|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 23 november 2023 - 18:11 schreef MightyAce het volgende:Zeker duizend mensen bij demonstratie in Utrecht Meer dan duizend mensen hebben zich in Utrecht rondom het stadhuis verzameld om zich uit te spreken tegen uitsluiting. De actie is een reactie op de verkiezingsuitslag, waarin PVV met afstand de meeste stemmen heeft gekregen. De aanwezigen staan naast elkaar in een soort erehaag, klappen in hun handen en roepen "You are not alone". De demonstratie is een initiatief van leden van GroenLinks en PvdA. Hun gezamenlijke lijsttrekker Frans Timmermans riep gisteren al op om "elkaar vast te houden" en steun uit te spreken voor "mensen die zich afvragen of ze hier nog wel horen". Hahaha, selectieve verontwaardiging ftw Zielig volkje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dom gelul. Je ziet gewoon al dat t van die linkse gekkies zijn. Dat al die gekkies ook de ruimte krijgen vind ik zo bijzonder.
Ik geef de mannen aan tafel volkomen gelijk.
Waarom word er zo hysterisch gedaan over de uitslag? Dat is de uitkomst van het stemmen.. Als links wint, gaat rechts ook deze ruimte niet krijgen of de straat op.
Ik vind het een zieke situatie. Ziekenhuizen of omroepen die berichten delen over de verkiezingsuitslag. Lachwekkend.
Men verwijt rechts vaak dom te zijn. Nu blijkt hoe dom links is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 november 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ongefundeerde hysterie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Linkse gekkies, rechtse frusties. Deal ermee, is van alle tijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Men heeft tegenwoordig gewoon te veel platform |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, de aloude modus: de ander kleiner maken en om zelf groter te willen zijn. Theater. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat filmpje lijkt de muppetshow wel ,en inderdaad van beide kanten hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wij. Binnen een week alles verkloten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zijn ze daar nou echt zo dom? Alsof het ons wat interesseert wat ze daar nog doen dit seizoen. Ja qua leedvermaak is het leuk. Voor de ranglijst maakt het allemaal niks uit.
Laat ze lekker kijken naar Twente en AZ. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Makkelie. 0 reactie op de aanslag tegen Stengs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Had ik effe niet gezien. Alsnog de verkeerde kleur |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Diep rood, Paars... Tackle met twee benen na de bal was gespeeld... Hallooooooo |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Flapdrollen bij de NOS radio, nu wat te veel dat van die 10 gehoord! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Elk jaar hetzelfde liedje toch |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat een niveau hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Waar komt eigenlijk die haat wat aftoe zo lijkt over en weer vandaan, want vindt twente puur persoonlijk wel 1 van mooiste clubs buiten ons dan uiteraard met trouwste aanhang hebben vergelijkbaar met ons
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik gok in ons geval jaren geleden met fer transfer ed voor de rest geen idee eigenlijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
O joh, wist dit niet eens eerlijk gezegd,, en ga toch al tijd mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat en t is arrogant pleuris volk. Onverstaanbaar ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vergeet Hakim Ziyech ook niet.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krijg je van die bezuinigingen op de GGZ |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wijnaldum met z'n ik kon niet terug naar Feyenoord want ik wilde 20 M verdienen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen meerwaarde voor Feyenoord. Had ons ook niet meer gebracht dan wat we tot dusver behaald hebben. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 - 15:04 schreef MMM het volgende:Geen meerwaarde voor Feyenoord. Had ons ook niet meer gebracht dan wat we tot dusver behaald hebben. Eens. Maar vind 'm gewoon schijnheilig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Terug naar Feyenoord willen met zelfde salarisvoorwaarden. Blijf dan maar voorgoed weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geld verdienen is niet vies. Ik snap t wel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hélène Hendriks walgt van oud Feyenoorder
Oud-Feyenoorder Georginio Wijnaldum heeft zich bij veel mensen niet populair gemaakt door het schenden van de mensenrechten in Saudi-Arabië, terwijl hij de mond vol heeft over racisme en discriminatie.
Hélène is dan ook duidelijk over Wijnaldum. "Het structureel en stelselmatig schenden van mensenrechten vergelijkt hij dus met dit. Dan denk ik: er zal toch iemand wel met hem gesproken hebben? Je wist dat deze vraag zou komen. Dit vind ik erg, maar ook dat hij zegt dat hij er niets van merkt in Saudi-Arabië."
De presentatrice gaat nog even door met vuren. "Hij neemt mensen toch wel de maat waarvan hij vindt – en terecht hoor – dat ze racistisch zijn of discrimineren. Daar is hij altijd heel duidelijk over, maar dan gaat hij wel voetballen in Saudi-Arabië. Dan wordt hij gevraagd naar de misstanden qua mensenrechten en: ‘Nee, nee, ik heb het nooit gezien.’"
De schending van mensenrechten in Saudi-Arabië kun je volgens Wijnaldum wegstrepen tegen de toeslagenaffaire in ons land. “Dan denk ik: daar had je iets langer over na kunnen denken, want dat slaat natuurlijk helemaal nergens op”, aldus Hélène
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 maart 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dat was al zo met wk in quatar en nu nog meer
Walg van zulke schijnheilige paljassen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wilde naar Feyenoord, maar niet inleveren op salaris. Wat wil hij daar nou mee zeggen?
Nou ja, passé. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Trapstaanders zonder respect naar Feyenoord en Feyenoorders. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kraay. Dat ie Bergwijn niet naar die vieze klap vroeg. En Makkelie + de VAR die toen ook aan 't pitten waren. Was gewoon een slaande beweging, en nog op z'n achterhoofd ook. Kaart waardig maar ja Ajaks zielig dit seizoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Makkelie had medelijden met ze. Zag je de hele wedstrijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja behoorlijk irritant ,Gimenez ging er ook af met een schaafwond in zijn nek en kreeg alles tegen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Eens, viel echt op. rode kaart, hands penalty (ms wel 2x) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een droplul is het ook.
quote:Column Hugo Borst | Hoe stuitend arrogant Ajacieden ook zijn geweest, een seizoen als dit gun je ze niet |
|
|
|