|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: I know it al long time ago... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2013 - 23:37 schreef infamous psv het volgende:[..] kontekruipert;) En gezien je reactie, vind je t stiekem ook wel dat hij wat Vgaal trekjes heeft.. ;) Hahahaha jij ziet het goed...hij is een neef van Louis....ssssst niet door vertellen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2013 - 23:25 schreef Aartus het volgende:Zoals t nu gaat weet je voor 90% al wie er doorgaan.Ik ben trouwens zowiezo tegen t poule systeem.Dit werkt alleen maar matchfixing in de hand.Zie de wedstrijd van Dynamo Zagreb met die knipoog Kroaat waardoor ajax werd uitgeschakeld.Bij een knock out systeem zijn deze praktijken niet mogelijk.De Eufa is een corrupt en conservatief instituut.Vandaar ook dit poule systeem bedacht met 4 potten.Er moeten in t belang van de poen bepaalde clubs verder komen.Ook dit seizoen weer 2 spaanse ploegen en 2 duitse ploegen in de halve finale champioenslegeau.En heel toevallig treffen ploegen uit t zelfde land elkaar weer eens niet.alleen kreeg de eufa de beoogde droomfinale niet tussen Real Madrid-Barcelona.Bij ek,s en wk,s van de landen teams t zelfde laken een pak.Dus ben t niet eens met de opzet zoals ie nu is.Maar je kunt er lang en breed over praten,veranderen doet t toch nooit.Kijk maar naar technische hulpmiddelen.lullen ze ook al 10 jaar over.Alleen verandert er niets. Dat ze elkaar niet treffen heeft gewoon met de regels te maken.. vanaf de kwartfinales mogen ploegen uit hetzelfde land elkaar geloof ik pas treffen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2013 - 23:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij heeft Louis ook wel een beetje gepijpt toen hij nog niet zo lang geleden Directeur van Ajax werd... Wie ik? Volgens mij heb ik juist altijs geroepen dat JC de man is voor Ajax.. Alleen vind ik dat van Gaal wel meer respect verdiend dan dat ie krijgt.. En laten we wel zijn, in de ideale wereld had 90% van de Ajacieden graag een samenwerking gezien tussen van Gaal en JC..
Vind de opmerking van je dan ook een beetje triest en ben ik niet van je gewend.. Normaal houd jij het tenminste bij het voetbal inhoudelijk.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2013 - 11:59 schreef remco k het volgende:[..] Ben het niet helemaal met je eens.. Je kan als Real namelijk gewoon bij Dortmund en Ajax en City in de poule komen.. Of als Milan, bij United, PSG en Kiev ofzo.. Juist leuk dat je dit noemt want toen er drie ploegen geloot waren toen wist je wie de vierde ploeg in de poule zou worden want niet alleen kunnen die grote clubs elkaar niet loten.Ook kunnen bijvoorbeeld barca en real niet op dezelfde speeldag uitkomen. Dus toen Madrid uit de koker kwam waren er veel Poules waarin barca niet zou kunnen komen omdat ze niet op de dezelfde dag mogen spelen. Dus het is een groot gemanipuleerd zooitje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2013 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Even terug komend....niet te min is Remco een fervent voorstander van Johan Cruyff zoals ik ook! Remco is goed op de hoogte van de aanstormende jeugd van Ajax...kan het spelletje voetbal goed lezen...jammer is wel dat hij soms spelers op een voetstuk zet zoals bijv. Eriksen...en andere spelers weer minder weg zet zoals Emanuelson, Schone en Boerrigter....maar vaak ziet hij het best wel goed....zo nu heb ik jou nu even gepijpt Remco...hahahaha...goedmakertje!! Kijk eens naar de leeftijden van de spelers die je noemt. Boerrigter heb ik trouwens niks tegen, die speelde het eerste half jaar geweldig, alleen daarna gewoon vrijwel nooit meer gezien. Niet voor niets dat de Boer aangeeft dat ie te weinig progressie heeft gezien bij Derk..
Schone is een prima voetballer, maar als 12e man en niet voor de beste 11 van ons Ajax..
Urby laat denk ik wel wekelijks zien dat ie gewoon niet goed genoeg is voor de top.. Waar speelt ie nou eigenlijk?? Verhuur aan Fullham ofzo?? Urby had de absolute wereldtop kunnen bereiken, maar dan had hij wat meer zelfkennis moeten hebben en linksback moeten worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 - 09:44 schreef Brandje het volgende:[..] Juist leuk dat je dit noemt want toen er drie ploegen geloot waren toen wist je wie de vierde ploeg in de poule zou worden want niet alleen kunnen die grote clubs elkaar niet loten.Ook kunnen bijvoorbeeld barca en real niet op dezelfde speeldag uitkomen. Dus toen Madrid uit de koker kwam waren er veel Poules waarin barca niet zou kunnen komen omdat ze niet op de dezelfde dag mogen spelen. Dus het is een groot gemanipuleerd zooitje Ik vind ook niet dat het goed is zoals het nu is..
Een knockout toernooi zoals Aartus het schetst, en zoals vele andere toernooien vroeger ook al waren lijkt mij wel wat..
Dat er geen fluit van klopt heb je helemaal gelijk in.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 - 09:48 schreef remco k het volgende:[..] Kijk eens naar de leeftijden van de spelers die je noemt. Boerrigter heb ik trouwens niks tegen, die speelde het eerste half jaar geweldig, alleen daarna gewoon vrijwel nooit meer gezien. Niet voor niets dat de Boer aangeeft dat ie te weinig progressie heeft gezien bij Derk.. Schone is een prima voetballer, maar als 12e man en niet voor de beste 11 van ons Ajax.. Urby laat denk ik wel wekelijks zien dat ie gewoon niet goed genoeg is voor de top.. Waar speelt ie nou eigenlijk?? Verhuur aan Fullham ofzo?? Urby had de absolute wereldtop kunnen bereiken, maar dan had hij wat meer zelfkennis moeten hebben en linksback moeten worden.. Waarom in de verdediging Remco ? Was en ben het helemaal met jou eens wat betreft Boerrigter, Schone en Emanuelson...alleen spreek jij je vaak fanatieker uit!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 - 22:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Waarom in de verdediging Remco ? Was en ben het helemaal met jou eens wat betreft Boerrigter, Schone en Emanuelson...alleen spreek jij je vaak fanatieker uit!! Mag graag verdedigen.. Aanvallen is niet mijn ding...Whahahaha... Sorry man, had ff wat gezeik aan mijn hoofd.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 - 23:21 schreef remco k het volgende:[..] Mag graag verdedigen.. Aanvallen is niet mijn ding...Whahahaha... Sorry man, had ff wat gezeik aan mijn hoofd.. Voelde je je aangevallen.. |
|
|
|