|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 03:05 schreef Barabas het volgende:Wormgoor... nee man. Slecht idee. 2 échte offensieve versterkingen of anders wordt Feyenoord 2 uit Eindhoven de enige serieuze concurrent voor Ajakkes wat de titel betreft. Assaïdi niet... Myachi zeer twijfelachtig... 2 Konijnen uit de Hoge Hoed van meneer Van Geel... onwaarschijnlijk... Myaichi wordt het ook niet, die ouwe knar wil em er graag bij houden dus dat kunnen we wel vergeten.
Als een van de spelers uit de huidige selectie vertrekt voor een bedrag van bijv. 7-8 miljoen dan denk ik dat vGeel snel een paar konijnen uit die hoed klopt, zolang er niks verkocht wordt zal er ook wel niks gebeuren. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
In ieder geval gaat 'ie ook niet naar Monsterman of de blufferT Van den Brom ;-):
08 aug'Assaidi stelt Feyenoord, Twente en Anderlecht teleur en trekt naar Londen' Supporters nieuws
Oussama Assaidi blijft wellicht toch in Engeland. Hoewel Feyenoord, FC Twente en Anderlecht de aanvaller graag overnemen van Liverpool, opteert Assaidi voor een toekomst in Londen. Volgens de Daily Mirror wordt de international van Marokko voor één seizoen gestald bij Queens Park Rangers.
Naar verluidt heeft Assaidi zijn jawoord gegeven aan de club van Harry Redknapp. Hij hoopt na een teleurstellend seizoen bij Liverpool de draad elders in Engeland op te pakken. In de voorgaande voetbaljaargang stond de oud-speler van sc Heerenveen nimmer in het basiselftal voor een competitiewedstrijd; in totaal pikte Assaidi twaalf officiële wedstrijden mee. Doordat The Reds zich deze zomer versterkten met Luis Alberto en Iago Aspas, is de vleugelflitser nog verder gedaald op de rangorde. Bij QPR verwacht hij meer speeltijd.
De kentering is opvallend te noemen, daar Assaidi op weg leek naar Anderlecht. In de Belgische media werd onlangs bericht dat de club van John van den Brom de 24-jarige Marokkaanse Nederlander voor drie miljoen euro definitief zou overnemen. "Ik weet dat hij een transfer naar Anderlecht verkiest boven een terugkeer naar Nederland", zei Van den Brom twee weken geleden. Hij hield wel een slag om de arm. "Als we te lang wachten, nemen we misschien wel het risico om hem te missen." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
hihaaa we maken nog kans hehe... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
oke zal anders formuleren,
ik hoop dat we nog een kans maken. miss. beter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Topic is intussen hopen-op-transfergeruchten-topic geworden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
misschien moet het smeken-op-transfergeruchten-topic worden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vergeet het maar, die jongen gaat/blijft gewoon z'n munten pakken in UK |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Er komt vast nog een verassing aan voor de sluiting? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is vooral de vraag of hij het laatste hieronder zelf GEZEGD heeft!
Assaidi: 'Ik heb nog niets besloten'
Geschreven op 2013-08-08 om 11:19:44 | Bekeken: 13250 | Reacties: 271 | Foto: Pro Shots | Bron: FoxSports.nl
Oussama Assaidi ontkent dat hij komend seizoen verhuurd gaat worden aan Queens Park Rangers. De aanvaller van Liverpool zou dat vanmorgen via zijn eigen Twitterkanaal, @OussamaAssaidi0, bekend gemaakt hebben, maar de speler zelf laat vanuit Engeland weten dat dat niet klopt.
''Het lijkt wel alsof de media bepalen waar ik ga spelen. Ze schrijven veel onzin. Irritant. Ik heb nog niets besloten'', laat de oud-speler optekenen tegenover FOX Sports Eredivisie. Assaidi zegt eveneens geen Twitter account te hebben.
Assaidi werd eerder in verband gebracht met een terugkeer naar Nederland. Hijzelf heeft wel oren naar een overgang naar Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat heeft Koeman toch aangegeven dacht ik? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar het gaat toch uitsluitend om wat Assaidi wil! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Koeman gaf aan dat Assaidi openstond voor Feyenoord... dat bedoelde ik. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Snap ik wel! Maar ook Van den Brom heeft geroepen dat hij liever voor België zou kiezen dan een terugkeer naar NL, dus dat zegt allemaal erg weinig ... dat bedoelde ik ;-) maar dat snapte je vast wel ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 16:27 schreef JanM het volgende:[..] Snap ik wel! Maar ook Van den Brom heeft geroepen dat hij liever voor België zou kiezen dan een terugkeer naar NL, dus dat zegt allemaal erg weinig ... dat bedoelde ik ;-) maar dat snapte je vast wel ;-P Hoeft er elkaar niet tegen te spreken hea! ;)
Hij kan openstaan voor Feyenoord en toch voor Anderlecht kiezen, mochten zij zich melden.
En nee, ik begrijp er nu niks meer van! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 16:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hoeft er elkaar niet tegen te spreken hea! ;) Hij kan openstaan voor Feyenoord en toch voor Anderlecht kiezen, mochten zij zich melden. En nee, ik begrijp er nu niks meer van! :) Huh ??????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bode maar effe vragen dan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
hmmm tuttosport niet de meest geloofwaardige krant |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis ook te gek om waar te zijn |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nou, vaak hebben ze het bij het rechte eind ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
7 miljoen? Is weer magertjes. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mogen we blij mee zijn! Wat heeft ie nu gepresteerd? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Als hij zich op een normale manier doorontwikkeld blijft hij de komende 10 jaar basisklant bij Oranje, daar mag wat mij betreft gerust meer dan 7 miljoen voor betaald worden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 22:57 schreef moa het volgende:[..] Als hij zich op een normale manier doorontwikkeld blijft hij de komende 10 jaar basisklant bij Oranje, daar mag wat mij betreft gerust meer dan 7 miljoen voor betaald worden. Van mij ook , maar we vangen NOOIT hoge bedragen ... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wijnaldum, Fer, Castaignos gingen voor 5 miljoen p.s. met Feyenoord in een slechte onderhandelingspositie door schulden en aflopende contracten. Martins Indi heeft nog een lang contract en onze schulden zijn vrijwel weggewerkt.
We hoeven Martins Indi niet kwijt, hij wil zelf ook nog niet perse, allemaal belangrijke voorwaarden voor een goede onderhandelingspositie, als AC Milan concreet wordt hoeven we het denk ik niet te doen voor minder dan 10 miljoen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:21 schreef moa het volgende:[..] Wijnaldum, Fer, Castaignos gingen voor 5 miljoen p.s. met Feyenoord in een slechte onderhandelingspositie door schulden en aflopende contracten. Martins Indi heeft nog een lang contract en onze schulden zijn vrijwel weggewerkt. We hoeven Martins Indi niet kwijt, hij wil zelf ook nog niet perse, allemaal belangrijke voorwaarden voor een goede onderhandelingspositie, als AC Milan concreet wordt hoeven we het denk ik niet te doen voor minder dan 10 miljoen. Feyenoord zit nog steeds met een negatief eigen vermogen ... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 23:21 schreef moa het volgende:[..] Wijnaldum, Fer, Castaignos gingen voor 5 miljoen p.s. met Feyenoord in een slechte onderhandelingspositie door schulden en aflopende contracten. Martins Indi heeft nog een lang contract en onze schulden zijn vrijwel weggewerkt. We hoeven Martins Indi niet kwijt, hij wil zelf ook nog niet perse, allemaal belangrijke voorwaarden voor een goede onderhandelingspositie, als AC Milan concreet wordt hoeven we het denk ik niet te doen voor minder dan 10 miljoen. Krijg je niet voor een verdediger van het niveau Martins Indy.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Onze pisve'r krijgt ook al weer praatjes! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
maar ff afwachten, eerst zien en dan geloven |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Maar het water staat niet meer aan de lippen, een verkoop blijft welkom maar is niet meer noodzakelijk. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Motiveer je beweringen eens, noem bijv. eens een betere links back onder de 23 jaar. Die zijn denk ik op 1 hand te tellen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Als er een club met een grote zak geld voor onze Italiaanse vriend komt dan vind ik het ook best. Misschien kunnen we nog wat huren en dan zien we wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet nog niet wat ik er van mort denken |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote: Als je hem voor een redelijk bedrag een jaartje kan huren, loop je weinig risico's en heb je kans op succes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En voor welke positie? Hij kan volgens mij ook als linksbuiten spelen, al zie ik dan liever Assaidi. Mentaliteit is wel een ding bij El Hamdaoui.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Same here. Als hij, zoals we hem bij de Nederlandse clubs hebben gezien, veel gaat scoren, is hij welkom. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ik heb 10 x liever Guidetti !!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
laat maar komen, hij kent Koeman, kent Pelle van zijn tijd bij AZ. Is een Rotterdammer en heeft een mooie leeftijd in onze jonge groep. Mentaliteit een probleem? denk dat Koeman daar wel raad mee weet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Was vorig jaar ook al sprake van. Zou een succes kunnen worden! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
denk ik ook. laat hem tegen de neusjes er maar in staan binnenkort. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
achter Pelle laten spleen, zou zomaar wat kunnen worden. Jammer dat het weer in de media ligt... |
|
|
|