|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Bedoel je dat het WEL uitmaakt of dat het Pranjic niet zal worden?
Met de komst van Armenteros is nog een aanvaller m.i. uitgesloten, wetende dat we snel ook wee over Manu en Boëtius kunnen beschikken. Een extra middenvelder lijkt me het meest logisch.
Mochten Janmaat en/of BMI alsnog verkocht worden, zal er ook verdedigend moeten worden ingekocht. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
we zullen het wel beleven, ben benieuwd of/wat hij kan toevoegen ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja.. Armenteros. We gaan het beleven. Eens zien wat er uit komt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die had een botsinkje geloof ik in oranje, al wat gehoort hoe het er mee is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen Armenteros erbij is niet voldoende, type Assaidi is nodig. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ik koop hem gelijk in mijn team |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
hahahaha genoeg mensen nog wakker zie ik?hoeft niemand morgen te werken? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
2 uur morgen. . Prima tijdstip |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: pffffffffffffff zo laat?haha naja het is wat je wilt.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 00:05 schreef JanM het volgende:[..] Bedoel je dat het WEL uitmaakt of dat het Pranjic niet zal worden? Met de komst van Armenteros is nog een aanvaller m.i. uitgesloten, wetende dat we snel ook wee over Manu en Boëtius kunnen beschikken. Een extra middenvelder lijkt me het meest logisch. Mochten Janmaat en/of BMI alsnog verkocht worden, zal er ook verdedigend moeten worden ingekocht. pranjic en el hamdouieplus assaidi erbij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van geel wil nog een aanvaller huren. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Pelle onaantastbaar voor positie van centrale spits. Boetius op links laten opkomen. Armenteros op rechts laten opkomen. Guidetti huren als aanjager op de "10"-positie. Lexie moet maar op de bank plaatsnemen.
Ik denk dat we dan een aardige aanval hebben die de druk bij onze verdediging wegneemt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zou El Hamdaoui toejuichen..Armenteros wordt voor de 10 gehaald zegt men,El kan daar ook spelen plus dat ze allebei van de zijkanten en in de spits kunnen spelen, meer variaté zeg maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet niet verbaast opkijken als je aanval over een paar weken zo is:
Boëtius - Pellè - Armenteros ---------Goossens----------- -----Clasie----Vilhena------
Daar lijkt mij veel voetbal in te zitten! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Denk niet dat Koeman Goossens op 10 zet,maar kan daar wel spelen idd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Koeman is behoorlijk gecharmeerd van Goossens. Maar kan ook best zo zijn dat als er nog een aanvaller bij komt, Armenteros op 10 komt en de nieuwe aanvaller op rechts. Als ik Schaken en Immers zou zijn, zou ik me zorgen maken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zoals verwacht wil van Geel er nog iemand bij. Vraag me alleen af wat je na de komst van Armenteros nog moet met Guidetti of El Hamdaoui.. buitenspeler is keihard nodig, Assaidi!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 augustus 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 09:06 schreef Stylzz het volgende:[..] Koeman is behoorlijk gecharmeerd van Goossens. Maar kan ook best zo zijn dat als er nog een aanvaller bij komt, Armenteros op 10 komt en de nieuwe aanvaller op rechts. Als ik Schaken en Immers zou zijn, zou ik me zorgen maken. Ik denk dat het ook de bedoeling is,en ook helemaal niet verkeerd natuurlijk..er moet weer een fris beeld komen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 09:09 schreef MMM het volgende:Zoals verwacht wil van Geel er nog iemand bij. Vraag me alleen af wat je na de komst van Armenteros nog moet met Guidetti of ElHHamdaoui.. buitenspeler is keihard nodig, Assaidi! Boetius en Manu komen ook terug,El en Armenteros kunnen ook op de flank.Assaidi is een echte buitenspeler,ik denk dat Koeman achter Pelle meer variatie wil. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Aanvoer vanuit middenveld als spelverdeler komt Lexie toch echt tekort en loopt Pelle ook in de weg. Ik zie liever Guidetti op die positie, zorgt voor juiste aanvoer en dreiging. Plus op de flanken Boetius en Armenteros. Valt Boetius weg dan schuift Armenteros door naar links en Schaken of Verhoek op rechts. Genoeg back-up voor de verschillende posities. Bij uitval Pelle kan Guidetti doorschuiven met Lexie in zijn rug. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zie Guidetti ook het liefst komen maar volgens mij is hij nog steeds niet helemaal fit,dus een risico..El hamdaoui zou ik dan toejuichen.Ook een speler met veel dreiging en agressie in zijn spel. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Maar ook veel ego, en dan samen met Pelle? Ik ben bang dat dat niet gaat klikken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klikte bij AZ ook, schijnt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het zijn wel 2 mannetjes ja,maar aan dat softe gedoe hebben we nu ook niets aan.Winnaars hebben we nodig. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote: En wie gaat er dan op de bank zitten? En als je beide opstelt, op welke positie komt El-Ham? Als hij op links gaat spelen, staat dit wel de ontwikkeling van Boetius in de weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is de taak van Koeman. Boëtius staat niet ter discussie, ik denk dat Schaken en Immers zich zorgen mogen maken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik denk niet dat hij komt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wel een ander nog dat denk ik wel. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Welkom Armenteros! Nu hopen op el Hamdaoui op 10 achter pelle!
Boetius Pelle Armenteros Vilhena el Hamdaoui clasie Indi Mathijssen de Vrij Janmaat Mulder |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Armenteros is een begaafde technicus, maar beslist (nog) geen goalgetter. Zie hem toch vooral als versterking van de selectie, waardoor Cisse en wat mij betreft ook Goosens, in de pikorde zullen dalen. Als Boetius terug is, zie ik geen vaste plek voor Armenteros weggelegd op links. Ik hoop echt dat Van Geel al zijn kaarten op Guidetti zet. Hij was eind vorig seizoen al helemaal hersteld van die fyrusinfectie, maar revalideert momenteel van een knieblessure. En ook dat ziet er goed uit. John is de speler die we nodig hebben. Hij jut de hele boel weer op, neemt de ploeg in het veld op sleeptouw en geeft iedereen weer zelfvertrouwen. Ik zou hem dan ook graag op 10 willen zien. Wel huren met een optie tot koop, want ik zie Feyenoord nog wel een dusdanige klapper maken op de transfermarkt dat er genoeg binnen komt om Guidetti definitief over te nemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel mooi, voor armenteros en pelle kan je hetzelfde melodietje gebruiken. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik vind ook dat ze daar rekening mee moeten houden bij een volgende aankoop. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
El Hamdaoui en Assaidi willen geen salaris inleveren volgens Calciomercato. Heeft deze bron het vaker juist? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Assaidi is de ontbrekende schakel voorin. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 15:59 schreef MMM het volgende:El Hamdaoui en Assaidi willen geen salaris inleveren volgens Calciomercato. Heeft deze bron het vaker juist? Ze moeten gewoon bijleggen om in de kuip te mogen spelen! |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote: We hebben geen glory-hunters nodig maar kwaliteit en resultaat. Spelers moeten eens een keer gaan realiseren dat het een eer is om voor Feyenoord te mogen spelen. Natuurlijk hebben een paar stappen te maken maar dat moet juist een uitdaging voor je zijn. Liever geen Castaignos-jes en Wijnaldumpjes die denken dat ze alles beter kunnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@feyenoordpings: UPDATE: Feyenoord en Anderlecht onderhandelen nog over Samuel Armenteros. De medische keuring is daarom uitgesteld. [via RTV Rijnmond] |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 17:00 schreef Stylzz het volgende:@feyenoordpings: UPDATE: Feyenoord en Anderlecht onderhandelen nog over Samuel Armenteros. De medische keuring is daarom uitgesteld. [via RTV Rijnmond] Hopelijk zondag spelgerechtigd, lekker in de basis starten en het winnende doelpunt scoren. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
wat zou het fantastisch zijn als ze naast armenteros ook guidetti naar de kuip halen.. Als dat lukt dan zie ik alsnog een superseizoen voor ons cluppie!! We missen de felheid en dat kan guidetti in een handomdraai voor elkaar krijgen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijf het wat vreemd vinden dat de VvF nu ineens met extra geld naar voren komt schuiven. Had dat veel eerder gedaan. Meer keuzes, meer lijntjes uitzetten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 18:42 schreef FR-Henk het volgende:Blijf het wat vreemd vinden dat de VvF nu ineens met extra geld naar voren komt schuiven. Had dat veel eerder gedaan. Meer keuzes, meer lijntjes uitzetten. VvF vindt dat Feyenoord zelf ook geld moet genereren. Bijvoorbeeld uit de verkoop van Indi. Vind ik logisch. Feyenoord moet eigenlijk zsm af van de situatie waarin het voor dit soort simpele transfers/huurovereenkomsten afhankelijk is van VvF. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 19:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] VvF vindt dat Feyenoord zelf ook geld moet genereren. Bijvoorbeeld uit de verkoop van Indi. Vind ik logisch. Feyenoord moet eigenlijk zsm af van de situatie waarin het voor dit soort simpele transfers/huurovereenkomsten afhankelijk is van VvF. Dan moet je prijzen winnen of Europees spelen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 17:59 schreef ferfan het volgende:wat zou het fantastisch zijn als ze naast armenteros ook guidetti naar de kuip halen.. Als dat lukt dan zie ik alsnog een superseizoen voor ons cluppie!! We missen de felheid en dat kan guidetti in een handomdraai voor elkaar krijgen! Vind Guidetti ook top hoor, maar hoeveel wedstrijden heeft hij sinds hij bij ons vertrok nou eigenlijk gespeeld ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|