|
|
VVout
|
|
|
ADO heeft 59 doelpunten tegen, dan liever bv. Henrico Drost van RKC 47 doelpunten tegen.
RKC staat 15e en heeft tot aan de 6e plaats de minste tegen doelpunten, statistisch gezien moet dit wat over de verdediging zeggen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 14:03 schreef VVout het volgende:ADO heeft 59 doelpunten tegen, dan liever bv. Henrico Drost van RKC 47 doelpunten tegen. RKC staat 15e en heeft tot aan de 6e plaats de minste tegen doelpunten, statistisch gezien moet dit wat over de verdediging zeggen. Of over het elftal als geheel en de wijze waarop Erwin het neerzet. |
|
|
|
|
Andyfr1908
|
|
|
Everton van heracles misschien? Goede buitenspeler met aardig van kwaliteit. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Beste Martin van Geel, Antonia van G.A Eagles past heel goed bij ons Feyenoord, die heeft u toch zeker op het oog...(Doen)!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 14:42 schreef Jan Tol het volgende:Beste Martin van Geel, Antonia van G.A Eagles past heel goed bij ons Feyenoord, die heeft u toch zeker op het oog...(Doen)!!! Kijk even op de vorige pagina.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha maar niet doen dan :) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 14:42 schreef Jan Tol het volgende:Beste Martin van Geel, Antonia van G.A Eagles past heel goed bij ons Feyenoord, die heeft u toch zeker op het oog...(Doen)!!! Valt tegen Jan, dat joch verprutst enorm veel kansen. Snap niet dat je wat in dat joch ziet.. |
|
|
|
|
AvB-fr1908
|
|
|
Everton van Heracles, goede buitenspeler en heeft al afscheid genomen van z'n club, ik zie veel potentie nog in deze jongen zitten en kan zeker van waarde zijn. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Met betere spelers, komt dit rendement vanzelf Vincent, écht waar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als je nog niets kan investeren is Duarte misschien wel wat. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nee, Duarte is niet veel beter dan jongens die nu bij ons op de bank zitten. Everton zeg ik ja tegen... als pinch-hitter... Maar dan zou je misschien nog beter Plattje van NEC halen... |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
T-Feyenoord, het maakt niet uit hoe je iemand beoordeeld...* Feit is wel dat er een snelle aanvaller bij moet komen eentje die dan ook met regelmaat scoort bv. Antonia want die is voor ons nog betaalbaar. (die 020-tijd is hij kwijt zei hij nog onlangs) |
|
|
|
|
AvB-fr1908
|
|
|
Als wissel voor boetius is everton zeker een goede hoor! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 14:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Of over het elftal als geheel en de wijze waarop Erwin het neerzet. Dan heeft hij in ieder geval de capaciteit en teamgeest plus de mentaliteit om het in het team naar denkwijze voor Erwin uit te voeren.
Hij stond er namelijk nog geen wedstrijd naast. |
|
|
|
|
AvB-fr1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 15:41 schreef VVout het volgende:[..] Dan heeft hij in ieder geval de capaciteit en teamgeest plus de mentaliteit om het in het team naar denkwijze voor Erwin uit te voeren. Hij stond er namelijk nog geen wedstrijd naast. Verdedigen en aanvallend doe je als team. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee hoor T, het ligt allemaal aan de uitstraling van Mulder ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja en wat als er een of meer mensen niet meedoen, dus wil ik er mee zeggen dat ie dat doet (lees teamgeest en mentaliteit).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
AvB-fr1908
|
|
|
En wat dacht je van zeefuik als back up spits? haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Krijg je scheve gezichten binnen de selectie want die vreet alles op.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 15:41 schreef VVout het volgende:[..] Dan heeft hij in ieder geval de capaciteit en teamgeest plus de mentaliteit om het in het team naar denkwijze voor Erwin uit te voeren. Hij stond er namelijk nog geen wedstrijd naast. Oh, Lamprou heeft voor jan LUL in de goal gestaan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee die stond dacht ik achter Stefan de Vrij maar het is maar net hoe je er tegen aan kijkt he.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 16:36 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee die stond dacht ik achter Stefan de Vrij maar het is maar net hoe je er tegen aan kijkt he.. Haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik zou als verdediger zijnde ook niet met hem op de foto willen.of in beeld.
:) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je reageert op een quote van T-FeYeN00rD, en die ging niet over Mulder. Ik kan er niks aan doen dat Mulder telkens weer tussendoor de kop op duikt, aan dat geloel ben je zelf schuld en dat weten we zo zachies aan wel. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Vd Berg ex-zwolle, nu Heerenveen. Zo'n type hebben we nodig! Die weet wat het is om voorop in de strijd te gaan! |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Een beetje hardheid in het team is zo langzamerhand toch echt een vereiste, zo iemand moeten we inderdaad ook nog aantrekken! Iemand die b.v. A.Luling eens "lekker" aanpakt!! (destijds speelde hij bij ons met een pamper om, nu heeft hij een grote smoel). |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 18:15 schreef Maximus het volgende:Vd Berg ex-zwolle, nu Heerenveen. Zo'n type hebben we nodig! Die weet wat het is om voorop in de strijd te gaan! Hij maakte von bammel helemaal gek! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 18:15 schreef Maximus het volgende:Vd Berg ex-zwolle, nu Heerenveen. Zo'n type hebben we nodig! Die weet wat het is om voorop in de strijd te gaan! Kan niet verdedigen. En op het middenveld vind ik hem ook erg beperkt in zijn voetbal. Tis inderdaad wel zo'n type 'klootzak' op het veld, zijn komst heeft Heerenveen goed gedaan. Maar vind hem niet goed genoeg voor ons. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 16:49 schreef VVout het volgende:[..] Je reageert op een quote van T-FeYeN00rD, en die ging niet over Mulder. Ik kan er niks aan doen dat Mulder telkens weer tussendoor de kop op duikt, aan dat geloel ben je zelf schuld en dat weten we zo zachies aan wel. Ik reageer op een qoute van VVOUT ... even goed lezen voordat je reageer !!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Mr mag zijn schoenveters nog niet strikken.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 19:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik reageer op een qoute van VVOUT ... even goed lezen voordat je reageer !!! Wie moet er nou goed lezen, ik heb het geen moment over Mulder gehad dus slaat je opmerking over Lamprou ook nergens op Lampje. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 19:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kan niet verdedigen. En op het middenveld vind ik hem ook erg beperkt in zijn voetbal. Tis inderdaad wel zo'n type 'klootzak' op het veld, zijn komst heeft Heerenveen goed gedaan. Maar vind hem niet goed genoeg voor ons. Jij niet, ik wel.. |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Beukelsdijk hahahahaha....schei uit dan zeg ..... Volgens Fr. 12 .......hahahahaha
Tjonge jongeh .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t nivo mag wel n tandje of drie omhoog. we moeten hogerop. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoe ga je dit combineren met de begroting? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: lees maar ns terug...
eerst n stuk of 10 niets toevoegende spelers weg. incl BMI.
dan kun je wat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is makkelijk gezegd, mischien een betere verdeling van spelers op de benodigde posities. Het is alleen al een vrij smalle selectie en voor alles wat weg moet in jouw ogen moet er iets terug, dit het liefst 3 tandjes hoger.
Ik kan zoeken tot ik een ons weeg om spelers te vinden die ook veel beter zijn die dat voor dit geld willen, de eigen jeugd een optie maar die moeten nog wel het een en ander leren en zijn niet veel beter.
Kortom vind ik het lastig voor mezelf dit in te beelden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 20:37 schreef VVout het volgende:Is makkelijk gezegd, mischien een betere verdeling van spelers op de benodigde posities. Het is alleen al een vrij smalle selectie en voor alles wat weg moet in jouw ogen moet er iets terug, dit het liefst 3 tandjes hoger. Ik kan zoeken tot ik een ons weeg om spelers te vinden die ook veel beter zijn die dat voor dit geld willen, de eigen jeugd een optie maar die moeten nog wel het een en ander leren en zijn niet veel beter. Kortom vind ik het lastig voor mezelf dit in te beelden. we hebben juist n hele grote selectie......
met slechts 12 13 mensen die voldoen.
maar goed.dat is mijn visie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klopt,maar er vloeien er straks wel een aantal af |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 13:36 schreef Stylzz het volgende:Oh ja die stond er inderdaad niet eens in. Maar die Wormgoor liep ook zo hoog van de toren te blazen. Nog zo'n beperkt product van de joodsee school. En die Wormgoor kan niet van portemonnees afblijven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dubbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2013 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vond het wel een strakke actie van hem...10 keer om zijn uitgeleende geld gevraagd en uiteindelijk zelf maar uit de portemonnee gepakt..En die klote club spraken over diefstal wat natuurlijk een neuzenstreek was |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vond het wel een strakke actie van hem...10 keer om zijn uitgeleende geld gevraagd en uiteindelijk zelf maar uit de portemonnee gepakt..En die klote club spraken over diefstal wat natuurlijk een neuzenstreek was Van die 10 keer lees ik voor het eerst. Blijft jatten. Ben ff kwijt wie bij hem in het krijt stond. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Google Henk... Verders is het waar ik vandaan komt geen diefstal ,iets terugpakken wat van mij is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog netjes, normaal gezien sla je eerst zijn neus plat als je je geld niet terug krijgt. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Google Henk... Verders is het waar ik vandaan komt geen diefstal ,iets terugpakken wat van mij is. Een dief pikt van een dief gast! Goede zaak! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hey Gast..jatoch nietan |
|
|
|