BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:29 schreef moa het volgende:

[..]

Nee.
NEC
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:30 schreef infamous psv het volgende:

[..]

NEC
Ja de enige ploeg die nog onder Feyenoord staat. (op doelsaldo)
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:42 schreef moa het volgende:

[..]

Ja de enige ploeg die nog onder Feyenoord staat. (op doelsaldo)
ja en de concurrent van ajaks en pisvlek zijn de olle boys uit de FCZWOLLE!!!!!!!!!!!!!!jawel dames en heren!!!!!!!!!!!!hahaha
geweldige competitie dit ze hebben de eerste conccurent van ajaks naar de kote geholpen die kutknjb!gefeliciteerd hoor!!!sjappoooo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door TheMenace --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 19 augustus 2013 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat we er nog 1 bij krijgen en ik denk ook dat t iemand is die al genoemd is.
Nu ga ik even interessant doen, maar ik heb informatie :P
Hé Stylzz, is dit nou serieus? Of was je aan het ouwehoeren? In het serieuze geval: vertel, vertel....

In het andere geval, scheisse! (ik hoop nl. dat er toch echt wat kwaliteit bij komt, voorin of liever nog vlak achter voorin, want we missen creativiteit op deze plek)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2013 door Arie.Klooster --
VVout
 VVout - maandag 19 augustus 2013 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 16:48 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hé Stylzz, is dit nou serieus? Of was je aan het ouwehoeren? In het serieuze geval: vertel, vertel....
Zeg maar niks, anders zitten die andere aasgieren er ook gelijk weer achteraan, eerst toeslaan.
moa
 moa - maandag 19 augustus 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 16:52 schreef VVout het volgende:

[..]

Zeg maar niks, anders zitten die andere aasgieren er ook gelijk weer achteraan, eerst toeslaan.
Ja stel je voor dat Marc Overmars hier stiekem mee leest ? :P
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 19 augustus 2013 - 17:01   quote  deeplink  
Marc Overmars Amsterd... ? Huh, MOA! Nu snap ik dat slappe gelul.. Oké, zeg maar niets Stylzz, maar aan je toon te zien ben jij er wel tevreden mee? Tenzij het natuurlijk geouwehoer betreft?
moa
 moa - maandag 19 augustus 2013 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 17:01 schreef Arie.Klooster het volgende:
Marc Overmars Amsterd... ? Huh, MOA! Nu snap ik dat slappe gelul.. Oké, zeg maar niets Stylzz, maar aan je toon te zien ben jij er wel tevreden mee? Tenzij het natuurlijk geouwehoer betreft?
Ja dat zal het zijn.
tomson
 tomson - dinsdag 20 augustus 2013 - 11:20   quote  deeplink  
Martijn Krabbendam @Mkrabby
Anass Achahbar kan op huurbasis naar Arminia Bielefeld, zo meer op vi.nl #Feyenoord
eko-sporter
 eko-sporter - dinsdag 20 augustus 2013 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 - 11:20 schreef tomson het volgende:
Martijn Krabbendam @Mkrabby
Anass Achahbar kan op huurbasis naar Arminia Bielefeld, zo meer op vi.nl #Feyenoord
Als deze overeenkomst doorgaat, dan is dat weer de zoveelste goede zet van Van Geel. Zowel financieel als sportief.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 augustus 2013 - 11:24   quote  deeplink  
Voor hem ook veel beter..
JanM
 JanM - dinsdag 20 augustus 2013 - 11:42   quote  deeplink  
Doen! Daar 20 goals maken en ijzersterk terugkeren bij Feyenoord!
VVout
 VVout - dinsdag 20 augustus 2013 - 11:59   quote  deeplink  
Mooie club.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 augustus 2013 - 12:20   quote  deeplink  
Goed voor zijn ontwikkeling. Wie weet tot wanneer zijn contract eigenlijk loopt?
VVout
 VVout - dinsdag 20 augustus 2013 - 12:24   quote  deeplink  
Contract loopt tot 30.06.2015 als de data nog kloppen.
FR-Marcob
 FR-Marcob - dinsdag 20 augustus 2013 - 12:55   quote  deeplink  
Denken jullie dat Mohktar van Zwolle haalbaar is?
JanM
 JanM - dinsdag 20 augustus 2013 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 - 12:55 schreef FR-Marcob het volgende:
Lees ff het verhaal van Van Geel: er komt niemand meer bij want er is alleen geld als er een speler verkocht wordt, wat hij niet verwacht!
FR-Marcob
 FR-Marcob - dinsdag 20 augustus 2013 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 - 12:58 schreef JanM het volgende:

[..]

Lees ff het verhaal van Van Geel: er komt niemand meer bij want er is alleen geld als er een speler verkocht wordt, wat hij niet verwacht!
Dat begrijp ik maar er zijn clubs die nog op het laatste moment iets gaan doen. Ik verwacht dat Feyenoord echt BMI gaat proberen te slijten aan een andere club om dan zelf ook nog versterkingen te kunnen aantrekken. We zullen zien..
eko-sporter
 eko-sporter - dinsdag 20 augustus 2013 - 13:28   quote  deeplink  
Als je het verhaal van Martin van Geel leest, dan stuurt Feyenoord aan op het vertrek van Cissé. Hij zal waarschijnlijk weinig opleveren bij verkoop, maar zijn salaris wordt dan in ieder geval wel vrij gespeeld. En dat biedt weer ruimte om een speler te huren.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 20 augustus 2013 - 13:30   quote  deeplink  
Natuurlijk, want nu moet hij het salaris van bijvoorbeeld Achahbar betalen, maar als onze vriend verhuurd wordt, krijgt hij zijn speelminuten plus dat Van Geel weer wat extra kan uittrekken voor het salaris van een aan te trekken speler. Ik vind trouwens Mohktar het heel goed doen, maar hij zal het bij ons niet redden. Dan valt hij door de mand. Ik heb ook nog wel een speler waarvan ik al jaren hoop dat hij gehaald wordt: Maarten Martens van AZ. oké hij is al oud en vaak geblesseerd, maar zijn contract loopt vast niet heel lang meer door...???? Die gok moet van Geel misschien wel nemen... Dan kun je hem achter Pellè opstellè.... Armenteros oop links en Schaken op rechts.... Poeh, zou ik heel tevreden mee zijn....
moa
 moa - dinsdag 20 augustus 2013 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 - 12:55 schreef FR-Marcob het volgende:
Misschien wel een leuke versterking voor komende zomer, eerst maar eens over een heel seizoen beoordelen, ziet er voor nu veelbelovend uit. Heeft een contract tot 2015, dus mogelijk gaat Zwolle voor 2/3 miljoen wel akkoord in 2014.

Komende zomer is Ibarra van Vitesse btw. transfervrij, zou ook een leuke extra optie zijn voorin. Duarte ook in 2014 transfervrij, wellicht alvast aantrekken voor een evt. vertrek van Clasie of Vilhena.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 20 augustus 2013 - 18:14   quote  deeplink  
Is die Mokotjo niet wat?
kraaitje
 kraaitje - dinsdag 20 augustus 2013 - 19:23   quote  deeplink  
Ik zie Mokotjo, volgend jaar nog wel een nieuw contract tekenen bij Feyenoord als hij een meer volwassene Speler is geworden.
Hij heeft echt een Feyenoordhart
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 20 augustus 2013 - 19:29   quote  deeplink  
Er zijn meer profspelers dan prof clubs dus aan het einde vsn de transferwindow komt er beweging
moa
 moa - dinsdag 20 augustus 2013 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 - 19:23 schreef kraaitje het volgende:
Ik zie Mokotjo, volgend jaar nog wel een nieuw contract tekenen bij Feyenoord als hij een meer volwassene Speler is geworden.
Hij heeft echt een Feyenoordhart
Heeft nog een contract tot 2016.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 20 augustus 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Is hij dan verhuurt ??????????
moa
 moa - dinsdag 20 augustus 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 - 19:43 schreef piet de paler het volgende:
Is hij dan verhuurt ??????????
Nee hij heeft een contract tot 2016 bij Zwolle.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 augustus 2013 - 22:56   quote  deeplink  
Hahahaha
Is echt iets voor Feyenoord..
Straks speler van t jaar
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 22 augustus 2013 - 08:44   quote  deeplink  
Hé, ik lees net dat Arminia Bielefeld een optie tot koop bedongen zou hebben inzake Achahbar? Is hier iets van bekend? Zou zonde zijn.... tenzij er een grote zak geld aan te pas komt...
JanM
 JanM - donderdag 22 augustus 2013 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 08:44 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hé, ik lees net dat Arminia Bielefeld een optie tot koop bedongen zou hebben inzake Achahbar? Is hier iets van bekend? Zou zonde zijn.... tenzij er een grote zak geld aan te pas komt...
WTF ???
VVout
 VVout - donderdag 22 augustus 2013 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 08:44 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik zou die optie ook afdwingen, is van hun kant ook zonde als ze hem weer moeten inleveren als hij bevalt. Het is natuurlijk wel te hopen dat het in zo'n geval een lekkere som oplevert.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 21:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is idd deel van de oplossing.
Met Bakkal en El Ahmadi was er toen ook veel meer diversiteit. Iets hogere categorie spelers dan Armenteiros trouwens.
El Ahmadi was onze grote kracht. Dmv van het combinatiespel tussen hem en Clasie waren we in staat om topwedstrijden te controleren. Iets wat nu mist. Zonder El Ahmadi is Clasie ook een stuk minder gaan spelen, met vilhena en Vormer heeft hij die klik niet.

We zouden 3 dingen heel goed kunnen gebruiken om voetballend vooruit te gaan. Een wat meer naar voren spelende controlerende middenvelder met taktisch inzicht naast Clasie, een vleugelspeler met stootkracht en een passeerbeweging type Assaidi. Of een nummer 10 met inzicht uiteraard maar het voordeel van een speler als Assaidi is dat hij die rol ook makkelijk kan invullen. Er moet sowieso nog wat bij komen, buitenspeler is prio. Schaken is ook geen slechte speler maar mist het fysiek om explosief tegenstanders te passeren, als hij zijn speler voorbij is heeft die altijd de gelegenheid om terug te komen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:56   quote  deeplink  
El Ahmadi terug!!!!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:56 schreef FR-Henk het volgende:
El Ahmadi terug!!!!
en mijn fiets
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:56 schreef FR-Henk het volgende:
El Ahmadi terug!!!!
tja, staat net 2x in de basis, tegen Arsenal en Chelsea. Zit er voorlopig niet in. ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2013 - 09:20   quote  deeplink  
Met die 99miljoen die Real Madrid vandaag de markt in gaat pompen kan de carroussel nu wel eens van start gaan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 23 augustus 2013 - 09:22   quote  deeplink  
Nou, laten we het hopen, want er moet creativiteit bij op het middenveld. Er zit totaal geen voetbal in.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2013 - 09:23   quote  deeplink  
Oh ik bedoel eigenlijk bij iedereen behalve ons.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 augustus 2013 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 09:23 schreef Stylzz het volgende:
Oh ik bedoel eigenlijk bij iedereen behalve ons.
vreemd eerst smeken we om bijtekenen van de Vrij BMI Clasie en nu ? hopelijk worden ze verkocht? logica van mijn blote toestand of niet..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2013 - 10:46   quote  deeplink  
Nahja als t niet loopt moet je wat. Een nieuwe impuls kan dit doorbreken.
laten we hopen dat we dat kunnen met Janmaat, Manu en Boëtius. Want daar zal het bij blijven.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 augustus 2013 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 10:46 schreef Stylzz het volgende:
Nahja als t niet loopt moet je wat. Een nieuwe impuls kan dit doorbreken.
laten we hopen dat we dat kunnen met Janmaat, Manu en Boëtius. Want daar zal het bij blijven.
de carousel komt op gang 99 milj voor 1 speler dan druppelt langzaam naar beneden.
vroeger werd Feyenoord kletsnat maar nu krijgen we een verfrissende nevel en verkopen BMI maar ik ben bang dat Janmaat gaat.
kraaitje
 kraaitje - vrijdag 23 augustus 2013 - 11:08   quote  deeplink  
ik vond die Sven van Beek het echt niet zo slecht doen de laatste twee wedstrijden, schaken nog weg naar een zandbak of Turkije vervangers is voor allemaal in huis en dan een goede aanvallende middenvelder erbij
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2013 - 11:10   quote  deeplink  
Van Beek is zelfs een centrale verdediger he. Dus dat geeft je nog meer mogelijkheden.
Ik denk dat Kongolo de bui ook voelt hangen en daarom op een verhuur aanstuurt.
kraaitje
 kraaitje - vrijdag 23 augustus 2013 - 11:13   quote  deeplink  
weet ik maar durft ook al meer op te komen en centraal kan hij nog niet spelen netzo als Kongolo en als hij rechts kan staan is het toch goed, Spelers worden wel vaker verplaats in een eltal dat is bij de jeugd al en soms later ook
kraaitje
 kraaitje - vrijdag 23 augustus 2013 - 11:18   quote  deeplink  
nu loopt bijv een zeer groot talent ook nog een middenvelder van Barcalona bij de lampies waarom niet bij ons zitten wij te slapen Koeman heeft toch ook niet contacten
kraaitje
 kraaitje - vrijdag 23 augustus 2013 - 11:19   quote  deeplink  
En haal Bakkal terug bloeit clasie ook op, en verkoop Immers aan Cardiff daar zal hi wel slagen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2013 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 11:18 schreef kraaitje het volgende:
nu loopt bijv een zeer groot talent ook nog een middenvelder van Barcalona bij de lampies waarom niet bij ons zitten wij te slapen Koeman heeft toch ook niet contacten
wij kunnen het salaris niet betalen en spelen geen CL.
Om mee te beginnnen.
kraaitje
 kraaitje - vrijdag 23 augustus 2013 - 11:25   quote  deeplink  
transfervrij is hij
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 23 augustus 2013 - 13:21   quote  deeplink  
Ondanks dat van Geel al had aangegeven dat het geen optie was, nu sowieso niet meer;

http://www.vi.nl/nieuws/fiorentina-akkoord-met-malaga-over-verhuur-el-hamdaoui-.htm
kraaitje
 kraaitje - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:40   quote  deeplink  
kan die weer na 3 wedstrijden de bank warm houden en na volgend jaar is zijn carrière over.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

0.0252449