|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is zoals het is, een prei trekken ze ook bij de haren uit de grond en een krop sla snijden ze ook bij de strot af..
Vanavond lekker scharretjes en tongetjes.. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
Ja mevrouw van gaal maar je kop is toch ook oud.ja en dat je geen ruimte hebt in de kleedkamer komt omdat de helft van je spelers te dik is.Bij jouw zit nog eens je neus in de weg.ik heb ook het liefst dat jullie jodenelftal NOOIT meer in de Kuip komt.wij hoeven ook geen nul sterrenlandjes in de Kuip.alleen wereldlanden en daar hoort Nederland niet bij.en ja niet iedereen krijgt een gratis stadion van de gemeente zoals pisve en ajaks.en dan nog De Kuip staat in de top 10 van meest gevaarlijke en mooiste voetbalstadions van Europa en waar staat ajaks?netaan 40 ste.kun je nagaan wat dat ouwe krakkemikkige stadion voor uitstraling heeft mja dat komt ook omdat Feyenoord ECHT publiek heeft en geen theaterpubliek zoals de Bijlmer.en nu smoelhouden kapitalistische nepkatholiek.Hopelijk ga je snel naar een andere wereld! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 12:50 schreef VVout het volgende:Klopt, Asperges, Mais, Paprika's gevuld met van alles behalve vlees, gepofte aardappels met roosmarijn en thijm, echt te veel om op te noemen. Ben zelf niet strikt vegetarisch, maar eet wel regelmatig 75% van de tijd vegetarisch en beperk mijn vlees consumptie tot echt lekker smulwerk. Draai dat percentage bij mij maar om |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 11:27 schreef VVout het volgende:De waarheid is hard Tommy, er zijn monumenten zat die van binnen tip top in orde zijn. Laat het vooral een wake-up call zijn voor Stadion Feyenoord en gaan moderniseren binnen de mogelijkheden. Ja de Kuip is een gedateerd zooitje, so what ? Als Menphis die pingel gemaakt had dan hadden we dit gesprek niet gehad. Je gastheer achteraf effe een sneer geven om de aandacht van die faalhazerij van oa zn aanvoerder af te leiden. Staat m fraai die engnek. Het moet binnen de lijnen gebeuren, daar heeft de accommodatie geen invloed op .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2022 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
'S nachts eet ik geen vlees, daarna wel weer, half vegetarisch dus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij pijpt alleen met daglicht..? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 22:22 schreef tomson het volgende:[..] Ja de Kuip is een gedateerd zooitje, so what ? Als Menphis die pingel gemaakt had dan hadden we dit gesprek niet gehad. Je gastheer achteraf effe een sneer geven om de aandacht van die faalhazerij van oa zn aanvoerder af te leiden. Staat m fraai die engnek. Het moet binnen de lijnen gebeuren, daar heeft de accommodatie geen invloed op . Ik voelde me ook echt gekrenkt door die flapdrol, maar vergeet gewoon niet dat we 25 miljoen door het putje gespoeld hebben en Stadion Feyenoord modernisering en onderhoud hebben laten schieten.
Er is gegokt en verloren, maar wel op een manier waar je je vragen bij mag stellen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 15:34 schreef Einzelganger het volgende:Ja mevrouw van gaal maar je kop is toch ook oud.ja en dat je geen ruimte hebt in de kleedkamer komt omdat de helft van je spelers te dik is.Bij jouw zit nog eens je neus in de weg.ik heb ook het liefst dat jullie jodenelftal NOOIT meer in de Kuip komt.wij hoeven ook geen nul sterrenlandjes in de Kuip.alleen wereldlanden en daar hoort Nederland niet bij.en ja niet iedereen krijgt een gratis stadion van de gemeente zoals pisve en ajaks.en dan nog De Kuip staat in de top 10 van meest gevaarlijke en mooiste voetbalstadions van Europa en waar staat ajaks?netaan 40 ste.kun je nagaan wat dat ouwe krakkemikkige stadion voor uitstraling heeft mja dat komt ook omdat Feyenoord ECHT publiek heeft en geen theaterpubliek zoals de Bijlmer.en nu smoelhouden kapitalistische nepkatholiek.Hopelijk ga je snel naar een andere wereld! Erg jammer dit... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 15:34 schreef Einzelganger het volgende:Ja mevrouw van gaal maar je kop is toch ook oud.ja en dat je geen ruimte hebt in de kleedkamer komt omdat de helft van je spelers te dik is.Bij jouw zit nog eens je neus in de weg.ik heb ook het liefst dat jullie jodenelftal NOOIT meer in de Kuip komt.wij hoeven ook geen nul sterrenlandjes in de Kuip.alleen wereldlanden en daar hoort Nederland niet bij.en ja niet iedereen krijgt een gratis stadion van de gemeente zoals pisve en ajaks.en dan nog De Kuip staat in de top 10 van meest gevaarlijke en mooiste voetbalstadions van Europa en waar staat ajaks?netaan 40 ste.kun je nagaan wat dat ouwe krakkemikkige stadion voor uitstraling heeft mja dat komt ook omdat Feyenoord ECHT publiek heeft en geen theaterpubliek zoals de Bijlmer.en nu smoelhouden kapitalistische nepkatholiek.Hopelijk ga je snel naar een andere wereld! Wow |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Volgens van Gaal zijn vele authentieke stadions in NL dus oude zooi. Leuk om te horen van iemand die het Nederlands belangen hoog moet houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gaat om de faciliteiten. En daar heeft ie eigenlijk gelijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar het komt precies ten sprake als het resultaat tegenvalt. Dat stoort me met name. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik snap wat hij probeert te zeggen. Maar deze zwaar narcistische borderline individu, heeft geen recht van spreken over deze niet 'randzaken' van een bondscoach. Hij kan geen eens fatsoenlijk een vraag beantwoorden over Wijnaldum zonder meteen een uitdrijving nodig te hebben. Nee sorry, deze man moet snel terug naar het jostihuis, en die centen die hij in zijn kontzak heeft gedrukt voor deze lobby lekker verzuipen onderweg er naartoe,.
Kan de eredivisie weer starten AUB, ik heb behoefte aan een rustige, slimme, tactisch sluwer, kalende coach om naar te luisteren. Alle interviews van Slot al 20 keer gezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hospice anders misschien? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een lulhannes kan soms zinnige dingen zeggen. Kijk maar naar Renato. Dus van Gaal ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nog erger dan een flapdrol eigenlijk. Een totale gek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Snap de zin niet zo in haar uitspraken, waar zijn ze dan?
quote:Ik voel een grote verantwoordelijkheid voor de één miljoen Nederlanders die nog aan de kant staan. Maar om nu Franse gecriminaliseerde probleemjongeren hiernaartoe te halen vind ik ook bezopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Franse banlieuejongeren ‘op het goede pad’ helpen met een baan? In Frankrijk wensen ze Nederland veel succes. Politici in Frankrijk stellen voor om nota bene het leger de banlieues in te sturen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hm. Wel iets meer nuance:
In Frankrijk is echt een hoge jeugdwerkloosheid, zeker in de banlieues”, aldus Van Gennip. ,,Veel hoger dan wij hier kennen. Ik zou mij kunnen voorstellen dat we investeren in die Franse of ook bijvoorbeeld Spaanse schoolverlaters om ze hier in de horeca of de tuinbouw te laten werken.” |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 - 12:22 schreef Stylzz het volgende:Hm. Wel iets meer nuance: In Frankrijk is echt een hoge jeugdwerkloosheid, zeker in de banlieues”, aldus Van Gennip. ,,Veel hoger dan wij hier kennen. Ik zou mij kunnen voorstellen dat we investeren in die Franse of ook bijvoorbeeld Spaanse schoolverlaters om ze hier in de horeca of de tuinbouw te laten werken.” Welke nuance?
Lekker wegblijven die gasten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk dat schoolverlaters best zou kunnen werken. Mits geen crimineel.
Maar goed die willen in Nederland ook niet. En de nuance is dat ze banlieue als voorbeeld geeft. Niet als enige onderwerp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 - 12:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik denk dat schoolverlaters best zou kunnen werken. Mits geen crimineel. Maar goed die willen in Nederland ook niet. We hebben al genoeg ellende hier. Laat ze alsjeblieft wegblijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is de nuance, schoolverlaters zijn niet per se ellende. Uit alleen de banlieu is die kans wel groot ja, maar dat is niet wat ze zegt.
Ik vind overigens dat je eerst hier iedereen die kan werken eens ook gaat laten werken een veel betere oplossing |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien vloeken in de kerk........ En krijg ik het label racist weer.......het gaat meestal over Fransen met hun roots in noord Afrika , en Centraal Afrikanen. Zitten goede bij maar ja .......
Ik heb werk zat , terwijl ik niet behoef te werken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is hier vaak ook zo Piet. Dat is observatie geen racisme.
Maar er zijn ook genoeg gewone Hollandse die vertikken een minuut te werken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 - 12:46 schreef piet de paler het volgende:Misschien vloeken in de kerk........ En krijg ik het label racist weer.......het gaat meestal over Fransen met hun roots in noord Afrika , en Centraal Afrikanen. Zitten goede bij maar ja ....... Ik heb werk zat , terwijl ik niet behoef te werken Ik ben het gewoon eens met je, zonder te willen discrimineren haal je gewoon over 70 nationaliteiten binnen en geen Franse of Spaanse jongeren met bijbehorende roots, geloof, cultuur.
In hoe ver zijn ze dan bereid dat los te laten wat daar uitgevochten wordt en verder ook mondiaal. Een probleem dat alleen maar groeit en voorlopig uitzichtloos lijkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:Dat is hier vaak ook zo Piet. Dat is observatie geen racisme. Maar er zijn ook genoeg gewone Hollandse die vertikken een minuut te werken Zeker . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja wegwezen , Liever Noord Afrikanen ......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Snap niet echt wat vanm Gennip met dergelijke uitspraken beoogt.Onhandig en kort door de bocht ook. Die jongeren van daar raken hier nog meer de weg kwijt en zijn easy te verleiden tot duistere zaken en milieus. Dit land kent daarnaast een gebrekkig (functionerend) vangnet en aanpak. Niet doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Van Gennip aan het gas, net als alle criminele jongeren, in Frankrijk, Nederland, etc. Lekker hierheen halen dat tuig, kan niet wachten tot ze onze vrouwen lastig vallen, aanranden, verrichten, vermoorden! Drugsgebruikers, drugsdealers, nietsnutten zijn her. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2022 - 19:20 schreef Frobin1974 het volgende:Van Gennip aan het gas, net als alle criminele jongeren, in Frankrijk, Nederland, etc. Lekker hierheen halen dat tuig, kan niet wachten tot ze onze vrouwen lastig vallen, aanranden, verrichten, vermoorden! Drugsgebruikers, drugsdealers, nietsnutten zijn her. Joh we Conor mcgregor-en die gasten! Gelijk een fijne training erbij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
FC Paard supporters.
Die zijn echt nog erger dan die uit Abcoude-Noord. Alsof ze ons de loef afgestoken hebben met Brenet en Hilgers, terwijl die allebei op t trekkertje graag naar ons zouden komen, als we zo achterlijk waren basisplaatsen te beloven en bizarre transferbedragen te betalen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 - 13:48 schreef Stylzz het volgende:FC Paard supporters. Die zijn echt nog erger dan die uit Abcoude-Noord. Alsof ze ons de loef afgestoken hebben met Brenet en Hilgers, terwijl die allebei op t trekkertje graag naar ons zouden komen, als we zo achterlijk waren basisplaatsen te beloven en bizarre transferbedragen te betalen. Ik wil hier graag KaasZ supporters aan toevoegen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wederom die enge Leo Driessen, met dat eeuwige zgn cynische commentaar,en zijn opstelling van ik weet het allemaal bah |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 - 11:19 schreef piet de paler het volgende:Wederom die enge Leo Driessen, met dat eeuwige zgn cynische commentaar,en zijn opstelling van ik weet het allemaal bah Een vermelding in dit topic verdient hij zelfs nog geen eens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die staat er vast wel een keer of 30 op inmiddels... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het hele leven bestaat uit herhalingen Ik heb nog een flapdrol, Humberto Tan heeft ook al verstand van voetbal, ik denk een 020 fan |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
feyenoordreport.nl is flapdrol. wat een waardeloze berichtgeving geeft die enige doel met zijn koppen is zoveel mogelijk kijkers. erger me er al dagen aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2022 door coenjo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 - 18:24 schreef coenjo het volgende:feyenoordreport.nl is flapdrol. wat een waardeloze berichtgeving geeft die enige doel met zijn koppen is zoveel mogelijk kijkers. erger me er al dagen aan Sluit ik me volledig bij aan. Past wel in een rij andere meuk. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
het verdiend bijna een topic om niet op die site te klikken. |
|
|
|