Verbaasd , de deur naar journalisten is gesloten. En toch zijn er een pasr die gissen, en verkondigen dat als waarheid. Vooral die van Rijnmond ( zeggen dat ze fan zijn ????) Waarom wil je onrust, hebben jullie nooit ruzie op die amateur redactie????? Op het forum ook , de bronnen zijn niet van Feyenoord, en wij en ik gaan er ook in mee. Je kan jezelf ook de vraag stellen waarom wel vol passie tegen Bayern maar niet tegen Willem 2 Dat is niet de trainer niet teKloese maar de spelers zelf. En als dat zo is .......is dat minachting voor het publiek geweest.......
In de CL heb je ruimte die je in de ED niet krijgt. Maar dan moeten ze wel meer op zoek gaan naar toeval en de ballen de 16 inpompen. Dat sein moet van de bank komen.
Ook Bayern komt er niet doorheen als je georganiseerd verdedigt, en dan lopen ze ook wel eens tegen een zeperd aan.
Wou daar niet over beginnen eigenlijk, maar de negativiteit van media komt de spuigaten uit. Ook Ajaks weer, zo net voor de klassieker wordt weer lekker aangepakt. Zijn zelf ook net zo goed in deze brandjes klaar te zetten als Spaanse media, waar ze dan schande over spreken.
Uit dit alles staat ooit eens een vreselijk enge winnaar op die11000 miljard binnen schraapt. Kan in dit alles niet iemand aanwijzen wie het ziekste is.
De twee minuutjes Trump kwamen hier vol in de media. De 8 minuten ervoor waarbij Z totaal het voorwoord van T totaal niet begreep, en met de armen over elkaar opsomde wat er allemaal gebeurt was, en wat hij eiste, niet. Niet luisterend naar de argumenten waarom dat niet kan in dit proces. Totaal geen idee hoe dit werkt politiek gezien. Ik had m ook naar huis gestuurd, minder lomp op zeker, maar wel duidelijk. Het gaat om handelsverdragen en vrede twee kanten op. Allebei een 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2025 door van geil --
Conclusie we laten een souverein land aan zijn lot over ? Europa is laks geweest, we mogen dan militair zwakker zijn dan de USA en afhankelijk zijn van USA oorlogsindustrie.( behalve Frankrijk en Duitsland, Zweden ) Maar economisch niet . Europa moet nu de grondstoffen deal pakken, en een vuist maken . Zo wordt je een grote jongen, en hoef je niet te schuilen achter de rokken van de USA.
Ik begrijp wel waarvoor Trump op handen gedragen wordt in de USA.... Nationalisme vinden wij ern vies woord. Hij is en blijft democratisch gekozen
Ben benieuwd wat de volgevreten europarlementariers nu gaan doen.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2025 door piet de paler --
Ja maar het is al één grote satire, als we niet willen snappen hoe je de wereld overeind houdt gaan we gewoon weer jaren terug in de geschiedenis. Tot hoever dat is niet vooruit te zien, maar zo stompzinnig. Lijkt Feyenoord wel, die verlaat ook kortstondig een gezonde visie en mag nu hopen dat het nog goed komt.
Europa heeft alleen een visie over klimaat ......... Een oude en goedkope defensie ??? Visie????? Met allemaal snel in te zetten lichte eenheden vooral goedkoper Nee daar moet nu wat gaan gebeuren
Ik ga over een maand terug, ben benieuwd hoe het moreel dan is .het belangrijkste is vrede zonder gezichtsverlies Mijn maten die daar zitten blijven wel doorvechten........maar zien ook in dat er zonder voorraden en nieuwe wapens niet te vechten is. Dus ze zullen gaan sustainen, en een verdedigend leger heeft minder wapens nodig .... Mijn angst is dat Musk de satelieten voor gps gaat uitzetten............dan wordt het erg spannend. Ukraine werkt met commerciele sateliet verbindingen en gps
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2025 door piet de paler --
Russische staats TV waar Trump afgeschilderd wordt als Poetins poedel. Trump heeft z'n reet jaren geleden al verkocht aan Moskou en Saudi-Arabië. Dat er nog mensen durven zeggen dat Trump het goed voor heeft met Oekraïne.. het was niks meer of minder dan een wurgcontract tekenen of helemaal kapot gemaakt worden op live tv. Alles wat de man gister uitkraamde was woord voor woord Russische propaganda. Veel succes met recht lullen wat totaal krom is
Europa zou nu eigenlijk een deal moeten sluiten over de grondstoffen. Alleen wij zijn te verdeeld. En nogmaals militair te afhankelijk zowel matarieel als logistiek ( op Frankrijk, Spanje, U.K en Duitsland na) Ik hoop dat de verdedigende stellingen het houden, nu is er een padstelling. En worden nuts bedrijven onder vuur genomen......... Het moreel was nog steeds goed toen ik wegging, echter is dat over een maand nog zo ??????? Veel mensen roepen nu al , geef de Krim asn Rusland voor de vrede ( geschiedenis en Chamberlain in 1939 ????) Dit zou een klap zijn voor de nabestaanden van de gesneuvelden . En Rusland de grote winnaar ?????