|
|
tomson
|
|
|
quote: Was 'm van harte gegund die praatjesmaker. Finale tegen Duitsland was het mooiste scenario |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Klote NOS commentaar. Ze beseffen niet dat je een heel klein landje bent, en word je 8ste. Ben je wel 8ste van de WERELD |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2024 - 13:28 schreef piet de paler het volgende:Klote NOS commentaar. Ze beseffen niet dat je een heel klein landje bent, en word je 8ste. Ben je wel 8ste van de WERELD Exclusief Rusland en Wit Rusland die samen meestal ook heel veel medailles scoren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tja die horen er in de nieuwe wereld voorlopig niet meer bij.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij deze dus Marc Nagtegaal met mensen van de KNVB die achter zulke beslissingen staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Higler maar weer eens noteren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nou, had ons zo maar 2x rood kunnen geven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja die eerst dan had die rode voor Wellie niks meer uitgemaakt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tyfus Ziggo met hun Tyfus app om Europese wedstrijden te kunnen zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik als Ziggo en Vodafone klant ben er blij mee haha. Omdat ik beide heb, mag je een gratis zenderpakket uitkiezen waaronder Ziggo Sport Totaal.
Maar voor niet Ziggo klanten is het waardeloos inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Same. Ik heb ook geen andere keuze dan ziggo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 11:04 schreef MMM het volgende:Ik als Ziggo en Vodafone klant ben er blij mee haha. Omdat ik beide heb, mag je een gratis zenderpakket uitkiezen waaronder Ziggo Sport Totaal. Maar voor niet Ziggo klanten is het waardeloos inderdaad. Die app is niet beschikbaar voor onze tv, dus nu moest ik een account aanmaken, de app op m'n telefoon zetten en dan naar de tv streamen.
Walgelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 11:10 schreef MightyAce het volgende:[..] Die app is niet beschikbaar voor onze tv, dus nu moest ik een account aanmaken, de app op m'n telefoon zetten en dan naar de tv streamen. Walgelijk. Het is toch een mobiel app? Volgens mij is het de bedoeling om te streamen toch? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja, maar dat kan niet rechtstreeks via de tv dus, echt irritant |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee maar ik zou geen nieuwe TV kopen want er is er geen één geschikt . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Canal+ omdat ik al jaren sat tv kijk en de app en beheer ook happy mee. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Leg de box van Pandora achter je TV en klaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Sterker nog, dat kan alleen als je ook nog een chromecast hebt. Hoe jaag je mensen weg, bizar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Via youtube ook gewoon te streamen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat kwam ik nergens tegen, is dat altijd zo? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vorige week ook. Ik denk dat er nog veel mensen problemen ondervinden met hun streams en dat dit dus een soort van noodgreep is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik heb al jarenlang totaalpakket ziggo, puur voor het Spaanse voetbal waar ik graag naar kijk |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zonde dat alles zo extreem versplinterd is met de jaren met wat je wil kijken,, idem film liefhebber ben, als je echt pakweg 10 bepaalde films wil kijken kun je er 4 bij Netflix zien 3 bij Videoland en 3 bij as amazon |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 19:43 schreef bijft007 het volgende:Zonde dat alles zo extreem versplinterd is met de jaren met wat je wil kijken,, idem film liefhebber ben, als je echt pakweg 10 bepaalde films wil kijken kun je er 4 bij Netflix zien 3 bij Videoland en 3 bij as amazon Gekmakend |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen die Stengs nu affakkelt vind ik echt hele sneue mensen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad en dat geld niet alleen voor Stengs, de posts hier van sommigen de laatste dagen, echt onbegrijpelijk, stikt hier van de sneue mensen. Hoe mensen op Te Kloese afgeven te sneu voor woorden, kijk eens op wat voor moment die man bij ons is binnen gekomen, hoe we er voor stonden drie jaar geleden en hoe we er nu voor staan. Prijzenkast gevuld, finales gespeeld, Feyenoord weer een smoel gegeven. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
In het algemeen vind ik dat je je eigen spelers trainers tot koffiejuffrouw aan toe (en misschien meer dan dat😉) altijd hoort te steunen gewoon,, en ja in een wedstrijd kan het zo zijn je spelers afakkelt uit pure frustratie of emotie dat hoort er gewoon bij, maar de basis is steunen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou ja, ieder z’n invalshoek. Ik kijk liever naar beleid op langere termijn. Daar lijkt men mee bezig. Raar is wel om achteraf een td op verkeerd uitgevallen transfers te veroordelen. Wel een td die al 3 prijzen heeft binnen gehaald.
En mede de club weer op de kaart heeft gezet. Ook financieel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 20:55 schreef FR-Henk het volgende:Nou ja, ieder z’n invalshoek. Ik kijk liever naar beleid op langere termijn. Daar lijkt men mee bezig. Raar is wel om achteraf een td op verkeerd uitgevallen transfers te veroordelen. Wel een td die al 3 prijzen heeft binnen gehaald. En mede de club weer op de kaart heeft gezet. Ook financieel. Moet je dat dan vooraf doen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ooit een td meegemaakt die all en maar succestransfers bewerkstelligde? Veroordelen na successen vind jij logisch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 20:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] Inderdaad en dat geld niet alleen voor Stengs, de posts hier van sommigen de laatste dagen, echt onbegrijpelijk, stikt hier van de sneue mensen. Hoe mensen op Te Kloese afgeven te sneu voor woorden, kijk eens op wat voor moment die man bij ons is binnen gekomen, hoe we er voor stonden drie jaar geleden en hoe we er nu voor staan. Prijzenkast gevuld, finales gespeeld, Feyenoord weer een smoel gegeven. +1 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 21:08 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ooit een td meegemaakt die all en maar succestransfers bewerkstelligde? Veroordelen na successen vind jij logisch? Zeker niet, maar je kunt daarnaast best kritisch kijken naar de overige resultaten can zijn werk. En daar wringt hem oo dit moment de schoen natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 23:21 schreef MightyAce het volgende:[..] Zeker niet, maar je kunt daarnaast best kritisch kijken naar de overige resultaten can zijn werk. En daar wringt hem oo dit moment de schoen natuurlijk. Kritisch zijn op handelen is wat anders dan met pek en veren weg wensen. Dat lees je echter wel bij een aantal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 - 23:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kritisch zijn op handelen is wat anders dan met pek en veren weg wensen. Dat lees je echter wel bij een aantal. Dennis te Loesoe om maar een voorbeeld te noemen.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het zit ook niet mee hè. Nu is ook het nieuwe gras al niet goed genoeg. Ook de schuld van DtK |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het gras wordt tot het einde van het seizoen verhuurd aan FC Dordrecht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zoals de lamp thuis schijnt, schijnt hij nergens. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Met terugwerkende kracht: flapdrol van vorige week was wat mij betreft degene die (net na de 1-1) vanaf de Noordzijde iets op het veld gooide.
Nummer 34 van Willem II stopte het onder zijn shirt en legde het onopvallend achter de achterlijn, wat hem applaus opleverde van een groot deel van de Noordzijde.
Kappen nou daarmee!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je zou ze met 10 piranhas in een kikkerbadje zetten die flapdrollen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Valentijn Driessen Die probeert onrust te stoken en een hetze tegen Priske |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijk diverse media er op na, lijkt mode te zijn in 3 van de 4/3 gevallen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja daarom zo ergelijk ook,, dat driesen op iedereen afgeeft is heel normaal trouwens,, zoiezo wel mister pessimist,, maar vervolgens werkt zulke dingen door en nemen veel sites of zogenaamde kenners zulke dingen wat ze horen,/lezen over, onze trainer wordt al in een hoekje gedreven en moet zich al gaan verdedigen tegenover de media,, moet niet gekker worden, moeten wij als fans ook totaal niet in meegaan en onze jongers altijd de volste 💯 vertrouwen geven. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 - 21:49 schreef bijft007 het volgende:Ja daarom zo ergelijk ook,, dat driesen op iedereen afgeeft is heel normaal trouwens,, zoiezo wel mister pessimist,, maar vervolgens werkt zulke dingen door en nemen veel sites of zogenaamde kenners zulke dingen wat ze horen,/lezen over, onze trainer wordt al in een hoekje gedreven en moet zich al gaan verdedigen tegenover de media,, moet niet gekker worden, moeten wij als fans ook totaal niet in meegaan en onze jongers altijd de volste 💯 vertrouwen geven. Doe niet zo gek joh. Er klopt momenteel geen hol van en als Driessen het niet roept of schrijft dan doe ik het wel. Wat anderen ervan zeggen of denken interesseert hen maar ook mij geen reet. Driessen is een beetje zuur maar ik hou ervan. Beter dan al die meelopers en papegaaien. Leer jij nou meer eerst eens foutloos een bericht te posten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Elke speler trainer of wat ook afkraken helpt ook echt nooit, sporadisch oke, maar echt iedereen tja,, daarvoor ben je toch geen supporter geworden lijkt me 😏
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|