|
|
Stefano van der vijv
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
joh het is allemaal maar het geruchten circuit...ik denk dat we naast alles gaan grijpen door het gebrek aan geld.. |
|
|
|
|
Stefano van der vijv
|
|
|
Klopt ik zie wel graag 1 of 2 spelers vertrekken niet voor een koopje natuurlijk |
|
|
|
|
Stefano van der vijv
|
|
|
Vernieuwing is niet verkeerd selectie is aan breedte toe !!! Dus zet er een paar in etalage kan de jeugd ook kans krijgen + paar nieuwelingen |
|
|
|
|
Stefano van der vijv
|
|
|
Dan zijn de spelers die ik noemde niet verkeerd ik zie wel wat in die reis duarte van natuur rotterdammer yassine el ghanassy is technische snelle buiten speler voorzet is niet verkeerd |
|
|
|
|
Stefano van der vijv
|
|
|
Er is ook wel wat in de eredivisie!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 12:13 schreef Stefano van der vijv het volgende:Vernieuwing is niet verkeerd selectie is aan breedte toe !!! Dus zet er een paar in etalage kan de jeugd ook kans krijgen + paar nieuwelingen is niet zo makkelijk, je moet ook wel een representatief elftal op de been zetten, je kan niet zomaar de jeugd zorgeloos inzetten... |
|
|
|
|
Stefano van der vijv
|
|
|
Kweet maar je heb ook zat op de bank met ervaring en je kan ervarende spelers halen als er 1 a 2 vertrekken |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 12:10 schreef craven het volgende:joh het is allemaal maar het geruchten circuit...ik denk dat we naast alles gaan grijpen door het gebrek aan geld.. Er is wel wat geld besteedbaar, hoewel het waarschijnlijk met 2/3 miljoen wel hard op moet houden, Feyenoord lijkt de verwachtingen zo laag mogelijk te houden wat betreft nieuwe spelers om de aanhang geen valse beloftes te hoeven maken. Maar op het moment dat bijv. Pelle gehaald kon worden was er wel ineens 3 miljoen op tafel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Denk dat Armenteros wel een haalbare kaart is, had hem heel graag direct van Heracles al naar ons toe zien komen, die jongen heeft een goede drive, scoort makkelijk.
Boetius - Pelle - Armenteros Elham (10)
=D |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 14:02 schreef moa het volgende:Denk dat Armenteros wel een haalbare kaart is, had hem heel graag direct van Heracles al naar ons toe zien komen, die jongen heeft een goede drive, scoort makkelijk. Boetius - Pelle - Armenteros Elham (10) =D Armenteros op de plek van Immers ... Zou wel een vooruitgang zijn denk ik , vooral op voetbal technisch gebied.In strijd is het afwachten ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 10:14 schreef eko-sporter het volgende:[..] :-) Ik zou zeggen ga maar Googlen op "Ernst Happel", een legendarische trainer van Feyenoord. Natuurlijk weet ik dat maar de context niet |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even een kritische kanttekening, we wild ook heel graag onze spits behouden meneer Castiagnos die zou het worden en nu ????? welke spits er ook bij komt. Het is altijd afwachten |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Er is geld omdat ze waarschijnlijk weten dat indi verkocht gaat worden... |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 14:02 schreef moa het volgende:Denk dat Armenteros wel een haalbare kaart is, had hem heel graag direct van Heracles al naar ons toe zien komen, die jongen heeft een goede drive, scoort makkelijk. Boetius - Pelle - Armenteros Elham (10) =D Pelle met Elham in de schaduw zou een heerlijk duo zijn hoor. Denk dat ze elkaar goed zouden aanvoelen wat voor de nodige creativiteit kan zorgen. Misschien dat de VvF weer een keer kunnen bijschieten voor een weloverwogen investering. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 21:33 schreef dennie het volgende:[..] Pelle met Elham in de schaduw zou een heerlijk duo zijn hoor. Denk dat ze elkaar goed zouden aanvoelen wat voor de nodige creativiteit kan zorgen. Misschien dat de VvF weer een keer kunnen bijschieten voor een weloverwogen investering. Nog meer geld? Die hebben bij elkaar de afgelopen jaren al meer dan 50 miljoen euro in Feyenoord gestoken. In spelers en om schulden te betalen ... Dus ik denk het niet meer ... |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
|
|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
Zou het huren van Guidetti een optie kunnen zijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Internet staat er vol mee. |
|
|
|
|
niet van toepassing
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: oude foto maar idd feyenoord tas |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Denk dat vGeel met meer dan een plastic Feyenoord tas zal moeten komen. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote: Ik denk dan "onze" Jan Boskamp daar wel anders over denkt. |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Ik vernam rond de kuip dat het niet alleen een blessure is van maar dat hij in gesprek is met een italiaanse club... Iemand iets van gehoord? |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 11:09 schreef NickyTee het volgende:Ik vernam rond de kuip dat het niet alleen een blessure is van maar dat hij in gesprek is met een italiaanse club... Iemand iets van gehoord? Zou zomaar kunnen. Ik heb daar echter nog niets over gehoord of over gelezen. Wat op zich zelf ook weer weinig zegt. :-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk dat Martin meer gebaat is bij een zak met geld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zolang er maar geen paniekonzin wordt binnengehaald. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Alleen de Assaidi's van deze wereld halen inderdaad. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Volgens mij wordt het tijd voor een transfertopic 2014, want dit seizoen is wel bijna voorbij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die zou heel veel toevoegen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Linkerkant is vrij vleugellam. Schaken voorspelbaar. Dat is niet erg als je kan afwisselen met de linkerkant. Helaas. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Boetius en Manu knnen nieuw vuur brengen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, maar we zitten nog zeker twee wedstrijden zonder die twee. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Van Persie terug naar De Kuip? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, je moet goeie voetballers enig geluk gunnen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Snel binnen halen ja ..... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @Fey_010: Feyenoord is al ver met Anderlecht betreffende Armenteros. De komende dagen wordt meer duidelijkheid verwacht. Bron: @RTV_Rijnmond |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja... of Armenteros nou de grote verlosser is? Ik betwijfel het. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Shit nay, zie het niet gebeuren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wel een scorende jongen waar dreiging vanuit gaat maar geen verlosser. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wel extra opties in je speelwijze. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 20:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja... of Armenteros nou de grote verlosser is? Ik betwijfel het. [/quote Verlosser zeer zeker niet, daar hebben we aan andere type speler voor nodig helaas ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Immers op dr bank met armenteros |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is idd deel van de oplossing. Met Bakkal en El Ahmadi was er toen ook veel meer diversiteit. Iets hogere categorie spelers dan Armenteiros trouwens. |
|
|
|