BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie heeft er misschien interesse....?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 12 mei 2013 - 10:01   quote  deeplink  
wie o wie heeft er interesse in alle nummers van Feijenoord magazine? Heb ze hier liggen, alle edities, maar heb de plaats nodig in de boekenkast....Zijn gratis af te halen, voor de geintereseerde...(mits je Lijdensweg of Wim2 bent, dan pleur ik ze nog liever in de papierbak voor de lokale voetbalclub)
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 mei 2013 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2013 - 10:01 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
wie o wie heeft er interesse in alle nummers van Feijenoord magazine? Heb ze hier liggen, alle edities, maar heb de plaats nodig in de boekenkast....Zijn gratis af te halen, voor de geintereseerde...(mits je Lijdensweg of Wim2 bent, dan pleur ik ze nog liever in de papierbak voor de lokale voetbalclub)
...(mits je Lijdensweg of Wim2 bent, dan pleur ik ze nog liever in de papierbak voor de lokale voetbalclub)

hilarious.gif
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 mei 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2013 - 10:01 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
wie o wie heeft er interesse in alle nummers van Feijenoord magazine? Heb ze hier liggen, alle edities, maar heb de plaats nodig in de boekenkast....Zijn gratis af te halen, voor de geintereseerde...(mits je Lijdensweg of Wim2 bent, dan pleur ik ze nog liever in de papierbak voor de lokale voetbalclub)
Haha, daar hoef je niet bang voor te zijn! Wie gaat er nou OUD nieuws lezen ?? Of ben jij nu zo dom ??
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 mei 2013 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2013 - 10:19 schreef infamous psv het volgende:

[..]

...(mits je Lijdensweg of Wim2 bent, dan pleur ik ze nog liever in de papierbak voor de lokale voetbalclub)

[ afbeelding ]
Hé leef jij ook nog? Al klaar voor het nieuwe seizoen in de middenmoot met dat pisvolk?
tomson
 tomson - zondag 12 mei 2013 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2013 - 16:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha, daar hoef je niet bang voor te zijn! Wie gaat er nou OUD nieuws lezen ?? Of ben jij nu zo dom ??
Alles wat ik van jou lees is oud nieuws :)
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 mei 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2013 - 16:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hé leef jij ook nog? Al klaar voor het nieuwe seizoen in de middenmoot met dat pisvolk?
Ben je op pikkie getrapt.. Mulderlovert!!!!
broer van Ted
 broer van Ted - zondag 12 mei 2013 - 17:45   quote  deeplink  
ik heb wel intresse , gratis en voor niks gaat de zon op .
stuur me maar een P.B. ,spreken we iets af en krijg ik een idee om wat terug te doen .
sevillana
 sevillana - zondag 12 mei 2013 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2013 - 17:35 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ben je op pikkie getrapt.. Mulderlovert!!!!
nou, ... lovert? lovert? ;)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 13 mei 2013 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2013 - 16:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha, daar hoef je niet bang voor te zijn! Wie gaat er nou OUD nieuws lezen ?? Of ben jij nu zo dom ??
Heerlijk, deze zin van jou....vol spelfouten, en dan aan mij vragen of ik dom ben.......ga je nog missen hier.....PANNENKOEK!
AvB-fr1908
 AvB-fr1908 - maandag 13 mei 2013 - 17:59   quote  deeplink  
Is het niet PANNEKOEK?
van geil
 van geil - maandag 13 mei 2013 - 17:59   quote  deeplink  
gheghe
eko-sporter
 eko-sporter - maandag 13 mei 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2013 - 17:59 schreef AvB-fr1908 het volgende:
Is het niet PANNEKOEK?
Nee.
AvB-fr1908
 AvB-fr1908 - maandag 13 mei 2013 - 18:07   quote  deeplink  
eko hoe weet je dat zo zeker want misschien kan het wel allebei
JanM
 JanM - maandag 13 mei 2013 - 18:11   quote  deeplink  
Mits => tenzij, maar verder eens. We gaan l missen als kiespijn!
van geil
 van geil - maandag 13 mei 2013 - 18:12   quote  deeplink  
mooi gebaar.
goed topic
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 mei 2013 - 18:14   quote  deeplink  
Wat is juist: pannekoek of pannenkoek?

1048.jpg

Volgens het Groene Boekje (2005) is alleen pannenkoek juist. Volgens het Witte Boekje (2006) mag pannekoek ook. In het Witte Boekje is het wel of niet schrijven van een tussen-n een vrije kwestie: de taalgebruiker mag dat zelf bepalen. Pannenkoek lijkt tegenwoordig iets gebruikelijker te zijn; de meeste mensen zien het als een 'gewone' samenstelling die 'koek die in een pan wordt gebakken' betekent. Toch zijn er ook veel mensen die de tussen-n hier nog steeds storend vinden, omdat ze duidelijk één pan voor zich zien waarin elke pannekoek wordt gebakken. Pannekoek en pannenkoek zijn allebei prima; er bestaat bij de tussenklanken nu eenmaal variatie. Zo zijn werktuiglijk en werktuigelijk, en landnaam en landennaam eveneens allemaal juist, ook volgens de officiële spelling.

De officiële regels voor de tussen-n staan in de Leidraad van het Groene Boekje.

Volgens het Witte Boekje zijn in de meeste gevallen ook de vormen zonder tussen-n mogelijk (zie het algemene advies over de tussen-n elders op deze site). Maar in bijvoorbeeld pannenset is de tussen-n voor de meeste taalgebruikers duidelijk het gewoonst, omdat het woord set direct de gedachte opwekt aan meer afzonderlijke pannen. In het overzicht hieronder staan meer voorbeelden met panne(n)... Wat vetgedrukt is in het rijtje onder 'Witte Boekje' lijkt tegenwoordig de gewoonste vorm; als er één vorm staat, is de andere duidelijk ongewoon.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 13 mei 2013 - 18:46   quote  deeplink  
Taalnazi.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 mei 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Zelfgemaakte pannekoeken zijn de lekkerste.
Wel opletten of je koekeNpan/koekepan groot genoeg is.
VVout
 VVout - maandag 13 mei 2013 - 22:42   quote  deeplink  
Het beslag moet niet te dik of te dun zijn en dan lekker bakken met appels en bacon en als ie klaar is een beetje stroop er over, jammie daarvan ga ik echt uit mijn pan
van geil
 van geil - maandag 13 mei 2013 - 22:51   quote  deeplink  
pellekoeken zijn veel lekkerder,vraag maar aan je vrouw.
VVout
 VVout - maandag 13 mei 2013 - 22:55   quote  deeplink  
Mijn vrouw heeft nix met voetbal, dan krijg ik hooguit de koeke(n)pan naar mijn hoofd.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 mei 2013 - 22:57   quote  deeplink  
Mijn vrouw en kinderen zijn dol op pannenkoeken. Daarom mag ik al jaren blijven...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie heeft er misschien interesse....?









0.0079851