|
|
coenjo
|
|
|
-feyenoordreport.nl -footballtransfers.com -voetbalnieuws.nl
headliner word door dit soort site,s een ramp, met name dat feyenoord report kan om mij de brand wel in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoordreport ook zo’n site inderdaad, vreselijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
FR12 vind ik ook niet zo betrouwbaar toch ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zitten anders sterke poster's op dat forum hoor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Schijnt dat sommige forumgangers teksten van daar jatten en ze hier plaatsen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 - 17:52 schreef MightyAce het volgende:[..] Schijnt dat sommige forumgangers teksten van daar jatten en ze hier plaatsen! Dat moet dan Henk zijn want die lult altijd alles na.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van die rare vogels heb je ook natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat heeft Timmer er nou weer mee te maken! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij probeert er onderuit te komen. Pas op |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja ja ik heb hem in de smiezen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1908 is ondertussen niveau FR12
Bronnen zijn nogal opgedroogd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is in heel Europa, het is ook al tijden warm he. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1908 live uitzending van flut. Nul nieuwswaarde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
FTM. Wederom FLAPDROL gedrag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal voor straf aan het bierinfuus bij Grazy Pianos. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die lul die de slip-clip heeft uitgevonden. LUL. Afgelopen met de opwaaiende rokjes. Pielekebijter. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Monokini ook al uit de mode. Wordt allemaal steeds meer afzien voor de geile man. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met Pedersen ook weer er naast dus:
Zondagavond kwam het nieuws dat Wolfsburg een bod zou voorbereiden op Pedersen, maar volgens Van der Kraan ligt dit iets anders. "Ik kreeg nog een verhaal te horen dat er een tussenpersoon, dat zijn agenten die proberen op behoeftes van clubs in te spelen, zich gemeld heeft voor Pedersen. Dan komt die met een bod dat hij hem naar Wolfsburg kan brengen voor 3,5 miljoen euro." De journalist vertelt dat Te Kloese direct de telefoon ophing omdat dit niet de juiste bedragen zijn. "Daar doelt hij natuurlijk ook op met 'we zijn geen sociale instelling'." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2023 - 15:24 schreef MMM het volgende:Met Pedersen ook weer er naast dus: Zondagavond kwam het nieuws dat Wolfsburg een bod zou voorbereiden op Pedersen, maar volgens Van der Kraan ligt dit iets anders. "Ik kreeg nog een verhaal te horen dat er een tussenpersoon, dat zijn agenten die proberen op behoeftes van clubs in te spelen, zich gemeld heeft voor Pedersen. Dan komt die met een bod dat hij hem naar Wolfsburg kan brengen voor 3,5 miljoen euro." De journalist vertelt dat Te Kloese direct de telefoon ophing omdat dit niet de juiste bedragen zijn. "Daar doelt hij natuurlijk ook op met 'we zijn geen sociale instelling'." Haha dit dan:
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: VluggeJappie zit er alleen maar naast haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is echt koude orlog op Twitter tussen al die accounts haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:
Ik hoor niks dus nee :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 juli 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Daar doelde ik op inderdaad maar linkje ging niet gelijk naar de betreffende reactie blijkbaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Willem Engel, vd. Sar sterkte wensen maar vooral laten zien dat "de Corona-prik van paar jaar terug niet heeft geholpen, Erwin." Ranzige debiel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had hij die link gelegd Henk? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dat doet ie vrijwel bij elke relatief jonge plots overledene of dit soort situaties. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan ben je niet goed bij je paasei. Al zou je het denken(in zijn geval), houdt gewoon je muil. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 10 juli 2023 - 19:10 schreef FR-Henk het volgende:Willem Engel, vd. Sar sterkte wensen maar vooral laten zien dat "de Corona-prik van paar jaar terug niet heeft geholpen, Erwin." Ranzige debiel. Technisch gesproken juist. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft geen zin te wijzen naar iemand, maar dit is echt te triest voor woorden. Er gaan mensen dood van de honger en het wordt gewoon geslikt.
quote: Bij de aanval van Rusland op Odesa is vrijdagochtend 100 ton erwten en 20 ton gerst vernietigd, aldus de Oekraïense autoriteiten. Twee mensen raakten gewond. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
let op heel veel fake nieuws Opzet van Rusland maar ook Ukraine ....... Afrika wordt de dupe ....nu al meel prijzen in Mali verdubbeld...gedeeltelijk door handelaren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 - 15:03 schreef piet de paler het volgende:let op heel veel fake nieuws Opzet van Rusland maar ook Ukraine ....... Afrika wordt de dupe ....nu al meel prijzen in Mali verdubbeld...gedeeltelijk door handelaren Bij het minste of geringste wordt de burger weer uitgeknepen, gevaarlijk platform die media, maar ook de politiek daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
FTM alweer aan het stoken.
Kut als je bronnen opdrogen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik snap Silvy Meis wel 😋 vergissing is menselijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mafketel is t. Hoe lang hij vorig seizoen ook bleef beweren dat Feyenoord het niet zou redden. Lag er echt te dik bovenop 😄 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik hoop dat Slot eeuwig blijft volharden in Wieffer en Zerrouki alleen maar vanwege de lastercampagne die FTM gestart is. Zure hamster. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2023 - 07:53 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik hoop dat Slot eeuwig blijft volharden in Wieffer en Zerrouki alleen maar vanwege de lastercampagne die FTM gestart is. Zure hamster. Zulke zet ik uit mijn leeslijst. Ik kijk tegenwoordig meestal alleen AD, VI, Rijmond en de Feyenoord site wordt doodmoe van de rest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
ik zie die berichten hier steeds langer vdv , nou weer die lang ...dan al die gekopieerde shit van feyenoord reporter .. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De NEC supporters die na 2 nederlagen de bus opwachten en eisen dat de trainer opstapt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Media die zeurt dat ze voor Lowlands moeten betalen en hun eigen kanalen aansluitend misbruiken om de opinie te beïnvloeden. |
|
|
|