|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Scheids floot af en gaf aan hands Gimenez. Vervolgens flipt Feyenoord en geeft scheids aan duwfout Feyenoord. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die lullo was het helemaal kwijt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Natte bovenlip en die schedel bij rtv rijnmond ...sparta lul |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Argentijnse Ciske de Rat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Luuk de Jong. "Nooit eerder gezien dat er 9 minuten bijgeteld wordt." Gejank en gelogen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alle psvers roepen dat, apart.. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
ik zit nogal veel in de toto op alle competies in europa en je wilt niet weten hoeveel 9 minuten er tegenwoordig bij komen van de 1000 wedstrijden zijn er 50 met 9 minuten bijtelling sinds die var er is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 18:30 schreef coenjo het volgende:ik zit nogal veel in de toto op alle competies in europa en je wilt niet weten hoeveel 9 minuten er tegenwoordig bij komen van de 1000 wedstrijden zijn er 50 met 9 minuten bijtelling sinds die var er is En na het WK wordt er meer bijgeteld. Is alleen maar prima, en eerlijker |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heel naar persoon vind ik dat. Altijd een zeikerd geweest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een wannabee Van Bommel |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Voor mij is de flapdrol van de week Hugo Borst. Hij en Valentijn Driessen kicken er op om Feijenoord en Slot in een negatief daglicht te zetten. Mag slot wat zeggen in de wedstrijd tegen Twente over die handsbal waar 99.9 procent een strafschop voor geeft. Mag een trainer in de gang een kort gesprek hebben met de scheidsrechter zonder dat het weer negatief wordt opgevat> Nee ik vind Slot uitstekende trainer die echt niet veel zeurt. Ja als het echt onacceptabel is mag je dan wat zeggen. Borst en Driessen proberen altijd Slot en Feijenoord een oor aan te naaien. Voor Borst is alleen Sparta heilig en voor Valentijn Ajax |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ze laten nu toch de stopwatch lopen als er niet gevoetbald wordt, zoals bij tijdrekken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Sowieso is alles wat tegen Luuk huilie de Jong werkt goedgekeurd hoor |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die strontboeren moeten hun muil houden, had zeker een kwartier bij gemoeten. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: gewoon moeten rekken tot de goal was gevallen, een soort sudden death in het voordeel van feyenoord. 28e minuut blessure tijd de 3-2 binnen. als straf voor het tijdrekken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoe harder dit soort karikaturen roepen hoe beter wij 't doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2023 door MightyAce -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Iedereen haat ons, prachtig. |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Timber slechtste aankoop ever |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heerlijk, veel beter als het je gegund wordt :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heitinga, ook al besmet met dat 020-taaltje; “Uitschakeling onterecht, wij waren beter.” En over opstootje; “We toonden ons juist groot verliezer.” |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 - 08:33 schreef FR-Henk het volgende:Heitinga, ook al besmet met dat 020-taaltje; “Uitschakeling onterecht, wij waren beter.” En over opstootje; “We toonden ons juist groot verliezer.” Ja, grote losers zijn 't wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alle personen die nu ineens Feyenoord fans zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Marciano Vink.
Doet niet eens meer moeite om zijn clubvoorkeur te verbergen. Walgelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zegt net dat die kaart niet uitmaakte en Feyenoord terecht gewonnen heeft |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vlak na de wedstrijd zei hij andere dingen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zaterdag wedstrijd, helemaal vergeten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heerlijk.
Marciano Vink zuur Mike Verweij op Twitter zuur Valentijn Driessen op de persconferentie tegen Slot zuur |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2023 - 09:35 schreef MMM het volgende:[..] Heerlijk. Marciano Vink zuur Mike Verweij op Twitter zuur Valentijn Driessen op de persconferentie tegen Slot zuur Die Vink was humor. Zat net na de wedstrijd als een vervelend verwend kereltje te brabbelen hoe oneerlijk het allemaal was.Had even het gevoel, die gaat zo huilen..
Na de break nuanceerde hij heel anders, denk dat hij n berisping heeft gehad van de regie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Driessen, volgens mij geen liefhebber van Slot. De haat in die man zijn stem.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Aad de mos enge enge man En over mijn punt over de natte bovenlip werd een beetje beaamd door dir Twent speler aan tafel " te hoog gegrepen om aan te haken bij de top 3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tuuuurlijk. Er zijn talloze voetballers die Jans hoog hebben zitten. Alleen maar kijken naar het eigen gelijk? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jans is de eerste die in paniek raakt als het even niet loopt. Moet je eens naar dat hoofd kijken de laatste weken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2023 - 13:47 schreef MMM het volgende:Jans is de eerste die in paniek raakt als het even niet loopt. Moet je eens naar dat hoofd kijken de laatste weken. Das echt een rare snuiter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik kan het niet lezen maar de titel klinkt mij (zonder bewijs) toch een beetje als smaad. Of is het clickbait ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's genieten, zou de Feyenoord pyjama's geschenk doen met een mooie strik er omheen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Frustratie, agressief, Verdriet, Berusting haha |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Kan het ook niet lezen, copy&past ff. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
ESPN, Telegraaf = Narcistische randdebielen journalistiek
Valentijn Driessen een Slotverbod of de gracht in. Of lekker in je F vak blijven kerel, incognito dat wel, anders loop je ook tegen een vuist aan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
…
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 maart 2023 door VVout -- |
|
|
|