|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 - 22:16 schreef tomson het volgende:[..] Was weer aan t zelfpojpen hoe goed hij het bij Feyenoord had gedaan he.. ik wist van tevoren dat je getriggerd zou zijn 😄 Echt he, mijn maag draaide om🤢 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Supporterskaart van de KNVB. Gemaakt door een afgetakelde AI. Flevoland zie je geen Feyenoord aanduiding, terwijl... er wonen er hier vet veel! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die spuger bij stillem 2 Lekker met je kop op tv, stadionverbod erbij, good riddance |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zag die enge Fritzzzzzzz Barend met zijn ajax gehuil.......... Vuilnisman kan deze zak ook mee?????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die man is bijna dood. Laat m |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Politiek Nederland die weer lekker overhoop ligt om een paar van die kudt lintjes en wederom zwaarwegende doelstellingen niet de hoofdzaak zijn. Maak daar gerust maar FLAPDROLLEN van! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaan weer nergens over, gewoon accepteren dat een minister een andere mening heeft, en de kwestie is allang opgelost. Dat gezeik altijd met die politieke correctheid voor de Bühne. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Faber laten aanblijven. Genieten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Faber heeft een lintje gekregen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Net zo n neuzenpyjama aan als Noa Slang indertijd zeker...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb begrepen dat er een wals onderweg is... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer een storm is een glas water. Was al geen speler van Feyenoord meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Onhandige profielfoto dan nog op z’n IG. En Feyenoord mag de selecties dan wel eens updaten op de site
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2025 - 18:57 schreef MMM het volgende:[..] Onhandige profielfoto dan nog op z’n IG. En Feyenoord mag de selecties dan wel eens update op de site Blijft nogal onhandig ja. Maar goed, 15 jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Slory is z'n zaakwaarnemer zag ik, die heeft wat te doen ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor de toekomst is maar een oplossing! En die heeft Renato. RenatoBos het volgende:
[..]
Eens, het zou voor 020-ers bij wet verboden moeten zijn om nakomelingen te mogen hebben..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iets verteld me dat zich zelf quoten beter gaat 🤣 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bestaan er nog echte 020 ers die in de binnenstad wonen? Of afgelost door bakfietsers, en beroeps demonstranten. |
|
|
|