BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juli 2013 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 16:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, hij heeft al 98 wedstrijden in het eerste van Feyenoord gespeeld.. dat zijn meer optredens dan bijvoorbeeld BMI.
Meen je dat? 98 al? Oké, dat is beduidend meer dan één seizoen, maar dan nog. Hij is voor keepersbegrippen nog erg jong. Tegen de tijd dat hij top is, heeft hij al een berg aan ervaring, wat andere keepers op die leeftijd meestal nog niet hebben. Ik zeg niet dat hij top wordt, maar ik heb er absoluut wel vertrouwen in.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juli 2013 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2013 - 11:22 schreef NickyTee het volgende:
Ik zie Janmaat en BMI nog wel vertrekken!

Wie zou een goede back (rechts) kunnen zijn als vervanger?
Er ging een naam rond van die back van Groningen? Is dat iets, is mij nooit opgevallen.

Verder las ik ergens de naam van ElHamdoui... 020 smedje, maar zou ook weer kunnen opleven net als Pelle?
De tukkers hebben toch interesse in El Hamdaoui? Tenminste, dat heb ik dan weer ergens zien staan, dacht ik....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 juli 2013 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2013 - 13:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

1,5 plus 2 weken ...

Tik tok tik tok ...
Neeeeee, meen je niet..

Bim BAM bim BAM bim BAM..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 juli 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2013 - 13:51 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

De tukkers hebben toch interesse in El Hamdaoui? Tenminste, dat heb ik dan weer ergens zien staan, dacht ik....
Klopt ja, geloof niet dat ie met Pellè door 1 deur zou kunnen. Die gaan wel botsen..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 juli 2013 - 22:19   quote  deeplink  
Allemaal gelul.

"@iPrinceMarcus: Feyenoord have contacted Liverpool for Oussama Assaidi on loan with an option to buy.Assaidi has agreed to join"
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 18 juli 2013 - 22:28   quote  deeplink  
Zou best waar kunnen zijn. Dat het wellicht tot eind augustus duurt ligt eerder aan Liverpool dan bij Assaidi heb ik het idee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 18 juli 2013 - 22:29   quote  deeplink  
m.a.w. Assaidi kan best akkoord zijn, maar als Liverpool nog wil wachten, dan wachten ook Feyenoord en Assaidi.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 juli 2013 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 19:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Neeeeee, meen je niet..

Bim BAM bim BAM bim BAM..
Tot na de eerste thuiswedstrijd ... Bim Bam Bim Bam !!!
Kreeg een mooie uitnodiging.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 19 juli 2013 - 18:47   quote  deeplink  
Ojeee, Vilanova levert zijn contract in bij Barca..
Zou er een trein Rotterdam inrijden??

http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/3478587/2013/07/19/Vilanova-stapt-op-bij-Barcelona-vanwege-ziekte.dhtml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2013 door hoogvliet010 --
JanM
 JanM - vrijdag 19 juli 2013 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 18:47 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ojeee, Vilanova levert zijn contract in bij Barca..
Zou er een trein Rotterdam inrijden??

http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/3478587/2013/07/19/Vilanova-stapt-op-bij-Barcelona-vanwege-ziekte.dhtml
Ik denk dat Barcelona al met L, onze alwetende, in gesprek is ...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 19 juli 2013 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 18:55 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik denk dat Barcelona al met L, onze alwetende, in gesprek is ...
Ach ja.....tuurlijk!
Dat ik daar nou zelf niet aan denkt?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 22 juli 2013 - 15:44   quote  deeplink  
Okeeeedan. Arsenal wil Clasie en de Vrij voor 25 miljoen kopen.
Ik zeg plus 5 miljoen en Ryo hierheen. En geen huur. Maar definitief!
Als strootman 20 miljoen oplevert. Het is goed met ze
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 22 juli 2013 - 15:45   quote  deeplink  
http://m.fr12.nl/#nieuws/bekijken.html?id=23016
JanM
 JanM - maandag 22 juli 2013 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Vrees dat ze dan toch weggaan ... eerst maar eens afwachten of het daadwerkelijk tot een bod komt!
JanM
 JanM - maandag 22 juli 2013 - 15:52   quote  deeplink  
Damn, stel je voor: lijkt de hele selectie bij elkaar te blijven, verlies je deze 2 en dan mogelijk ook nog Janmaat naar Inter en BMI alsnog naar AC Milan? Blijft er ineens niet veel meer over ...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 22 juli 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 15:52 schreef JanM het volgende:
Damn, stel je voor: lijkt de hele selectie bij elkaar te blijven, verlies je deze 2 en dan mogelijk ook nog Janmaat naar Inter en BMI alsnog naar AC Milan? Blijft er ineens niet veel meer over ...
Lijkt OSM wel???
JanM
 JanM - maandag 22 juli 2013 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 15:53 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Lijkt OSM wel???
Precies, alleen heb jij Clasie (en Pellè) en ik De Vrij (en Mulder en Vilhena) ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 juli 2013 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 15:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Okeeeedan. Arsenal wil Clasie en de Vrij voor 25 miljoen kopen.
Ik zeg plus 5 miljoen en Ryo hierheen. En geen huur. Maar definitief!
Als strootman 20 miljoen oplevert. Het is goed met ze
Zou spijtig zijn als Jordy Clasie zou vertrekken voor de Vrij vind ik het wel oke.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 juli 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 15:51 schreef JanM het volgende:

[..]

Vrees dat ze dan toch weggaan ... eerst maar eens afwachten of het daadwerkelijk tot een bod komt!
Inderdaad eerst zien dan geloven ...
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 juli 2013 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 15:51 schreef JanM het volgende:

[..]

Is wel gerucht van Engelse site: Caught Offside en die verzinnen om de minuut nieuwe roddels en geruchten..

Mr mocht het waar zijn dan is het een mooie financiele klapper en kan je proberen Toornsta los te weken bij Utrecht en Viergever bij AZ...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 22 juli 2013 - 17:25   quote  deeplink  
Viergever? Gewoon kongolo! Toornsta zou ik ook niet doen. Gewoon Vormer het vertrouwen geven. En van de winter kijken of het nodig is om te gaan kopen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 22 juli 2013 - 17:29   quote  deeplink  
Ryo bij de deal betrekken. Assaidi wellicht huren. En klaar.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 22 juli 2013 - 17:38   quote  deeplink  
Daarbij komt ook nog dat als er daadwerkelijk zoveel geld naar Rotterdam gaat, Utrecht veel te veel gaat vragen. Lkkr in Utrecht houden die knakker.
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 juli 2013 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 17:38 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Daarbij komt ook nog dat als er daadwerkelijk zoveel geld naar Rotterdam gaat, Utrecht veel te veel gaat vragen. Lkkr in Utrecht houden die knakker.
Oke ..
En Kongolo was ik vergeten mr die kan je er neerzetten.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 22 juli 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 18:49 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Oke ..
En Kongolo was ik vergeten mr die kan je er neerzetten.
Haha dat kan ik me voorstellen. Dat is weer ff geleden dat die speelde.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 juli 2013 - 08:00   quote  deeplink  
Twente wil assaidi.
MMM
 MMM - woensdag 24 juli 2013 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 08:00 schreef Stylzz het volgende:
Twente wil assaidi.
Gaat ook om huren. Europees voetbal zou bepalend kunnen zijn, daar kan hij zelf ook belangrijk in zijn voor Feyenoord, door de groepsronde te halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2013 door MMM --
VVout
 VVout - woensdag 24 juli 2013 - 09:07   quote  deeplink  
... +1 MMM wou het zelfde schrijven, Europees voetbal is een belangrijk criterium voor de keuze van je club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2013 door VVout --
JanM
 JanM - woensdag 24 juli 2013 - 14:28   quote  deeplink  
Dat zijn tenminste bedragen! Lang leve FFP!

Door RUBEN BOUT Twitter: @RJB070 gepubliceerd op 24 juli '13 13:44

'Real Madrid bracht bod van 150 miljoen euro uit op Bale'

Gareth Bale kan zomaar eens de duurste transfer van deze zomer worden. Real Madrid stelt alles in het werk om de aanvaller los te weken bij Tottenham.

Volgens het Spaanse Marca hebben de Madrilenen een bod van maar liefst 150 miljoen euro uitgebracht op de spelmaker uit Wales. Daarnaast ligt er een contract klaar voor zes seizoenen. Jaarlijks zou Bale zo'n tien miljoen euro verdienen.

Eerder werd bekend dat de speler in kwestie al rond zou zijn met de Spaanse grootmacht. Wordt vervolgd!
VVout
 VVout - woensdag 24 juli 2013 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 14:28 schreef JanM het volgende:
Dat zijn tenminste bedragen! Lang leve FFP!

Door RUBEN BOUT Twitter: @RJB070 gepubliceerd op 24 juli '13 13:44

'Real Madrid bracht bod van 150 miljoen euro uit op Bale'

Gareth Bale kan zomaar eens de duurste transfer van deze zomer worden. Real Madrid stelt alles in het werk om de aanvaller los te weken bij Tottenham.

Volgens het Spaanse Marca hebben de Madrilenen een bod van maar liefst 150 miljoen euro uitgebracht op de spelmaker uit Wales. Daarnaast ligt er een contract klaar voor zes seizoenen. Jaarlijks zou Bale zo'n tien miljoen euro verdienen.

Eerder werd bekend dat de speler in kwestie al rond zou zijn met de Spaanse grootmacht. Wordt vervolgd!
Daar was toch nog wat met belastingschuld aan de staat met die club en dan zo met geld smijten, ongelofelijk zeg die mannen daar.

Bron belastingschulden Spaanse clubs...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2013 door VVout --
JanM
 JanM - woensdag 24 juli 2013 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 14:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Daar was toch nog wat met belastingschuld aan de staat met die club en dan zo met geld smijten, ongelofelijk zeg die mannen daar.

Bron belastingschulden Spaanse clubs...
Gaan komend seizoen die kuttekoppen uit Barcelona helemaal zoekspelen!
JanM
 JanM - woensdag 24 juli 2013 - 15:26   quote  deeplink  
Guidetti naar Swansea ???

'Ambitieus Swansea City wil Guidetti naast Bony posteren'

Vanwege een overschot aan aanvallers komt John Guidetti bij Manchester City nauwelijks aan spelen toe. Swansea City wil hem de helpende hand toereiken. Dit schrijft The Daily Mirror.

De ambitieuze club uit Wales, vorig seizoen winnaar van de League Cup, gaat een poging wagen om de Zweedse goaltjesdief op huurbasis over te nemen. Swansea City is sowieso verzekerd van de diensten van Wilfried Bony. De oud-speler van Vite$$e heeft een werkvergunning ontvangen.

Guidetti (21) werd onlangs ook weer met Feyenoord in verband gebracht. Volgens technisch directeur Martin van Geel staat de deur van De Kuip voor hem 'altijd open'. Door zijn twintig doelpunten (waaronder een hattrick tegen 020) en zijn extraverte gedrag tijdens zijn verhuurperiode aan de Rotterdammers wordt hij door de supporters nog steeds op handen gedragen.
JanM
 JanM - woensdag 24 juli 2013 - 16:47   quote  deeplink  
Het staat weliswaar op Voetbalzone maar toch:

Feyenoord lijkt toch enigszins rekening te houden met een vertrek van Bruno Martins Indi. De club uit Rotterdam-Zuid heeft zich namelijk bij Chelsea gemeld met de vraag om de achttienjarige linksback Cristián Cuevas op huurbasis over te mogen nemen. De Chileen werd onlangs door the Blues weggehaald bij Club Deportivo OHiggins. Ook FC Groningen, Cagliari en Atalanta zitten achter Cuevas aan. (Cooperativa)
JanM
 JanM - vrijdag 26 juli 2013 - 10:23   quote  deeplink  
Van Geel wakkert de speculaties nog maar eens aan en hoopt m.i. op de verkoop van iig BMI:

Van Geel verwacht transfers: "Hebben te veel interessante spelers"

Auteur: Jamie Borremans

26 Juli 2013 om 08:00

Martin van Geel verwacht niet dat de huidige spelersgroep van Feyenoord intact zal blijven in de zomerse transferperiode. De technisch directeur van de Stadionclub denkt namelijk dat meerdere clubs zich nog zullen melden voor diverse spelers. Daarom wacht de directeur liever nog even af tot het sluiten van de transferdeadline.

"Ik kan me niet voor voorstellen dat het zo stil blijft. Daarvoor hebben we te veel interessante spelers, internationals bovendien. Het zijn jonge jongens met veel potentie. Het kan niet anders of grote clubs voelen zich daartoe aangetrokken", is de reactie van de directeur tegenover Voetbal International.

Daarmee lijkt Van Geel dus ernstig rekening te houden met het vertrek van enkele sterkhouders. "Momenteel is het aan de bovenkant van de markt erg druk, maar onderin rustig. Ik vermoed dat dát nog zal gaan veranderen."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/203293/Van_Geel_verwacht_transfers:_Hebben_te_veel_interessante_spelers?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2a8c2ATHY
JanM
 JanM - vrijdag 26 juli 2013 - 10:54   quote  deeplink  
Is het nou Assaidi of Aisatti ??? Aisatti mag Van den Brom hebben!

Anderlecht ook in de race voor Assaidi

Feyenoord en FC Twente krijgen concurrentie van Anderlecht in de strijd om Oussama Assaidi. Trainer John van den Brom heeft zijn zinnen gezet op de linksbuiten die bij Liverpool amper aan spelen toe komt. Volgens Dernière Heure hoopt Anderlecht binnenkort Canesin, Molins, Diandy en Marecek kwijt te raken. Dan is er genoeg geld om de voormalig speler van sc Heerenveen aan te trekken. Een andere Waalse website, Sudinfo, meldt dat Anderlecht geïnteresseerd is in Ismail Aissati. Wellicht dat een van de websites niet helemaal goed heeft opgelet met de spelling van de achternaam.
JanM
 JanM - vrijdag 26 juli 2013 - 10:58   quote  deeplink  
Kip of ei-verhaal, maar Excelsior moet op de een of andere manier weer interessant (genoeg) worden voor Feyenoord-jongelingen!

Teleurgesteld in Feyenoord

Geplaatst op vrijdag 26 juli 2013 om 10:36

Volgens het Algemeen Dagblad staan de gezichten bij Excelsior op onweer omdat ze voorlopig niet op huurlingen van Feyenoord hoeven te rekenen.

We rekenden op Jordy van Deelen en Lucas Woudenberg zegt Excelsior-directeur Ferry de Haan in het dagblad, maar plotseling blijkt er niemand meer beschikbaar voor verhuur. ,,Daar zijn wij natuurlijk erg teleurgesteld over.

Martin van Geel begrijpt de teleurstelling bij de samenwerkingspartner. ,,Maar wij kunnen geen ijzer met handen breken"
,,Die spelers hebben op dit moment geen goed gevoel bij Excelsior. Ik denk persoonlijk dat het slechte afgelopen seizoen daar een grote rol in speelt. Een uitleenperiode is niet aantrekkelijk, als je een jaar lang bijna onderaan staat.

De Haan reageert geprikkeld. ,,Dat lijkt me nogal kortzichtig,'' zegt hij.,,De samenwerking heeft in de afgelopen jaren zijn waarde toch wel bewezen? Een uitleenperiode lijkt me uitstekend in de ontwikkeling van een talent passen, zeker als zo'n jongen nog niets bewezen heeft.

Manu, Steenvoorden en Van Deelen spelen nu toch ook weer in de Kuip? Maar goed. Hoe Feyenoord daarmee omgaat, moet het zelf weten."
JanM
 JanM - vrijdag 26 juli 2013 - 13:02   quote  deeplink  
'Koopwoede Benítez en ambitieus Napoli richt zich op Martins Indi'

Vrijdag, 26 juli 2013 om 12:30 http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=192854&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Feyenoord zou het oefenduel met Hellas Verona hebben gebruikt om Bruno Martins Indi in de etalage te zetten en dat lijkt gelukt. Lokale sportkranten, waaronder de Corriere dello Sport, maken namelijk vrijdagochtend melding van de interesse van Napoli in de stopper van het Nederlands elftal. Coach Rafael Benítez zou na Raúl Albiol namelijk nog een nieuwe centrale verdediger aan zijn selectie toe willen voegen.

De Spanjaard denkt daarbij nadrukkelijk aan Martins Indi, die hem opviel tijdens het EK voor spelers onder 21 jaar in Israël. Met zijn imposante fysiek, zijn prille leeftijd en zijn Europese paspoort voldoet de speler aan het profiel dat Benítez heeft opgesteld voor de nieuwe aanwinst. Wel loopt zijn contract in Rotterdam-Zuid nog drie jaar door, hetgeen Feyenoord in staat stelt om een forse prijs op zijn hoofd te plakken.

De Telegraaf maakte gister al melding van de intenties van Feyenoord om Martins Indi nog deze zomer van de hand te doen. Het zou de belangrijkste reden zijn geweest waarom niet Joris Mathijsen, maar hij centraal in de defensie geposteerd stond tegen Verona (1-0 verlies). Feyenoord wil het liefst zo snel mogelijk duidelijkheid zodat het zelf nog kan toeslaan op de transfermarkt.
craven
 craven - zaterdag 27 juli 2013 - 10:57   quote  deeplink  
Assaidi lijkt voor anderlecht te kiezen, feyenoord vist weer achter het net.
Het is jammer dat door de financiële beperkingen het bestuur niet slagvaardiger kan zijn...
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 27 juli 2013 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 10:57 schreef craven het volgende:
Het is jammer dat door de financiële beperkingen het bestuur niet slagvaardiger kan zijn...
Volgens John vd Brom kiest Assaidi voor Anderlecht. Als dat geluid waar is, dan is die keuze volgens mij ingegeven door het feit dat Anderlecht nadrukkelijk de optie open houdt om Assaidi te kopen in plaats van te huren. De voetballer heeft volgens mij ingezien dat een basisplaats in het elftal van Liverpool voor hem te hoog gegrepen is. Bij verhuur zou zijn situatie onzeker blijven. Het heeft weinig met slagvaardig beleid van Feyenoord te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door eko-sporter --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 10:57 schreef craven het volgende:
Over paar weken staat Boetius er weer, Assaidi had alleen maar in de weg gestaan...
Schaken,Manu aan de flanken heb je nog Verhoek heb ik nog steeds wel vertrouwen in
Pioriteit lijkt me eerder een 2de spits v Duinen lijkt me perfect.. maar kost natuurlijk ook veel
Centjes... miss moet Feyenoord ook in zee gaan met die grote inversteringsmaatschappij
Benfica heeft er iig veel van geprofiteerd..
joboo35
 joboo35 - zaterdag 27 juli 2013 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:04 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Over paar weken staat Boetius er weer, Assaidi had alleen maar in de weg gestaan...
Schaken,Manu aan de flanken heb je nog Verhoek heb ik nog steeds wel vertrouwen in
Pioriteit lijkt me eerder een 2de spits v Duinen lijkt me perfect.. maar kost natuurlijk ook veel
Centjes... miss moet Feyenoord ook in zee gaan met die grote inversteringsmaatschappij
Heb je wedstrijd tegen verona gezien we missen creativiteit aan flanken. Assaidi heeft dat en heeft ook scorend vermogen. Maar wie moeten we geloven vdbtom of ronald die zegt dst assaidi graag terug komt naar nederland.

Toekoms zal het uitwijzen waar hij heengaat.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 27 juli 2013 - 11:37   quote  deeplink  
geen nieuw stadion, geen nieuwe inkomstenbron, geen nieuwe spelers, geen champions leage, dit is de toekomst van Feyenoord, wen er maar aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door henkie1969 --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:12 schreef joboo35 het volgende:

[..]

Heb je wedstrijd tegen verona gezien we missen creativiteit aan flanken. Assaidi heeft dat en heeft ook scorend vermogen. Maar wie moeten we geloven vdbtom of ronald die zegt dst assaidi graag terug komt naar nederland.

Toekoms zal het uitwijzen waar hij heengaat.
Met Schaken en Boetius heb je goede flankspelers Verhoek en Manu achter de hand.. maar ik begrijp je
Alleen vind ik dat Assaidi een sta in de weg zou zijn voor Boetius die er over een paar wedstrijden er weer bij is
En Assaidi op de bank lijkt me geen prettige geval voor de groep...
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:37 schreef henkie1969 het volgende:
geen nieuw stadion, geen nieuwe inkomstenbron, geen nieuwe spelers, geen champions leage, dit is de toekomst van Feyenoord, wen er maar aan.
De toekomst ziet er juist weer goed uit! Feyenoord komt van ver en zie wat ze de laatste jaren presteren!
De talenten die doorstromen bijvb geweldig...Indi en nog een paar word dadelijk verkocht voor vele miljoenen
Dus geld om te inversteren en de opvolgers komen uit de opleiding voornamelijk.. En ik hoop dat ze de Kuip kunnen
Renoveren maargoed ik weet het is miss te romantisch gedacht... ik vind De Kuip het Hart van Feyenoord en het
Legioen natuurlijk de Ziel van Feyenoord... een nieuwe Kuip een Nieuw Hart ik kan er nog niet bij met me gedachte
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 27 juli 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Feyenoord is kwetsbaar in de voorhoede. Jean-Paul Boëtius komt terug van een zware blessure en kan waarschijnlijk in zo'n aanstaand zwaar seizoen niet alle wedstrijden spelen. Als Graziano Pellè uitvalt is er, zeker op internationaal en ervaringsniveau, nog geen volwaardige vervanger beschikbaar.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:44 schreef eko-sporter het volgende:
Feyenoord is kwetsbaar in de voorhoede. Jean-Paul Boëtius komt terug van een zware blessure en kan waarschijnlijk in zo'n aanstaand zwaar seizoen niet alle wedstrijden spelen. Als Graziano Pellè uitvalt is er, zeker op internationaal en ervaringsniveau, nog geen volwaardige vervanger beschikbaar.
Dat weet ik wel, maar Boetius en Assaidi voor 1 positie dat kan voor problemen zorgen
V Duinen 2de spits... andere alterbatieve zie ik niet.. Plet als 2de spits had ik ook wel goed
Gevonden voor Feyenoord lang sterk en pikt zijn goaltjes mee..
craven
 craven - zaterdag 27 juli 2013 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:03 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Volgens John vd Brom kiest Assaidi voor Anderlecht. Als dat geluid waar is, dan is die keuze volgens mij ingegeven door het feit dat Anderlecht nadrukkelijk de optie open houdt om Assaidi te kopen in plaats van te huren. De voetballer heeft volgens mij ingezien dat een basisplaats in het elftal van Liverpool voor hem te hoog gegrepen is. Bij verhuur zou zijn situatie onzeker blijven. Het heeft weinig met slagvaardig beleid van Feyenoord te maken.
Als Feyenoord meer financiële middelen had, dan hadden ze eerder een aanvaller gehaald, en hadden ze dus slagvaardiger geweest.
Feyenoord(van Geel)heeft zelf gegeven Assaidi te willen halen maar dat de financiën ontbraken om nu actie te ondernemen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door craven --
craven
 craven - zaterdag 27 juli 2013 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:04 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

concurrentie is nooit weg, bovendien is assaidi meervoudig inzetbaar. de eerste maand heeft feyenoord problemen aan de linkerkant, geen boëtius en geen Manu...weinig creativiteit. Verhoek komt duidelijk te kort....Cabral was egoïstisch maar had een individuele actie in huis. verhoek heeft een goede voorzet, maar komt nog geen boom voorbij..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door craven --
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 27 juli 2013 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:49 schreef craven het volgende:

[..]

Als Feyenoord meer financiële middelen had, dan hadden ze eerder een aanvaller gehaald, en hadden ze dus slagvaardiger geweest.
Feyenoord(van Geel)heeft zelf gegeven Assaidi te willen halen maar dat de financiën ontbraken om nu actie te ondernemen
Dat is dus geen gebrek aan slagvaardig handelen, maar handelen naar je financiële mogelijkheden.

Feyenoord wil tijdelijke leemten in de selectie liever opvullen met gehuurde spelers, tenzij deze transfervrij zijn en aantoonbaar een toegevoegde waarde hebben. Dat laatste heeft dan voornamelijk betrekking op ervaring. De voorkeur gaat uit naar doorstroming uit eigen jeugd. Niets negatiefs, gewoon slim en doordacht.
craven
 craven - zaterdag 27 juli 2013 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:56 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Dat is dus geen gebrek aan slagvaardig handelen, maar handelen naar je financiële mogelijkheden.

Feyenoord wil tijdelijke leemten in de selectie liever opvullen met gehuurde spelers, tenzij deze transfervrij zijn en aantoonbaar een toegevoegde waarde hebben. Dat laatste heeft dan voornamelijk betrekking op ervaring. De voorkeur gaat uit naar doorstroming uit eigen jeugd. Niets negatiefs, gewoon slim en doordacht.
Het 1 sluit het ander niet uit he, lijkt me logisch :)
Ik geef ook nergens kritiek op het huidige beleid, geeft alleen wel aan dat Feyenoord nog niet kan meten met de rest van Nederlandse top op transfer gebied.
Financieel gezond is de eerste prioriteit nu en dat is prima.
Maar ik denk wel dat Assaidi een aanvulling zou zijn op dit moment

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

0.0183770