BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het flapdrol van de week topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - maandag 20 maart 2023 - 18:24   quote  deeplink  
Hamilton en Alesi zijn de eerste die het publiek een glimlach gunnen en ze bedanken voor hun support. Heb dit Max nog nauwelijks zien doen dat ergert me en komt vreemd over.
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 20 maart 2023 - 18:31   quote  deeplink  
Vink, Vaart, Borst, Heitinga, Tadic, wat een triest zooitje
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 20 maart 2023 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 18:24 schreef VVout het volgende:
Hamilton en Alesi zijn de eerste die het publiek een glimlach gunnen en ze bedanken voor hun support. Heb dit Max nog nauwelijks zien doen dat ergert me en komt vreemd over.
Hamilton is wel goed in het bedanken, zelfs na het slot van 2021, dat klopt. Als is het een beetje een bandje dat hij afdraait. Hij zegt elke keer hetzelfde. Maar goed, beter dan niets natuurlijk.

Bedoel meer dat ze allemaal hun eigenaardigheden en blinde vlekken hebben. En dat uit zich dan ook vlak na afloop. Ze zijn een stuk ruimhartiger met wind mee. Maar de andere kant komt snel naar boven, met name als het een beetje tegenzit. Ook Hamilton is vooral met zichzelf bezig. Vind het vaak ook een beetje typisch hoe hij zich over Russell uit. In die zin is het erg vergelijkbaar met Verstappen (tov Checo). Het interesseert ze uiteindelijk beide niet veel en evt verschil in presteren zit zelden in eigen falen, maar eigenlijk altijd in 'pech' of andere externe omstandigheden.

Het echte 'vriendelijke' zie je toch weinig bij de echte top (laten we zeggen de beste 4 teams). Checo wel meer, Charles en Carlos ook vind ik. Al is bij de laatste de rolverdeling duidelijk, Charles is een stuk rapper, dus dan blijven conflictjes wat meer achterwege. Zoals lang bij Max en Checo ook het geval was. Maar nu begint het bij Checo ook al wat meer te schuren, nu hij wat dichter bij Max lijkt te komen. En andersom ook. Begon al eind vorig seizoen in Brazilië (of Monaco of eigenlijk Barcelona al geloof ik). Russell idem, die presteert eigenlijk al sinds zijn komst net beter dan Hamilton. En zoekt ook steeds meer de grens op. En Alonso lacht dit jaar, maar we kennen hem al langer natuurlijk. En hoe hij zich bijvoorbeeld vorig jaar constant tegen Ocon uitliet. Stroll is ook al zo'n typische figuur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2023 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 maart 2023 - 19:02   quote  deeplink  
One love, respect voor iedereen.

Laat dat ook zien na een wedstrijd: met 2 teams samen in de middencirkel te applaudisseren voor het publiek.
MightyAce
 MightyAce - maandag 20 maart 2023 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 19:02 schreef FR-Henk het volgende:
One love, respect voor iedereen.

Laat dat ook zien na een wedstrijd: met 2 teams samen in de middencirkel te applaudisseren voor het publiek.
Terwijl Berghut op de grond ligt en iedereen m onder zeikt.
kenny
 kenny - maandag 20 maart 2023 - 20:36   quote  deeplink  
die Heitinga is gewoon een feyenoorder , staat in zijn feyenoord shirt , leg dat maar uit aan de f-side , haha wat een flapdrol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2023 door kenny --
tomson
 tomson - maandag 20 maart 2023 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 14:48 schreef VVout het volgende:
Familie Verstappen, geen greintje respect voor publiek en Teamgenoten. Altijd maar een hol gesprek over zich zelf.
Max is echt een kind van Jos. Die was vroeger ook niet echt gezien op de grid.
Het lijkt erop dat F1 niet echt een teamsport is voor die gasten.
Geweldige coureur hoor die Max maar best onprettig op t sociale vlak.
Kijk maar naar zijn omgang met Perez vorig seizoen. zn meest loyale soldaat he..
Niet voor niks dat zijn succes meer weerstand dan sympathie opwekt.
Hij wordt gerespecteerd voor zn prestaties, maar absoluut niet in de armen gesloten..
tomson
 tomson - maandag 20 maart 2023 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 18:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hamilton is wel goed in het bedanken, zelfs na het slot van 2021, dat klopt. Als is het een beetje een bandje dat hij afdraait. Hij zegt elke keer hetzelfde. Maar goed, beter dan niets natuurlijk.

Bedoel meer dat ze allemaal hun eigenaardigheden en blinde vlekken hebben. En dat uit zich dan ook vlak na afloop. Ze zijn een stuk ruimhartiger met wind mee. Maar de andere kant komt snel naar boven, met name als het een beetje tegenzit. Ook Hamilton is vooral met zichzelf bezig. Vind het vaak ook een beetje typisch hoe hij zich over Russell uit. In die zin is het erg vergelijkbaar met Verstappen (tov Checo). Het interesseert ze uiteindelijk beide niet veel en evt verschil in presteren zit zelden in eigen falen, maar eigenlijk altijd in 'pech' of andere externe omstandigheden.

Het echte 'vriendelijke' zie je toch weinig bij de echte top (laten we zeggen de beste 4 teams). Checo wel meer, Charles en Carlos ook vind ik. Al is bij de laatste de rolverdeling duidelijk, Charles is een stuk rapper, dus dan blijven conflictjes wat meer achterwege. Zoals lang bij Max en Checo ook het geval was. Maar nu begint het bij Checo ook al wat meer te schuren, nu hij wat dichter bij Max lijkt te komen. En andersom ook. Begon al eind vorig seizoen in Brazilië (of Monaco of eigenlijk Barcelona al geloof ik). Russell idem, die presteert eigenlijk al sinds zijn komst net beter dan Hamilton. En zoekt ook steeds meer de grens op. En Alonso lacht dit jaar, maar we kennen hem al langer natuurlijk. En hoe hij zich bijvoorbeeld vorig jaar constant tegen Ocon uitliet. Stroll is ook al zo'n typische figuur.
Goeie analyse !
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 20 maart 2023 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 20:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Goeie analyse !
dank :)
van geil
 van geil - maandag 20 maart 2023 - 21:34   quote  deeplink  
Ik denk dat hij nog niet genoemd is, dus;
Heitinga.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 maart 2023 - 21:17   quote  deeplink  
Valentijn Driessen.
Zielloos wezen die geen ander levensdoel heeft dan gelukkig te worden door anderen neer te halen.
R()b
 R()b - zaterdag 25 maart 2023 - 22:19   quote  deeplink  
Stinkkazen club uit alkmaar, baby gejank
MightyAce
 MightyAce - zondag 26 maart 2023 - 10:55   quote  deeplink  
Interlandbreaks
MightyAce
 MightyAce - maandag 27 maart 2023 - 18:47   quote  deeplink  
Met vooruitwerkende kracht voor komend weekend: Higler
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 maart 2023 - 19:04   quote  deeplink  
Aad de Mos
VVout
 VVout - maandag 27 maart 2023 - 21:19   quote  deeplink  
Amsterdammer die over de rug van Nederlanders geld binnen schrapen door huisvuil te gaan verwerken voor Rome.

quote:
Na jarenlang boetes betalen aan de Europese Unie vanwege het overschrijden van de milieuregels sloot de toenmalige burgemeester Marino Europa’s grootste vuilstortplaats.
En wanneer zal Brussel ons dan hier weer op wijzen en met een nieuw probleem opzadelen. We blijven ook als een stelletje hansworsten heen en weer schuiven met onze problemen en met geld de weg glad plaveien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 maart 2023 door VVout --
van geil
 van geil - maandag 27 maart 2023 - 23:25   quote  deeplink  
HOER!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 maart 2023 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 maart 2023 - 23:25 schreef van geil het volgende:
HOER!
Gooi het er maar uit.....
van geil
 van geil - donderdag 30 maart 2023 - 21:28   quote  deeplink  
Romeinen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 maart 2023 - 22:35   quote  deeplink  
CDA. Christenen laten zich graag in hun hol naaien. Telkens weer.
van geil
 van geil - vrijdag 31 maart 2023 - 22:51   quote  deeplink  
KAAG. HOER
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 april 2023 - 00:51   quote  deeplink  
Ben jij d’r pooier of zo..je promoot haar zo vaak?
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 01 april 2023 - 18:04   quote  deeplink  
En zo ja, wat moet dat kosten?
(Ik vraag het voor een vriend.)
VVout
 VVout - zaterdag 01 april 2023 - 18:29   quote  deeplink  
Jaja, volgens mij droom jij ervan dat brilletje vol te spuiten.
van geil
 van geil - zaterdag 01 april 2023 - 19:16   quote  deeplink  
Ze spreid alleen haar benen voor foute besneden mannen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 april 2023 - 19:17   quote  deeplink  
947-D7-E53-D3-B7-4-EC5-BB45-381-CFEF3533-E.jpg
van geil
 van geil - zaterdag 01 april 2023 - 19:19   quote  deeplink  
😅
VVout
 VVout - zondag 02 april 2023 - 07:00   quote  deeplink  
Haha Henkie en zie hem nu nog maar eens omhoog te krijgen dit jaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 april 2023 - 10:24   quote  deeplink  
😂😂😂
tomson
 tomson - zondag 02 april 2023 - 11:40   quote  deeplink  
Ok ook echt cowboy Henk gewoon 😄
ar
 ar - zondag 02 april 2023 - 13:38   quote  deeplink  
😂
van geil
 van geil - zondag 02 april 2023 - 16:29   quote  deeplink  
Het begint met een H.
MMM
 MMM - zondag 02 april 2023 - 16:29   quote  deeplink  
Higler.

Klootzak
ar
 ar - zondag 02 april 2023 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 16:29 schreef MMM het volgende:
Higler.

Klootzak
Eens
Onbekwame hufter
MightyAce
 MightyAce - zondag 02 april 2023 - 16:35   quote  deeplink  
Fun fact: het woord 'Higler' komt 2839 keer voor in dit topic.
VVout
 VVout - zondag 02 april 2023 - 16:38   quote  deeplink  
Higler eikel, 2840 keer!
MMM
 MMM - maandag 03 april 2023 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2023 - 16:29 schreef MMM het volgende:
Higler.

Klootzak
''Toen ik naar Sparta - Feyenoord keek, dacht ik: deze koploper kan alleen nog van de scheidsrechter verliezen'', vertelt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. ''Dennis Higler wist weer eens niet hoe snel hij die bal op de arm van Mats Wieffer op de stip moest leggen. Dan zal hij wel zeggen dat het de regels zijn, maar dan lust ik er nog wel een paar.''
MightyAce
 MightyAce - maandag 03 april 2023 - 08:32   quote  deeplink  
Ik weet niet welke erger was,de handsbal van Vriends of de terugspeelbal later.
MMM
 MMM - maandag 03 april 2023 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2023 - 08:32 schreef MightyAce het volgende:
Ik weet niet welke erger was,de handsbal van Vriends of de terugspeelbal later.
Die terugspeelbal was ook echt krankzinnig inderdaad. Ongelooflijk.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 april 2023 - 18:51   quote  deeplink  
Wat is Geert den Ouden eigenlijk een zure mat
tomson
 tomson - maandag 03 april 2023 - 18:59   quote  deeplink  
Sow echt he.. wat een irritante waailap. Zat me net ook te ergeren bij FC Rijnmond.
Alsof Feyenoord zn lollie afgepakt heb in zn kleutertijd. Het lijkt wel haat bij die gozer.
piet de paler
 piet de paler - maandag 03 april 2023 - 19:19   quote  deeplink  
Wederom Hugo Borst na aanleiding van zijn 2 e kollom die nog beledigender is als de eerste
tomson
 tomson - maandag 03 april 2023 - 20:21   quote  deeplink  
Feyenoord moet vrezen als Higler de fluit hanteert
Arne Slot was kwaad toen de scheidsrechter op slag van rust naar de stip wees.
Het stond op dat moment 1-1 op Het Kasteel en dus kreeg Sparta op een cruciaal moment een strafschop.
"Dit gebeurt altijd tegen ons", zo liet de oefenmeester zich ontvallen.
De cijfers geven hem wat betreft Higler gelijk.
Sinds speelronde een van het seizoen 2021/22 kreeg Feyenoord vijf strafschoppen tegen en die werden allemaal (!) door Higler gegeven.
De leidsman gaf in die periode daarnaast geen enkele penalty mee aan de club van Zuid

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2023 door tomson --
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 03 april 2023 - 20:29   quote  deeplink  
Onmiddellijk afvoeren.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 april 2023 - 10:20   quote  deeplink  
Veermannetje:

In de Eredivisie is het gat van acht punten met Feyenoord normaliter niet snel meer te overbruggen, maar de beker zou ook veel waard zijn volgens Veerman. 'Natuurlijk geeft dat glans. We hebben vooral punten verspeeld tegen de kleintjes. De grote wedstrijden hebben we voornamelijk wel gewonnen. Feyenoord-uit heb je een beetje pech dat er 35 minuten extra tijd bijkomt, waardoor we 'm nog tegenkrijgen. Maar goed, dat is ook een kracht van Feyenoord dit seizoen.'
neliz
 neliz - woensdag 05 april 2023 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2023 - 10:20 schreef MightyAce het volgende:
Veermannetje:

In de Eredivisie is het gat van acht punten met Feyenoord normaliter niet snel meer te overbruggen, maar de beker zou ook veel waard zijn volgens Veerman. 'Natuurlijk geeft dat glans. We hebben vooral punten verspeeld tegen de kleintjes. De grote wedstrijden hebben we voornamelijk wel gewonnen. Feyenoord-uit heb je een beetje pech dat er 35 minuten extra tijd bijkomt, waardoor we 'm nog tegenkrijgen. Maar goed, dat is ook een kracht van Feyenoord dit seizoen.'
je hoort geen van die zwakbegaafden over gakpo die een corner meekrijgt nadat hij de bal zelf over de lijn loopt. Wat een kut Calimero gedrag van 020-040.

Bij Higler hoop ik tevens dat hij al zijn taken binnenkort neer moet leggen omdat ze een hersenaandoening bij hem gevonden hebben waardoor de KNVB eindelijk inziet dat deze man met een fout bril OP ZIJN NËUS rondloopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2023 door neliz --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 april 2023 - 22:26   quote  deeplink  
Aboutaleb die t over de Feyenoord F-side heeft.
tomson
 tomson - zaterdag 08 april 2023 - 22:29   quote  deeplink  
Haha.. ik hoor dit voor het eerst maar ik ben totaal niet verbaasd hierover.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 april 2023 - 22:31   quote  deeplink  
https://twitter.com/frrichard70/status/1644467766294880261?s=46&t=RhXGlTSWv8gGKJo4u2ntIQ
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 08 april 2023 - 22:37   quote  deeplink  
Bizar. Verspreking in het meest gunstige geval. Freudiaans wellicht zelfs. En gezien zijn geringe affiniteit met voetbal en Feyenoord weet ie misschien gewoon niet beter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het flapdrol van de week topic

0.0971820