BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 27 juli 2013 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:05 schreef craven het volgende:

[..]

Financieel gezond is de eerste prioriteit nu en dat is prima.
Maar ik denk wel dat Assaidi een aanvulling zou zijn op dit moment
Helemaal mee eens.
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 27 juli 2013 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:05 schreef craven het volgende:

[..]

Financieel gezond is de eerste prioriteit nu en dat is prima.
Maar ik denk wel dat Assaidi een aanvulling zou zijn op dit moment
Verwijderd ivm dubbele posting.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door eko-sporter --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:53 schreef craven het volgende:

[..]

concurrentie is nooit weg, bovendien is assaidi meervoudig inzetbaar. de eerste maand heeft feyenoord problemen aan de linkerkant, geen boëtius en geen Manu...weinig creativiteit. Verhoek komt duidelijk te kort....Cabral was egoïstisch maar had een individuele actie in huis. verhoek heeft een goede voorzet, maar komt nog geen boom voorbij..
Zijn er nog meer alternatieve? Ryo en Assaidi word nu moeilijk.. zijn er nog meer namen die bekend zijn
Is V Geel al een keer naar Manchester City geweest?

Ik snap je punt ook wel, er moet voorin ook wat bij natuurlijk want ik zie Feyenoord binnen 2jaar kampioen worden
Met deze selectie plus aanvallend nog wat er bij dan zou het dit jaar best kunnen gebeuren
Els
 Els - zaterdag 27 juli 2013 - 12:23   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord meer dan ook voor een enorm dilemma staat. De jeugd zal langer bij Feyenoord willen blijven als de kans op het eerste elftal groter is, en de jeugd is goed. Vraag is alleen of er echt één bijzit die kan uitgroeien tot een topper. Maar een speler als Assaidi haal je niet voor de bank en staat dus hoe dan ook een eigen speler in de weg.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 27 juli 2013 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:19 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Zijn er nog meer alternatieve? Ryo en Assaidi word nu moeilijk.. zijn er nog meer namen die bekend zijn
Is V Geel al een keer naar Manchester City geweest?

Ik snap je punt ook wel, er moet voorin ook wat bij natuurlijk want ik zie Feyenoord binnen 2jaar kampioen worden
Met deze selectie plus aanvallend nog wat er bij dan zou het dit jaar best kunnen gebeuren
Feyenoord zou eens meer de ( oud ) spelers moeten gebruiken: Makaay ( B.Munchen ), Gio ( Arsenal en Barcelona ), Koeman ( Barcelona en Benfica ), v.Persie ( Arsenal en M.United ), Gullit ( Chelsea FC ) en ga zo maar door. Wat dat betreft doen ze dat bij PSV en Ajax stukken beter ...
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Feyenoord zou eens meer de ( oud ) spelers moeten gebruiken: Makaay ( B.Munchen ), Gio ( Arsenal en Barcelona ), Koeman ( Barcelona en Benfica ), v.Persie ( Arsenal en M.United ), Gullit ( Chelsea FC ) en ga zo maar door. Wat dat betreft doen ze dat bij PSV en Ajax stukken beter ...
Ik neem aan om de club te vertegenwoordigen want voor de opstelling zijn ze een beetje te oud?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 27 juli 2013 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 13:03 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik neem aan om de club te vertegenwoordigen want voor de opstelling zijn ze een beetje te oud?
Daar heb je gelijk in, inderdaad om te lobbyen ...
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 13:36   quote  deeplink  
Ik denk dat het weinig gaat brengen, laten we gewoon aan onze jeugdopleiding verder gaan werken. Ik zie graag een goeie speler komen maar ik denk dat de markt veel te hoog opgespeeld is door ploegen en investeerders die zich niet aan de fair play regels houden.
Blade85
 Blade85 - zaterdag 27 juli 2013 - 13:52   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/203374/Assaidi_verkiest_vertrek_naar_Anderlecht_boven_Feyenoord_en_FC_Twente?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Sja... komt er uberhaupt wel iemand???
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 14:14   quote  deeplink  
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=67445

Na twee seizoenen nam Milan Jovanovic afscheid van Anderlecht. De 32-jarige voormalige Servische international kon transfervrij op zoek naar een nieuwe club. Een zoektocht die nog geen resultaat opleverde. Jovanovic wordt nu gelinkt aan Feyenoord.De offensieve linkerflankspeler is op zoek naar een 'mooie club'. Feyenoord past in dat streven. Zijn familie zou bovendien graag in België blijven wonen. Milan Jovanovic verlangt een contract voor minimum twee seizoenen en wimpelde eerder een voorstel van het Turkse Besiktas af.
craven
 craven - zaterdag 27 juli 2013 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 14:14 schreef Beempjerotterdam het volgende:
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=67445

Na twee seizoenen nam Milan Jovanovic afscheid van Anderlecht. De 32-jarige voormalige Servische international kon transfervrij op zoek naar een nieuwe club. Een zoektocht die nog geen resultaat opleverde. Jovanovic wordt nu gelinkt aan Feyenoord.De offensieve linkerflankspeler is op zoek naar een 'mooie club'. Feyenoord past in dat streven. Zijn familie zou bovendien graag in België blijven wonen. Milan Jovanovic verlangt een contract voor minimum twee seizoenen en wimpelde eerder een voorstel van het Turkse Besiktas af.
goede speler, maar wel 1 met een gebruiksaanwijzing :)
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 14:30   quote  deeplink  
Milan Jovanovic verlangt een contract voor minimum twee seizoenen

Kan transfervrij vertrekken vertrekken bij Anderlecht en dan nog noten op zijn zang hebben. Die zoekt met zijn 32 jaar gewoon nog een melkkoe, misschien niet verkeerd maar van jaar tot jaar bekijken of eigenlijk gewoon helemaal niet want die houding zegt eigenlijk genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door VVout --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 27 juli 2013 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 14:30 schreef VVout het volgende:

Kan transfervrij vertrekken vertrekken bij Anderlecht en dan nog noten op zijn zang hebben. Die zoekt met zijn 32 jaar gewoon nog een melkkoe, misschien niet verkeerd maar van jaar tot jaar bekijken of eigenlijk gewoon helemaal niet want die houding zegt eigenlijk genoeg.
Halen , kan in de spits en op de flanken ...
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 14:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Halen , kan in de spits en op de flanken ...
Dan hooguit een jaarcontract aanbieden. Ik zie het al gebeuren, na een half jaar geblesseerd of wat voor rot smoes en dan nog 1 1/2 jaar aan hem vast zitten.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 27 juli 2013 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 14:43 schreef VVout het volgende:

[..]

Dan hooguit een jaarcontract aanbieden. Ik zie het al gebeuren, na een half jaar geblesseerd of wat voor rot smoes en dan nog 1 1/2 jaar aan hem vast zitten.
Wil minimaal een contract van 2 jaar hebben schijnt het ...
craven
 craven - zaterdag 27 juli 2013 - 15:07   quote  deeplink  
Volgens het geruchtencircuit is Milan Jovanovic op de radar van Feyenoord verschenen. In Rotterdam reageren ze verbaasd. De kans dat de gewezen Anderlecht-speler straks een rood-wit truitje aantrekt is bijzonder klein, zo blijkt.

Jovanovic zag zijn contract niet verlengd worden in het Astridpark. Ondertussen heeft de flankaanvaller nog steeds geen onderdak gevonden. Zijn naam werd wel in verband gebracht met Feyenoord. "Wij weten van niets", klinkt het verbaasd in de Kuip.

"We reageren niet op transfergeruchten", doet Feyenoord het verhaal af als onzin bij SoccerNews. "Wij hebben dan ook van niets gehoord. Er is geen contact." De zoektocht van Jovanovic gaat dus gewoon door. Onder meer het Griekse Olympiakos Piraeus zou interesse hebben getoond. Ook aanbiedingen uit Azië zouden hun weg al tot bij de Serviër gevonden hebben

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/203408/Transfer_Servisch_international_naar_Feyenoord_is_onzin?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2aFcEOkF0
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 15:53   quote  deeplink  
Transferstilte rond de club.
Kan me slechtere scenario's voorstellen.
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 14:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wil minimaal een contract van 2 jaar hebben schijnt het ...
Ah ha, echt waar?
moa
 moa - zaterdag 27 juli 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 14:30 schreef VVout het volgende:

Te oud.. Next!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 28 juli 2013 - 02:04   quote  deeplink  
Rick terug halen!
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juli 2013 - 08:56   quote  deeplink  
Braber, las ik ergens.
craven
 craven - zondag 28 juli 2013 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 02:04 schreef hoogvliet010 het volgende:
Rick terug halen!
nee man the baab
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 juli 2013 - 10:02   quote  deeplink  
Raar dit las ik net op Wiki:

Shandong Luneng
Eind juni 2013 tekende Jovanović een contract bij Shandong Luneng. Bij de Chinese club werd hij herenigd met zijn landgenoot en coach Radomir Antić.
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 28 juli 2013 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:02 schreef RenatoBos het volgende:
Raar dit las ik net op Wiki:

Shandong Luneng
Eind juni 2013 tekende Jovanović een contract bij Shandong Luneng. Bij de Chinese club werd hij herenigd met zijn landgenoot en coach Radomir Antić.
Ik had dit bericht ook gelezen, maar kwam later op het internet tegen dat dit persbericht te voorbarig was. Blijft echter moeilijk om te zeggen wat nu de feitelijke status is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 juli 2013 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:18 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Ik had dit bericht ook gelezen, maar kwam later op het internet tegen dat dit persbericht te voorbarig was. Blijft echter moeilijk om te zeggen wat nu de feitelijke status is.
Okay..
MMM
 MMM - zondag 28 juli 2013 - 11:12   quote  deeplink  
Park naar psv
craven
 craven - zondag 28 juli 2013 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:12 schreef MMM het volgende:
Park naar psv
tsjaa die zijn daar gek op parkjes, vraag maar aan Fons Spooren
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:21 schreef craven het volgende:

[..]

tsjaa die zijn daar gek op parkjes, vraag maar aan Fons Spooren
hahahahaha
Enweergeentitel zal in zijn nopjes zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door infamous psv --
JanM
 JanM - dinsdag 30 juli 2013 - 12:19   quote  deeplink  
Het is nog geen 2 september ...

Inter loopt Isla mis, Nederlanders alternatieven

Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd:30 juli 2013 om 11:36Categorie:Nieuws

Juventus weigert Mauricio Isla te verkopen aan Internazionale. De Italiaanse kampioen heeft besloten de Chileense vleugelspeler te behouden.

Isla's zaakwaarnemer Claudio Vagheggi bevestigt het nieuws aan Sport Italia. "Juventus zegt dat hij moet blijven", aldus de belangenbehartiger. Juve en Inter onderhandelden over de transfer, maar de Nerazzurri kwamen niet een bod dat Juventus overstag deed gaan. De deal volledig uitsluiten doet Vagheggi echter niet: "De voetballerij is onvoorspelbaar."

Voor Inter was Isla eerste keus om de rechterflank te versterken. Nederlanders Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain) en Daryl Janmaat (Feyenoord) zijn ook in beeld bij de Milanese grootmacht.

PSG en Inter onderhandelden al over Van der Wiel, terwijl Janmaat onlangs erkende dat hij op een lijstje bij Inter staat. Inter is op zoek naar versterking op rechts vanwege de zware blessure bij captain Javier Zanetti, die eind vorig seizoen zijn achillespees afscheurde.
MMM
 MMM - maandag 05 augustus 2013 - 00:12   quote  deeplink  
En zo blijft het al heel lang stil..
MMM
 MMM - maandag 05 augustus 2013 - 08:07   quote  deeplink  
Assaidi waarschijnlijk naar Anderlecht. Als er niks bijkomt voorin zie ik het somber in..
moa
 moa - maandag 05 augustus 2013 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 08:07 schreef MMM het volgende:
Assaidi waarschijnlijk naar Anderlecht. Als er niks bijkomt voorin zie ik het somber in..
En wij maar denken dat het bij elkaar houden van de selectie een voordeel is, als er niets vertrekt zie ik het somber in.
JanM
 JanM - maandag 05 augustus 2013 - 13:08   quote  deeplink  
Zet ze allemaal maar op de transferlijst!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 augustus 2013 - 14:30   quote  deeplink  
Na gisteren zou je het haast doen ja..
JanM
 JanM - maandag 05 augustus 2013 - 19:42   quote  deeplink  
Marktplaats dan maar ???
bode
 bode - dinsdag 06 augustus 2013 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 14:30 schreef RenatoBos het volgende:
Na gisteren zou je het haast doen ja..
En als ze zondag winnen moet je het dan ook nog doen (Kenner)
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 17:54   quote  deeplink  
Nieuwe keeper en Toornstra.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2013 door Nummer Zeven --
aad 64
 aad 64 - dinsdag 06 augustus 2013 - 17:55   quote  deeplink  
Had na zondag even gehoopt dat op de opendag er een paar in de helikopter stapten en uit de kuip wegvlogen
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 06 augustus 2013 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 17:55 schreef aad 64 het volgende:
Had na zondag even gehoopt dat op de opendag er een paar in de helikopter stapten en uit de kuip wegvlogen
Hahahahahaa
legrande
 legrande - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Het is na zondag in ieder geval zeker dat er niemand meer weggaat. Wie wil deze rotzooi nu nog.
moa
 moa - dinsdag 06 augustus 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 19:42 schreef JanM het volgende:
Marktplaats dan maar ???
Dan wel 1 advertentie voor de hele spelersgroep, als we per speler een advertentie moeten betalen maken we er nog verlies op na afgelopen wedstrijd.
moa
 moa - dinsdag 06 augustus 2013 - 23:43   quote  deeplink  
Er zijn overigens best nog wel een aantal transfervrije spelers die we zouden kunnen oppikken, spelers die relatief goedkoop gehaald kunnen worden en mogelijk voor de nodige competitie kunnen zorgen binnen ons elftal.

Bijvoorbeeld:

Tom de Mul, 27 jr, middenvelder, heeft het leuk gedaan bij KRC Genk, Ajax en Vitesse, door Ajax voor 5 miljoen verkocht aan Sevilla, en daarna nooit meer wat van gehoord.

Funso Ojo, 21 jr, middenvelder, jeugdproduct van PSV maar mocht daar vertrekken, speelde zich afgelopen seizoen in de kijker bij Beerschot en verdiende een transfer naar Verona Chievo uit de Serie A. Transfer is geannuleerd.

Senijad Ibricic, 27 jr, aanvallende middenvelder(10) Bosnisch international, speelde o.a. voor Hajduk Split en Lokomotiv Moskou.

Mathieu Flamini, 29 jr, Verdediger/middenvelder, behoeft geen verdere uitleg,

Dwight Tiendalli, 27 jr, verdediger, was de vorige keer geen succes, maar heeft zich via Twente en Swansea toch maar mooi in de voorselectie van Oranje gespeeld.

Collins John, 27 jr, aanvaller, het schoolvoorbeeld van een mislukt buitenlands avontuur, door te vroege transfer en blessures het niet waar kunnen maken bij Fulham. Kwam ondanks dat toch tot 100 duels in de premier league voor Fulham.

Er is nog wel het een of het ander te halen wat betaalbaar is, de concurrentie in de selectie op scherp zal zetten, en wellicht zelfs een behoorlijke meerwaarde op kan leveren voor het team.
moa
 moa - dinsdag 06 augustus 2013 - 23:47   quote  deeplink  
Oh en de Baab natuurlijk, maar dat wisten jullie al :)
JanM
 JanM - woensdag 07 augustus 2013 - 10:44   quote  deeplink  
Misschien kunnen we simpelweg van selectie ruilen met Anzhi?

http://www.soccernews.nl/news/204382/Eigenaar_Anzhi_wil_revolutie_en_zet_complete_selectie_op_de_transferlijst?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
craven
 craven - woensdag 07 augustus 2013 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
samuel-etoo(anzhi-makhachkala)(2).jpg

Smolov //Held!!!!!!
JanM
 JanM - woensdag 07 augustus 2013 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 11:05 schreef craven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Smolov //Held!!!!!!
En wat dacht je van die andere!
craven
 craven - woensdag 07 augustus 2013 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 11:10 schreef JanM het volgende:

[..]

En wat dacht je van die andere!
Die heeft ook een heeeeeel laag salaris
JanM
 JanM - woensdag 07 augustus 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 augustus 2013 - 11:35 schreef craven het volgende:

[..]

Die heeft ook een heeeeeel laag salaris
Ik zeg buitenkansje ;-)
tomson
 tomson - donderdag 08 augustus 2013 - 02:55   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/204453/Assaidi_stelt_Feyenoord,_Twente_en_Anderlecht_teleur_en_trekt_naar_Londen
Barabas
 Barabas - donderdag 08 augustus 2013 - 03:05   quote  deeplink  
Wormgoor... nee man. Slecht idee.

2 échte offensieve versterkingen of anders wordt Feyenoord 2 uit Eindhoven de enige serieuze concurrent voor Ajakkes wat de titel betreft.

Assaïdi niet... Myachi zeer twijfelachtig... 2 Konijnen uit de Hoge Hoed van meneer Van Geel... onwaarschijnlijk...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

0.0208230