|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Sterker.. de nieuws berichten van 4 weken geleden staan ongeveer nog op de pagina. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geruchten op Twitter dat Assaidi een jaar verhuurd word aan ons. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zou mooi zijn! Zie ik liever dan Miyachi als ik moest kiezen. Het liefst zie ik ze allebei in de kuip. Dan kunnen we gelijk afscheid nemen van Verhoek ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De laatste regel van onderstaand artikel is interessant: ik voorspel dat BMI alsnog gehaald wordt als Boateng wordt gekocht door Galatasaray!
'Galatasaray zet Sneijder in voor Boateng-deal'
Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd:14 juli 2013 om 23:24Categorie:Nieuws
Kevin-Prince Boateng moet de nieuwe topaankoop van Galatasaray worden. De Turkse club hoopt dat Wesley Sneijder de AC Milan-speler tot een transfer kan verleiden.
Sneijder en Boateng hebben namelijk een vriendschapsband opgebouwd toen ze allebei in Milaan speelden. Galatasaray wil dat Sneijder die persoonlijke relatie inzet om Boateng naar Istanbul te lokken.
AC Milan staat open voor een vertrek van Boateng, die ook in de belangstelling staat van AS Monaco. Met de transfersom die de Ghanees zou opbrengen wil Milan zijn selectie op diverse posities versterken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Geen grapjes maken hè.... Ik voel dat er een helikopter gaat opstijgen.... stel je eens voor Kuyt en Assaidi die uitstappen.... dat zou super zijn!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tottenham have reached an agreement with Twente for Nacer Chadli.Oussama Assaidi is expected to replace Chadli
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2013 door Stylzz -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 13:48 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Geen grapjes maken hè.... Ik voel dat er een helikopter gaat opstijgen.... stel je eens voor Kuyt en Assaidi die uitstappen.... dat zou super zijn!! Ik denk eerder Assaidi en Ryo ... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik denk eerder geen van allen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het is heel goed mogelijk dat er helemaal niemand komt, geen nieuw stadion, geen geld ... en ga zo maar door! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelukkig hebben we Mulder nog.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mulder komt er wel... (snapt lijdensweg niet, want hij heeft M. al afgeschoten, terwijl dat die jongen eigenlijk nog maar net één vol seizoen gekeept heeft; gaat dit jaar weer stappen maken, denk ik/hoop ik...) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 16:06 schreef Arie.Klooster het volgende:Mulder komt er wel... (snapt lijdensweg niet, want hij heeft M. al afgeschoten, terwijl dat die jongen eigenlijk nog maar net één vol seizoen gekeept heeft; gaat dit jaar weer stappen maken, denk ik/hoop ik...) mwa, hij heeft al 98 wedstrijden in het eerste van Feyenoord gespeeld.. dat zijn meer optredens dan bijvoorbeeld BMI. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fenerbahçe en Besiktas blijven geschorst: De Turkse voetbalclubs Fenerbahçe en Besiktas blijven uitgesloten va... http://bit.ly/1bh3s0i
Dirk... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik zou zeggen: start de rotoren! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Betekent de uitsluiting van Besiktas dan nu toch ook automatisch dat we een geplaatste status krijgen ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan nog niet zo zijn, maar kans is groter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 20:12 schreef tomson het volgende:Betekent de uitsluiting van Besiktas dan nu toch ook automatisch dat we een geplaatste status krijgen ? Ja toch.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 20:12 schreef tomson het volgende:Betekent de uitsluiting van Besiktas dan nu toch ook automatisch dat we een geplaatste status krijgen ? Daar was wel spraken van ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet als er nog clubs de CL uit komen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En die Turkse clubs kunnen nog bij CAS in beroep gaan als laatste middel ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 21:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] En die Turkse clubs kunnen nog bij CAS in beroep gaan als laatste middel ... Klopt, maar dat duurt te lang geloof ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eind augustus pas duidelijk, veel en veel te laat!! Het team moet er begin augustus meteen staan met een zwaar begin en Europa League.. Dit stelt me teleur |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb je niet zelf in de hand. Tenzij er iemand verkocht word. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 08:04 schreef MMM het volgende:Eind augustus pas duidelijk, veel en veel te laat!! Het team moet er begin augustus meteen staan met een zwaar begin en Europa League.. Dit stelt me teleur Heb je wel eens anders mee gemaakt bij Feyenoord dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeer zeker. Periode Gullit, tweede periode van Marwijk.. geen succes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2013 door Stylzz -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Arie Haan met de Zuid Amerikanen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb jou toch niks gevraagd? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dat hoeft ook niet op een forum, verkeerde been uit bed gestapt jongen pfff |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
flashbacks all over the place.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: oh, was het antwoord te goed? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Lijdensweg for president.... maar dan hopelijk wel van Verwegistan (opgeruimd staat netjes)... Het was zo heerlijk rustig hier, maar dat is inmiddels ook alweer verleden tijd.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gelukkig stapt het over anderhalve week weer in het vliegtuig en dan laat hij zijn zogenaamde liefde voor Feyenoord weer achter! NepperT! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 13:58 schreef Arie.Klooster het volgende:Lijdensweg for president.... maar dan hopelijk wel van Verwegistan (opgeruimd staat netjes)... Het was zo heerlijk rustig hier, maar dat is inmiddels ook alweer verleden tijd.... Loser, kan je niet een beetje tegenwind hebben? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 14:10 schreef JanM het volgende:Gelukkig stapt het over anderhalve week weer in het vliegtuig en dan laat hij zijn zogenaamde liefde voor Feyenoord weer achter! NepperT! Welk vliegtuig? Dan weet jij meer dan ik ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Tegenwind is gezond, maar die van jou stinkt naar bagger... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tuurlijk , alles wat niet naar jouw zin is is bagger ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog 1,5 week min1 dag...
Tik tok tik tok.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ja man, dan zijn we weer op weg naar huus.. |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Ik zie Janmaat en BMI nog wel vertrekken!
Wie zou een goede back (rechts) kunnen zijn als vervanger? Er ging een naam rond van die back van Groningen? Is dat iets, is mij nooit opgevallen.
Verder las ik ergens de naam van ElHamdoui... 020 smedje, maar zou ook weer kunnen opleven net als Pelle? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 1,5 plus 2 weken ...
Tik tok tik tok ... |
|
|