|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Jup, zoals altijd...niks nieuws! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Soms ja.. Check de wedstrijdverslagen maar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bakkal heeft zijn contract laten ontbinden |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
ik zou zeggen leg hem nu gelijk transfervrij vast voor 2 Jaar |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat noem ik een versterking ! Hopen dat hij niet al een ander plan heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
10 miljoen voor Pelle...wat denken ze wel niet |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
ik zou zeggen voor 12 A 13 miljoen strikje erom en voor 6 a 7 Guidetti terughalen en Bakkal transfervrij overnemen al zegt mijn vermoeden dat het laatste ook gaat gebeuren 5 miljoen minder schuld lijkt mij een goede stap voorwaards |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
10 miljoen is te weinig als je kijkt dat Lens voor 9 miljoen wordt verkocht |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:01 schreef kraaitje het volgende:ik zou zeggen voor 12 A 13 miljoen strikje erom en voor 6 a 7 Guidetti terughalen en Bakkal transfervrij overnemen al zegt mijn vermoeden dat het laatste ook gaat gebeuren 5 miljoen minder schuld lijkt mij een goede stap voorwaards Vreemd, Immers mag weg omdat hij slecht is, Pelle mag weg omdat hij goed is! Het begint op politiek te lijken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, denken voor een dubbeltje op de 1e rij te kunnen zitten daar |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 21:40 schreef Appie53 het volgende:[..] Vreemd, Immers mag weg omdat hij slecht is, Pelle mag weg omdat hij goed is! Het begint op politiek te lijken. voetbal=oorlog=politiek? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Wiskunde gestudeerd? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: voetbal=oorlog zei ooit een redelijk bekende ex-coach, en oorlog=politiek, .. daar hoef je toch niet voor gestudeerd te hebben? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 20:01 schreef kraaitje het volgende:ik zou zeggen voor 12 A 13 miljoen strikje erom en voor 6 a 7 Guidetti terughalen en Bakkal transfervrij overnemen al zegt mijn vermoeden dat het laatste ook gaat gebeuren 5 miljoen minder schuld lijkt mij een goede stap voorwaards En dan Karim nog terug.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Kuijt, Wijnaldum, Drenthe, en....en.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goed bezig Ronald.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wie dementeert er nou? Jij of IK!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: En dan heten we Sparta, laat Mister Feyenoord Dirk Kuy a.k.a. geldwolf maar lekker weg blijven, ook Wijnaldum is ons shirt niet waard ondanks dat hij een paar centen heeft opgeleverd. Drenthe//HELD! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het zou zomaar kunnen gebeuren dat Bruno Martins Indi zondag zijn laatste wedstrijd namens Feyenoord speelt.
De mandekker staat in de belangstelling van het Engelse Everton, meldt Mirror.
De Premier League-club oriënteert zich op een mogelijk vertrek van Marouane Fellaini en Leighton Baines naar Manchester United. Hierbij kwamen de Britten onder andere uit bij de verdediger van de Rotterdammers.
Everton zou ongeveer elf miljoen euro overhebben voor de diensten van de 21-jarige international. Ook James McCarthy en Ryan Bertrand staan, bij een vertrek van het duo naar United, in de belangstelling van de Engelse club. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gewoon aannemen die 11 miljoen, daag! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die hebben donderdag niet meegekeken zeker ? Zou mooi wezen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beetje weinig....doe er nog 4 bij en ze komen in de buurt... Beste centrale verdediger van de lage landen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor een verdediger veel geld... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maandag gaat de deur dicht, opschieten dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Genoeg voor Guidetti en/of bakkal |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Als dit waar is doen, de laatste weken vind ik hem niet best, probleem mathijssen ook weg en een paar weken hoorde ik 8 miljoen hier vaak en dat vonden we al best ik zeg strikje erom |
|
|
|
|
kbfey
|
|
|
In de Mirror is sprake van 10 miljoen pond = bijna 12 miljoen euro |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
nogmaals strikje erom en geef Kongolo meer de kans om zich te bewijzen ten opzichte van Mathijssen |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor 11 miljoen absoluut doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hopen dat van Geel Guidetti als eerste optie ziet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mohktar van Zwolle naar Twente voor 4 jaar.. Leek me ook wel een leuk voetballertje voor ons.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mwah, .. alleen als ze ons ook van Cissé verlossen dan? ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan moeten we genoegen nemen met een lagere transfersom denk ik haha |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kwestie van onderhandelen, laat ik gerust aan MvG over ... ;) |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 11:19 schreef RenatoBos het volgende:Mohktar van Zwolle naar Twente voor 4 jaar.. Leek me ook wel een leuk voetballertje voor ons.. hoeveel hebben ze voor hem betaald? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|