|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Martijn Krabbendam þ@Mkrabby 2m Laatste check gedaan, maar bij #Feyenoord blijft alles zoals het is. De club zal wel proberen de transfervrije #Bakkal te strikken... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Martijn Krabbendam þ@Mkrabby 17m Probleem is alleen dat td Van Geel geen salarisbudget meer heeft, dus moet hij creatief zijn of naar de VvF.. #Feyenoord #Bakkal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgens vi wil Bakkal graag terug naar Feyenoord. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
alles binnenboord gehouden, Bakkal er misschien bij..prima toch.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Helemaal prima, deze selectie kan ook ver komen. |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Everton bleek al langer geen betrouwbare onderhandelaar te zijn vorig jaar Met Ferader ook al niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had ook iemand zien zeggen dat na het Fer debacle geen Nederlander meer naar everton wil.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jeetje wat hoop ik op bakkal zeg dan haal je echt een goede in huis! Vilhena clasie bakkal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Broodje bakkaljauw,lekker man.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1908! En dan Boëtius hopelijk op zijn oude niveau er snel weer bij en Manu die volgens mij ook ver kan komen ... doen we gewoon weer mee! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Vast lekkerder dan zo'n, Broodje Martins Indi ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: van t weekend even maken, smullen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lijkt mij wat taai idd Jan ;-) @Stylzz dat is een goed plan :p |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 08:09 schreef JanM het volgende:[..] +1908! En dan Boëtius hopelijk op zijn oude niveau er snel weer bij en Manu die volgens mij ook ver kan komen ... doen we gewoon weer mee! jazeker!
Mulder Janmaat de Vrij Mathijssen Indi
Bakkal Clasie Vilhena
Boetius Pelle Armenteros
Dikke kampioensploeg! |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Ik zou Mathijssen voor de verdediging zetten als balafpakker dat zal rust aan de verdediging geven |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zo'n type zou ik er wel bij willen hebben, maar hij zou de ontwikkeling van De Vrij en Kongolo wel in de weg staan en ongetwijfeld meer willen verdienen dan Feyenoord kan en wil betalen. Zou mij helemaal niets verbazen als 020 hem contracteert!
Boulahrouz kan transfervrij op zoek naar club
Auteur: Mark Penterman Gepubliceerd:03 september 2013 om 13:19Categorie:Nieuws
In de zoektocht naar een nieuwe club heeft Khalid Boulahrouz nu alle tijd. De verdediger heeft maandag zijn contract bij Sporting Portugal laten ontbinden, meldt Voetbal International.
Boulahrouz (31) was in Portugal in een uitzichtloze situatie terechtgekomen, nadat hij naar het tweede elftal verwezen was. De 35-voudig international van Oranje wilde verkassen, maar slaagde er niet in voor het verstrijken van de transferdeadline een nieuwe club te vinden. Nu die in de meeste landen is verstreken, kreeg Boulahrouz van Sporting een vrijgeleide.
De Kannibaal stapte een jaar geleden nog over van VfB Stuttgart naar Lissabon, maar kwam mede door blessures tot slechts elf duels. Boulahrouz speelde in zijn loopbaan tevens voor RKC, Hamburger SV, Chelsea en Sevilla. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beperkt, traag en heeft geen lekker wijf meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oud, niet goed genoeg meer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zo lekker was dat wijf niet! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als cisse naar rusland of turkije verkast komt Bakkal maar moet ik dan hoi hoi roepen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wie thuis lekkerder heeft mag zijn hand op steken |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hehehehe toen was het stil |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk iedereen want hij heeft niks meer... Ligt nu tussen de roddels door aan raffie zijn stok te zuigen...
Als ik van Gaal was selecteerde ik en Khalid en Raffie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja als vrijgezel heb ik het lekkerder alleen ik moet er voor betalen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beetje kopergeld er tegenaan piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
was het maar kopergeld, Harde valuta meestal $ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hopelijk spelen n paar spelers zeer behoorlijk... en als ze dat dan ook met Oranje zouden doen op WK,dan kan het nog goedkomen. maar t wordt n opgave!!!!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De tijd van "kopergeld" in de berging zeker ook al voorbij.. -_- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja helaas kun je ook niets meer meenemen uit een oud scheepswrak. wat mosselen en oesters en dan houdt het snel op. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik vind dat ik (het) thuis lekkerder heb! #steekt hand op |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Boulahrouz' ex? Lekker wijf. En laat ook scheten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En dat wat uit haar mond komt is ook niet fraai ;-P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Logisch: ze doet cursus blowjob-hoppen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t lijkt me wel n squirtster |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ze beheerst het slikken nog niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
verhuren dan maar.uurtarief |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cisse naar Turkije, Bakkal naar ons. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: For sure (first part)? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bakkal zou genoegen nemen met een lager salaris, wil graag terug naar Feyenoord. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Dat zou de puzzel compleet maken dan! Als je met slecht spel makkelijk van roda kan winnen en hopelijk nec uit doe je weer vol op mee! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Open een rekening met onze vrienden en iedereen een tientje storten, 50.000 maal 10€ hebben we ff genoeg om Bakkal te halen. En Cissé natuurlijk nog ff bij een andere club stallen natuurlijk.
MvG blij en wij blij, ooooooooooooooh wat zijn we dan blij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bakkal gaat wel komen, wil zelf heel graag. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
wil ik ook heel graag, goeie voetballer, zou soms wel meer een over mijn lijk mentaliteit mogen uitstralen. Belangrijk pluspunt is dat hij nogal eens een doelpunt maakt in de wedstrijden die er om gaan... Ik hoop dat hij komt!!
Wie weet wachten ze af of hij nog naar Rusland kan. Zodra de transfermarkt overal dicht is, ontbinden ze misschien zijn contract wel. dan kan hij gaan en staan waar hij wil en Feyenoord kan ook verder. Ik weet alleen niet of zoiets kosteloos gaat of dat je zijn salaris grotendeels moet betalen. In dat geval hoef je het contract niet te ontbinden natuurlijk (heeft geen nut).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2013 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Kung-fu Fraser
|
|
|
Mulder Janmaat De Vrij Bruno Nelom Immers Clasie Vilhena Bakkal Armenteros Pelle
4-4-2 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
??? Kan niet... Pellè moet ballen hoog vanaf de flanken krijgen. Immers kan dat niet en Bakkal doet dat niet, die gaat meer voor de combinatie. Het zal een afweging worden tussen Bakkal of Immers voor de plek die Immers nu heeft. Vanaf de zijkanten houden we de voorzetten. Laat Armenteros daar maar mooi staan, zolang hij niet teveel naar binnen trekt, want dan loopt hij alles dicht voor Pellè (viel me zondag ook een keer op dat hij de bal voor de neus van Pellè weghaalde) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Salaris van mokotjo Leerdam Fernández weg en alleen armenteros erbij en dan geen salaris budget meer hebben |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Anderen hebben er wat bij gekregen... wat dacht je van De Vrij... Heeft onlangs verlengd.
En natuurlijk Van Geel zelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 september 2013 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
en een aantal jeugdspelers een contract.. |
|
|
|