|
|
van geil
|
|
|
Dr Love. Omdat hij ons allemaal in de steek laat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Reïncarneert vanzelf wel weer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hou het op die vette zeug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee rutten dat is een topper |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rutten heeft wel vorig jaar een oorlog voorkomen met het land van me vrouwtje ...Wel een beetje de bange poepert uitgehangen maar alsnog dank! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2013 - 23:06 schreef van geil het volgende:veel keus natuurlijk deze week. kabouter kan nie trainen nie alleen kopen Advocaat, Bommel de invalidemaker, etc etc. maak je keuze Was overigens ook de eerste genomineerde . Die geldwolf. ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou je eerder v Oostveen en consorten kunnen nomineren. Die gaan een contract met zon clausule aan. Die creëren de situatie. En bij Dick kan je dan al intekenen dat die situatie ook gaat voorvallen. Dat weet iedereen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En dan Gullit aannemen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Blind en Gullit ... Inderdaad is bertje van oostveen flapdrol van de week/maand/jaar/jaren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien nog erger dan moi haha :-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De algehele sporters. Opportunistische verslaglegging. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Past prima in het huidige rijtje, man dat kan toch niet goed gaan. Hoe help je alles aan gort, wanneer grijpen ze daar eens in in Zeist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 - 07:01 schreef Stylzz het volgende:Zou je eerder v Oostveen en consorten kunnen nomineren. Die gaan een contract met zon clausule aan. Die creëren de situatie. En bij Dick kan je dan al intekenen dat die situatie ook gaat voorvallen. Dat weet iedereen. Eens. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Berghuis: door zich zo star op te stellen blijft hij voorlopig banken terwijl hij m.i. perfect op links zou kunnen spelen nu de nood aan de man is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis stelt zich toch niet star op? Wij halen opmerkingen vanuit zijn AZ tijd erbij? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schieten we niet een beetje door? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan Gio omdat hij hem blijkbaar obv die uitspraken/voorkeur niet als linksbuiten opstelt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gio dus met zijn fantasieopstelling, zeker nu ik lees dat Berghuis ontkent dat hij niet op links wil spelen. Dan ga je je elftal toch niet zo omgooien? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Loop toch niet zo te zagen, Gio zij dat het niet zij voorkeur geniet en hem daarom liever zo niet brengt. Dan vraagt de media natuurlijk op geheel foute wijze of hij dat zo gezegd heeft, wat natuurlijk niet het geval is. Wat zou jij in zijn geval tegen z'n jojo zeggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Merkel dan maar weer eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2016 - 09:23 schreef JanM het volgende:Gio dus met zijn fantasieopstelling, zeker nu ik lees dat Berghuis ontkent dat hij niet op links wil spelen. Dan ga je je elftal toch niet zo omgooien? Eens. Hopelijk volgende wedstrijd beter. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig dat het de vorige wedstrijd ook zo lekker ging met Berghuis op rechts, wat waren we maar al te blij dat ie met Jens daarna van plaats wisselde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
flapdrol van de week: van Basten. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ich habe es nicht gewusst. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik gun v Praag deze titel eigenlijk ook wel n keer. Wat n lul vind ik dat zeg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mafkezen die van alles naar België willen sturen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind flapdrol een verzachtend woord voor die klootzakken bij de knvb.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Voel me niet aangesproken.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De gehele knvb zijn ajax geile zakkenvullende flapdrollen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van dat zakkenvullen weet ik niet... de rest klopt als een bus.
Vandaag verliezen van Zweden. Weer een Ojoksied minder. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 september 2016 - 19:25 schreef Barabas het volgende:Van dat zakkenvullen weet ik niet... de rest klopt als een bus. Vandaag verliezen van Zweden. Weer een Ojoksied minder. Dat hoop ik ook maar ga daar maar niet vanuit....wie moet Blind opvolgen ??....ze kunnen niet eens assistenten vastleggen. Volgende maand is er weer een wedstrijd....en op zo'n korte termijn hebben ze geen opvolger |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
De enige geschikte kandidaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 september 2016 - 19:25 schreef Barabas het volgende:Van dat zakkenvullen weet ik niet... de rest klopt als een bus. Vandaag verliezen van Zweden. Weer een Ojoksied minder. Prima dat je er weer bent, jij geeft ook geen duimbreed toe he! :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met twee wijsvingerts op zijn toetsenbord, een echte die hard forum gangert :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kap nou toch eens met die Nederlandse trainers. Haal een buitenlander die meteen die "Hollandsche school" overboord mietert. Lekker 4-4-2 gaan voetballen of 4-5-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze hadden gewoon Koeman moeten nemen toen hij wou. Maar goed tis maar oranje |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 september 2016 - 19:25 schreef Barabas het volgende:Van dat zakkenvullen weet ik niet... de rest klopt als een bus. Vandaag verliezen van Zweden. Weer een Ojoksied minder. Hey Barrels, alle terrasstoelen en tafels vastgezet en helemaal klaar voor een forum-invasie? |
|
|
|