|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Precies. Wie denkt prins William wel dat ie is! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook die. Piellekebijters!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je zou bijna Emmen laten winnen de 21-ste |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gewoon doen en met 82 punten 1e worden zou ik zeggen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ouwelullen van hard gras deden vorige week toen het over dat slopen tijdens de finale ging een beetje lullig over de Kuip. Dat is niet zo leuk maar om ze dan te gaan lopen te bedreigen is gewoon laag bij de grond. Plus vind ik het ook slecht voor het legioen en alles wat er omheen zit want Feyenoord wordt er weer op aangekeken. Want we worden straks met zn allen weer op 1 hoop geveegd met dat stelletje idioten, zo gaat dat altijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aboutaleb wederom...een kampioenschap/huldiging zonder vuurwerk en alcohol.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onzin. Veiligheid voor alles. Zijn ook kids bij. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kinderen zijn snel dronken, die kunnen prima thuis indrinken idd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoeveel gewonden zijner afgelopen kampioenschap geweest Henk? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen idee, Renaat, maar waarom is vuurwerk nodig? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 12 gewonden Henk, en die zijn gekomen omdat er glas inde hofpleinvijver lag, niks door het afsteken van vuurwerk en fakkels. Vuurwerk, fakkels, rookbommen hoort erbij vind ik zodra de spelers de schaal op het bordes omhoog houden, niks mis mee, goed voor de sfeer en mooi voor de beelden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2023 - 18:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] 12 gewonden Henk, en die zijn gekomen omdat er glas inde hofpleinvijver lag, niks door het afsteken van vuurwerk en fakkels. Vuurwerk, fakkels, rookbommen hoort erbij vind ik zodra de spelers de schaal op het bordes omhoog houden, niks mis mee, goed voor de sfeer en mooi voor de beelden.. Vuurwerk kan kans op verwondingen doen toenemen, zeker bij een opeengepakte massa. Veiligheid voor alles. Vuurwerk mooi, maar gecontroleerd en met voldoende afstand. Verantwoord dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vuurwerk op de Coolsingel >Onzin |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier snap ik Aboe ook wel..neemt trouwems niet weg dat t een flapdrol is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
ÜEFA. Heb je een halve finale champions league, laat je Turpin die pot fluiten. En Inter om de tickets nog effe extra duur te maken, zodat hun recette hoger is dan die van AC. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's niet waar hè, daar moet een tulband achter zitten toch! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelukkig, ging me al zorgen maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De randdebielen die de SC Feyenoord op stonden te wachten in Amsterdam. Treurig als je zo je zaterdagmiddag door moet brengen. Mag lijden dat ze nog vele jaren geen kampioen meer worden daar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 - 18:13 schreef tomson het volgende:De randdebielen die de SC Feyenoord op stonden te wachten in Amsterdam. Treurig als je zo je zaterdagmiddag door moet brengen. Mag lijden dat ze nog vele jaren geen kampioen meer worden daar. Ze moeten het wel op deze manier doen want als ze met het legioen afspreken rennen ze altijd weg .
Laatste keer dat ze dat deden bij Ikea in Delft is alweer een jaar of 2 geleden .Een jongen die me achtergevel renoveerde had een leuke middag daar haha https://youtu.be/5TjGnzmKCiE |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 - 18:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ze moeten het wel op deze manier doen want als ze met het legioen afspreken rennen ze altijd weg . Laatste keer dat ze dat deden bij Ikea in Delft is alweer een jaar of 2 geleden .Een jongen die me achtergevel renoveerde had een leuke middag daar haha https://youtu.be/5TjGnzmKCiE Om dan de amateurs lastig te gaan lopen vallen, sta je er fraai op. Lafbekken in optima forma. Dat maakt op mij net zoveel indruk als die knurften bij AZ, die door 2 ouwe lullen van de trap gebonjourd werden. En die gasten bij Delft,ook niet handig. Maar daar kwam het in principe voor hun aftocht wel van 2 kanten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 mei 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 - 18:49 schreef tomson het volgende:[..] Om dan de amateurs lastig te gaan lopen vallen, sta je er fraai op. Lafbekken in optima forma. Dat maakt op mij net zoveel indruk als die knurften bij AZ, die door 2 ouwe lullen van de trap gebonjourd werden.. Zeker met jou eens . Ze zijn altijd al laf geweest . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Te veel Zaanwater daar, tast je vermogen aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
FTM.
Het lijstje met foute nieuwtjes stapelen zich op.
Gnonto, T-Mobile en nu weer Slot. En ik vergeet vast nog iets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 25 mei 2023 - 10:33 schreef MMM het volgende:FTM. Het lijstje met foute nieuwtjes stapelen zich op. Gnonto, T-Mobile en nu weer Slot. En ik vergeet vast nog iets. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De algehele nederlandse voetbal pers. Ik had dit niet verwacht, maar de Pers al helemaal niet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wederom: media maken graag interpretaties op het moment dat er geen werkelijk tastbare info doorkomt. En dan komt er misleiding en gaat door al die ruksites meegenomen worden. En dat levert op, in hun belang. VI deed hier bewust niet aan mee. Dat siert ze. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Toeristen lachen om blowverbod in Amsterdam: ‘Wij hebben die regel al gebroken’ Dat kan ook maar één stoephoer bedenken toch 🤣 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valentijn Driessen is eigenlijk de Gordon in de zgn. sportjournalistiek. Alles om in de aandacht te staan, dan blijf je in beeld. Ongelukkig mannetje. Bestaat geen therapie voor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die van de Volkskrant is ook zo een gluiperd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Een hele droge, net als K |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Willem Vissers? Leg eens uit? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Telesport weer helemaal geil : "Ajax kaapt hoofdscout weg voor neus Feyenoord" Ze zitten te tandenknarsen en ze proberen er toch weer een negatieve spin aan te geven.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nul Feyenoord berichtgeving hierover haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het zou kunnen dat deze scout bij ons op een lijstje verscheen omdat onze hoofdscout in de belangstelling stond om directeur bij Ado te worden .Maar hij bleef gelukkig en het lijstje verdween weer in de lade.
Telesport is echt slecht ja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kranten zijn zo 1980 en alle social media is een gevaarlijk gif. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Absoluut ,en hier gaat het slechts nog over voetbal . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zag het op youtube.. die koppen van Mike Verwey en Faalentijn toen het over Slot ging.. Doodziek zijn ze ervan dat hij bij Feyenoord blijft hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kunnen ze die Driessen niet gewoon een stadionverbod geven? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, op Open Dag als attractie in het stadion: aanstekers mikken op dit stuk vreten. Jij had al een aansteker zag ik… |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik neem een sinaasappel mee denk ik, knallen lekker uit elkaar op zijn hoofd. |
|
|
|