|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat hoef je burgers niet te vertellen piet, die zijn sowieso de klos. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hansie houdt de druk er lekker op bij die flapdrollen :-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hans Kraay is een vervelende ouwehoer die meer lult dan degene die ondervraagd wordt. Hij is niet doortastend en vd. Sar raakt echt niet onder de indruk van dat ongestuurde gewauwel. Weg met die gast. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Op zich wel eens natuurlijk, maar leg uit |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hij is fan van dat lange ijskonijn uit 020. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha! Die was eenvoudig door te zagen, maar Kraay is niet doortastend en blijft stompzinnig vriendelijk. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik denk dat Hans weet dat die lange er eerder van wist. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij heeft die neus schaak gezet, hoeft nu maar iets naar buiten te komen en dan chop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat heeft Gündogan op haar kerfstok? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ketting te lang, is nu weer gekort tot de keuken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lil kleine, je vrouw slaan is al min, maar met je kind erbij dan ben je echt een doorgesnoven rapper. Gewoon een goed pak slaag geven dat ventje, en dan ook dat illustere groepje van die Grace. Soms heb je mensen die een lesje nodig hebben, als praten en straffen niet meer werkt |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Hopelijk, als ik ergens niet goed van word is het wel van die arrogante pleuriskop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2022 - 18:05 schreef piet de paler het volgende:Lil kleine, je vrouw slaan is al min, maar met je kind erbij dan ben je echt een doorgesnoven rapper. Gewoon een goed pak slaag geven dat ventje, en dan ook dat illustere groepje van die Grace. Soms heb je mensen die een lesje nodig hebben, als praten en straffen niet meer werkt Ik meld me aan voor dat pak slaag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat lulde die zich klem zeg.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lil en die andere neus sporen gewoon niet, hoe doorgetrokken moet je dan wel niet zijn. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Van de Sar met zijn irritante rotkop, de boel stilhouden, dus medeplichtig, opzouten vuile haakneus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe op een rij Moordenaar, vrouwen mepper, drugs gebruiker, messentrekker je niet houden aan covid maatregelen, piemel foto verstuurder We kijken met een gekleurde bril, maar hoe ver mag deze ploeg nog gaan zonder sancties
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Iedereen die die schijtclub uit die stinkstad bij naam noemt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Baudet. Waarschijnlijk voor de komende 365 dagen minimaal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gehele regering van Mali, corrupte zooi |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moet je belasting over de geiten betalen Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee hahahaha aar ook de Fransen trekken zich nu terug uit Mali. Regering is heeeeeeel corrupt , word nu een bloedbad daar, tussen boko haram, IS en heel veel andere strijdgroepen zoals Toearegs. Mijn vriendin werkt op het consulaat van Mali, gelukkig heeft zij alleen zijdelings te maken met die clowns |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De idioten die gisteravond heel dapper "namens onze club" een kroeg met een paar AZ'ers aanvielen. Die kroegbaas had met de coronamaatregelen de laatste 2 jaar nog niet genoeg ellende gehad zeker, stelletje debielen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
valentijn Driessen grote eikel vreselijk anti feyenoord ventje wat een eikel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
quote: Wat te denken van Valentijn Driesen ook zo'n paardelul anti Feyenoord droplul |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Eens, Valentijn Driesen, droeftoeter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanwege verbod op uit supporters? Is onvermijdelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schijnbaar is dat nodig ja. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mensen zijn bereid ver te gaan voor een onbeduidend doel, mode op deze planeet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De beschaafdheid is soms ver te zoeken. De goede moeten nooit onder de kwaden lijden, maar onvermijdelijk in de huidige tijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Poetin nog niet genomineerd?? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb je gekeken hoe zwak de min v defensie is en dan bedoel ik Ollongren man man Vond die president van de Ukraine een sterke indruk maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 februari 2022 - 18:27 schreef piet de paler het volgende:Heb je gekeken hoe zwak de min v defensie is en dan bedoel ik Ollongren man man Vond die president van de Ukraine een sterke indruk maken Nou. Volslagen kansloos natuurlijk. Maar sterk hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 24 februari 2022 - 18:27 schreef piet de paler het volgende:Heb je gekeken hoe zwak de min v defensie is en dan bedoel ik Ollongren man man Vond die president van de Ukraine een sterke indruk maken Het volk de dood injagen bedoel je?Om zijn hachje te redden. Poetin komt om hem af te zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Vreemd, dat je in bedekte termen een inval van een autonoom land goedkeurd. Hier gaat het niet om zgn vrijheid beperrking van een qr code, of een mondkapje ........ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik keur t zeker niet goed. Maar zo kansloos om je burgers met een verloren zaak op te roepen om te vechten. Capituleren is soms even het beste. Denk eens terug aan bv Rotterdam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij heeft zijn volk al langer voor de gek zitten houden, Oekraïnse legermacht is nagenoeg tandeloos. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 24 februari 2022 - 20:06 schreef piet de paler het volgende:[..] Vreemd, dat je in bedekte termen een inval van een autonoom land goedkeurd. Hier gaat het niet om zgn vrijheid beperrking van een qr code, of een mondkapje ........ Wat is er autonoom aan als een deel van de Oekraïne gewoon Russisch spreekt, een eigen leger er op na houd en financiële steun door dezelfde autonome republiek aan deze arme streken heeft stopgezet terwijl ze tegelijkertijd wel miljarden trekken uit Europese fondsen.
Nee hier kon je op wachten en de verliezer is de gewone burger, ook aan Russische zijde waar gemor alweer de kop wordt ingedrukt. We proberen ons weer met een recept uit de heksenketel te bemoeien maar vergeten de juiste paddestoelen uit het bos te halen. |
|
|
|