|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kevin Gomez-Nieto, deze zomer vertrokken bij Feyenoord, heeft een 2-jarig contract getekend bij Stoke City. [via Telegraaf] |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Happy
Het lijkt erop dat Feyenoord ook op de slotdag van de transfermarkt geen spelers meer gaat verkopen. Dat moet volgens Pellè een garantie zijn om voor het kampioenschap te kunnen strijden. ''Financieel ben ik blij voor ze als ze iemand verkopen. Als dat niet zo is, zijn we happy met deze groep. Daarmee kunnen we de titel winnen.''
Feyenoord heeft dit seizoen ook het voordeel dat er doordeweeks geen zware wedstrijden in Europa op het spel staan, al werkte de teleurstelling over de uitschakeling door Kuban Krasnodar nog door.
''Natuurlijk, voor mij is het belangrijk om dat soort wedstrijden te spelen. Ze zeggen dat het met name voor de jonge spelers geldt, maar ook voor mij is dat zo.''
Pellè wilde graag ook bij internationale wedstrijden laten zien dat hij kan scoren. In Nederland staat hij na vijf competitieduels al weer op zes treffers, waaronder een beauty tegen Roda. ''Eindelijk een mooi doelpunt, die miste ik nog.'' |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zit maar te ijsberen... Jammer dat maandag m'n werkdag niet is, nu volg ik het... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een goeie 13 uurtjes nog, ff zweten tot middennacht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Indi en Everton acoord, we gaan het zien wanneer het officieel naar buiten komt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Maakt geen zak uit, op mijn werkdag kan ik het ook niet laten steeds te kijken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ben benieuwd wat hij op gaat brengen? 6 miljoen? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Om de komst van de verdediger van Feyenoord te bekostigen, moet de club uit Liverpool eerst Marouane Fellaini of Leighton Baines verkopen aan Manchester United. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Akkoord tussen Feyenoord en Everton volgens de Daily Mail. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
benieuwd of feyenoord zelf nog wat binnen hengelt mocht indi pleiten gaan...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door craven -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Baines gaat niet naar United en Everton wilt Lescott van City, zijn de andere geruchten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: felliani verkocht aan man utd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Onder voorwaarde dat ie eerst naar de kapper gaat ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als je MvG moet geloven hebben ze al een scenario klaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Word het middenveld niet overvol met de komst van Bakkal? Zou zijn komst wel toejuichen, kwaliteit impuls.
Had nog gehoopt op een creatieve buitenspeler, maar die komt denk ik niet meer. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 11:22 schreef MMM het volgende:[..] Word het middenveld niet overvol met de komst van Bakkal? Zou zijn komst wel toejuichen, kwaliteit impuls. Had nog gehoopt op een creatieve buitenspeler, maar die komt denk ik niet meer. singh had verhuurd kunnen worden, maar dat is achteraf... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
bakkal zo dat zou lekker zijn zeg! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Clasie, Vilhena & Bakkal.
Al moet Tony z'n vorm weer zien te pakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Aanvallend top mr terug verdedigend staat de verdediging dan erg onder druk want alle 3 lopen ze niet terug.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Valt wat voor te zeggen inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kan nog steeds, vandaag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik verwacht eigenlijk geen inkomende transfers meer.. Op Bakkal na misschien, maar die kan je ook nog na vandaag halen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
#Kuyt in #Rotterdam gezien #gerucht #transfer Misschien zat ie op dezelfde trein als #VagnerLove en #Tymoschuk #Feyenoord #DHIG |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb me ook vaak zitten ergeren aan Bakkal hoor, maar maakte wel belangrijke goals. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Daar zit het risico met Bakkal. Beetje luie speler. Wel voetbalintelligentie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:#Kuyt in #Rotterdam gezien #gerucht #transfer Misschien zat ie op dezelfde trein als #VagnerLove en #Tymoschuk #Feyenoord #DHIG Wim2 op twitter? |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
is in Nederland he vlakbij Rotterdam moet zich vandaag in Noordwijk melden dus zegt nog niets |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Hahaha gerucht opgelost :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Nec is al voorzien en die toonde interesse... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Hopen dat ze bmi verkopen en met dat geld, GUIDETTI en bakkal halen. Kuyt gaat alleen maar geld kosten. |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Wellicht Toornstra ook hopen dat we met hem ook zo,n strootman effect krijgen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
BMI gaat gewoon in Rotterdam blijven denk ik, zie n.l. het eerste steentje niet zo gauw vallen die er voor zorgt dat Everton BMI kan kopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: wegrennende vrouwelijke supporters? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat kan jouw ook alleen maar weer als eerste naar binnen schieten, gg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: is het omgekeerde Axe effect... |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Hoe laat moeten de A internationaals in Noordwijk melden Dus BMI, De Vrij Janmaat en Schaken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Las net dat BMI gewoon meetraint vanavond. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
blijft stil denk ik....straks te laat voor vervanging.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vervanger voor Indi is al in huis met Kongolo |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
ben er ook bang voor of van Geel belt Guidetti en City met het eventuele Geld van BMI |
|
|
|