|
|
piet de paler
|
|
|
Maaskant heeft wel oren naar voorzitterschap Feyenoord ............. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 oktober 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2021 - 11:58 schreef piet de paler het volgende:V Stee heeft wel oren naar voorzitterschap Feyenoord ............. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ik vind dit helemaal geen vreemde optie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik haalde de na,en door elkaar Maaskant...v Stee weet ik niet. Volgens Woerts is er een kandidaat wie ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2021 - 12:01 schreef piet de paler het volgende:Ik haalde de na,en door elkaar Maaskant...v Stee weet ik niet. Volgens Woerts is er een kandidaat wie ? haha de kroonprins bedoel je, nee dat is geen goed idee :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Waarom niet, als hij de club breed gedragen naar de toekomst kan helpen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ha welke toekomst. Feyenoord naar de kloten met dit soort gasten bedoel je. Feyenoord zal voor ALTIJD cult blijven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vooringenomen hoor, waarom geen toekomst. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vooringenomen hoor, waarom geen toekomst. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wij hebben van die fijne supporters weet je nog. Die Donderdag ook weer lekker gaan sloooopuuuhhh |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, die kun je al intekenen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Duitse politie heeft al plannen, is niet te vergelijken met de NL politie. Is echt goed uitgerust, en hebben een andre geweld spiraal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben een andere geweld spiraal? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2021 - 14:13 schreef piet de paler het volgende:Duitse politie heeft al plannen, is niet te vergelijken met de NL politie. Is echt goed uitgerust, en hebben een andre geweld spiraal. Gelijk de bezem er door en daar opsluiten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja Reichsbürger, zijn aardig heftig ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha, ja oke maar een geweldsspiraal? Dat is geweld wat nog meer geweld uitlokt ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens mij is het aanraken daar van een agent als strafbaar, en hebben ze ook een voetbalwet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Boudewijn, geef die cavia in dat looprad dat de server voeding geeft eens te eten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2021 - 14:20 schreef piet de paler het volgende:Volgens mij is het aanraken daar van een agent als strafbaar, en hebben ze ook een voetbalwet Voetbalwiet, prima oplossing. Worden ze lekker rustig van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dus het is niet mijn netwerk dus :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2021 - 14:13 schreef piet de paler het volgende:Duitse politie heeft al plannen, is niet te vergelijken met de NL politie. Is echt goed uitgerust, en hebben een andre geweld spiraal. Dat denk ik ook. 5000 man welkom, doen ze niet zomaar, de eencelligen worden lekker in de fuik gelokt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2021 - 14:52 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat denk ik ook. 5000 man welkom, doen ze niet zomaar, de eencelligen worden lekker in de fuik gelokt. Op dat moment zijn het geen eencelligen meer Henk, die weten precies hoe ze niet n die fuik moeten rijden, rustige grensovergang pakken en Berlijn via het oosten inrijden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2021 - 15:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Op dat moment zijn het geen eencelligen meer Henk, die weten precies hoe ze niet n die fuik moeten rijden, rustige grensovergang pakken en Berlijn via het oosten inrijden.. Dat zou kunnen, maar Duitse politie is ook bekend met schaakspelletjes. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2021 - 15:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Op dat moment zijn het geen eencelligen meer Henk, die weten precies hoe ze niet n die fuik moeten rijden, rustige grensovergang pakken en Berlijn via het oosten inrijden.. Dat is een opgaaf hoor 1000 man gespreid en gecooordineerd Duitsland in laten rijden zodat je niet herkend wordt Grens overgangen veel cameras, op de ataions veel cameras, met het vliegtuig komen ze meestal niet, |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2021 - 15:33 schreef piet de paler het volgende:[..] Dat is een opgaaf hoor 1000 man gespreid en gecooordineerd Duitsland in laten rijden zodat je niet herkend wordt Grens overgangen veel cameras, op de ataions veel cameras, met het vliegtuig komen ze meestal niet, Gewoon via een bundesweg de grens over, Kleve b.v. heb ik in geen 20 jaar een pet gezien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kieft en Gijpvogel, sorry maar daar komt toch geen zinnig woord uit man. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gewoon de tv uitzetten joh |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Brabanders.... Toch weer zo nodig carnaval wille vieren terwijl het helemaal weer niet goed gaat, blijkbaar hebben ze er niet van geleerd hoe heel die ellende juist daarmee begonnen is in Nederland.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Huh, ik dacht dat een aantal van die steden het juist geannuleerd hadden. Carnaval is trouwens ook een ongezond virus, hahaha! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mensen wanen zich veilig met een QR code , dit veroorzaakt de politiek. Zelfstandig denken is lastig voor velen . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slaat ook nergens op. Overheid heiligt iets wat een surrogaat-veiligheid geeft. Zelfs bij GGD testen acht men niet meer nodig, vanuit de gedachte ik word toch niet erg ziek...Dus...Besmetten maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had t van de week nog, zat een vrouw naast me bij het gemeentehuis .(rijbewijs verlengen) Hoesten en proesten , ik zei vriendelijk, mevrouw, niet heel verstandig om zo er op uit te gaan,misschien even testen? Hoezo,ik ben dubbel gevaccineerd hoor, en heb een QR code. Ben maar ergens anders gaan zitten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als gevaccineerde gewoon het virus kunnen dragen, met een werkingsgraad die boven verwachting afneemt. Nog maar te zwijgen hoe het gaat werken tegen overwaaiende mutaties, is deze scheinveiligheid zorgwekkend en door overheden niet uit te leggen.
I.p.v. eerlijkheid vrees ik maar hoop ik van harte het mis te hebben dat we weer een moeilijke fase in gaan en je dit ook duidelijk moet uitspreken. Lul smoesjes als 3G, 3G+ of 2G kunnen dan gewoon toch niet werken.
Hopelijk dat we met de virusremmer Molnupiravir en Paxlovid goede resultaten boeken en we ons natuurlijk afweersysteem de rest met goede kansen af kunnen slaan. Maar hoe men dit dan nu weer, wederom versneld invoeren en het vertrouwen hebben dat het goed komt?
Laten we het beste er van hopen en laten restricties binnen de perken blijven. Ik heb gelukkig net mijn ouders, opa en oma weer bezocht en hoop dat de komende maanden als Europeer nog vaak te kunnen doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
De vrouw had een jas nodig dus gingen we even naar het centrum. Dan zie je toch wel dat 2/3 het helemaal gehad heeft met die restricties. Liepen er maar weinig gesluierd rond. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
Laatst een bericht van de Nederlandse actrice zangeres Smadar Monsinos in Israel voorbij zien komen dat ze daar al een paar stappen verder zijn qua maatregelen. Daar zijn ze al bezig met de 4e prik en als je de 3e niet hebt wordt je coronapaspoort gewoon ongeldig verklaart. Daar komt nog eens bij dat deze zogenaamde vaccins juist je inmuunsysteem verzwakt. Hoezo IC capaciteit niet opschalen? Wat een debiel kabinet en een 2e slaapkamer hebben we tegenwoordig. Er zijn er maar een paar in Den haag die hun scheur open durven te trekken.
https://fb.watch/97k3jtjGtv/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2021 door 12 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Was toch niet van plan om naar POrtugal te gaan. Tis heel simpel .. ga je dr aan kapot, ben je kapot. En hoe meer dr kapot gaan hoe groter de ruimte onderling wordt en hoe groter die ruimte wordt hoe minder kans je op besmettingen heb.
Vind het maar een hoop gedoe allemaal. |
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 10:20 schreef Fart het volgende:Was toch niet van plan om naar POrtugal te gaan. Tis heel simpel .. ga je dr aan kapot, ben je kapot. En hoe meer dr kapot gaan hoe groter de ruimte onderling wordt en hoe groter die ruimte wordt hoe minder kans je op besmettingen heb. Vind het maar een hoop gedoe allemaal. Zou voor de hele zorg dan moeten gelden. Gewoon kappen met de zorg. De mens is toch verworden tot de meest trieste diersoort. Uit laten sterven en afschrijven als mislukt experiment... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 12:13 schreef CobusIII het volgende:[..] Zou voor de hele zorg dan moeten gelden. Gewoon kappen met de zorg. De mens is toch verworden tot de meest trieste diersoort. Uit laten sterven en afschrijven als mislukt experiment... Of dezelfde maatregelen als met vogelgriep. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je zou met heksen verbranding kunnen beginnen natuurlijk en alle zwarte pieten naar de maan sturen. Gisteren trouwens nog een sinterklaasfilm gezien, ongehoord er zaten alleen maar blanke spelers bij. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 12:13 schreef CobusIII het volgende:[..] Zou voor de hele zorg dan moeten gelden. Gewoon kappen met de zorg. De mens is toch verworden tot de meest trieste diersoort. Uit laten sterven en afschrijven als mislukt experiment... Niets meer aan toe te voegen. 100% mee eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 12:41 schreef VVout het volgende:Je zou met heksen verbranding kunnen beginnen natuurlijk en alle zwarte pieten naar de maan sturen. Gisteren trouwens nog een sinterklaasfilm gezien, ongehoord er zaten alleen maar blanke spelers bij. Dit kan echt niet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Mee eens, de maan zit helemaal niet op die klaagbakken te wachten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, ik bedoel: nu al een Sinterklaasfilm kijken. Dan geloof je teveel in heilige kereltjes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 13:57 schreef FR-Henk het volgende:Nee, ik bedoel: nu al een Sinterklaasfilm kijken. Dan geloof je teveel in heilige kereltjes. Die doen allemaal spannende dingen joh met de kids, kan je toch niet negeren man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Pas als ie in t land is he |
|
|
|