BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 09 augustus 2013 - 10:27   quote  deeplink  
Dit zou gewoon pas bekend moeten worden als hij er al is. Nu kun je erover blijven lullen, iedereen is het er uiteindelijk mee eens, of ziet de kansen, en dan komt 'ie niet.
JanM
 JanM - vrijdag 09 augustus 2013 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 10:27 schreef Bosifyable het volgende:
Dit zou gewoon pas bekend moeten worden als hij er al is. Nu kun je erover blijven lullen, iedereen is het er uiteindelijk mee eens, of ziet de kansen, en dan komt 'ie niet.
Pellè kwam uiteindelijk toch ook!
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 10:27 schreef Bosifyable het volgende:
precies....
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 10:29 schreef JanM het volgende:

[..]

Pellè kwam uiteindelijk toch ook!
lijstje van mensen die wel kwamen is een heel stuk korter
Milo
 Milo - vrijdag 09 augustus 2013 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 augustus 2013 - 15:09 schreef Milo het volgende:
Er komt vast nog een verassing aan voor de sluiting?
krijg ik toch gelijk? of worden we blij gemaakt met een dode mus?

wel binnen 2 weken halen, hij heeft nog een appeltje te schillen met die conjo's uit 020!
JanM
 JanM - vrijdag 09 augustus 2013 - 10:33   quote  deeplink  
Ik heb goede hoop dat zijn verleden met Koeman en Pellè, het feit dat hij Rotterdammer is èn ongetwijfeld revanche wil nemen op 020 ervoor gaan zorgen dat hij WEL komt!

Door MARTIJN MOOIWEER Twitter: @MooiweerM gepubliceerd op 9 augustus '13 08:02
Feyenoord wil met Norwich concurreren om El Hamdaoui

Technisch directeur Martin van Geel zei na de nederlaag tegen PEC Zwolle (2-1) nog niet in paniek te raken. Slechts bij buitenkansjes zou hij in actie komen op de transfermarkt. Die lijken zich nu aan te dienen.

Het AD meldt dat Ronald Koeman Mounir El Hamdaoui heeft benaderd, de spits die bij Fiorentina op een zijspoor zit en ook in de belangstelling van Norwich City staat.

Feyenoord hoopt in te spelen op de emoties van El Hamdaoui, die in Rotterdam geboren is. In De Kuip zou hij herenigt worden met Koeman en Graziano Pellè met wie de Marokkaan eerder bij AZ samenwerkte.

Naast El Hamdoaui hoopt Feyenoord nog een Marokkaan te halen. De hoop op Oussama Assaidi is nog altijd levend in Rotterdam-Zuid.
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 10:33 schreef JanM het volgende:
Ik heb goede hoop dat zijn verleden met Koeman en Pellè, het feit dat hij Rotterdammer is èn ongetwijfeld revanche wil nemen op 020 ervoor gaan zorgen dat hij WEL komt!

Door MARTIJN MOOIWEER Twitter: @MooiweerM gepubliceerd op 9 augustus '13 08:02
Feyenoord wil met Norwich concurreren om El Hamdaoui

Technisch directeur Martin van Geel zei na de nederlaag tegen PEC Zwolle (2-1) nog niet in paniek te raken. Slechts bij buitenkansjes zou hij in actie komen op de transfermarkt. Die lijken zich nu aan te dienen.

Het AD meldt dat Ronald Koeman Mounir El Hamdaoui heeft benaderd, de spits die bij Fiorentina op een zijspoor zit en ook in de belangstelling van Norwich City staat.

Feyenoord hoopt in te spelen op de emoties van El Hamdaoui, die in Rotterdam geboren is. In De Kuip zou hij herenigt worden met Koeman en Graziano Pellè met wie de Marokkaan eerder bij AZ samenwerkte.

Naast El Hamdoaui hoopt Feyenoord nog een Marokkaan te halen. De hoop op Oussama Assaidi is nog altijd levend in Rotterdam-Zuid.
sentimenten leveren geen centen
Milo
 Milo - vrijdag 09 augustus 2013 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 10:34 schreef craven het volgende:

[..]

sentimenten leveren geen centen
maar wel punten ;)
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 10:35 schreef Milo het volgende:

[..]

maar wel punten ;)
Hopen maar, "nieuws" lekt mij een beetje te snel de laatste tijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2013 door craven --
JanM
 JanM - vrijdag 09 augustus 2013 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 10:39 schreef craven het volgende:

[..]

Hopen maar, "nieuws" lekt mij een beetje te snel de laatste tijd
Geldt niet alleen voor Feyenoord: Assaidi zou al naar FCT, V/d Brom en QPR

En Bale, Rooney, het bijtkonijn, Fabregas, etc. etc. zouden ook al tig keer verkocht zijn!
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 10:49 schreef JanM het volgende:

[..]

Geldt niet alleen voor Feyenoord: Assaidi zou al naar FCT, V/d Brom en QPR

En Bale, Rooney, het bijtkonijn, Fabregas, etc. etc. zouden ook al tig keer verkocht zijn!
Ja maar dat zijn "sterren" dus daar moet nieuws over geschreven worden...
kraaitje
 kraaitje - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:00   quote  deeplink  
Als El Hamdaoui slim is gaat hij naar Feyenoord, want hij heeft ons vanaf Willem II als meerdere keren teleurgesteld met zijn komst zou ook goed zijn voor zijn Sportzaak speelt hij bij ons de pannen van het Dak zoals in zijn AZ tijd is hij meer dan Welkom en sluiten wij hem weer in de armen en zal goed zijn voor zijn Sportzaak
JanM
 JanM - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:17   quote  deeplink  
Verassende wending(en) in de maak ???

09 aug Milan gaat toch voor Martins Indi, Feyenoord gaat voor El Hamdaoui.

Bruno Martins Indi zei deze zomer niet te vertrekken bij Feyenoord. Van die uitspraak lijkt AC Milan zich weinig aan te trekken. De Italianen hopen de mandekker snel te verwelkomen. Dit meldt Tuttosport. De Italianen hopen de transfersom van de Oranje-international samen met Genoa op te hoesten. De Rotterdammers vragen naar verluidt €10 miljoen voor de centrale verdediger. Milan en Genoa hopen met €7 miljoen zaken te kunnen doen.

Wanneer de 21-jarige stopper overstapt naar Milaan, dan krijgt Genoa groen licht om M'Baye Niang op huurbasis over te nemen van de Milanezen. De Nederlandse achterhoedespeler moet de tweede verdedigende versterking van Milan worden. De club versterkte zich onlangs nog met Matias Silvestre van stadsgenoot Internazionale.

Feyenoord zelf lijkt te gaan voor Mounir El Hamdaoui. Ronald Koeman is nog op zoek naar vers bloed voor zijn voorhoede en volgens het Algemeen Dagblad heeft de coach El Hamdaoui benaderd. De aanvaller van Fiorentina zou zijn loopbaan graag willen vervolgen in De Kuip.

De 29-jarige El Hamdaoui maakte vorig jaar de overstap van Ajax, waar hij op een zijspoor was beland na een conflict met hoofdtrainer Frank de Boer, naar Fiorentina. Daar had hij in zijn eerste seizoen geen basisplaats en door de komst van Mario Gómez ziet zijn situatie er voor het nieuwe voetbaljaar niet veel beter uit. El Hamdaoui heeft weliswaar rugnummer 9 gekregen, net als vorig jaar, maar hoeft niet op veel speelminuten te rekenen in Florence.

Feyenoord hoopt van de situatie te kunnen profiteren en de Marokkaans international voor een seizoen te kunnen huren. El Hamdaoui, die werd geboren in Rotterdam en zijn loopbaan begon bij Excelsior, zou maar wat graag naar De Kuip willen komen. Het salaris van de aanvaller kan echter een probleem zijn: Fiorentina zou het grootste gedeelte van het inkomen van El Hamdaoui moeten blijven betalen, want Feyenoord is enkel in staat om de rest aan te vullen.

Koeman was eigenlijk op zoek naar een typische vleugelaanvaller en hoopte op de komst van Oussama Assaidi, maar de dribbelaar van Liverpool (net als El Hamdaoui een Marokkaans international) lijkt aan een andere club verhuurd te gaan worden. Ryo Miyaichi van Arsenal is ook niet haalbaar en nu is Koeman uitgekomen bij El Hamdaoui, die opnieuw zou kunnen samenspelen met Graziano Pellè. De aanvallers kennen elkaar van hun gezamenlijke periode bij AZ.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:20   quote  deeplink  
Bestaat die sportzaak nog wel? El Hamdaoui? Ik weet het niet. Hij kan geweldig voetballen, en scoren kan ie ook, - maar hij is toch op z'n best als ie z'n eigen gang kan gaan. Ik zie niet zo gauw hoe dat met Pelle zou kunnen klikken. Persoonlijk zou ik liever zien dat Guidetti terugkomt, met een optie tot koop. Guidetti is veel meer een loper, met een geweldig oog voor de ruimte's. Die zie ik wel achter, om en zelfs voor Pelle spelen. Ik zou ook liever Miaichy zien dan Assaidi. Ik denk nl dat Miaichy van nature meer scorend vermogen heeft, en ook meer een teamspeler is dan Assaidi. Neemt niet weg dat Assaidi fantastisch heeft gevoetbald in de Nederlandse eredivisie. Pelle overigens, moet gewoon weer goed gaan voetballen. Naar mijn idee focust hij zich teveel op het scoren, waardoor zijn spelaandeel een stuk minder is dan vorig jaar. Als hij weer goed gaat spelen, komen de goals vanzelf wel weer.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:22   quote  deeplink  
El Hamdoui...Geen makkelijke jongen, maar met Koeman en JP moet dat geen probleem zijn.
Interessante optie.
kraaitje
 kraaitje - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:24   quote  deeplink  
Voor 9 miljoen strikje erom goed bedrag voor Indi krijgt ook nieuw talent weer de ruimte, zoals Kongolo blijft wellicht zijn broertje ook nog
En met Mathijssen in het Centrum krijgen we meer rust achterin wat op snelheid door Nelom, De Vrij en Jan Maat gecorrigeerd kan worden
kraaitje
 kraaitje - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:30   quote  deeplink  
ik weet wel dat in die tijd van 020 de ramen er regelmatig uitlagen van de zaak heb ik wel is gelezen Ik denk dat 4-4-2 met Guidetti of Elhamdoui beter past met Elhamdoui heb je ook een Bal vaste speler in de 16 kan ook goed zijn voor Immers
sevillana
 sevillana - vrijdag 09 augustus 2013 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 11:20 schreef Nick4F het volgende:
Bestaat die sportzaak nog wel? El Hamdaoui? Ik weet het niet. Hij kan geweldig voetballen, en scoren kan ie ook, - maar hij is toch op z'n best als ie z'n eigen gang kan gaan. Ik zie niet zo gauw hoe dat met Pelle zou kunnen klikken. Persoonlijk zou ik liever zien dat Guidetti terugkomt, met een optie tot koop. Guidetti is veel meer een loper, met een geweldig oog voor de ruimte's. Die zie ik wel achter, om en zelfs voor Pelle spelen. Ik zou ook liever Miaichy zien dan Assaidi. Ik denk nl dat Miaichy van nature meer scorend vermogen heeft, en ook meer een teamspeler is dan Assaidi. Neemt niet weg dat Assaidi fantastisch heeft gevoetbald in de Nederlandse eredivisie. Pelle overigens, moet gewoon weer goed gaan voetballen. Naar mijn idee focust hij zich teveel op het scoren, waardoor zijn spelaandeel een stuk minder is dan vorig jaar. Als hij weer goed gaat spelen, komen de goals vanzelf wel weer.
Beetje snelle analyse, .. na al -1- wedstrijd ... ;)
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 09 augustus 2013 - 12:26   quote  deeplink  
Vond ik in de "serieuze" oefenwedstrijden ook al. In mijn ogen speelt hij echt minder dan vorig jaar.
sevillana
 sevillana - vrijdag 09 augustus 2013 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 12:26 schreef Nick4F het volgende:
Vond ik in de "serieuze" oefenwedstrijden ook al. In mijn ogen speelt hij echt minder dan vorig jaar.
denk dat een evaluatie over een aantal maanden (eind van 't jaar) een beter beeld geeft
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 augustus 2013 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 12:26 schreef Nick4F het volgende:
Tja hij heeft zijn contract binnen hé en tegenstanders gaan zich instellen op hem ... Daar zal ie mee moeten leren omgaan !!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 augustus 2013 - 14:32   quote  deeplink  
Koeman geïrriteerd: Een maand geleden een sms van El Hamdaoui gehad

Vrijdag, 9 augustus 2013 om 13:49

Ronald Koeman reageerde vrijdag, tijdens de persconferentie van Feyenoord, geïrriteerd op de vraag of Mounir El Hamdaoui mogelijk naar de club komt. De trainer zei tegen verslaggevers van RTV Rijnmond dat hij vier weken geleden een sms heeft gekregen van de aanvaller, die daarin aangaf verhuurd te mogen worden. Meer is er niet aan de hand, bezwoer Koeman vrijdag.

El Hamdaoui werkte eerder met Koeman samen bij AZ. Vorig jaar zomer ruilde hij Ajax in voor Fiorentina, maar veel komt hij niet aan spelen toe in Florence. Hij stuurde Koeman in juli dan ook een berichtje met daarin de mededeling dat hij verhuurd mag worden en dat hij Feyenoord als een optie ziet. Vrijdagmorgen verscheen in de media het bericht dat Feyenoord zijn komst wel ziet zitten.

Zover is het echter zeker niet, benadrukte Koeman vrijdag aan Dennis van Eersel en Jan Dirk Stouten van de regionale omroep. Het verhaal is veel te stellig gebracht, vindt de trainer van Feyenoord. Hij heeft de 29-jarige El Hamdaoui sowieso niet zelf benaderd om in Rotterdam-Zuid te komen spelen. De spits van Marokkaanse komaf speelde aan het begin van zijn carrière, van 2001 tot 2004, voor stadsgenoot Excelsior.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193893
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 augustus 2013 - 18:57   quote  deeplink  
Kom maar op hoor
...
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 18:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Kom maar op hoor
...
juistem!
ar
 ar - zaterdag 10 augustus 2013 - 09:25   quote  deeplink  
Armenteros...we wachten maar weer af.
craven
 craven - zaterdag 10 augustus 2013 - 09:28   quote  deeplink  
tsjaaa ligt alweer in de media
ar
 ar - zaterdag 10 augustus 2013 - 09:41   quote  deeplink  
Of het een aanwinst zou zijn..geen idee.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 augustus 2013 - 09:42   quote  deeplink  
Armenteros 3 seizoenen geleden heb ik die naam al geroepen, tja en onze Marokkaanse vrind hij is een Rotterdammer maar ja ik weet het niet Armenteros dan maar
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 augustus 2013 - 09:44   quote  deeplink  
allemaal geloel.
craven
 craven - zaterdag 10 augustus 2013 - 09:47   quote  deeplink  
fussbal spielen???!!!
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 10 augustus 2013 - 09:57   quote  deeplink  
Ik zie liever El Hamdaoui dan Armenteros komen. Eerst genoemde schijnt echter een gepasserd station te zijn. Armenteros is een goede aanvulling op de selectie, maar is nu niet bepaald de verrassende versterking waar je op hoopt. Maar soms moet je realistisch zijn en je verwachting aanpassen aan de sportieve en financiële mogelijkheden.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 09:44 schreef Stylzz het volgende:
allemaal geloel.
Korte statement maar wat is geloel?
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:07 schreef piet de paler het volgende:

[..]
.... wat is geloel?
Oeps, niet goed als je dat als Feyenoordsupporter moet vragen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 09:28 schreef craven het volgende:
tsjaaa ligt alweer in de media
Het zullen er alleen maar meer worden tot 2 september 2013 ...
ar
 ar - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:12   quote  deeplink  
foesbal spielun?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:12   quote  deeplink  
Ikke nie begrijp ben buitenlander,
ar
 ar - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het zullen er alleen maar meer worden tot 2 september 2013 ...
Precies..en aan het eind van het verhaal........
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:12 schreef piet de paler het volgende:
Ikke nie begrijp ben buitenlander,
:-) Ik zou zeggen ga maar Googlen op "Ernst Happel", een legendarische trainer van Feyenoord.
ar
 ar - zaterdag 10 augustus 2013 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 09:42 schreef piet de paler het volgende:
Armenteros 3 seizoenen geleden heb ik die naam al geroepen, tja en onze Marokkaanse vrind hij is een Rotterdammer maar ja ik weet het niet Armenteros dan maar
Waar wil je hem neerzetten dan?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 augustus 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Op de bank of voor Pelle
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 10 augustus 2013 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:19 schreef ar het volgende:

[..]

Waar wil je hem neerzetten dan?
4-4-2 is dan misschien een optie?
Stefano van der vijv
 Stefano van der vijv - zaterdag 10 augustus 2013 - 11:51   quote  deeplink  
Jonathan reis haast geen speeltijd bij vitesse is ook optie
Duarte is rotterdammer snel optie als buiten speler reis 2e spits

Oar is dat wat van fc utrecht
Stefano van der vijv
 Stefano van der vijv - zaterdag 10 augustus 2013 - 11:53   quote  deeplink  
Yassine el ghanassy is niet verkeerd
craven
 craven - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:00   quote  deeplink  
g-e-l-d-!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:01   quote  deeplink  
Of gewoon Tevreden zijn en tevreden opstellen
VVout
 VVout - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 12:00 schreef craven het volgende:
g-e-l-d-!
28921hd.jpg
Stefano van der vijv
 Stefano van der vijv - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:06   quote  deeplink  
Haha assaidi ryo en mounirzeker niet haha
craven
 craven - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 12:06 schreef Stefano van der vijv het volgende:
Haha assaidi ryo en mounirzeker niet haha
h-u-r-e-n
craven
 craven - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:08   quote  deeplink  
dus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door craven --
Stefano van der vijv
 Stefano van der vijv - zaterdag 10 augustus 2013 - 12:08   quote  deeplink  
Dan vallen die wel mee

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

0.0196979