BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: CL volgend seizoen; weer pot 3 ...?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Cyprioot
 Cyprioot - zondag 05 mei 2013 - 17:15   quote  deeplink  
Allereerst mijn gelukwensen aan mijn mede-Ajacieden voor ons geweldige en verdiende kampioenschap. Nu ff wat anders; kan iemand mij vertellen, op basis van de huidige standen in andere competities, in welke pot we terecht komen voor de CL loting? Ik weet dat het ergens nog te vroeg is omdat het nog niet beslist is in veel landen (iig niet alle CL plekken), maar enige info zou erg gewaardeerd worden. Het wordt nu eens tijd dat we overwinteren in de CL maar dan moeten we ook een beetje geluk hebben met de loting en plaatsing.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 05 mei 2013 - 17:27   quote  deeplink  
als je nog 2-3 weken wacht weet je wie er voorrondes gaan spelen en wie zich direct plaatsen.
dan kun je dat allemaal zo zien...
Hippy2.0
 Hippy2.0 - maandag 06 mei 2013 - 21:38   quote  deeplink  
Het zal wel weer een zware loting worden...
Aangezien ze de landen verdelen over de poules...
Peterhs
 Peterhs - maandag 06 mei 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2013 - 21:38 schreef Hippy2.0 het volgende:
Het zal wel weer een zware loting worden...
Aangezien ze de landen verdelen over de poules...
Lang leve de commercie.
remco k
 remco k - maandag 06 mei 2013 - 22:19   quote  deeplink  
Dat hoeft niet perse. Als je de landen nu al tegen elkaar zouden mogen kan je ook in een poule terecht komen met Real Atletico en Barca.. Volgens mij ben je dan vrij kansloos.. Of Manu, Chelsea en City..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 06 mei 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2013 - 22:19 schreef remco k het volgende:
Dat hoeft niet perse. Als je de landen nu al tegen elkaar zouden mogen kan je ook in een poule terecht komen met Real Atletico en Barca.. Volgens mij ben je dan vrij kansloos.. Of Manu, Chelsea en City..
Kansloos ben je nooit!!!

WZAWZDB !!!
remco k
 remco k - maandag 06 mei 2013 - 22:36   quote  deeplink  
Inderdaad, maar de loting zoals die nu is, vind ik gewoon beter.. Alleen is het heel raar dat ze elkaar na de poule fase nog steeds ontlopen tot aan de kwartfinales.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 06 mei 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Daar zijn we het dan over eens :-)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 06 mei 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2013 - 22:19 schreef remco k het volgende:
Dan nog niet.....
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 07 mei 2013 - 15:09   quote  deeplink  
Dat ze op deze manier loten is alleen voor de centjes. Des te meer verspreid over poules des te meer geld kan er opgehaald worden door tv rechten etc.
Waar blijft de goede oude tijd van puur de kampioenen. Dat waren de echte tijden.
'Champions' Leaque is niet het juiste woord meer.
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2013 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2013 - 15:09 schreef Peterhs het volgende:
Dat ze op deze manier loten is alleen voor de centjes. Des te meer verspreid over poules des te meer geld kan er opgehaald worden door tv rechten etc.
Waar blijft de goede oude tijd van puur de kampioenen. Dat waren de echte tijden.
'Champions' Leaque is niet het juiste woord meer.
Moet eerlijk zeggen dat deze wedstrijden mij meer trekken dan voorheen.. Het enige nadeel is dat het tweede toernooi volledig op de achtergrond verdwijnt..

Het is een toernooi geworden met de beste ploegen van Europa, dat is natuurlijk wel een hele mooie strijd om de titel..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 mei 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Maar wel een strijd met David tegen Goliath...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 mei 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2013 - 23:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Die kleine won toch ???......alweer Sjakie/held
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 01:47   quote  deeplink  
De loting word wel zo gemanipuleerd dat clubs uit italie,engeland,spanje,duitsland de gemakkelijkste loting hebben,omdat dit commercieel interessanter is,maar je bent pas kansloos als jezelf geloofd dat je ook kansloos bent.Dus gewoon onbevangen de strijd aangaan.Zo goed zijn die anderen ook weer niet.Real madrid.Barca.Bayern.Manchester united oke dat is top.De rest?Die kun je pakken.
Brandje
 Brandje - donderdag 09 mei 2013 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 01:47 schreef Aartus het volgende:
De loting word wel zo gemanipuleerd dat clubs uit italie,engeland,spanje,duitsland de gemakkelijkste loting hebben,omdat dit commercieel interessanter is,maar je bent pas kansloos als jezelf geloofd dat je ook kansloos bent.Dus gewoon onbevangen de strijd aangaan.Zo goed zijn die anderen ook weer niet.Real madrid.Barca.Bayern.Manchester united oke dat is top.De rest?Die kun je pakken.
Eens, ploegen uit de grote landen(engeland,duitsland,spanje en Italie) kunnen elkaar niet eerder treffen dan de kwartfinale dus kan je ervan uit gaan dat deze landen ook de kwartfinales zullen domineren.
Pleur gewoon alles in een pot dan pas kan je over een loting praten
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2013 - 23:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Die werd in het verleden vaak zat geworden door DAVID....
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2013 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 01:47 schreef Aartus het volgende:
Ben het niet helemaal met je eens.. Je kan als Real namelijk gewoon bij Dortmund en Ajax en City in de poule komen..

Of als Milan, bij United, PSG en Kiev ofzo..
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 09:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens, ploegen uit de grote landen(engeland,duitsland,spanje en Italie) kunnen elkaar niet eerder treffen dan de kwartfinale dus kan je ervan uit gaan dat deze landen ook de kwartfinales zullen domineren.
Precies,alles gewoon in 1 pot en loten met die hap.Anders kun je net zo goed Spanje-Duitsland laten spelen om de cup met de grote oren,ben je gelijk klaar.
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2013 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 18:11 schreef Aartus het volgende:

[..]

Precies,alles gewoon in 1 pot en loten met die hap.Anders kun je net zo goed Spanje-Duitsland laten spelen om de cup met de grote oren,ben je gelijk klaar.
En dan kun je als Ajax zijnde dus in een Poule komen met Real, Barca en BAyern??
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 18:59   quote  deeplink  
Real,Barca,Bayern.Zitten allemaal in pot 1.dus die ontlopen elkaar in de poulefase.Dus ajax kan ze nooit alle drie tegelijk treffen in 1 poule.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2013 door Aartus --
infamous psv
 infamous psv - donderdag 09 mei 2013 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 18:59 schreef Aartus het volgende:
Real,Barca,Bayern.Zitten allemaal in pot 1.dus die ontlopen elkaar in de poulefase.Dus ajax kan ze nooit alle drie tegelijk treffen in 1 poule.
Hahahaha.. jij kan ook zo lekker lullen hey Aart;)
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 19:15 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hahahaha.. jij kan ook zo lekker lullen hey Aart;)
Eigenlijk heel simpel toch?
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 18:59 schreef Aartus het volgende:
Ben je nou echt zo verschrikkelijk dom??? Dat je niet even leest waar het hier over gaat??
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2013 - 19:54   quote  deeplink  
Kijk voor de grap even terug de post die ik Quote..
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 19:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo verschrikkelijk dom??? Dat je niet even leest waar het hier over gaat??
Ben jij nou echt zo verschrikkelijk arrogant?
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 09:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Gek? Brandje begrijpt t wel.
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 20:20 schreef Aartus het volgende:

[..]

Gek? Brandje begrijpt t wel.
Ongelooflijk, je hebt gewoon de post helemaal niet gelezen waar ik op reageer. Zo dom kan helemaal niemand zijn.. Kom op man..

Maar als je wil zal ik het je wel even uitleggen.. Iedereen hier weet namelijk prima hoe het werkt met de loting en dat er met verschillende poules wordt gewerkt..

NU werd er enkel geopperd om dit helemaal af te schaffen en met maar 1 poule te gaan werken waar gewoon balletjes uitgehaald gaan worden zodat iedereen tegen iedereen kan spelen..

En daar reageer ik op dat als dat zo zou zijn, dat het dan dus mogelijk is om een poule te krijgen zoals ik aangeef..

Kom op kerel, zelfs jij moet dit toch kunnen snappen..
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 20:17 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ben jij nou echt zo verschrikkelijk arrogant?
Lees nou eens gewoon man.. Pfffff wat vermoeiend zeg..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 09 mei 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ongelooflijk, je hebt gewoon de post helemaal niet gelezen waar ik op reageer. Zo dom kan helemaal niemand zijn.. Kom op man..

Maar als je wil zal ik het je wel even uitleggen.. Iedereen hier weet namelijk prima hoe het werkt met de loting en dat er met verschillende poules wordt gewerkt..

NU werd er enkel geopperd om dit helemaal af te schaffen en met maar 1 poule te gaan werken waar gewoon balletjes uitgehaald gaan worden zodat iedereen tegen iedereen kan spelen..

En daar reageer ik op dat als dat zo zou zijn, dat het dan dus mogelijk is om een poule te krijgen zoals ik aangeef..

Louis van Gaal in tha house..
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 20:34 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Louis van Gaal in tha house..
JC man..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 09 mei 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

JC man..
Mr je komt altijd over als Van Gaal..
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 20:35 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Volgens mij valt iemand me onterecht aan, daar reageer ik op, that's it pik..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 09 mei 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 20:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij valt iemand me onterecht aan, daar reageer ik op, that's it pik..
ach welnee joh.. Aart is een aardige gozer. Alleen haalt hij zijn stelling finaal onderuit.hahahahha
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2013 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 20:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ach welnee joh.. Aart is een aardige gozer. Alleen haalt hij zijn stelling finaal onderuit.hahahahha
Zal best maar niet naar mij toe.
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zo dom kun je wel zijn.Dat zie je toch Einstein.
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Als er geen domheid zou bestaan,hadden we nooit geweten wat intelligentie was.
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees nou eens gewoon man.. Pfffff wat vermoeiend zeg..
Ben ik zo dom of ben jij zo slim??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 mei 2013 - 21:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kut.....ik snap er werkelijk geen hol van ;-(
remco k
 remco k - donderdag 09 mei 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 20:54 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ben ik zo dom of ben jij zo slim??
Als je gewoon had gelezen..

Maar goed, wat vind je dan van de stelling... Is de opzet zoals hij nu is vals en worden de betere ploegen bevoordeeld, of is het goed zoals het nu is..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 mei 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Ehh...weet nie.....pfff
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 mei 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 00:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die kleine won toch ???......alweer Sjakie/held
Dank je Neman/Hero...die kleine won 1x hahaha.....maar of Ajax met die jonge hondjes kans heeft tegen al die klasbakken is zeer klein...kijk alleen maar hoe we tegen Real 2 seizoenen weg gespeeld zijn in eigen huis...
Wanneer Ajax eindelijk op de goede rit is zoals vorig seizoen en heden gaan er weer spelers weg die het elftal dragen...zodoende komen we nooit in de gelegenheid om de finale van de C.L. te halen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 mei 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 11:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Die werd in het verleden vaak zat geworden door DAVID....
1x heeft David tegen Goliath gewonnen...is wel al heeeeeel lang geleden...realistisch blijven Remco!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 mei 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 20:35 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hij heeft Louis ook wel een beetje gepijpt toen hij nog niet zo lang geleden Directeur van Ajax werd...
Aartus
 Aartus - donderdag 09 mei 2013 - 23:25   quote  deeplink  
Zoals t nu gaat weet je voor 90% al wie er doorgaan.Ik ben trouwens zowiezo tegen t poule systeem.Dit werkt alleen maar matchfixing in de hand.Zie de wedstrijd van Dynamo Zagreb met die knipoog Kroaat waardoor ajax werd uitgeschakeld.Bij een knock out systeem zijn deze praktijken niet mogelijk.De Eufa is een corrupt en conservatief instituut.Vandaar ook dit poule systeem bedacht met 4 potten.Er moeten in t belang van de poen bepaalde clubs verder komen.Ook dit seizoen weer 2 spaanse ploegen en 2 duitse ploegen in de halve finale champioenslegeau.En heel toevallig treffen ploegen uit t zelfde land elkaar weer eens niet.alleen kreeg de eufa de beoogde droomfinale niet tussen Real Madrid-Barcelona.Bij ek,s en wk,s van de landen teams t zelfde laken een pak.Dus ben t niet eens met de opzet zoals ie nu is.Maar je kunt er lang en breed over praten,veranderen doet t toch nooit.Kijk maar naar technische hulpmiddelen.lullen ze ook al 10 jaar over.Alleen verandert er niets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2013 door Aartus --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 mei 2013 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 23:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij heeft Louis ook wel een beetje gepijpt toen hij nog niet zo lang geleden Directeur van Ajax werd...
Even terug komend....niet te min is Remco een fervent voorstander van Johan Cruyff zoals ik ook!
Remco is goed op de hoogte van de aanstormende jeugd van Ajax...kan het spelletje voetbal goed lezen...jammer is wel dat hij soms spelers op een voetstuk zet zoals bijv. Eriksen...en andere spelers weer minder weg zet zoals Emanuelson, Schone en Boerrigter....maar vaak ziet hij het best wel goed....zo nu heb ik jou nu even gepijpt Remco...hahahaha...goedmakertje!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 mei 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Tis Nenam......gappie,Boks pik
infamous psv
 infamous psv - donderdag 09 mei 2013 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Even terug komend....niet te min is Remco een fervent voorstander van Johan Cruyff zoals ik ook!
Remco is goed op de hoogte van de aanstormende jeugd van Ajax...kan het spelletje voetbal goed lezen...jammer is wel dat hij soms spelers op een voetstuk zet zoals bijv. Eriksen...en andere spelers weer minder weg zet zoals Emanuelson, Schone en Boerrigter....maar vaak ziet hij het best wel goed....zo nu heb ik jou nu even gepijpt Remco...hahahaha...goedmakertje!!
kontekruipert;)

En gezien je reactie, vind je t stiekem ook wel dat hij wat Vgaal trekjes heeft.. ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 mei 2013 - 23:39   quote  deeplink  
Nenam_til.....>>>>....is Litmanen....mijn held ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 mei 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 23:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

kontekruipert;)

En gezien je reactie, vind je t stiekem ook wel dat hij wat Vgaal trekjes heeft.. ;)
Engnek...;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 mei 2013 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 mei 2013 - 23:37 schreef Nenam_tiL het volgende:
Tis Nenam......gappie,Boks pik
Hahah bedankt....je bent niet op je pik getrapt zo te lezen maatje!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: CL volgend seizoen; weer pot 3 ...?

0.0065360