|
|
twitch
|
|
|
ik hang de vlag uit als hij ergens anders bankwarmer wordt |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 13:53 schreef twitch het volgende:toch alweer E.800.000 dankzij transfers van ex Feyenoorders en Koeman wil alleen nog een aanvaller erbij.. ik gok op de linksvoor positie zodat Boetius moet knokken voor zijn plek ..dan denk ik aan Ryo. Ik heb toch liever Assaidi... Ryo wordt overschat in Rotterdam. Hij leek toen een supertalent, maar dat was ook wel omdat we niet veel meer hadden en allang blij waren met wat hoop wat hij als toptalent zou brengen... Ik denk dat hij ons gaat tegenvallen, maar mocht hij komen, hoop ik van ganser harte dat ik het zo fout heb...... |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
tja opzich ben ik blij met beide ..hebben beide een goeie voorzet en kunnen de goal ook zelf vinden ..goeie leeftijd voor in de groep 24 en 20 en beide ook ervaring in de PL salaris liggen gelijk dus huurprijs zal ook ni veel schelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kans dat Guyon weer nee zegt natuurlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 15:12 schreef twitch het volgende:tja opzich ben ik blij met beide ..hebben beide een goeie voorzet en kunnen de goal ook zelf vinden ..goeie leeftijd voor in de groep 24 en 20 en beide ook ervaring in de PL salaris liggen gelijk dus huurprijs zal ook ni veel schelen Dan maar allebei halen, twitch je hebt me overtuigd.. |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou wel fantastisch zijn toch.. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ik snap niet dat mensen zeggen dat Ryo overrated is.. Die jongen is zo verschikkelijk snel, heeft overzicht en een passeerbeweging.. IK weet zeker dat als je Ryo naast Verhoek zet, dat hij serieus 2x zo snel aan de andere kant van het veld is.. Ik heb dan ook veel liever Ryo, dan zo'n rellende Assaidi.. Ben er overigens voor om een van beide te kopen, of een optie tot koop de bedingen, dan heb je er wat aan om ze te laten spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: ook dat nog..
Jullie hebben allemaal die filmpjes op de vorige pagina kunnen zien.. serieus snelle speler die ryo.. Houd ik van |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op zn profielfoto heeft ie andrrs nog steeds fijn zn Man C shirtje aan :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord had interesse in Toornstra en Gudelj. Maar geen geld. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Geloof hier weinig van, mocht het waar zijn dan is het een geluk dat er geen geld was. |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Voetbal International komt vandaag in haar nieuwe uitgave met de reden waarom er zo vaag gedaan wordt over de mogelijke huur van Ryo Miyaichi. De jonge Japanner zou vanwege zijn lagere salaris de voorkeur genieten. De speciale buitenlanderstatus die Miyaichi in Engeland geniet zorgt echter voor problemen. Volgens de gewone regels komt Miyaichi niet in aanmerking voor een werkvergunning in Engeland. Bij zijn overgang naar Engeland werd voor hem als 'speciaal talent' echter een uitzondering gemaakt. Indien hij nu weer in het buitenland gaat spelen, zou die speciale status mogelijk vervallen. De Japanner lijkt niet opnieuw in aanmerking te komen voor deze status en ook aan een normale werkvergunning (75% van de interlands van Japan meedoen) voldoet hij vooralsnog niet. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juli 2013 - 16:15 schreef twitch het volgende:Voetbal International komt vandaag in haar nieuwe uitgave met de reden waarom er zo vaag gedaan wordt over de mogelijke huur van Ryo Miyaichi. De jonge Japanner zou vanwege zijn lagere salaris de voorkeur genieten. De speciale buitenlanderstatus die Miyaichi in Engeland geniet zorgt echter voor problemen. Volgens de gewone regels komt Miyaichi niet in aanmerking voor een werkvergunning in Engeland. Bij zijn overgang naar Engeland werd voor hem als 'speciaal talent' echter een uitzondering gemaakt. Indien hij nu weer in het buitenland gaat spelen, zou die speciale status mogelijk vervallen. De Japanner lijkt niet opnieuw in aanmerking te komen voor deze status en ook aan een normale werkvergunning (75% van de interlands van Japan meedoen) voldoet hij vooralsnog niet. Kaufen dus! |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Graziano Pellè was gehuurd Sven van Beek Lucas Woudenberg Joey Sleegers Elvis Manu Jordy van Deelen Kaj Ramsteijn Matthew Steenvoorden en nog een linker aanvaller ( Assaidi)
kijken wat er overblijft van de jeugd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juli 2013 door twitch -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zijn poten afzagen..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat zou die moeten kosten, en wilt Arsenal hier wel aan meewerken..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ajax en Norwich City hebben in hoofdlijnen een akkoord bereikt over de transfer van Toby Alderweireld. De Premier League-club is bereid een bedrag van ongeveer acht miljoen euro te betalen voor de 24-jarige verdediger wiens contract medio 2014 afloopt, zo bericht De Telegraaf. ______________
Dat is een indicatie wat BMI ongeveer ook waard is. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 - 08:43 schreef Stylzz het volgende:Ajax en Norwich City hebben in hoofdlijnen een akkoord bereikt over de transfer van Toby Alderweireld. De Premier League-club is bereid een bedrag van ongeveer acht miljoen euro te betalen voor de 24-jarige verdediger wiens contract medio 2014 afloopt, zo bericht De Telegraaf. ______________ Dat is een indicatie wat BMI ongeveer ook waard is. BMI heeft wel een contract van 2 jaar langer.. denk dat we de 10 dus wel moeten halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 - 10:06 schreef kuipje het volgende:[..] BMI heeft wel een contract van 2 jaar langer.. denk dat we de 10 dus wel moeten halen maar minder exposure/ervaring. CL telt mee, die neuzen hebben op dit moment meer naam dan wij, telt ook.
Shitty, but thats the way it is. |
|
|
|
|
Stefano van der vijv
|
|
|
Koop gewoon chery en mike van duinen als backup van pelle En bulthuis als vervanger van bmi mocht die weg gaan mathijsen eruit nelom naar links. Immers weg toornstra kopen. En beginnen maar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ja man.. we hebben nog niet genoeg hagenezen. |
|
|
|
|
Stefano van der vijv
|
|
|
Hoezo boeit t waar ze vandaan komen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stefano van der vijv
|
|
|
|
|
|
Stefano van der vijv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zit maar een beetje te dollen joh. Welkom :) |
|
|
|
|
Stefano van der vijv
|
|
|
|
|
|
Jensr
|
|
|
Edson Braafheid hoopt snel een oplossing te kunnen vinden voor zijn beroerde situatie bij TSG Hoffenheim. De linksback kreeg al eerder te horen dat hij niet in de toekomstplannen van Markus Gisdol voorkomt, maar mocht nu zelfs / Ook voor Tim Wiese, Eren Derdiyok, Matthieu Delpierre, Tobias Weis, Matthias Jaissle en Afriye Acquah was geen plek op de teamfoto. Braafheid had niet veel zin om te reageren op de situatie: "Geen commentaar", bromde hij tegenover BILD. De tienvoudig Nederlands international heeft nog een contract voor een jaar bij Hoffenheim. Zijn werkgever hoopt dat er een club komt die dit contract zal afkopen. Braafheid werd in het afgelopen seizoen al verhuurd aan FC Twente en Gisdol heeft duidelijk gemaakt dat de geboren Surinamer echt niet nodig heeft. "De teamfoto was alleen voor spelers met wie de trainer het nieuwe seizoen in wil gaan", reageerde Hoffenheim-woordvoerder Holger Tromp.
NEE ik bedoel dan niet die Braafheid...maar die Eren Derdiyok lijkt me een mooie aanwinst..Als extra spits... zie youtube http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=qd97kqojthk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En daar is Renato fan van !! lol d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De Sutter naar gaat naar Brugge. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tja zolang er geen geld binnen is kunnen we zoveel willen he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Mario en Tevez zijn er weg dus 2 concurrenten minder voor m |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
helicopter blijft angstvallig leeg... hoe staat het met de geruchten over assaidi etc? Is er al meer duidelijkheid over? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2013 - 14:56 schreef FR-Roel het volgende:helicopter blijft angstvallig leeg... hoe staat het met de geruchten over assaidi etc? Is er al meer duidelijkheid over? Hoezo angstvallig? Selectie blijft intact en we hebben meer dan € 600.000,-- verdiend met transfers van oud jeugdspelers. Oké, een buitenspeler erbij zou zeker niet gek zijn, maar om nu te spreken van een angstvallige leegte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, want selectie is gewoon te smal. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
idd, en stilstand is achteruitgang. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vandaag laat Guyon Fernandez aan GAE weten of hij interesse heeft in een verblijf in Deventer. #kowet #gae #feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat zich daar druk maken om een paar ton voor een club ,waar ze zelf een spelertje hebben weggekaapt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
weer een miljoentje erbij dankzij de transfer van fer en die andere hapsnurker hoezo geen geld :) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2013 - 20:14 schreef Stylzz het volgende:Vandaag laat Guyon Fernandez aan GAE weten of hij interesse heeft in een verblijf in Deventer. #kowet #gae #feyenoord En? Ik heb nog niets meegekregen. Is hij al naar Deventer? Ik hoop het voor hem. Feyenoord is net iets te hoog gegrepen voor hem, maar ik gun het hem wel. Go Ahead is een mooie club, dus is deze hem gegund. Hopen dat hij zich daar toch kan laten zien. |
|
|
|