|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeker wel maar het zal wel niks worden, is waarschijnkijk een beetje te hoog gegrepen die naar de eredivisie te krijgen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Cááálimero, piep-piep-hoi, piep-piep-hoi, Cááálimero... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar aan de Maas bij Poortugaal helpen ze je van je kwaal. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: wordt er nog elk jaar rond augustus badend in het zweet wakker van.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Manja Babovic..
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Door der pa gehaald, door der pa betaald, Manja BABOVIC! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
door de supporter bekeken,door van Geil bezweken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das nou weer jammer..d:-( |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gelukkig heb je de foto's nog? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De zaakwaarnemer van Bojan Krkic heeft tegenover De Telegraaf laten weten dat Ronald Koeman zijn pupil gepolst heeft over een mogelijke overgang naar Feyenoord. Koeman zou de aanvaller van Barcelona zelf gebeld hebben. Vorige zomer waren er ook al geruchten over een mogelijke overgang. Toen werd hij door Barcelona verhuurd aan AC Milan. Ook Cocu van PSV zou telefonisch gesproken hebben met de aanvaller. Daarnaast zou Ajax ook belangstelling hebben getoond, al zijn die minder concreet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ah ha, back to topic. Het zal wel apart overkomen bij Barca en zijn zaakwaarnemer, of ze daar happy mee zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juli 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou echt geweldig zijn als Bojan en Assaidi zouden komen. Maargoed, blijven dromen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja zekers,
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bojan positief over concrete interesse Feyenoord en PSV
Barcelona-aanvaller Bojan Krkic staat in de belangstelling van de traditionele Nederlandse topdrie. De interesse van landskampioen Ajaks is echter minder concreet, PSV en Feyenoord hebben al telefonisch contact gehad met de Spanjaard die het vorige seizoen op huurbasis uitkwam voor AC Milan.
'Feyenoord en PSV hebben al gesproken met Bojan', bevestigt zaakwaarnemer Alexander Bursac tegenover Voetbal International. 'Daar stond hij positief tegenover. Alle interesse is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk blijft het een speler van Barcelona. Zij moeten erover beslissen.'
Het is aannemelijk dat het om een huurperiode in plaats van definitieve transfer zou gaan, als Bojan naar een Nederlandse club komt. 'Dat denk ik ook', vervolgt Bursac. 'Maar ik kan natuurlijk niet in de buidel van de Nederlandse clubs kijken.'
Bojan Krkic speelde vier seizoenen voor Barcelona en kwam vervolgens op huurbasis uit voor AS Roma en AC Milan. Het is voor hem echter niet noodzakelijk om voor dat kaliber clubs te blijven spelen, aangezien hij andere prioriteiten heeft.
Het afgelopen seizoen speelde Bojan negentien competitiewedstrijden voor AC Milan, waarin hij drie keer tot scoren kwam. 'Hij beseft dat hij moet spelen. Niet een helft, maar het hele seizoen. Nu heeft hij die garantie natuurlijk ook niet in Nederland, maar hier heeft-ie wel meer potentie om weer te spelen', besluit Bursac. (Joost Hofman) Bron:VI |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ik denk hooguit één van de twee, anders ondermijn je je eigen talent... is dus teveel van het goede, maar ik zou er al heel erg blij mee zijn... Misschien heb ik Assaidi nog wel liever dan Bojan... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan ook een punt achter dus. |
|
|
|
|
Boca
|
|
|
quote: Ryo Miachi is 10x beter dan assaidi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha schei uit.. Was de eerste 3 wedstrijden leuk, daarna niets meer van gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juli 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan zijn er dan al drie meer dan assaidi d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het is rond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vertel vertel vertel........ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
freduc
|
|
|
als het waar is top , nu assaidi nog en je hebt een geweldige aanval dat kampioen waardig is |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2013 - 11:36 schreef freduc het volgende:als het waar is top , nu assaidi nog en je hebt een geweldige aanval dat kampioen waardig is doe maar centrum spits |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leuk voor de breedte.. Zie liever Assaidi komen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Mooie goedkope oplossing van Van Geel om Boëtius te vervangen de eerste twee maanden(en wie weet waar het eindigt zie Pelle). Goed gedaan Van Geel. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
r
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juli 2013 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @FR1908Nieuws: Martin van Geel ontkent dat #Feyenoord Ryo Miyaichi opnieuw huurt. Binnen enkele weken verwacht de TD geen actie op dit vlak. #Rijnmond |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar rook is is vuur, maar is het een versterking ? Heel raar maar ik hoop op de verkoop van BMI helft als schuldsanering en andere helft een echte versterking kopen wie weet ik veel, in ieder geval een spits. Ik denk nog steeds dat bij een verkoop van BMI Dirk komt. ben ik daar blij mee weet ik ook niet.Kortom het zal allemaal in de laatste weken voor aanvang van de competitie gaan gebeuren denk ik......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord wilt liever Ryo dan Assaidi. Onbegrijpelijk, ben benieuwd waarom. Qua voetbalkwaliteiten absoluut niet lijkt me |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2013 - 13:55 schreef MMM het volgende:Feyenoord wilt liever Ryo dan Assaidi. Onbegrijpelijk, ben benieuwd waarom. Qua voetbalkwaliteiten absoluut niet lijkt me omdat ze hem kunnen kopen blijkbaar.. ik vind het een goede aankoop |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2013 - 13:55 schreef MMM het volgende:Feyenoord wilt liever Ryo dan Assaidi. Onbegrijpelijk, ben benieuwd waarom. Qua voetbalkwaliteiten absoluut niet lijkt me Zal wel met salaris te maken hebben. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2013 - 13:55 schreef MMM het volgende:Feyenoord wilt liever Ryo dan Assaidi. Onbegrijpelijk, ben benieuwd waarom. Qua voetbalkwaliteiten absoluut niet lijkt me Ik heb niemand van Feyenoord horen zeggen dat ze liever Ryo hebben dan Assaidi? Mocht het al zo zijn dan zal het vast met salaris/aflos som te maken hebben.
Beide zouden natuurlijk uitstekende aankopen zijn, Assaidi is een zekerheidje, Ryo potentieel een wereld topper. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Charisteas Jan ! ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ohw pagina te vroeg geopend..word je toch moe van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geef Ryo de kans, ik ben momenteel blij met elke versterking voorin.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: je mag me best herhalen, weet je tenminste zeker dat t iets goeds is man.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Bij mij voelt het als Babovic i.p.v. Vagner Love. Ik word er zo moe van dat anderen voor mij willen bepalen hoe iets voelt ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2013 - 19:30 schreef JanM het volgende:[..] Bij mij voelt het als Babovic i.p.v. Vagner Love. Ik word er zo moe van dat anderen voor mij willen bepalen hoe iets voelt ;-) Dus jij bent ook moe Jan.... Klote kerel ! Maar laten we blij zijn dat L er niet meer is.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Word ik ook zo moe van... |
|
|
|