|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit was het transfernieuws. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord zit op de tribune voor Zivkovic
Een delegatie van Feyenoord bezocht afgelopen zondag het competitieduel tussen Go Ahead Eagles en FC Groningen. Het scoutingapparaat van de Rotterdammers was uitgerukt voor de 16-jarige Richairo Juliano Zivkovic. Dat laat de Telegraaf maandagochtend weten.
Er viel echter weinig te noteren in de aantekenboekjes van de talentenjagers, aangezien de speler van FC Groningen vier minuten voor tijd pas in het veld kwam. De scouts van Arsenal, Liverpool, Manchester United, Chelsea, Villareal en PSV waren ook aanwezig bij het duel op de Adelaarshorst.
Zivkovic wist in de seizoensopener tegen NEC Nijmegen al direct het net te vinden en tekende daarmee voor zijn eerste treffer in Groningse dienst. Eén week later was het wederom raak. FC Utrecht moest toen een treffer bekopen van de jongste debutant aller tijden voor de trots van het noorden. Bron:Telegraf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hmmm als je dat dan wilt moet je nu gelijk toeslaan anders gaat PSV er weer vandoor om hem overeen paar jaar a la Strootman te verkopen voor een recordbedrag.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Volgens VI hebben Juventus en Inter zich gemeld voor Janmaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
O ja? Ik weet niet meer dan dat ie op eoa lijstje stond. Nu zouden ze zich bij Feyenoord gemeld hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze hadden al eerder interesse getoond, nu hebben ze zich gemeld inderdaad.. Janmaat geeft aan dat ie naar alle waarschijnlijkheid gewoon blijft, maar dat is natuurlijk nog geen zekerheid.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dus was het niet bekend ;) Ben benieuwd hoe hier mee omgegaan wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zu mooi kut zijn, hoewel voor Janmaat zijn positie van Beek het ook aardig doet, als van Beek ook die aanvalsdrang zou tonen die Daryl heeft zou ik met het vertrek van Daryl totaal geen probleem hebben voor een fikse transfersom..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Moet 'ie nog veel leren. Bij lange na nog geen Janmaat. Mist vooralsnog de drive, inzet, kracht, eigenlijk alles.
De tandem Schaken - Janmaat werkt ook nog goed. Met van Beek (niet verrassend maar ook nog niet erg) is dat niet het geval. Geloof goed dat van Beek kan uitgroeien tot een meerwaarde, maar dan wel in de schaduw van Janmaat, niet nu meteen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2013 - 22:12 schreef Bosifyable het volgende:Moet 'ie nog veel leren. Bij lange na nog geen Janmaat. Mist vooralsnog de drive, inzet, kracht, eigenlijk alles. De tandem Schaken - Janmaat werkt ook nog goed. Met van Beek (niet verrassend maar ook nog niet erg) is dat niet het geval. Geloof goed dat van Beek kan uitgroeien tot een meerwaarde, maar dan wel in de schaduw van Janmaat, niet nu meteen. Hij gaat idd niet verder dan de middenlijn maar verdedigend is hij in die paar wedstrijdjes niet minder dan Janmaat... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Verdedigend heel sterk idd, valt vrij weinig op aan te merken! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Janmaat pas weg als er alternatieven (op andere plekken) zijn. Inkopen dus, rest voor verder vereffenen schuld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nu gaat het er om spannen, hopelijk blijft het rustig op Cissé na dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ok, was ik ff vergeten die mag rustig overkomen naar de Kuip. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hè hè, ik vroeg me ook al zo langzaam af wanneer ze wakker werden.
De PVV wil van minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën opheldering over een mogelijke transfer van topvoetballer Gareth Bale, die voor 100 miljoen euro van Tottenham Hotspur naar Real Madrid zou gaan.
In schriftelijke vragen wijzen PVV-leider Geert Wilders en Kamerlid Tony van Dijck erop dat Real een enorme schuld heeft bij de Spaanse overheid en de noodlijdende Spaanse bank Bankia.
Deze bank heeft aflopen jaren voor miljarden steun ontvangen uit het Europees noodfonds, waaraan de Nederlandse belastingbetalers ook hebben meebetaald.
Dijsselbloem moet voorkomen dat 'de Spaanse banken met Nederlands belastinggeld gokken op de transfermarkt van het betaald voetbal', vinden de PVV'ers. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2013 - 22:56 schreef FR-Henk het volgende:Janmaat pas weg als er alternatieven (op andere plekken) zijn. Inkopen dus, rest voor verder vereffenen schuld. Die hebben we toch in de persoon van Van Beek? Die jongen kan dat wel en we hebben Van Deelen ook nog. Oké, sportief gezien heb ik Janmaat er ook liever bij, maar als er een leuk bedrag geboden wordt (gaat richting een miljoen of 8, 9, 10 denk ik?) moet je niet bang zijn hem te laten gaan, want die Van Beek is me vorig jaar best positief opgevallen bij zijn paar wedstrijdjes en hij viel natuurlijk vorige week helemaal op plus de oefenwedstrijdjes... helemaal niet zo slecht wat mij betreft. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 12:21 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Die hebben we toch in de persoon van Van Beek? Die jongen kan dat wel en we hebben Van Deelen ook nog. Oké, sportief gezien heb ik Janmaat er ook liever bij, maar als er een leuk bedrag geboden wordt (gaat richting een miljoen of 8, 9, 10 denk ik?) moet je niet bang zijn hem te laten gaan, want die Van Beek is me vorig jaar best positief opgevallen bij zijn paar wedstrijdjes en hij viel natuurlijk vorige week helemaal op plus de oefenwedstrijdjes... helemaal niet zo slecht wat mij betreft. Eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu Jordy van Deelen verhuurd mag worden zou dat er op duiden dat ze er bij Feyenoord vanuit gaan dat Daryl blijft? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog een weekje geduld, de tijd zal het leren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap, maar vind je dit geen signaal dan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een uitgangspunt, maar wat als er op het laatste moment in een keer de markt explosief op gang komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 16:20 schreef VVout het volgende:Een uitgangspunt, maar wat als er op het laatste moment in een keer de markt explosief op gang komt. Toch.. Lijkt me als je er rekening mee houd dat Daryl weggaat je van Deelen ook niet weg doet omdat je dan enkel van Beek overhoud voor die positie. Er van uitgaande dat De Vrij centraal blijft spelen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oussama Assaidi maakt het seizoen af bij Stoke City.
De vleugelaanvaller wordt door de ploeg van manager Mark Hughes gehuurd van Liverpool. De 25-jarige Assaidi werd dinsdag medisch gekeurd, waarna hij een contract onder het huurcontract zette. 'Oussama had meerdere opties, maar ik ben erg blij dat hij voor ons heeft gekozen', aldus Hughes op de officiële website van Stoke. 'Hij heeft geweldig veel snelheid, speelt direct en gaat ongetwijfeld een nieuwe dimensie aan onze ploeg geven.' Bron:FR12 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Liever BMI strik er om helaas als je er op let erg beperkt met alleen een sterk linkerbeen, en dan denk ik niets doen en als het slecht zou gaan in de winterstop wat halen maar niet kopen om het kopen.Voor Janmaat wordt het moeilijker (nog) geen vervanger in huis. Voor Pelle ook moeilijk nog lang geen vervanger in huis,de Vrij vervangers zat maar die krijgt geen koper. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 - 21:35 schreef piet de paler het volgende:Liever BMI strik er om helaas als je er op let erg beperkt met alleen een sterk linkerbeen, en dan denk ik niets doen en als het slecht zou gaan in de winterstop wat halen maar niet kopen om het kopen.Voor Janmaat wordt het moeilijker (nog) geen vervanger in huis. Voor Pelle ook moeilijk nog lang geen vervanger in huis,de Vrij vervangers zat maar die krijgt geen koper. Liever Mathijsen,BMI is een topper in spe en Feyenoorder tot op het bot. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dat laatste betwijfel ik. Volgens mij is hij een broodvoetballer, die alleen maar aan zichzelf denkt. Zolang dat dat ook goed voor Feyenoord is, is er niets aan het handje...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Dirk Kuyt geruchten zullen wel losbarsten. 2 jaar geschorst Fenerbache voor europees voetbal. Dirk heeft een contract tot 2015. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dirk tekent binnen 48 uur een contract voor 2 seizoenen bij Feyenoord, let maar op.
Stylzz, kom eens over de brug nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
:) Nog een paar dagen, maar eerlijk gezegd denk ik dat het te stil is de afgelopen dagen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verrassing; Guidetti en Kuijt....?!?!? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zou alleen al verrassend zijn vanwege de financiën. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Onmogelijk, dat zou een superstunt zijn, maar helaas is het slechts naïef... Maar met Kuyt erbij zou ik ook heel blij zijn!! Hij voetbalt dit prille jaar wel weer als vanouds en zou gezien zijn werklust gerust nog twee jaar meekunnen... Als ik Van Geel was en ik zou voor Kuyt gaan, gaan voor een contract van twee jaar met een optie voor een jaar extra, misschien wel twee. maar ja, ook dat is naïef, want het draait natuurlijk zoals altijd om de centjes..... (even dromen, Kuyt in plaats van Immers... coolsingel..... pats, wordt ik me daar even chagrijnig wakker....) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
alleen bij een uitgaande transfer verwacht ik nieuws... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Of bij plaatsing europaleague, want dan cashen 'we' toch gegarandeerd 1,3 mln? En het salaris van ene Cissé hangt nogal zwaar op het budget neem ik aan. waarom denk je dat ze hem nu 'waarschuwen' dat hij een zwaar jaar tegemoet gaat als hij niet vertrekt? Ze willen van hem af... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen nieuws is ook nieuws. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In die laatste dagen kun je uitsluitend gemankeerde spelers halen. Laat het maar stil blijven. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Als de carousel gaat draaien kunnen er spelers vrijkomen die niet bepaald gemankeerd zijn ,die misschien bij europese topclubs niet top zijn maar in Nederland wel die top halen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zou Milan nu aan komen kloppen met een zak vol gouden dubloenen voor mijnheer Martins Indi? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman verwacht nog beweging in spelersgroep
Feyenoord houdt er serieus rekening mee dat er nog wijzigingen in de spelersgroep zullen plaatsvinden. Een verkoop van Bruno Martins Indi, waarin AC Milan nog altijd geïnteresseerd is, lijkt de meest logische transfer in de laatste dagen van de openstaande transferwindow. 'Ik kan mij niet voorstellen dat het hier rustig blijft', zegt trainer Ronald Koeman in het Algemeen Dagblad. 'Dat verwacht ik niet.'
Martin van Geel benadrukt echter direct dat hij nog niets van de Italiaanse club gehoord heeft. 'Martins Indi? Alles is hier nog rustig', aldus de technisch directeur in hetzelfde medium.
Koeman voelt dat Feyenoord de zogenaamde 'gunfactor kwijt is. 'Die ligt nu bij PSV', vindt hij. 'Vorig jaar was bij ons alles fantastisch, nu vindt men het soms helemaal niets. Het ligt natuurlijk veel dichter bij elkaar. Daarom maak ik mij als coach niet zoveel zorgen over de komende weken.' Bron:AD |
|
|
|