|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Is van eerder vanmiddag al toch? Lijkt alsof het dus rond is, en achteraf bleek van niet. Of het is al rond en alleen die medische keuring laat op zich wachten omdat z'n moeder en opa op bezoek waren ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk eerlijk gezegd het laatste bosi, wilde ik net plaatsen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Snap het geroep om Guidetti niet helemaal.. We hebben een speler nodig die er meteen staan, John is nog steeds niet wedstrijdfit lijkt me.
Blijf hopen op Assaidi. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 - 21:22 schreef MMM het volgende:Snap het geroep om Guidetti niet helemaal.. We hebben een speler nodig die er meteen staan, John is nog steeds niet wedstrijdfit lijkt me. Blijf hopen op Assaidi. +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zal altijd blijven hopen op Guidetti.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Forget it, hij heeft een vriendin.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als hij speelt is zij alleen.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Zat vanmiddag nog even te kijken naar het afscheid van hem in De Kuip. En weer kippenvel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heb je het zó koud dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan moet ie een trui aantrekken..! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stefano van der vijv
|
|
|
Waarom wordt er niet naar en oplossing gezocht voor een vervanger van lex immers Er kan voetbal technisch wel en betere speler daar die t tempo dr inhoudt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Indi heeft gisteren wel reclame gemaakt voor zichzelf. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: heb het niet gezien maar zou mooi zijn, geld kunnen we wel gebruiken en vervanger al aanwezig, misschien meteen wat financiele armslag om toch iets te kunnen op de transfermarkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij stond er gewoon. Martins Indi is wel een kerel. En nog jong. Dus ja, dat zag er goed uit. Ze moeten m alleen niet willen hebben als meevoetballende verdediger. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ryo komt definitief niet. Was leuk geweest als er verder niemand meer kwam, zie liever Assaidi
Armenteros wil eerst een gesprek met Koeman. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is denk ik een formaliteit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij wil niet op links spelen en moet nonstop achter zijn reet aangezeten worden ? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Lastig ventje dus, niet intrappen hoor..als het tenminste allemaal waar is. Niemand kan een positie claimen lijkt me bij de trainer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Joh, dat soort verhalen kan je toch niets mee. Gast was onder de 20 toen verbeek ermee werkte. Wil niet op links spelen, nee bij Heracles wilde hij dat niet nee, daar was hij t mannetje.
Ik vind t een goede keuze, maar niet als DE speler waar we op zitten te wachten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 - 10:24 schreef Peckerwood het volgende:Lastig ventje dus, niet intrappen hoor..als het tenminste allemaal waar is. Niemand kan een positie claimen lijkt me bij de trainer. Wat is iedereen altijd makkelijk negatief te krijgen zeg.
Als jij naar een nieuwe werkgever gaat, ga je toch ook eerst praten? Je wilt toch horen wat ze van plan zijn? Als je dan te horen krijgt, je mag op de bank zitten en vechten voor je plek, ja dat kan hij bij Anderlecht ook, dan verandert er toch niets voor zo'n jongen? Zo'n knakker wilt spelen! Logisch! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou ben benieuwd dan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens #Rijnmond heeft het gesprek tussen Koeman en Armenteros plaatsgevonden en wordt de Zweeds spits vanmiddag medisch gekeurd. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hmm idd benieuwd, mocht dit lukken dat vindt ik et well een enorme impuls |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
ik hoop alleen dat Feyenoord wel een optie tot koop heeft bedongen bij Anderlecht, als hij beter wordt dan zijn oude niveau dan Feyenoord hem kan kopen de laatste wedstrijd van Anderlecht was hij niet best |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Welkom Samuel, bij onze fantastische club! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Wat is iedereen altijd makkelijk negatief te krijgen zeg. Als jij naar een nieuwe werkgever gaat, ga je toch ook eerst praten? Je wilt toch horen wat ze van plan zijn? Als je dan te horen krijgt, je mag op de bank zitten en vechten voor je plek, ja dat kan hij bij Anderlecht ook, dan verandert er toch niets voor zo'n jongen? Zo'n knakker wilt spelen! Logisch! Eens natuurlijk. |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
jammer dat het volgende week pas plaats vindt en dat hij er zondag niet al bij kan zijn want hij kan het Bloed van F de Boer wel drinken en met zijn voeten vraak kunnen nemen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Martijn Krabbendam þ@Mkrabby 12m Samuel #Armenteros is in De Kuip en gaat zo een glas champagne drinken op zijn komst naar #Feyenoord |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je zit er bovenop hé Stylzz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: andere mensen vooral, maar ik deel t hier graag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
West Ham United volgt Bruno Martins Indi op de voet
Feyenoorder Bruno Martins Indi staat steeds nadrukkelijker in de belangstelling van West Ham United. De 21-jarige verdediger wordt al enige tijd gevolgd door de Premier League-club, die de scouting van de speler de laatste weken heeft geïntensiveerd.
Zo werd Martins Indi bekeken tijdens de uitwedstrijd van Feyenoord tegen PEC Zwolle en ook woensdagavond, toen hij met het Nederlands elftal aantrad tegen Portugal, zaten afgevaardigden van de Londense club op de tribune in Faro.
West Ham United hoopt de selectie nog te versterken voor de transferdeadline op 2 september. De club van manager Sam Allardyce wil aanhaken bij de Engelse subtop, vooruitlopend op de verhuizing naar het Olympisch Stadion van Londen in 2016. In de jaren daarna hopen de clubeigenaren David Gold en David Sullivan een gooi te doen naar Champions League-voetbal.
Deze zomer nam West Ham United onder anderen al Andy Carroll en Stewart Downing over van Liverpool, kwam de Spaanse doelman Adrian van Real Betis Sevilla en werd de Roemeense vleugelverdediger Razvan Rat gekocht van Shakhtar Donetsk.
Bruno Martins Indi debuteerde in het seizoen 2010/11 voor Feyenoord en speelde inmiddels 78 competitiewedstrijden voor de Rotterdamse club, waarin hij drie keer scoorde. Tegen Portugal speelde hij woensdagavond zijn tiende interland. (Tom van Hulsen)
http://www.vi.nl/nieuws/west-ham-united-volgt-bruno-martins-indi-op-de-voet.htm |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 - 08:42 schreef Stylzz het volgende:Hij stond er gewoon. Martins Indi is wel een kerel. En nog jong. Dus ja, dat zag er goed uit. Ze moeten m alleen niet willen hebben als meevoetballende verdediger. zag je hoe ronaldo reageerde toen indy even recht ging staan. whahaha draaide meteen om ;P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Inderdaad Ronaldo dacht even dapper te gaan doen, bedacht zich op het juiste moment. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk