|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zijn hart is zeker een risico, het blijft i.m.o. wel voetballer met potentie. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Laat ik nog eens een balletje opgooien dan,
Ronnie Stam, lijkt me ook een degelijke breedte versterking, heeft er net 3 seizoenen premier league op zitten en is volgende maand transfervrij.
Douglas van Twente ook transfervrij, maar lijkt me onhaalbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 mei 2013 door moa -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft Stam niet net zijn been gebroken en vaak als invaller gebruikt? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Al was het alleen maar om L uit ze tent te lokken... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Krijg je spijt van.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
lijkt me meer iets voor psv ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martin gelijk naar Rusland bellen..!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Je zal me nog gelijk geven als die koekebakker voor oproer zorgt in je selectie... |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Eens! Iedereen verdient een 43ste kans!! :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 43 keer is scheepsrecht..d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vorigjaar lagen er transfervrije spelers vast...Nu nog niks.. Word het nu dan een koop zomer?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 mei 2013 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we alleen vervangen wat gaat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Denk ik ook,en met het geld van Indi of wie dan ook een speler halen die op het middenveld de boel stuurt en aanjaagd,iemand die er voor zorgt dat het team niet verslapt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 - 22:10 schreef ar het volgende:Denk ik ook,en met het geld van Indi of wie dan ook een speler halen die op het middenveld de boel stuurt en aanjaagd,iemand die er voor zorgt dat het team niet verslapt. Yep, dat alleen al. Maar ook een speler die het mogelijk maakt om meer spelvarianten neer te zetten dan alleen alle ballen op Pelle. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat lijkt me n kwestie van n andere nr 10 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Da's te simpel. Ook van achteruit is t nodig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eigenlijk wel,maar gaat toch niet gebeuren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een verdedigende middenvelder is denk ik beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met weemoed denken aan El Ahmadi. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
???????? n verdedigende middenvelder??? sorry science fiction voor mij. doelpunten erbij!. dus n aanvallende middenvelder die de ander dwingt tot verdedigen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je bedoelt; inruilen voor Mulder ? ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Inruilen??? Mulder wordt een topper! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hij gaat L de mond snoeren! :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 - 22:49 schreef van geil het volgende:???????? n verdedigende middenvelder??? sorry science fiction voor mij. doelpunten erbij!. dus n aanvallende middenvelder die de ander dwingt tot verdedigen Coaching en leiding in t elftal hebben we nodig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toonstra en Cherie en van Duijnen .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
theo Janssen zou zn laatste seizoen wel in de kuip willen spelen denk ik. maar of dat ideaal is? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2013 - 10:19 schreef van geil het volgende:theo Janssen zou zn laatste seizoen wel in de kuip willen spelen denk ik. maar of dat ideaal is? Die levert echt geen paar ton in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die liet zich al halveren vanaf de neuzen. de clubleiding ,dat zal wat moeilijker liggen |
|
|
|
|
Feyenoord The de bes
|
|
|
Laten ze John Guidetti maar halen ff wat inversteren maar dan heb je ook wat goeds in de Kuip dan word je zeker Kampioen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t belangrijkste blijft voor mij n goede keeper. daar ligt de basis. maar zie het niet gebeuren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2013 - 11:22 schreef van geil het volgende:t belangrijkste blijft voor mij n goede keeper. daar ligt de basis. maar zie het niet gebeuren. Ben ik het helemaal mee eens! Een goeie keeper is het halve werk ... Ik ben er van overtuigd dat we met een goeie keeper al 2 KEER op de coolsingel hadden kunnen staan !!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2013 - 11:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ben ik het helemaal mee eens! Een goeie keeper is het halve werk ... Ik ben er van overtuigd dat we met een goeie keeper al 2 KEER op de coolsingel hadden kunnen staan !!! ik bedoel t echt niet lullig voor Erwin. maar ik deel deze mening.je kunt er ook niet mee opbouwen van achteruit dat telt ook zwaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
van dijk halen als de vrij niet bijtekent!!! indi verkocht is zou ik bulthuis voor op de bank halen en van la parra ook, en de rest is het maar afwachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb gewoon weer vertrouwen in Martin.. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
MILOSEVIC MOET MOGELIJK VERTREKKENDE DE VRIJ OPVANGEN
Alexander Milosevic is één van de verdedigers die Feyenoord op het lijstje heeft staan om een eventueel vertrek van Stefan de Vrij op te kunnen vangen. Zo laat het Zweedse Expressen weten. De 21-jarige verdediger van AIK stond eerder al in de belangstelling van clubs als: Liverpool, Ajaks, Arsenal en Werder Bremen. Het contract van de Zweeds international loopt eind 2014 af en Henke Larsson zou Feyenoord hebben aangeraden om hem te halen. Bron:Voetbalzone
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In de zoektocht naar eredivisiewaardige versterkingen is SC Cambuur terecht gekomen bij topclubs Feyenoord, Ajaks en PSV.
De Friezen hebben lijntjes uitgegooid om te kijken of spelers van die clubs op huurbasis naar Leeuwarden willen komen.
"De vijver waar we de afgelopen seizoenen in visten, kenden we heel goed", zegt algemeen directeur Gerald van den Belt van SC Cambuur in het Friesch Dagblad. "Maar nu zijn er ineens toch andere, en vooral meer, spelers beschikbaar voor ons. Dat wij komend seizoen in de eredivisie spelen, mist zn uitwerking niet."
"Wij zullen vooral spelers moeten huren, meer dan we van plan waren als eerstedivisionist. Liever leggen we spelers vast, maar eredivisiewaardige jongens hebben vaak een doorlopend contract", vervolgt de directeur, die inmiddels dus al contact gezocht heeft met Feyenoord, Ajaks en PSV. "Maar die clubs nemen daarover eerst nog geen beslissing. En zo zit iedereen in de wachtkamer", zegt hij. Bron:FCUpdate |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Weer een centrale verdediger, eerst eens kijken of we er van een of twee afkomen.
Een speler van 21 jaar geselecteerd in het U21 van Zweden wat voor Stylzz mischien maar voor Feyenoord hink ik daar nog op 2 gedachten nl. de kosten baten, ik heb hem persoonlijk nog niet aan het werk gezien dus ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 17:34 schreef VVout het volgende:[..] Weer een centrale verdediger, eerst eens kijken of we er van een of twee afkomen. Een speler van 21 jaar geselecteerd in het U21 van Zweden wat voor Stylzz mischien maar voor Feyenoord hink ik daar nog op 2 gedachten nl. de kosten baten, ik heb hem persoonlijk nog niet aan het werk gezien dus ? Dat staat er VV, als de vervanger voor de Vrij.. |
|
|
|