|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je pakt een prijs en speelt onmogelijk gelijk, nou dan heb je reden tot jammeren hoor! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 - 00:08 schreef bijft007 het volgende:Elke speler trainer of wat ook afkraken helpt ook echt nooit, sporadisch oke, maar echt iedereen tja,, daarvoor ben je toch geen supporter geworden lijkt me ๐ +3 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 - 00:08 schreef bijft007 het volgende:Elke speler trainer of wat ook afkraken helpt ook echt nooit, sporadisch oke, maar echt iedereen tja,, daarvoor ben je toch geen supporter geworden lijkt me ๐ +1908 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 - 23:21 schreef Leuv het volgende:[..] Doe niet zo gek joh. Er klopt momenteel geen hol van en als Driessen het niet roept of schrijft dan doe ik het wel. Wat anderen ervan zeggen of denken interesseert hen maar ook mij geen reet. Driessen is een beetje zuur maar ik hou ervan. Beter dan al die meelopers en papegaaien. Leer jij nou meer eerst eens foutloos een bericht te posten. Moet altijd wel glimlachen om uitspraken als 'interesseert mij geen reet.' En 'meelopers en papegaaien'. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 - 23:21 schreef Leuv het volgende:[..] Doe niet zo gek joh. Er klopt momenteel geen hol van en als Driessen het niet roept of schrijft dan doe ik het wel. Wat anderen ervan zeggen of denken interesseert hen maar ook mij geen reet. Driessen is een beetje zuur maar ik hou ervan. Beter dan al die meelopers en papegaaien. Leer jij nou meer eerst eens foutloos een bericht te posten. Ja joh plaats je lekker zelf ff op een voetstuk joh..๐๐๐ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Meningen zijn net als een balzak Elke lul heeft er een ( C Eastwood) En toch staan we allemaal achter onze club, zo niet er is een 020 site ook..... Kritisch zijn mag en ook teleurgesteld |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Harry Callahan: Opinions are like assholes. Everybody has one. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Vrie vertaling door piet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat vindt het vrouwtje er van? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Durf ik niet te zeggen .................. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Gabriel Jesus krijgt een gele kaart omdat ie die gozer die een vinger in zโn kont stopt omduwt. Niet te filmen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet kunnen hรจ in de huidige tijd ๐ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hans Kraaij praat als een ex topvoetballer........ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En toch neem ik Hans wat de KKD betreft heel serieus. Niemand weet zoveel van de KKD als hij.
Jammer dat hij soms wat raar doet, maar is ook gewoon hoe hij is. Dolletje hier en daar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hans is helemaal okรฉ. Ziet alles |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kun je toch allemaal nog niet serieus nemen na afg seizoen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die woke lul bij rijnmond Dennis v Iersel die Harry vd Laan recht wilde zetten over een mening over gebeden op het veld Echt zo een glijerd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sparta wil de banden met Feyenoord aanhalen..... Welke banden, je wil zeker spelers huren........opdonderen naar die junken wijk en die enge Hugo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sparta boeit niemand Piet Echt helemaal niemand Alleen oudere mensen voelen nog wat. Merendeel van de supporters vindt t gewoon niks maar heeft er ook niks tegen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Op Zuid de Maas er tussen, houd ze aan de andere kant. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 15:15 schreef Stylzz het volgende:Sparta boeit niemand Piet Echt helemaal niemand Alleen oudere mensen voelen nog wat. Merendeel van de supporters vindt t gewoon niks maar heeft er ook niks tegen Heb 2 jaar geleden een borrel gedaan op het kasteel. Ik heb nog nooit zoveel linkse kutjes gezien, en echt nog steeds minachtend over Feyenoord |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 16:12 schreef piet de paler het volgende:[..] Heb 2 jaar geleden een borrel gedaan op het kasteel. Ik heb nog nooit zoveel linkse kutjes gezien, en echt nog steeds minachtend over Feyenoord T is toch wat he, die linkse woke wereld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Linkse kutjes , ach, ik prik er doorheen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Links & rechts Het is echt beide met een hamer op je eigen voet slaan. 1 pot nat |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Heb er weinig mee van doen gelukkig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Buiten dat je ze achter elke lantaarnpaal denkt te zien waarschijnlijk niet nee ๐คฃ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik verbaas me over de macht van kleine partijen en de steun van NPO |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Publieke omroepen hebben hun bestaansrecht ook dank geloof en politiek. In Duitsland moet ik verplicht zelfs nog 54 EUR per kwartaal, kijk en luistergeld betalen voor die propaganda. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja maar Duitsland, Frankrijk, Belgie, Nedereland, Hongarije, stemmen meerendeels rechts Door de vreemde uitspraken links , zijn ze al lang geen vertegenwoordiger meer van de werkende klasse. En Europa doet ook geen goed aan het linkse gedachtengoed......... Maar dit is mijn mening.......hoef je niets mee te doen... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De instantie in Nederland die verantwoordelijk is voor de beslaglegging uit naam van Uralkali, een Russische sponsor. Het raceteam Haas mag niet uit Zandvoort vertrekken omdat er nog een bedrag van 9 miljoen open stond. Normaal gezien was hier betaling geen probleem geweest, maar de oorlog en handelsboycot deed deze impasse ontstaan. Wat doet Nederland nu, onder dwang deze handelsboycot doorbreken en Haas deze 9 miljoen laten overmaken. Nou dan ben je echt niet goed wijs in mijn ogen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2024 - 09:50 schreef VVout het volgende:De instantie in Nederland die verantwoordelijk is voor de beslaglegging uit naam van Uralkali, een Russische sponsor. Het raceteam Haas mag niet uit Zandvoort vertrekken omdat er nog een bedrag van 9 miljoen open stond. Normaal gezien was hier betaling geen probleem geweest, maar de oorlog en handelsboycot deed deze impasse ontstaan. Wat doet Nederland nu, onder dwang deze handelsboycot doorbreken en Haas deze 9 miljoen laten overmaken. Nou dan ben je echt niet goed wijs in mijn ogen! Papa Mazepin en Mazepin jr.. wat een uitschot is dat dan |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2024 - 13:18 schreef piet de paler het volgende:Tja maar Duitsland, Frankrijk, Belgie, Nedereland, Hongarije, stemmen meerendeels rechts Door de vreemde uitspraken links , zijn ze al lang geen vertegenwoordiger meer van de werkende klasse. En Europa doet ook geen goed aan het linkse gedachtengoed......... Maar dit is mijn mening.......hoef je niets mee te doen... Blijkbaar heb je geen idee wat links gedachtengoed is. Voor extreem rechts is al het andere links. Het linkse gedachtengoed is al sinds de jaren 70 niet meer aan de orde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2024 - 13:12 schreef CobusIII het volgende:[..] Blijkbaar heb je geen idee wat links gedachtengoed is. Voor extreem rechts is al het andere links. Het linkse gedachtengoed is al sinds de jaren 70 niet meer aan de orde. Tis dan ook schaapachtig geblaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben linksdragend. En masturbeer met rechts.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Derksen steekt van wal en pleit voor een opstand in Rotterdam. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar heeft iedereen iets aan behalve Feyenoord. Laten ze zich lekker met Lang bezig houden en dat neuzenbestuur. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Derksen weet niks, lult maar wat raak.. (Zoals zovelen trouwens) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens @VVout & @ Cruzcontrol |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kijk op die info zitten we te wachten .................?????????? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Redacteur Headliner...die verteld dat Trauner voor Nederland uitkwam bij het EK |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Deze hond verdient tonnen met dat geouwehoer. Tijd dat ie naar een verzorgingshuis gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler