|
|
hoogvliet010
|
|
|
Helaas is vanmorgen Renato zijn pa overleden.
Sterkte vriend! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Veel sterkte maatje. YNWA ! |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Heel veel sterkte YNWA ook van Peet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2013 door muisje1966 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Veel sterkte gozer, YNWA. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel veel sterkte Renato. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Hey Renato, gecondoleerd. Afscheid nemen van dierbaren doet altijd veel pijn, ik wens je veel sterkte en wijsheid toe in deze donkere dagen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sterkte met het dragen van dit verlies, Renato. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ai, Renato gecondoleerd en de kracht dit te doorstaan van mij de komende tijd. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hey renato, ontzettend veel sterkte gewenst voor de komende tijd en gecondoleerd. #YNWA# |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte de komende tijd ! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gecondoleerd kerel en heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie! |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Gecondoleerd en veel sterkte Renato. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gecondoleerd maat..veel sterkte toegewenst. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Gecondoleerd en Sterkte kerel! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Gecondoleerd! Heel veel sterkte de aankomende periode. |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Wat een triest nieuws ! Renato gecondoleerd en veel sterkte toegewenst voor de komende tijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gecondoleerd Renato. En heel veel sterkte. YNWA. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Oprechte deelneming Renato. En zeer veel sterkte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Gecondoleerd en veel sterkte! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Sterkte "broertje"! YNWA We will pray! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lieve vrienden,
Bedankt voor de hartverwarmende reactie's, het medeleven wat jullie tonen steunt ons enorm en maakt het verlies voor ons een stuk draaglijker..
YNWA Renato
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 mei 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is er precies gebeurd kerel. Plotseling? Ziekbed? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pfffff toch wel beide.. Okay, de lieve man is onlangs 80 geworden en sukkelde wat met zijn gezondheid, begin februari kreeg hij 4 hartinfarctjes, hier begon zijn ziekenhuisperiode.1,5 week later in Antwerpen geopereerd: 3 omleidingen, een ring om een hartklep, een nieuwe hartklep, nog twee buizen achter zijn longen. Zag er goed uit maar al snel stopten zijn nieren ermee, terug naar IC, dag daarna een hersenbloeding, zijn herstel ging tergend traag, toen alles na een tijd weer stabiel werd, kwam hij terug naar het ziekenhuis in Goes, waar ze hem ook konden dyaliseren. Een maand geleden werden we met spoed opgeroepen want hij had een hartstilstand gekregen tijdens het dyaliseren. We kregen te horen dat hij de avond niet zou halen. Er volgde een loodzware week, elke keer als je weer weg ging bij hem moest je afscheid nemen, hij balanceerde op het randje..Hij knapte weer iets op en hij mocht in principe naar een verpleegtehuis, ze checkte hem nog ff 1 keer na of het verantwoord was dat ie weg mocht en vonden ze een bacterie in zijn bloed..eergisteren heb ik hem naar een verpleegtehuis gebracht en dat was voor hem de knop denk ik, hij wilde zijn sondevoeding niet meer, ik gaf hem drinken in een beker met rietje, hij had niet de kracht het op te zuigen..toen ik zaterdagavond bij hem wegging kneep hij voor zijn doen extreem hard in mijn hand, ik had immers de afgelopen maanden slechts een slap handje gekregen, ik vermoed dat ie het aan voelde komen..zondagochtend werden we gebeld.. Ik ben blij voor hem Henk, hij snakte hier naar, vind zijn laatste periode zo zielig voor hem, net een jaar geleden zijn vrouw verloren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben er stil van, wat een gevecht zo samen ... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Gecondoleerd Renato! !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Net het verhaal gelezen ben er even stil van
Gecondoleerd en strekte |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
Sterkte joh komt toch altijd onverwachts YNWA |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dank voor je verhaal, kerel. Zo'n laatste periode die jij beschrijft blijft je bij, kan ik me voorstellen. En dan zo'n moeilijk laatste jaar voor hem. Tis dan zo verdomde oneerlijk. Mooi dat je beschrijft dat je ook blij voor hem bent. En zo'n laatste handdruk lijkt me een mooi afscheid en een krachtige herinnering. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dank mannen, dank je wel.. |
|
|
|
|
AvB-fr1908
|
|
|
de tering, wat een verhaal... sterkte YNWA |
|
|
|
|
k2
|
|
|
ik ken je verder niet renato maar wat een verhaal. gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en familie in deze moeilijke tijd. YNWA |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Ja oud worden willen we allemaal, maar soms... Gecondoleerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Gecondoleerd Renato en veel sterkte de komende tijd. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Renato gecondoleerd, ik heb er ff geen woorden voor! |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
He Renato,
sterkte in deze moeilijke tijd. wees sterk en ben er voor de fam.
groet
Lord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bedankt, voor al jullie steun.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Mijn oprechte deelneming maatje, en veel sterkte voor jou en je familie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Renato sterkte in deze moeilijke tiijd |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Renato, wat een heftig verhaal en wat een heftige tijd voor jullie. Sterkte! 80 is een mooie leeftijd maar als het om je vader gaat is het altijd te vroeg! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Veel sterkte gewenst aan jou, andere nabestaanden, vrienden en kennissen. Indrukwekkend verhaal, tot tranen geroerd. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thanx mannen..d:-)
Vandaag is paps bijgezet bij mams en dat geeft een heerlijk gevoel nu ze weer samen mogen zijn..
Langzaam ben je van ons weggegleden, elke dag een beetje meer Telkens werd je weer iets ontnomen, de papa en opa van vroeger was je niet meer Wij zagen heel goed je lijdensweg, je stille verdriet, maar helpen konden wij je niet Het is een gemis, een stille pijn, dat je nooit meer bij ons zult zijn |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Renato je paps heeft nu eindelijk rust een lange lijdensweg gun je niemand dat is mens onwaardig . Hij is nu bij zijn meisje zonder lijden hou dat in gedachte maat . |
|
|
|