|
|
piet de paler
|
|
|
Wat denk je dan van Jinek geweldig , gewone man komt aan bod ????? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De sfeermakers die nu over Aboutaleb lopen te janken. Dit heb je niet aan je burgemeester te danken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 22:14 schreef tomson het volgende:De sfeermakers die nu over Aboutaleb lopen te janken. Dit heb je niet aan je burgemeester te danken... Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 22:14 schreef tomson het volgende:De sfeermakers die nu over Aboutaleb lopen te janken. Dit heb je niet aan je burgemeester te danken... Nee. Dit niet nee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 - 22:14 schreef tomson het volgende:De sfeermakers die nu over Aboutaleb lopen te janken. Dit heb je niet aan je burgemeester te danken... Lijkt me duidelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waarom is er politie nodig bij voetbal.En waarom zijn ze te toch ontevreden? Zie Amsterdam vandaag. Weer een paar agenten t ziekenhuis in geslagen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Degene die de interlandperiodes telkens begin september plant. Eindelijk het moment dat zo'n beetje iedereen eindelijk de selecties rond heeft en dan ben je ze weer kwijt. Internationale toernooien zijn ook net geweest. Zeker in het najaar zijn er ook teveel interlandonderbrekingen. Constant spelers die de hele wereld om moeten vliegen. Minder onderbrekingen, maar een aantal dagen langer per keer, zou al een verbetering zijn m.i. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eens.
September, oktober en november zelfs dit jaar
Elke keer 4 competitiewedstrijden en weer een break. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En dat allemaal om m commerciรซle misbaksels als de Nations league te faciliteren. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Interlands zijn geen donder aan, EK 88 was een uitzondering.
Of we zitten naar ajax 2 te kijken, of naar de holtor vriendjes van Koeman. Gaat niet werken! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gaat toch helemaal nergens over die Nations League, idioot gedrocht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Lijkt ons transferbeleid wel. Bagger inderdaad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2024 - 18:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Degene die de interlandperiodes telkens begin september plant. Eindelijk het moment dat zo'n beetje iedereen eindelijk de selecties rond heeft en dan ben je ze weer kwijt. Internationale toernooien zijn ook net geweest. Zeker in het najaar zijn er ook teveel interlandonderbrekingen. Constant spelers die de hele wereld om moeten vliegen. Minder onderbrekingen, maar een aantal dagen langer per keer, zou al een verbetering zijn m.i. Een irritant verhaal dit, om maar te zwijgen over de blessures waar je mee opgezadeld wordt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij heeft er zelf om gevraagd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ah we worden dus kampioen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hans Kraaij jnr wat een rare gozert |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Milan van Dongen, Aad de Mos, en al die andere verpauperde 020 rioolratten. Fijn weekend! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aad de mos, beweegt dat nog? Rare snuiter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nekschoten het beste en het goedkoopst.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kogel laten betalen door de nabestaanden. Afval |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet te lang van genieten hoor๐๐
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2024 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De politie in Groningen. Als die nou gewoon gestaakt hadden, dan hadden wij een beter weekend gehad. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 12:54 schreef van geil het volgende:De politie in Groningen. Als die nou gewoon gestaakt hadden, dan hadden wij een beter weekend gehad. ๐
๐
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom tie ............Priske |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een hoop kandidaten na dit weekend: Naast die "NAC" klootzakken die in de Kuip het personeel van een snackkraam aanvielen was het op meer plekken prijs.In Waalwijk zijn Sparta supporters belaagd en hadden politie bescherming nodig, in Heerenveen was het knokken op de tribune met Groningers. Eerst lopen ze te janken dat Frank Pauw voorzitter van de KNVB wordt, want dat is de vijand van uitsupporters. Om vervolgens de tegenstanders van uitpubliek weer ruim van munitie te voorzien. En de keuze van burgemeesters om tijdens politiestakingen wedstrijden te verbieden is ook meteen bevestigd. Aan flapdrollen weer geen gebrek dus.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ik die beelden ziet dan was niet elke NAC supporter slecht . Vooral de mannen in het geel zwart zie je die kraam omhoog trekken om die kids erachter vandaan te halen.,en 2 NACers lopen met een jongen weg . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Precies, zoals altijd zijn het weer enkelen, de meesten doen gewoon normaal. Of helpen zelfs.
Goede reactie van NAC zelf ook trouwens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2024 - 16:49 schreef Leon FR1908 het volgende:Als ik die beelden ziet dan was niet elke NAC supporter slecht . Vooral de mannen in het geel zwart zie je die kraam omhoog trekken om die kids erachter vandaan te halen.,en 2 NACers lopen met een jongen weg . Klopt volgens mij was vroeg een supporter van NAC nog of het ging. Langs dat kraampje heen zo goed als het kon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja volgens NAC zijn ze herkenbaar op beeld maar volgens mij zijn dat juist de goeie ..Die met capuchonnetjes lijken de daders en zijn minder herkenbaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Altijd de capuchonnetjes. Was geloof ik een paar dagen terug in het nieuws dat ze het onherkenbaar zijn tijdens demonstraties aan banden gaan leggen. Misschien dat de capuchonnetjes ook aan de beurt komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die van ons zijn minstens zo erg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2024 - 17:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Altijd de capuchonnetjes. Was geloof ik een paar dagen terug in het nieuws dat ze het onherkenbaar zijn tijdens demonstraties aan banden gaan leggen. Misschien dat de capuchonnetjes ook aan de beurt komen. Ik heb er ook 2 of drie. Maar nooit over de kop. Die types preventief al eruit pikken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2024 - 17:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Altijd de capuchonnetjes. Was geloof ik een paar dagen terug in het nieuws dat ze het onherkenbaar zijn tijdens demonstraties aan banden gaan leggen. Misschien dat de capuchonnetjes ook aan de beurt komen. Bij mij s'avonds lopen ze allemaal met capuchonnetjes op al is het 30 graden. Het vervelende is dat 1 de oudere echt niet meer naar buiten durven en 2 er jongeren tussen lopen die hem ook maar op doen als een soort preventie.Zo van nu zie ik er gevaarlijk uit en word ik minder snel lastig gevallen. Zo kijk ik er bij ons naar. Dat ze het aan banden gaan leggen vind ik een goede zaak |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is nergens beter inderdaad. Gelukkig heb ik wel het idee dat de onze het liefst tegen andere harde kernen knokken en dat als uitdaging zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Absoluut. Zo niet nog een slagje gekker. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze zaten letterlijk in een fuik dus het kaf was prima van het koren te scheiden dmv alle videobeelden. Niks ten nadele van degenen die wel hun verstand gebruikten (godverrredomme) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vertel mij dan maar eens wanneer ze een groep kinderen hebben aangevallen? Want dat zijn ze he 15 16 en 17 jaar oud ofzo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2024 - 18:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vertel mij dan maar eens wanneer ze een groep kinderen hebben aangevallen? Want dat zijn ze he 15 16 en 17 jaar oud ofzo Ik ben toch geen getuige wat er tegenwoordig allemaal gebeurt dat de media niet haalt. maar ik weet wel waar ze toe in staat zijn. Stond op de coolsingel na de huldiging in 99 toen het helemaal uit de klauw gierde en toen heb ik heb ik wel een paar ouders met kinderen gezien die moesten vluchten omdat de stenen door de lucht vlogen. Telt die nog na 25 jaar ? ๐คช |
|
|
|