|
|
FR-Henk
|
|
|
En nog een aanvallende transfer erbij? Wordt dringen: o.a. Boëtius-Pelle-Schaken-Immers-Manu-Immers-Vilhena-Cissé en Verhoek... Gooi die laatste 2 dan maar eerst in de verhuur. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
- Boetius.. leuk spelertje maar nog lang niet iemand die de voorhoede op sleeptouw neemt.. - Pellè.. mist de vorm van vorig seizoen maakt nu nog niet eens de helft van zijn vorige doelpunten aantal - Schaken.. blind renpaard dat niet meer beter wordt. Heb je echt niets aan. Feyenoord onwaardig - Immers.. tja.. - Manu.. Heeft een paar wedstrijdjes gespeeld.. - Vilhena .. wordt door Koeman misbruikt. - Cissè is flut.. - Verhoek.. kom op zeg dit meen je toch niet serieus..
Wil Feyenoord dit jaar in het linkerrijte eindigen dan is een Assaidi van nood belang! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 - 19:44 schreef Wim2 het volgende:- Boetius.. leuk spelertje maar nog lang niet iemand die de voorhoede op sleeptouw neemt.. - Pellè.. mist de vorm van vorig seizoen maakt nu nog niet eens de helft van zijn vorige doelpunten aantal - Schaken.. blind renpaard dat niet meer beter wordt. Heb je echt niets aan. Feyenoord onwaardig - Immers.. tja.. - Manu.. Heeft een paar wedstrijdjes gespeeld.. - Vilhena .. wordt door Koeman misbruikt. - Cissè is flut.. - Verhoek.. kom op zeg dit meen je toch niet serieus.. Wil Feyenoord dit jaar in het linkerrijte eindigen dan is een Assaidi van nood belang! Wel weer erg negatief, Pelle komt er echt wel weer aan, na de oefenwedstrijd tegen Ajax komen de kleintjes weer en pikt ie gewoon zijn doelpuntjes weer mee.
Boetius, Vilhena en Manu zijn grote talenten uit eigen jeugd, Immers werkt(e) keihard en maakt afgelopen seizoen 10+ doelpunten (middenvelder!!) Cisse, tja zit zoveel meer in, maar gaat niet gebeuren, Verhoek heb ik nog niet afgeschreven maar zie het ook niet snel goed komen.
Pelle Boeitius Manu Schaken aangevult met Armenteros, El Ham of Assaidi zou perfect zijn, maar hoop wel dat er net als bij Pelle opties tot koop worden bedongen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Idd.
------------Mulder------------ Janmaat--De Vrij--Indi--Nelom --Clasie--Armenteros--Vilhena --Boetius--Pelle--Assaidi |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou Danny stiekem aan Feyenoord denken?
Danny Koevermans hoopt over een aantal maanden terug te keren in de Eredivisie. In december loopt het contract van de 34-jarige spits bij Toronto FC af en een terugkeer op de Nederlandse velden, bij een 'mooie' club, ziet hij wel zitten.
"Ik sta er absoluut voor open om bij een mooie Eredivisieclub te laten zien wat ik nog kan", aldus Koevermans, die momenteel met een kuitblessure kampt, tegen Sport-Promotion. De Schiedammer maakte tot zijn blessure een gedreven indruk, maar moet nu noodgedwongen rusten. "Ik neem nu geen enkel risico, want ik wil niet dat het weer fout gaat. Maar met een week of twee à drie moet de blessure toch wel genezen zijn."
Koevermans: "Over mijn toekomst ben ik tamelijk duidelijk. Mijn contract loopt af en daarna zal ik met mijn familie terugkeren naar Nederland. Ik hoop dan in Nederland aan de slag te kunnen. Ik ben ervan overtuigd dat ik nog voor veel Eredivisieclubs van waarde kan zijn." De routinier doet alvast een goed woordje voor zichzelf en zegt nog altijd fit te zijn, ondanks de kuitblessure.
"Ik heb altijd gezond geleefd en daar pluk ik nu de vruchten van. Ik kan nog wel een tijdje mee op het hoogste niveau. In wat voor rol dat is, maakt me niet zo veel uit. Ik wil eventueel best als breekijzer in de laatste twintig minuten erin komen. Dan kan ik ook van waarde zijn", zegt Koevermans, die in Nederland voor AZ, Sparta Rotterdam en PSV speelde.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/205209/Koevermans_wil_naar_Nederland:_Laten_zien_wat_ik_nog_kan?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2c7nAVFgo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een geblesseerde speler van 34 ? Nah, laat maar.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Er gaat helemaal niets meer gebeuren op transfergebied... dit was het gewoon en we moeten genoegen nemen dat we het team bij elkaar kunnen houden. Denk ik... :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:53 schreef ferfan het volgende:Er gaat helemaal niets meer gebeuren op transfergebied... dit was het gewoon en we moeten genoegen nemen dat we het team bij elkaar kunnen houden. Denk ik... :) Oneens :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we er nog 1 bij krijgen en ik denk ook dat t iemand is die al genoemd is. Nu ga ik even interessant doen, maar ik heb informatie :P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat we er nog 1 bij krijgen en ik denk ook dat t iemand is die al genoemd is. Nu ga ik even interessant doen, maar ik heb informatie :P Heb je nog contact met L ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat we er nog 1 bij krijgen en ik denk ook dat t iemand is die al genoemd is. Nu ga ik even interessant doen, maar ik heb informatie :P Hoewel ik geen informatie heb, denk ik dat ook. En dan blijven er volgens mij dus 3 kandidaten over: Assaidi, El Hamdaoui en Guidetti. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 14:07 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Hoewel ik geen informatie heb, denk ik dat ook. En dan blijven er volgens mij dus 3 kandidaten over: Assaidi, El Hamdaoui en Guidetti. je hebt toch ook Google? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: kan ik down loaden? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Nee met down wordt je geboren. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zoals mijn dochtertje dus een beetje respect graag! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik doe niemand wat? Kom op zeg. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan is het goed ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kijk maar op de Fiorentina site !
En verders kan Koevermans lekker een zeepoog krijgen,die Spartaan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 15:47 schreef Leon FR1908 het volgende:Kijk maar op de Fiorentina site ! En verders kan Koevermans lekker een zeepoog krijgen,die Spartaan. Wat staat daar dan? Mijn Italiaans is namelijk niet zo goed ;-)
En Koef als pinch hitter, wie weet ... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 16:04 schreef JanM het volgende:[..] Wat staat daar dan? Mijn Italiaans is namelijk niet zo goed ;-) En Koef als pinch hitter, wie weet ... Klinkt als een slecht plan, denk dat Cisse wel een perfecte pinchhitter zou kunnen zijn. Maarja bij Cisse lijkt alles wel "zou kunnen". |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 11:59 schreef JanM het volgende:Zou Danny stiekem aan Feyenoord denken? Danny Koevermans hoopt over een aantal maanden terug te keren in de Eredivisie. In december loopt het contract van de 34-jarige spits bij Toronto FC af en een terugkeer op de Nederlandse velden, bij een 'mooie' club, ziet hij wel zitten. "Ik sta er absoluut voor open om bij een mooie Eredivisieclub te laten zien wat ik nog kan", aldus Koevermans, die momenteel met een kuitblessure kampt, tegen Sport-Promotion. De Schiedammer maakte tot zijn blessure een gedreven indruk, maar moet nu noodgedwongen rusten. "Ik neem nu geen enkel risico, want ik wil niet dat het weer fout gaat. Maar met een week of twee à drie moet de blessure toch wel genezen zijn." Koevermans: "Over mijn toekomst ben ik tamelijk duidelijk. Mijn contract loopt af en daarna zal ik met mijn familie terugkeren naar Nederland. Ik hoop dan in Nederland aan de slag te kunnen. Ik ben ervan overtuigd dat ik nog voor veel Eredivisieclubs van waarde kan zijn." De routinier doet alvast een goed woordje voor zichzelf en zegt nog altijd fit te zijn, ondanks de kuitblessure. "Ik heb altijd gezond geleefd en daar pluk ik nu de vruchten van. Ik kan nog wel een tijdje mee op het hoogste niveau. In wat voor rol dat is, maakt me niet zo veel uit. Ik wil eventueel best als breekijzer in de laatste twintig minuten erin komen. Dan kan ik ook van waarde zijn", zegt Koevermans, die in Nederland voor AZ, Sparta Rotterdam en PSV speelde. Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/205209/Koevermans_wil_naar_Nederland:_Laten_zien_wat_ik_nog_kan?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2c7nAVFgo Alsjeblieft niet zeg!Feyenoord heeft volgens mij maar liefst 3 keer interesse getoond en elke keer was er wel wat,hij zat op het laatst liever bij pisvee op de bank dan bij ons te ballen.En oooo wat wilde hij graag ooit voor Feyenoord spelen...bollocks! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik zal niet mijn eigen versterking/verzwakking tegenstanders ophalen om commentaar te voorkomen ;-) dus plaats ik dit maar hier. Zou hij hier ook doelen op Zwijnaldum en die Bakkali?
Wenger wil topspelers aantrekken
Wenger belooft aankopen bij Arsenal
Door Floris Koekenbier 16 aug. 2013 16:44:00
Supporters van Arsenal hoeven zich geen zorgen te maken. Arsène Wenger blijft volhouden dat er deze zomer versterkingen naar het Emirates Stadium komen.
Arsenal viste achter het net bij de transfer van Luiz Gustavo. De Braziliaans international koos uiteindelijk voor VfL Wolfsburg, ondanks dat Arsenal al akkoord was met Bayern München. Toch blijft Wenger volhouden dat er grote namen naar Londen komen.
"Ik ga niet in op specifieke namen, dat vind ik niet in orde", zegt Wenger tegen diverse media. "Het enige dat ik kan zeggen is dat we op zoek zijn naar kwaliteit. Het klopt dat we momenteel geen heel brede selectie hebben en we willen onze ploeg dan ook graag versterken."
"We zijn op zoek naar kwalitatieve versterkingen, niet in de breedte. We willen twee of drie spelers, maar misschien zelfs wel meer. Het is geen kwestie van geld, maar van de juiste spelers aantrekken." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jezus...Straks willen we van Hooijdonk ook nog terugvragen. Of Bombarda. Of Jhon de Burgerking. |
|
|
|
|
de with
|
|
|
Goede avond
Een korte vraag is amerteros nou gehuurd met een optie tot koop stond vandaag namelijk in de telegraaf
Groeten henk |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 21:29 schreef de with het volgende:Goede avond Een korte vraag is amerteros nou gehuurd met een optie tot koop stond vandaag namelijk in de telegraaf Groeten henk de telegraf het zal niet hahahahahaha |
|
|
|
|
de with
|
|
|
Ja ik heb het namelijk ook nergens anders gelezen dan in de telegraaf maar ik zou het niet verkeerd vinden |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 21:57 schreef de with het volgende:Ja ik heb het namelijk ook nergens anders gelezen dan in de telegraaf maar ik zou het niet verkeerd vinden RT @FR1908Nieuws: Herman van Holsbeeck van Anderlecht zegt dat #Feyenoord een optie tot koop heeft bedongen op Samuel Armenteros. (http://t.co/LDs7XQYwik)
RT @FR1908Nieuws: Van Holsbeeck: "Dat is inderdaad het geval. Maar dat zijn toch een paar miljoen euro en als #Feyenoord dat wil geven, is het goed voor ons." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 21:29 schreef de with het volgende:Goede avond Een korte vraag is amerteros nou gehuurd met een optie tot koop stond vandaag namelijk in de telegraaf Groeten henk Toffe naam. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 22:07 schreef Bosifyable het volgende:[..] RT @FR1908Nieuws: Herman van Holsbeeck van Anderlecht zegt dat #Feyenoord een optie tot koop heeft bedongen op Samuel Armenteros. (http://t.co/LDs7XQYwik) RT @FR1908Nieuws: Van Holsbeeck: "Dat is inderdaad het geval. Maar dat zijn toch een paar miljoen euro en als #Feyenoord dat wil geven, is het goed voor ons." Zo'n optie tot koop is toch vooral gunstig voor de club die m kan lichten.
Speelt Armenteros matig -> dan blijft hij niet Speelt Armenteros redelijk -> dan gaan ze de optie niet lichten en zal de vraagprijs nog flink moeten zakken voor het voor Feyenoord aantrekkelijk is Speelt Armenteros goed -> dan drukt die optie lekker de vraagprijs.
Volgens mij zit je als Feyenoord altijd goed. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Door Armenteros te huren én een optie tot koop te bedingen, heeft Van Geel zijn werk vermoedelijk weer goed gedaan. Ik zeg vermoedelijk, omdat de hoogte van het huurbedrag ook bepalend is om van een succesvolle deal te kunnen spreken. En die hoogte is mij nog onbekend. Het is ook om die reden dat ik gematigd positief tegenover de komst van Armenteros sta. Dat het een potentiële aanwinst voor de selectie kan zijn, staat voor mij vast, maar ten kosten van wat? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Loovens is transfervrij. Zou die het nog kunnen? |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
nee ik denk het niet en nog een centrale verdediger erbij lijkt mij niet goed wellicht als Indy gaat voor de breedte en de ervaring al loopt hij dan wel Kongolo in de weg |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet goed genoeg en niet nodig. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 21:29 schreef de with het volgende:Goede avond Een korte vraag is amerteros nou gehuurd met een optie tot koop stond vandaag namelijk in de telegraaf Groeten henk Verdoemme, dat is toevallig, het stond in de Telegraaf en het was nog waar ook, haha!
Er schijnt inderdaad een bedrag van enkele miljoenen te zijn opgenomen in het huurcontract, dit zal dan wel binnen de mogelijkheden van Feyenoord zijn afgesproken. Ik vermoed dat dit bedrag zo'n 2.500.000 tot 4.000.000 euro is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 22:17 schreef moa het volgende:[..] Verdoemme, dat is toevallig, het stond in de Telegraaf en het was nog waar ook, haha! Er schijnt inderdaad een bedrag van enkele miljoenen te zijn opgenomen in het huurcontract, dit zal dan wel binnen de mogelijkheden van Feyenoord zijn afgesproken. Ik vermoed dat dit bedrag zo'n 2.500.000 tot 4.000.000 euro is. mwa, 4 miljoen lijkt me wel heel veel.
Denk eerder 2 miljoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wit??
Ouwe snuivert.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Anderlecht heeft 800.000 voor hem betaald, daarom denk ik dat het iets meer is, de tijd zal het leren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 01:09 schreef moa het volgende:[..] Anderlecht heeft 800.000 voor hem betaald, daarom denk ik dat het iets meer is, de tijd zal het leren. En hem maar 4x ingezet geloof ik.. wordt ie niet meer van waard. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Klopt, maar een speler met zo'n lang contract gaan ze niet na een half jaar al weer voor een habbekrats van de hand doen. Anyway, de tijd zal het leren. :) |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
zou cardiff Immers nog graag willen hebben de vervanger hebben we in huis |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Zal er deze week nog iemand bijkomen of weggaan en dan wie of weet iemand een sterk gerucht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 18:22 schreef kraaitje het volgende:Zal er deze week nog iemand bijkomen of weggaan en dan wie of weet iemand een sterk gerucht Even geduld, gaat nog wel loos met transfers. Ik verwacht vertrek BRUNO. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hele selectie maar in de uitverkoop, inclusief trainersstaf en Kuip, wellicht verandert er ooit wat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 18:27 schreef moa het volgende:Hele selectie maar in de uitverkoop, inclusief trainersstaf en Kuip, wellicht verandert er ooit wat. Vind je PEC geen leuke club? Koop een PEC-sjaaltje. Sta je meteen aan kop ook. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|