|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N beleid/begroting wat leunt op Dost. Klinkt als n ramp. Wat er nog over was van het salarishuis valt als n kaartenhuis in elkaar. En wat als Dost niet komt? Dit is toch geen visie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 11:27 schreef van geil het volgende:N beleid/begroting wat leunt op Dost. Klinkt als n ramp. Wat er nog over was van het salarishuis valt als n kaartenhuis in elkaar. En wat als Dost niet komt? Dit is toch geen visie. Zit idd een deja vu in. Langdurige focus op een luchtkasteel, met Dost in de regie. Eerder meegemaakt. Salarishuis: eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 11:42 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zit idd een deja vu in. Langdurige focus op een luchtkasteel, met Dost in de regie. Eerder meegemaakt. Salarishuis: eens. Als hij een Elia salaris wil kan t. Anders niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En zo moet het ook zijn. Graag of niet, take it or leave it. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als die soap maar niet te lang duurt.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als men Dost aantrekt doen ze dat echt niet onverantwoord. Het zijn toch geen koekerts. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Henk heeft n nominatie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dank voor de aankondiging.
Dit keer een dubbele: Toy en z'n Toy-boy.
En komend seizoen doorlopend presteren, minimaal. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Eensch.... van het decennium ook... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ronaldo is een weergaloze voetballer en heeft ook gevoel in zijn donder. Hoe ie de bewakers wegstuurt om een fan een selfie met hem te laten maken getuigt van grote klasse. Zie je niet veel voetballers doen. Ik snap de zielige lui niet die juichen wanneer hij eens strafschop mist. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 - 08:05 schreef nr 10 het volgende:Ronaldo is een weergaloze voetballer en heeft ook gevoel in zijn donder. Hoe ie de bewakers wegstuurt om een fan een selfie met hem te laten maken getuigt van grote klasse. Zie je niet veel voetballers doen. Ik snap de zielige lui niet die juichen wanneer hij eens strafschop mist. Hij is gewoon een arrogante droplul. En Messi is niet alleen beter, maar ook nog eens fatsoenlijker. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 - 12:01 schreef Barabas het volgende:[..] Hij is gewoon een arrogante droplul. En Messi is niet alleen beter, maar ook nog eens fatsoenlijker. Meer gepresteerd en minder arrogant dan jouw Vilhyena. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Guidetti, voor zijn gepruts op het ek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zlatan voor zijn 020 afkomst en gepruts op het ek |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bale, omdat ie niet naar Feyenoord wil komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee ik weet het Sparta wat een autoritaire club , en dat radio Rijnmond het lijkt wel een homo relatie , in mijn reet uit mijn reet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen nominatie mijnerzijds. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mijn broertje. Omdat hij op het laatste moment mij nodig heeft om muren te sausen. In Friesland! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vandaag mijn baas. Hij laat mij alles opknappen en komt met zijn luie reet niet van kantoor af.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo hoort het ook, luie vogel :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaja als ik zijn salaris dan ook krijgt. Loop versomme zijn werk te doen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Twee mustangs aan elkaar aan het plakken voor de verkoop? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha wel gaaf zo rood/wit toch.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Leon FR1908. Doe hem maar voor het hele jaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha..Leon heeft het gedaan bij nr.10 Kusje erop? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ouwe vlammenwerper die nr 10 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee want dan was het wel flapdrolLETJE van de week ;-P |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik nomineer hierbij de club Middlesbrough, 14 fucking miljoen voor de Roon?????? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2016 - 22:08 schreef MightyAce het volgende:Ik nomineer hierbij de club Middlesbrough, 14 fucking miljoen voor de Roon?????? 14 voor de Roon, 20 voor Janssen.
Jup, de markt was al verziekt maar nu is het nog erger. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben echt zeer benieuwd hoe de Britten dit gaan organiseren wanneer de Brexit definitief is. Zouden ze hun regels gaan aanpassen voor spelers buiten de EU, oftewel buiten de UK dan? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ligt helemaal aan de keuzes die ze gaan maken daar in Engeland. Als ze toegang willen tot de vrije markt in Europa dan gaat daar wel wat tegenover staan. Of dat consequenties gaat hebben op wat je zegt zal de tijd uit moeten wijzen.
Persoonlijk denk ik dat ze hun regels niet aan gaan passen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trieste lui die Farage en Johnssen, heel het land op stelten gezet met hun leugens. Nu moeten ze de stap zetten naar het land te leiden en trekken ze zich terug. Hoe triest zijn die lui.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is nu populisme in een notendop. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 14:48 schreef RenatoBos het volgende:Trieste lui die Farage en Johnssen, heel het land op stelten gezet met hun leugens. Nu moeten ze de stap zetten naar het land te leiden en trekken ze zich terug. Hoe triest zijn die lui.. Feitelijk gezien boden ze enig tegengewicht daar waar het om de lobby van het Remain-kamp betrof: De afgelopen twee maanden was er in de media alleen maar te lezen waarom het Brexit een slechte zaak zou zijn. En dat terwijl er ook genoeg te zeggen was voor andere standpunten.
Beetje het populisme van Brexit tegenover manipulatie van Bremain...
Bijvoorbeeld 3 maanden geleden kwam in een peiling naar voren dat 2/3 (!) van het electoraat vóór een Brexit was. Uiteindelijk scheelde het nog maar 4%.
En nu gaat het nog steeds alleen maar over wat er allemaal fout kan gaan terwijl er opnieuw geen aandacht is voor de zaken die de oorzaak zijn. Very stupid! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hele enge man met hele ouderwetse denkbeelden. Drukt Turkije terug in de tijd. Helaas mislukte de coup. Nu kan het nooit meer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Elk land krijgt de dictator die t verdient |
|
|
|