|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig weer niveau, dit begon een behoorlijk droevig forum te worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Een en al doffe ellende. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goed we sluiten allemaal wel onze ogen voor jou... Nog geneukt van t weekend? ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2016 - 20:03 schreef Leon FR1908 het volgende:Goed we sluiten allemaal wel onze ogen voor jou... Nog geneukt van t weekend? ;-) Nee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee, dat is niet uniek |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Getrouwd, kinderen, blij als ik tijd om te slapen heb.
Volgens mij moet je eerst scheiden om daarna weer frequent te neuken, of wa Leon? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Samen even in het help ons topic kijken? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2016 - 20:09 schreef Stylzz het volgende:Getrouwd, kinderen, blij als ik tijd om te slapen heb. Volgens mij moet je eerst scheiden om daarna weer frequent te neuken, of wa Leon? Dus jij neukt ook bijna elke dag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2016 - 20:09 schreef Stylzz het volgende:Getrouwd, kinderen, blij als ik tijd om te slapen heb. Volgens mij moet je eerst scheiden om daarna weer frequent te neuken, of wa Leon? Hahaha het hoeft niet persé,maar wil je een schoon geweten houden is dat de enige conclusie..
Ps koop een hele mooie grote bos bloemen en lingerie :-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, om vervolgens te vragen voor wie dat is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha onze vakantiegangert weer hoor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dat volk van Laaf dan? En kabouters in voortuinen? En niet kunnen parkeren? Links inhalen? En vunzige levensliedzangers? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Morgen weer naar huis.:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2016 - 17:18 schreef van geil het volgende:Dat bedoel ik dus, als het er op aan komt keren ze zich met z'n allen tegen ons. Heb ik ook met Brabanders. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je vraagt er om...
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
AHA! De held die Brabant had kunnen redden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Thuiskomen is ook altijd fijn |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: In de tent ging het ook prima maat. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2016 - 20:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] En dat volk van Laaf dan? En kabouters in voortuinen? En niet kunnen parkeren? Links inhalen? En vunzige levensliedzangers? Kabouters met schotels moeten ze de tuin uitschoppen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja gewoon ff lekker weg zijn is altijd fijn ,eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die begraven wij hier levend. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goedemorgen, goedzo Roony ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De Russische sportfederatie met zn gestolen medailles van de winterspelen in Sotchi. En gaan ze daar gewoon weer lekker voetballen in 2018 ? Compleet strippen van alle medailles en het WK naar en ander land. Korte metten maken met die lui. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Help het je hopen, maar commerciële en economische belangen wegen tegenwoordig zwaarder dan sportieve. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Burgemeester van Vlissingen..!!!
Overal staan deze borden op het strand
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je zal toch Erdogan voorstander zijn , en Wilders een fascist en racist noemen. Turkije staat aan de vooravond van n massa genocide als hij zo doorgaat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Mag hopen dat hij niet op Roony lijkt of wa? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb de helft niet meegekregen, maar tis een aardig zooitje ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Type Mitchel Tevrede,alleen nog een kop groter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2016 - 20:04 schreef van geil het volgende:Je zal toch Erdogan voorstander zijn , en Wilders een fascist en racist noemen. Turkije staat aan de vooravond van n massa genocide als hij zo doorgaat. Frankrijk zoekt 4 maanden naar 3 terroristen, Erdogan pakt 6000 mensen op in 1 dag. Klopt iets niet of wa? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als er mensen die in Nederland wonen met de dingen bedreigd worden als ze niet op hem stemmen, noem ik dat pure democratie. Gevaarlijk mannetje, Al Capone is er niets bij volgens mij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2016 - 21:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Frankrijk zoekt 4 maanden naar 3 terroristen, Erdogan pakt 6000 mensen op in 1 dag. Klopt iets niet of wa? Gewoon alles wat verdacht is oppakken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2016 - 21:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Frankrijk zoekt 4 maanden naar 3 terroristen, Erdogan pakt 6000 mensen op in 1 dag. Klopt iets niet of wa? Willekeur, das het verschil. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kant en klaar verlanglijstje van Erdogan |
|
|
|