|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Spermanen zijn dan ook halve neuzen... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die kunnen gewoon meestrijden voor de langste neus hoor. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nijkut...
Willem van Hanegem heeft geen goed woord over voor Bas Nijhuis, die zondagmiddag zijn stempel drukte op Fortuna Sittard - Feyenoord. Volgens De Kromme moet de scheidsrechter een toontje lager zingen.
'Waar slaat dat toch allemaal op?', vraagt Van Hanegem zich af in zijn Algemeen Dagblad-column. Hij ergerde zich aan de manier van fluiten van Nijhuis. 'Die maakt er onderhand wel echt een circus van. Hij doet wat hij wil, kent de regels ongetwijfeld, maar hij doet alsof het er allemaal niet toe doet.'
Het stoort Van Hanegem dat Nijhuis wél in actie komt als een speler protesteert. 'Dan dreigt hij meteen met geel. En hij geeft ook graag geel voor vasthouden, niet voor schoppen. Op dat gebied lijkt alles toegestaan.'
'Het is toch te gek voor woorden dat trainers voor de wedstrijd zeggen: schop er maar op los vandaag want Bas Nijhuis fluit, dus het kan', vervolgt de voormalige topvoetballer. 'Dat Fortuna Sittard sprong zo vaak spelers van Feyenoord in de rug of in de zij en Bas vond het allemaal prima.'
Van Hanegem haalt de media-optredens van Nijhuis aan. 'Hij verkoopt boeken, knalt van kantine naar kantine om geld te verdienen en schuift regelmatig aan in talkshows. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat het kan.' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Joep Schreuder. Met de vraag aan Hancko of hij ooit iets gewonnen heeft, hij kon dat namelijk nergens vinden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 april 2024 - 16:32 schreef MMM het volgende:Joep Schreuder. Met de vraag aan Hancko of hij ooit iets gewonnen heeft, hij kon dat namelijk nergens vinden. Wat was zijn vraag precies? Want zo klinkt het wel vrij bizar. Nog afgezien van het kampioenschap van vorig jaar kost het nog geen 10 seconden om de prijzen van Hancko op te zoeken. En daar zit ook een beker bij (2020), als ie daar op doelde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zag het inmiddels voorbij komen. Bizarre vraag. Vroeg inderdaad gewoon of hij een prijs had gewonnen in zijn carrière en dat hij niets kon vinden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik was ook gelijk verbaasd. Alsof Joeps geheugen stuk is. Zolang PSV de schaal nog niet heeft is Hancko zelfs nog regerend kampioen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft 3 kampioenschappen bij 3 clubs. Joep zocht op Hansko en kreeg alleen ijsjes te zien in zijn scherm
Hansko ijs lekker en verfrissend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik wacht wel tot Gimenez het zelf zegt. Tot dan onzin. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Faalentijn met z'n ban op de kuip |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben het eigenlijk met hem eens in die zin dat hij eigenlijk opkomt voor Feyenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij heeft het er maar druk mee vandaag : "tijd rijp voor vertrek Slot bij Feyenoord " |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik begrijp Slot wel als ie een stap verder wil maken komende zomer. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Dan had ie niet vorig jaar met sterk verbeterd contract moeten verlengen tot 2026, En gewoon zijn toen lopende contract tot 2025 financieel moeten opwaarderen. Door die verlening heeft ie zich vorig jaar voor 2 jaar extra aan de club verbonden. Ik denk dat te Kloese dit ook tegen 'm zal zeggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee. Flinke afkoopsom en dan is ie weg |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Wat versta jij onder flink? 25-30 mln? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan ik niet echt inschatten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het is natuurlijk verleidelijk als clubs als Liverpool zonder trainer zitten en Slot een job aanbieden. Daar mag je er best wat miljoentjes voor vragen en zou Slot volledig begrijpen dat ie dan zijn kans grijpt. In ieder ander geval lekker bij Feyenoord blijven en er een mooi jaar van maken man. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Inmiddels hebben de supporters van the Reds in grote meerderheid hun walging uitgesproken over de mogelijke kandidatuur van Slot. Who the fuck is that! en another dutch manager? zijn wat reacties die ik gelezen heb. We noemen dit maar het ten Hag effect😁 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2024 - 08:57 schreef Bowie het volgende:Inmiddels hebben de supporters van the Reds in grote meerderheid hun walging uitgesproken over de mogelijke kandidatuur van Slot. Who the fuck is that! en another dutch manager? zijn wat reacties die ik gelezen heb. We noemen dit maar het ten Hag effect😁 Las ik ook op Twitter inderdaad. Tsja, die willen een 'grote' naam natuurlijk..
We gaan het zien. Ik hoop nog op minimaal een jaar Slot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vraag me ook echt af of Slot zich in een dergelijke wereld staande houdt. Slot gedijt in een setting waarin hij kan bouwen en tijd daarvoor krijgt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 april 2024 - 09:29 schreef FR-Henk het volgende:Vraag me ook echt af of Slot zich in een dergelijke wereld staande houdt. Slot gedijt in een setting waarin hij kan bouwen en tijd daarvoor krijgt. Dat is altijd af te wachten, maar als hij het in de premiership net zo weet te doen als bij ons dan zullen ze niet langer klagen denk ik. Maar vind het best hoor als hij gewoon blijft en met Feyenoord grotere prijzen gaat binnen halen, dat is wat je wilt als Feyenoorder natuurlijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dat weet je nooit van tevoren, net als dat Van Persie een goeie hoofdtrainert gaat zijn.
Ik hoop dat Arne nog een jaar blijft met een volwaardige selectie van bij de start.
Maar in ieder geval géén trainer zonder ervaring, hoe groot zijn naam als speler ook mag zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tja ik ben uitgeluld. Driessen had de wind blijkbaar al ergens horen waaien afgelopen weekend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bodemloze put Vitesse, dat nu bij iedereen om geld bedelt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Woerts.......v Bommel als trainer hahahaha Ron Jans zou Feyenoord afwijzen hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gelukkig heeft ie meer verstand van de F1. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Misschien verwart ie F1 teveel met Feyenoord 1.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik snap de weerstand jegens Jans niet. Al denk ik dat een topclub een tree te hoog is voor hem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2024 - 18:35 schreef FR-Henk het volgende:Ik snap de weerstand jegens Jans niet. Al denk ik dat een topclub een tree te hoog is voor hem. Engnek, te vol van zichzelf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoezo zou in dat geval Slot anders zijn? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Jans vakman, maar komt op een niet leuke manier betweterig over met zijn natte bovenlip.
Pastoor idem... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die houdt wel van een beetje stoken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wel stoer om zo uitdagend te doen zowel tegen 020 als ons. Denk dat hij weer snel geblesseerd is;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit gewoon veel rancune in die jongen. Is een ajacied. Heeft ooit de Kuip uit moeten rennen toen hij daar zat bij een wedstrijd. Zou ik ons ook niet zo oké meer vinden. Voor de rest zijn dit al veel meer woorden dan ik aan zo'n knaap wil vuil maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Krijgt te vaak media aandacht. Heeft nul betekenis. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Noa Lang is een suicidale, depressies vroeger en nu. Vandaar die aandacht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Valentijn maar weer.. Ben je 1 dag de deur uit krijg je nog effe een extra mes in de rug van meneer... hahaha
controlfreak Arne Slot heeft zo z’n dingetjes. Los van z’n ijdelheid is dat hij soms in complotten denkt, geldgedreven is, af en toe manipulatieve trekjes vertoont en zich ten onrechte miskend voelt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wilders! Deze week en alle daar opvolgende weken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Democratie is niet altijd wat jij wil. Vooral in Nederland begrijp ik nooit dat kleine patrijen met 1 zetel zoveel kunnen zeggen en doen. Denk nog steeds dat 2 kiesrondes het beste zouden werken. En Wilders tja veel mensen willen het....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En nog veel meer mensen niet. En das met alle partijen zo. Verstandshuwelijken houden nooit lang stand. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie toch aardig afgewogen antwoorden bij Omtzigt en Wilders. En zoals bij sommige verstandshuwelijken kan het lukken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zitten tussen de partijen in de basis te grote verschillen. Dat gaat altijd vreten. Plus er gaat gezaagd blijven worden. Tel erbij op dat se werkende man er helaas niet op vooruit gaat zoals wel beloofd, dan kun je t uittekenen |
|
|
|