13:18   quote  deeplink  
En wat dacht je van Pellè, Janmaat en Schaken? Die hebben ook geen concurrentie (Pellè, Janmaat) of concurrentie die een veel lager niveau heeft (Schaken in de vorm van Verhoek). De selectie is te smal. Er moeten spelers van niveau bijkomen. Dat is nu de taak voor van Geel. Lukt dat, wie weet wat er dan allemaal kan gebeuren komend seizoen. En Bakkal lijkt me een geweldige speler om er weer bij te hebben. Zorgt in elk geval voor concurrentie voor Immers.
Sensi
 Sensi - vrijdag 28 juni 2013 - 13:21   quote  deeplink  
Er gaat sowieso concurentie komen want als Goossens fit is heb je ook een goede voetballer. Dat was ie afgelopen seizoen niet ivm blessure. Hij kan zowel middenveld als linksbuiten spelen. Ik zie hem dit seizoen nog wel slagen bij Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 juni 2013 - 13:34   quote  deeplink  
Interessant...
Cissé transfervrij
De Franse ex-international Djibril Cissé is op zoek naar een nieuwe werkgever voor volgend seizoen. Zijn contract, dat tot 2014 liep, bij het gedegradeerde Queens Park Rangers werd in onderling overleg ontbonden. De 31-jarige Cissé werd sinds januari door QPR uitgeleend aan het Qatarese Al-Gharafa. In januari 2012 kwam hij over van het Italiaanse Lazio. Hij speelde 29 wedstrijden voor QPR en kwam tien keer tot scoren.
JanM
 JanM - vrijdag 28 juni 2013 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 13:34 schreef Stylzz het volgende:
Interessant...
Cissé transfervrij
De Franse ex-international Djibril Cissé is op zoek naar een nieuwe werkgever voor volgend seizoen. Zijn contract, dat tot 2014 liep, bij het gedegradeerde Queens Park Rangers werd in onderling overleg ontbonden. De 31-jarige Cissé werd sinds januari door QPR uitgeleend aan het Qatarese Al-Gharafa. In januari 2012 kwam hij over van het Italiaanse Lazio. Hij speelde 29 wedstrijden voor QPR en kwam tien keer tot scoren.
Nog een Cissé erbij?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 juni 2013 - 13:42   quote  deeplink  
Maar dan de goede :)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 28 juni 2013 - 14:08   quote  deeplink  
Is inderdaad een goede speler. Maar voor ons geen optie. Hij zal niet naar ons willen komen en zijn salaris is veel te hoog. Gaat nooit gebeuren. Is trouwens wel een stukkie beter dan onze Sekou...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door feyenoord!!! --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 juni 2013 - 14:54   quote  deeplink  
mwa, die Cissé is al een tijdje op.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 juni 2013 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 14:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
mwa, die Cissé is al een tijdje op.
Vind het echt een klasbak.
Goeie instelling.
Ideaal voor ons.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 juni 2013 - 15:35   quote  deeplink  
Toen hij top was zeker, maar nu nog? Heb hem vorig jaar een aantal maal bij QPR gezien. Niet kapot van.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 juni 2013 - 15:35   quote  deeplink  
Geen ritme. Je ziet bij Pellé hoe belangrijk dat is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 juni 2013 - 15:56   quote  deeplink  
Mogelijk.
kuipje
 kuipje - zondag 30 juni 2013 - 16:45   quote  deeplink  
Er gebeurt wel een hoop he.. bij Feyenoord.. :) Ik iedere dag een paar keer kijken, maar het spannendste nieuws is dat Zenit misschien als ze een speler verkopen interesse heeft in Pelle.. En dat was alweer een week geleden.. Ben benieuwd of het transferspel nog echt los gaat.. Hoe later hoe kutter denk ik zelf, aangezien we dan snel moeten handelen. En ik vraag me af of van geel dat gaat doen..

ps. Las dat Bakkal in de belangstelling staat van een nederlandse club.. weet iemand welke? Zal zeker wel twente zijn, aangezien hij bij feyenoord gespeeld heeft, als Fer weg gaat of niet?
ar
 ar - zondag 30 juni 2013 - 20:43   quote  deeplink  
Zit er inderdaad dik in dat het twente is,of fietstas.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 juni 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Waarschijnlijk word het Turkije of Griekenland..
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 30 juni 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
[ afbeelding ]

met zo,n neus moet die wel bij 020 spelen
craven
 craven - zondag 30 juni 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 15:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vind het echt een klasbak.
Goeie instelling.
Ideaal voor ons.
zeker, al vond ik hem bij Auxerre het explosiefst.
flinke beenbreuken gehad
Boca
 Boca - maandag 01 juli 2013 - 06:23   quote  deeplink  
De aanvaller Ezequiel Rescaldani van Velez Sarsfield moet feyenoord halen. Hij is goed.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juli 2013 - 06:41   quote  deeplink  
Myachi en Assaidi.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 01 juli 2013 - 07:28   quote  deeplink  
Leon zei het al.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door Nummer Zeven --
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 01 juli 2013 - 08:12   quote  deeplink  
John de Wolf komt vanmiddag met een persbericht. Nieuws over hem op sportief gebied, zet hij net op twitter. Ben benieuwd.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 juli 2013 - 08:35   quote  deeplink  
NEC is in gesprek met Guyon Fernandez over een eventuele overstap naar Nijmegen, zo meldt de Gelderlander. De aanvaller is overbodig bij Feyenoord en daarom bij NEC een voorname kandidaat voor de spitspositie.

In Nijmegen zou Fernandez herenigd kunnen worden met Alex Pastoor. Het tweetal werkte bij Excelsior met elkaar samen. "Ik reageer niet op namen", verklaart de oefenmeester desgevraagd aan het dagvlad.. Pastoor nam afgelopen week afscheid van Melvin Platje, die naar het Azerbeidzjaanse Neftchi Baku werd getransfereerd.

Fernandez heeft nog een eenjarig contract in De Kuip, maar zijn werkgever wil hem graag verkopen. De aanvaller ontving ook al enkele aanbiedingen, maar wees die tot de teleurstelling van de leiding van Feyenoord allemaal af. Woensdag was de spits daarom niet welkom bij de eerste training van de Rotterdammers voor het nieuwe seizoen.
http://www.headlines.nl/nieuws/12/1880893/
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 juli 2013 - 08:39   quote  deeplink  
Zou mooi zijn voor Guyon die club..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 juli 2013 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 08:12 schreef Nummer Zeven het volgende:
John de Wolf komt vanmiddag met een persbericht. Nieuws over hem op sportief gebied, zet hij net op twitter. Ben benieuwd.
De Wolf gaat assisteren bij Sparta-beloften

13043_1369633118_lv-1325365.jpg

De Beloften van Sparta Rotterdam staan komend seizoen enkele malen per week met John de Wolf op het trainingsveld. De oud-speler van de club tekende een contract als parttime assistent van Arjan van der Laan bij de Beloften van de Kasteelclub.

John de Wolf begon zijn voetbalcarrière in de jeugdopleiding van de Rotterdammers en maakte zijn debuut in het betaalde voetbal op Spangen. Na een succesvolle periode met onder andere Europees voetbal had De Wolf een rijke carrière bij verschillende clubs waaronder FC Groningen, Feyenoord en Wolverhampton Wanderers.

De nieuwe assistent-trainer van Jong Sparta Rotterdam kijkt uit naar zijn nieuwe functie. "Ik vind het heerlijk om naast mijn hoofdtrainerschap bij Sliedrecht ook bij Jong Sparta op het veld te kunnen staan. Het werken met en begeleiden van talentvolle jonge jongens doe ik graag. Als hoogste elftal binnen de jeugdopleiding help ik graag mee aan de ontwikkeling van de spelers van Jong Sparta zodat zij de stap naar het eerste elftal kunnen maken."
Bron:Elfvoetbal
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 juli 2013 - 12:53   quote  deeplink  
haha nou wordt ie mooi: http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/22767---bojan-krkic-ook-op-lijst-van-geel--.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Ronald Koeman wil graag een extra buitenspeler aan zijn selectie toevoegen en technisch directeur Martin van Geel gaat dan ook langzaam zijn schaduwlijst af. Oussama Assaidi en Ryo Miyaichi werden gisteren al genoemd als gegadigden voor die positie en vandaag wordt Bojan Krkic in verband gebracht met Feyenoord.

Het Spaanse Marca meent dat de gehele traditionele top drie van de Eredivisie interesse heeft getoond in de aanvaller van FC Barcelona. Feyenoord werd vorig jaar ook al gelinkt aan Bojan. Zijn vader zou Koeman toen persoonlijk hebben opgebeld om zijn zoon weer aan het voetballen te krijgen. Bojan vertrok toen echter op huurbasis naar AC Milan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juli 2013 door Stylzz --
VVout
 VVout - dinsdag 02 juli 2013 - 13:21   quote  deeplink  
Is weinig mis mee, de constructie is natuurlijk wel een vraagstuk wat wil hij verdienen schijnt n.l. al aardig wat binnen te halen.

Huren lijkt dan de enige optie en met zijn Barca roots zal Cruyf zijn neus wel vooraan hebben (niet moeilijk) en zal het moeilijk worden hem te halen als de hele top 3 er al mee bezig is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 juli 2013 - 13:51   quote  deeplink  
Volgens mij is dit al de 3de zomer op rij dat Krkic met Feyenoord in verband wordt gebracht. tja... we zullen het wel weer zien.
Sensi
 Sensi - dinsdag 02 juli 2013 - 13:57   quote  deeplink  
Ik geloof wel dat ik ergens heb gelezen dat ie gecharmeerd is van onze trainert. Die heeft natuurlijk zijn connectie bij de Catalanen. Toch ga ik nooit rekenen op deze transfer/verhuur, al zou het natuurlijk niet misselijk zijn Krkic in ons elftal te hebben!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 02 juli 2013 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2013 - 13:21 schreef VVout het volgende:
Is weinig mis mee, de constructie is natuurlijk wel een vraagstuk wat wil hij verdienen schijnt n.l. al aardig wat binnen te halen.

Huren lijkt dan de enige optie en met zijn Barca roots zal Cruyf zijn neus wel vooraan hebben (niet moeilijk) en zal het moeilijk worden hem te halen als de hele top 3 er al mee bezig is.
Tsja, maar Koeman heeft ook Barca roots, dus wat dat betreft maken we nog wel een kans. Zeker als die vader Koeman al eens heeft opgebeld. Maar ik vraag me wel af of dit echt gaat gebeuren. Die jongen moet toch ook ergens in de subtop kunnen spelen in een goede competitie? Waarom zou hij naar de eredivisie gaan?
JanM
 JanM - dinsdag 02 juli 2013 - 14:11   quote  deeplink  
Is een beetje als Vagner Love verwachten en dan Babovich krijgen ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

0.0134727