|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 - 15:54 schreef piet de paler het volgende:[..] De salarissen liggen een klein beetje hoger, en de staatskas kleiner en volgens mij heeft benfica , en Porto een grote stadion dan de kuip, en Portugal heeft veel steun gehad van de EG Net als Italie ....Nedreland heeft hier geen aanspraak opgemaakt. Maar,jij zal wel gelijk hebben ......... Wat wil je nu precies zeggen? We hadden t over voetbalclubs toch? Feyenoord heeft ook Coronasteun gehad |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2022 - 13:36 schreef piet de paler het volgende:Sparta pauper Krabbendam " Feyenoord moet Aursnes verkopen. Krabbie wij hebben nu ook geld en kunnen hem gewoon behouden Begrijp nog steeds niet hoe Armoede land Portugal ( Benfica) zoveel centjes heeft, in een stad die veel covid centjes heeft gehad. En waar je nog veel mensen onvrijwillig op straat ziet slapen ....maar dit terzijd Hier begon het mee De vraagstelling hoe Benfica aan zoveel geld komt...... In een tijd dat er veel geld van de EU naar Portugal ging( en Italie enzv) En Nee Nederland heeft geen EU steun gehad ( of gevraagd) En Benfica kreeg samen met Porto veel geld ( grote stadions en hoge salarissen voor spelers) Duidelijk nu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zo komen ze niet aan dat geld. Ja ook vast wel, maar ze hebben in de Corona tijd ook kosten gemaakt net als wij. Die hebben echt voor enorme bedragen verkocht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
ESPN. Gewoon het afscheid van Jens niet uitzenden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Schaamteloos rioolvolk daar! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ze zijn doelpunt tegen 020 wel uitzenden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Serieus? Triest zeg |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup had het speciaal eerder opgezet, maar ze lieten alleen een stukje zien in de herhaling. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Burak Yilmaz. Arrogante en gefrustreerde gek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Feyenoord gewaarschuwd door UEFA om financiën Wat een ongelofelijke flapdrollen zijn het ook hè!
De UEFA kan zelf ook zien waar de kostenpost legt, hoeven ze alleen maar naar de bijschrijvingen op hun rekening te kijken.
Flauw gezever natuurlijk, maar ze kunnen ook kijken hoe de club het nu heeft opgepakt en concluderen dat deze waarschuwing richting de toekomst ongefundeerd is. Stelletje kutviolen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
yep, maar eigenlijk in algemene zin....duizenden idioten die een aanleiding zoeken om zich een slag in de rondte te zuipen en zich te misdragen, geen enkel respect hebben voor de sport, sporter of hun omgeving. Dom volk, geen enkele affiniteit met de sport maar wel met het 'oranjegevoel'.. Als Max niet meer rijdt, zie je geen sterveling meer bij de F1. hetzelfde met voetbal en wielrennen. Bij die laatste je als een idioot uitdossen, voor en/of naast wielrenners meehollen met je dronken kop in de hoop dat je op de tv komt. verschrikkelijk volk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vuurwerk gooiers. Of het nu een voetbalveld of circuit is, snap zulke figuren niet. Aan zulke eikels heb je gewoon te danken dat het niet te verantwoorden meer is dat je fakkels toelaat.
Vuurwerk is natuurlijk niet het belangrijkste, maar er wordt zoveel meer moois kapot gemaakt door randdebielen.
Fonteinen bv. ghèhè ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2022 - 10:56 schreef CobusIII het volgende:yep, maar eigenlijk in algemene zin....duizenden idioten die een aanleiding zoeken om zich een slag in de rondte te zuipen en zich te misdragen, geen enkel respect hebben voor de sport, sporter of hun omgeving. Dom volk, geen enkele affiniteit met de sport maar wel met het 'oranjegevoel'.. Als Max niet meer rijdt, zie je geen sterveling meer bij de F1. hetzelfde met voetbal en wielrennen. Bij die laatste je als een idioot uitdossen, voor en/of naast wielrenners meehollen met je dronken kop in de hoop dat je op de tv komt. verschrikkelijk volk. Kan ik me wel in vinden. Zandvoort nu actueel. Ik vind het wel prima maar tegelijkertijd is het weer overkill. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2022 - 10:56 schreef CobusIII het volgende:yep, maar eigenlijk in algemene zin....duizenden idioten die een aanleiding zoeken om zich een slag in de rondte te zuipen en zich te misdragen, geen enkel respect hebben voor de sport, sporter of hun omgeving. Dom volk, geen enkele affiniteit met de sport maar wel met het 'oranjegevoel'.. Als Max niet meer rijdt, zie je geen sterveling meer bij de F1. hetzelfde met voetbal en wielrennen. Bij die laatste je als een idioot uitdossen, voor en/of naast wielrenners meehollen met je dronken kop in de hoop dat je op de tv komt. verschrikkelijk volk. Ach fuck is het weer zover, had geen nieuws gekeken nog. Waarde en respect zijn echt ver zoek hier.
Maar kan er eigenlijk weinig over vinden op de nieuwssite dat het weer massaal fout gaat eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Xavi Simons, gaat voor dood neer, schreeuwt uit van de pijn en als een rkc-er iets zwgt is ie ineens wonderbaarlijk herrezen en genezen. Maar wel strafschop, dus Guzubuyuk erbij. Pek en veren! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zulke mensen gelijk geel geven, misselijk dat overdreven toneel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dessers deed dat ook meerdere keren vorig seizoen, vreselijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat wordt smullen met jullie met Gimenez |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die 1o minuten per week gaat nog wel :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat noemen ze El mariachi, Geile |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aad dementeert al decennia. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
Van Gaal , door Bijlow niet uit te nodigen ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kabinet.
Mensen met een uitkering 7,4% erbij.
Meer geld naar Koninklijk Huis De NOS heeft ook de begroting voor het Koninklijk Huis ingezien. De leden van het Koninklijk Huis, - koning Willem-Alexander, koningin Máxima en prinses Beatrix - krijgen voor hun inkomen, hun personele en materiële kosten rond de 450.000 euro meer in 2023.
Werkenden 3,4% erbij ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
450 duizend weet je hoeveel gezinnen je daar van kan onderhouden (of asielzoekers), belachelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet heel veel Wat ze krijgen bij t koningshuis valt niet eens op als t bij de begroting ergens anders zou zitten. Beetje symbool politiek om daar tegen te ageren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Renato nee een president dat is vele malen goedkoper om de 4 jaar een nieuwe? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Interesseert me niet maar ik denk dat 450.000 meer is als die 3,4% die ik krijg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je moet ze vergelijken met de uitkeringstrekkers hè |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koning Willem-Alexander verdient volgend jaar voor het eerst meer dan een miljoen euro. Het inkomensdeel van zijn 'uitkering' stijgt van 998.000 euro naar 1.007.000 euro. Daarnaast ontvangt hij voor 'personele en materiële uitgaven' 5.125.000 euro. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2022 - 12:19 schreef MMM het volgende:Kabinet. Mensen met een uitkering 7,4% erbij. Meer geld naar Koninklijk Huis De NOS heeft ook de begroting voor het Koninklijk Huis ingezien. De leden van het Koninklijk Huis, - koning Willem-Alexander, koningin Máxima en prinses Beatrix - krijgen voor hun inkomen, hun personele en materiële kosten rond de 450.000 euro meer in 2023. Werkenden 3,4% erbij ;) Gelukkig. Maakte me ook echt zorgen over de royals en hun geld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Een inflatie van 12,0 procent in augustus 2022 betekent dat de prijzen van consumentenproducten 12,0 procent hoger zijn dan in augustus 2021 en niet dat de prijzen met 12,0 procent zijn gestegen ten opzichte van juli 2022 Ook al is je neus nog zo klein, de overheid grijpt hem en knijpt hem fijn. Die paar procent loonsverhoging, wie proberen ons nou voor de gek te houden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2022 - 14:58 schreef VVout het volgende:[..] Ook al is je neus nog zo klein, de overheid grijpt hem en knijpt hem fijn. Die paar procent loonsverhoging, wie proberen ons nou voor de gek te houden. Echt hoor. Alles is 15-20% duurder, maar bedankt hé! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een land wat zijn cultuur en geschiedenis verkwanseld , zijn symbolen weg doet Zijn vlag vervloekt.......houd op te bestaan en gaat op in vreemde cultuur
onbekend citaat Niet van mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2022 - 15:37 schreef piet de paler het volgende:Een land wat zijn cultuur en geschiedenis verkwanseld , zijn symbolen weg doet Zijn vlag vervloekt.......houd op te bestaan en gaat op in vreemde cultuur Citaat Erasmus Wat is je punt hiermee Piet?? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Te veel mensen die waarden en normen waar hard voor is gewerkt uit het oog verliezen. Eenmaal uit het oog is het niet zo weer terug. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Als je gemiddelde Nederlander hoort is alles kut Enige trots is uit den boze, de roemruchte geschiedenis , de invloed op de wereld, beroemde zeekapiteins. De oude historische gebouwen, de vindingrijkheid aangaande strijd met de zee,
Gouden koets moet weg dat is racisme Koninklijkhuis is kut Diverse feesten worden aangepast aan gasten in dit land De vlag hangen we ondersteboven terwijl eer Nederlandse militairen onder begraven zijn, en slachtoffers van de mh17 onder deze vlag ter aarde bestelt zijn
Enige trotsheid en nationalisme ( eenheid)
Zou een hoop oplossen dat bedoel ik ermee, ik weet wat het is om statenloos te zijn, en ik trots ben dat mijn wiegje hier gestaan heeft. En ik geen Nederlands paspoort kan krijgen ( daarom Frans en Europees) Je weet wat je mist als je het niet meer hebt.
Ik leg het maar even uit hahaahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Serieus trek anders een geel hesje aan joh..d:-) Wat interesseert mij het verleden nou, waren we ook slavenhandelaars, das 100-den jaren geleden Piet Wie in deze tijd is nog trots op het verleden van beroemde zeekapiteins en zo, niemand toch.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus jij bent nergens trots op,? En iedereen mag doen aangaande je afkomst, je eigen cultuur moet plaatsmaken ....tja is een mening
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Op dit land??? Waar zou ik trots op moeten zijn? Ik ben trots op m’n zoon want die doet het prima, goede baan gevonden.. Ik ben trots op m’n vrouw want die heeft weer een heerlijke vakantie uit gekozen Ik ben trots op mezelf want……. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja wat? Waar moet ik dan trots op zijn op Michiel de ruyter?????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|