|
|
dennie
|
|
|
Totale transferuitgaven tot nu toe in de PL: 579 Miljoen. En dan zijn aanstaande transfers als Ozil en Fellaini nog niet eens meegerekend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
janmaat ook in de charter |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Tjaa lijkt me logisch hij word daar niet voor neits vermeld.. maar Feyenoord zal hem toch niet laten gaan laatste dag. Janmaat zei zelf ook al dat ie alleen voor iets heel moois laatste dag weg zou gaan. |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
daardoor komt het vandaag los ook die belg naar Man Unit en duitser naar Arsenal en KaKa terug naar AC komt er geld in de markt wat nu langzaam naar beneden druppelt tot in de eerste divisie want Bijv Mokthar naar die duitsers en een spartaan naar almelo |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
j@VisieNOR: Liverpool -duoen Steven Gerrard er Skrtel begge ønsket av niederlandske Feyenoord meld dit bericht |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Gerucht dat Arsenal Sneijder wilt, zou ook leuk zijn. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Als die prive jet om 5 uur vertrekt moet Bruno nu wel op Zestienhoven zijn....iemand?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door Peckerwood -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kunnen we dr nog n paar in die charter stoppen,,,Cisse bv?met Schaken op schoot
ruilen voor ruiz??? |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
kan ook via schiphol vliegen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 16:15 schreef dennie het volgende:Totale transferuitgaven tot nu toe in de PL: 579 Miljoen. En dan zijn aanstaande transfers als Ozil en Fellaini nog niet eens meegerekend. Wat n geld zeg.. al mag PSV nie klagen dit transferseizoen.. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
'Everton en Feyenoord dichtbij akkoord'
Hoewel een transfer van de baan leek, lijkt Bruno Martins Indi nu toch op weg naar Engeland.
talkSPORT meldt dat Everton op het punt staat de 21-jarige verdediger van Feyenoord te contracteren. Naar verluidt moet de jeugdige international Feyenoord een kleine vijf miljoen euro opleveren.
Door aanstaande mutaties in de verdediging van Everton, dat vorig jaar zesde eindigde in de Engelse Premier League, is de nieuwe manager Roberto Martinez uitdrukkelijk op zoek naar defensieve versterkingen. De verwachting is dat Leighton Baines naar Manchester United vertrekt en in dat geval zou de multifunctionele Martins Indi uitkomst bieden voor de Toffees. Martinez is naar verluidt ook geïnteresseerd in Ryan Bertrand van Chelsea.
Waar eerder werd gesproken over een transfersom van zeven cijfers, lijkt de opbrengst voor Feyenoord echter behoorlijk lager uit te vallen. Er wordt gemeld dat de Rotterdammers tevreden zouden zijn met een vergoeding van vier miljoen Engelse ponden (4,7 miljoen euro) voor de getalenteerde verdediger. Martins Indi tekende in 2012 een vierjarig contact bij Feyenoord.
De linksback annex centrale verdediger bevindt zich op dit moment in Noordwijk bij het Nederlands elftal, waarvoor hij tot dusver tienmaal in actie mocht komen. Afgelopen zomer kwam hij met Jong Oranje uit op het jeugd-EK in Israël. Feyenoord heeft eerder aangegeven niet onwelwillend tegenover een transfer van haar jeugdexponent te staan, maar ontkende gisteren in de persoon van technisch directeur Martin van Geel dat er contact is geweest met Everton. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
5 miljoen???? had toch rond de 7 gehoopt tenminste... |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
11 vond ik wat veel, 4,7 is a joke........ |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
jaa 11 miljoen kon ik me ook niet voorstellen, maar een kleine 5 miljoen... het enige wat je daaraan hebt is schulden aflossen we kunnen er wss niet eens wat voor terug halen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2013 - 17:00 schreef dennie het volgende:jaa 11 miljoen kon ik me ook niet voorstellen, maar een kleine 5 miljoen... het enige wat je daaraan hebt is schulden aflossen we kunnen er wss niet eens wat voor terug halen.. Schiet idd nog niet heel veel op wat betreft transfers nee.. |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
lijkt mij een fooi voor A international pff nog geen 5 miljoen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Dan kan je hem beter houden.. |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
PFFF levert van Geel ook weer zijn salaris in als dit waar is kan mij niet voorstellen zo weinig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die wil jij niet kwijt.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou belacheLIJK zijn + dat je zelf geen tijd meer hebt om nog iemand anders te halen! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Voor Feyenoord doen we een uitzondering maken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
5 miljoen is een domper zeg.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O krijgen we er zegels bij.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Komt omdat je niet Europees speelt.. dan had je zo 3 miljoen meer gekregen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kijk nou word het interessant.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat vind ik wel een passend bedrag.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beide, scheelt niet meer zoveel tegenwoordig he.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Betrouwbare bron? En mogelijk interessante clausules? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ruim 850.000 euro, noem het maar niks |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
euries niet normaal voor een A International met een contract tot 2016 had dan gegokt op een goed WK en had hem dan als nog voor 10 miljoen verkocht als dit werkelijk zo is. Is dat slecht onderhandeld van Feyenoord zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vreemd ik las net dat 4,7 pond 5 miljoen euro was.. Valt dan toch wel mee.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: volgens mij zou dat ca. 5,5 miljoen euries zijn hoor |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Ja maar het bedrag is 4.7 miljoen euro, 4 mil pond. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je hebt gelijk Sev, ik heb ff terug gekeken en heb het verkeerd gelezen, thanx.. |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Nee 4 miljoen pond dat is 4,7 miljoen euries |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Kunnen ze weer net een nieuwe watertas vuller aannemen. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Dat staat in het bericht wat hier is gepost, of het waar is is een tweede natuurlijk.. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
als dit waar is heeft Van Geel het heel slecht gedaan en word mijn vertrouwen in Van Geel een heel stuk minder |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
21, nog 3 jaar onder contract en international; belacheLIJK! |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Idd Everton heeft ook snel een vervanger nodig, als je een goede onderhandelaar bent had je er best wat meer uit kunnen trekken.. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
overigens moet je de schuld hiervoor ook bij koeman leggen. die heeft me een jaar lang verziekt op LB. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fooi. Gadverdamme. Voor de Vvf nog wat centjes en het budget is gewoon zo goed als niks. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En niet gewoon belacheLIJK, maar VOLSTREKT belacheLIJK! |
|
|
|