|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, bij WNL. wat een narcist, wat een inhoudsloos langdradig gelul. Dit kan echt niet. De man straalt niets uit en ontbeert practische kennis en daadkracht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kijk maar naar de tijd die je heb besteed en wat het jou heeft opgeleverd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tadic. Die moeten ze een keer echt doormidden schoppen. Wat een jankmuil |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die minachtende blik als wordt gezegd dat Eagles 2 weken zo goed verdedigde (0-0).
Nou heb ik daarnaast ook een allergie voor die Hans Kraay jr. Hij is op z'n best als ie z'n bek houdt. Maar dat kan ie niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk nu studio sport. Waar Ajax fantastisch speelde volgens de oh zo objectieve commentator en Feyenoord profiteert van een slecht Pec… de nummer laatst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook de interviews na de wedstrijd van Ajax laten ze de vragen horen hoe fantastisch ze speelden en of Ten Hag daar ook zo van kon genieten en bij Feyenoord vragen ze aan Linssen en Slot hoe t is om zonder publiek te spelen en of Slot ook naar Liverpool gekeken had.
Weet meteen weer waarom ik deze meuk nooit meer keek |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Des te harder gaan ze op hun bek.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mafkees met een maf wijf. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De VAR en Nijhuis die meekeldert met dat niveau |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 december 2021 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dit soort dingen fluit hij eigenlijk nooit voor. Maar nu wel, want var. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het was wel duidelijk dat hij moest. Kut KNVB dus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij baalde als een stekker van die call, was overduidelijk Maar hij blijft de baas, dus had het ook kunnen weigeren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 01 december 2021 - 20:34 schreef tomson het volgende:[..] Hij baalde als een stekker van die call, was overduidelijk Maar hij blijft de baas, dus had het ook kunnen weigeren Ja dat is dan ook raar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gelukkig is hij het er ook mee eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nijhuis is woedend. Vergeet niet dat Europees ook al weg is voor hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan moet ie de goal niet afkeuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. Ruggengraat. Maar op dat moment staat hij door de VAR ook met zijn kloten voor t blok. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nijhuis gaf ook aan dat VAR-mensen bij twijfel op zijn waarneming af moesten gaan. Dat was vooraf afgesproken. Bij 7 keer herhaling op beeld leek het erger, zei hij. Hij verwijt zichzelf achteraf dat hij toch is meegegaan daarin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zou mij niet verbazen dat hij binnenkort stopt. Dat hebben ze dan mooi voor elkaar. De beste scheidsrechter lekker sarren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De beste, mwah, wel degene die t meest t spel t spel wil laten en dat is fijn. Maar soms vliegt dat uit de bocht en komen dan de kaarten als paddenstoelen de grond uit.
Maar ik heb liever tien keer Nijhuis dan Higler bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Knvb eeuwige flapdrol Begrijpen niet dat voetbal groot is geworden door en voor supporters en toeschouwers. Als ze daar aan gedacht hadden, was de competitie nu 3 weken stilgelegd. En ja dan moet er gevoetbalt worden tusse kerst en oud en nieuw.......ja en zijn er niet veel beroepen die dat ook moeten.
Lijkt me lekker hoor iplv kerst circus ....kerst voetbal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Buitenspel staan en kansen missen en te vaak verkeerde aanspeelpasses is hartstikke pech. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er moet altijd een pispaal zijn hè |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ali komt er wel, heb nog even geduld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, hij heeft een fluwelen trap en techniek. Als hij t in zijn hoofd op orde krijgt, dan hebben we echt n wapen erbij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2021 - 20:53 schreef van geil het volgende:[..] Eens, hij heeft een fluwelen trap en techniek. Als hij t in zijn hoofd op orde krijgt, dan hebben we echt n wapen erbij. Dat denk ik ook. Alleen moet na de winterstop wel de focus beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Centraal prima. Zie mijn berichten tegen Ajax en Heerenveen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het kabinet verdiend wat mij betreft deze prijs voor het afgelopen jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vanuit de Hunsrück afgezakt naar de provincie Antwerpen, is er wat mis dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beter dan KLOTE toch, met een foefje kan je tenminste nog wat beginnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ken je die mop van die gevaccineerde voetballers die naar Marbella gingen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit nu te kijken naar 020 tegen Fc Utrecht Die ploeg met altijd een grote mond en die nu al achterstaat, als lammetjes naar de slachtbank Ik nomineer v Seumeren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De smeerlap geeft toe tijdens de voice ook onder meerdere rokjes gekeken te hebben. |
|
|
|