|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: We hebben hem die kans zelf gegeven, daar baal ik nog het meeste van. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Goede voetballer wel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Sommige zouden met 50% gif in het lijf van hem veel meer gepresteerd hebben en talent heeft ie maar zat. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wie? Leeft ie nog? Pfff jammer |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voetballen ken ie, maar de rest, is zon gast die je altijd spontaan een rotschop wil verkopen door zn overkomen en arrogante houding enzovoort, zal altijd wel zo blijven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha klopt wel ben nog mild
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Makkelie al genomineerd?
Bij deze.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die verdient gewoon een abo hier die mafkees! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal ik hem een knal voor z’n harsens geven, zit hier tegenover me op vliegveld Malaga
 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tuurlijk... stomp m op z'n bek ! Wie is het eigenlijk? Herken m niet echt.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
DOEN!
Eens met Tomson, weet ook zo niet wie t is...
OF heb je em al onder tafel geslagen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is dat Wesley of Andy?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zit Hansie daar ook niet rechts vooraan, met die blauwe trui, voorovergebogen? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ziet er 10 jaar ouder uit zonder make up 🥸 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ah, die kan je hebben! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zit op een driedubbel kussen dan, dat ie boven tafel uitkomt nog? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goedkope snackbar natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Maaskant, dat is nivo Aad de Mos... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met Hansie aan het borrelen geweest zekers? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die man leeft er voor om met z'n kop op tv te komen. Dus kraamt ie van alles uit.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dat lult maar raak.
En zeg iets over Feyenoord en t verkoopt weer...
Hansje kan ik nog wel om lachen, die neemt t zelf niet serieus, één grote act, maar die andere mannen nemen zichzelf zo serieus... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Had er niet aan moeten beginnen, kansloos zoveel tegenpolen binnen een coalitie. Nu is hij de leugenaar omdat hij zijn programma niet kon aanhouden. De boer het vertrouwen in BBB kwijt, die kunnen ook wel stoppen. VVD en NSC de lachende 3e die hier eigenlijk toch geen zin in had en met een handje zand in de motor een revisie ingeleid heeft.
Ben benieuwd welke misère nu weer op ons af komt als we moeten gaan stemmen en de stoeltjes weer bezet zijn. Te veel nietszeggende kleine partijen die een sterke eensgezinde regering in de weg zitten. Moet eigenlijk op Denk gaan stemmen, kan ik achteraf ook gaan wijzen dat ze er niets van kunnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, iedereen die het aan ziet komen. BBB en NSC waren al gedecimeerd in de peilingen. PVV weer in het isolement. Het is denk ik vooral de VVD die de regie weer in eigen hand lijkt te kunnen gaan nemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker gewerkt met zijn allen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lijkt de fc knudde daar wel om in voetbal termen te bluiven |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja Geert is de stoute man, lekker makkelijk...
Op een jaar tijd 130.000 asielzoekers, gelukzoekers of wat je maar wil erbij...
Als je als hardwerkende mens, zoals ik, als je dan thuis bent door omstandigheden, en ziet wat er over straat zwalkt overdag... kinderen van 1 tot 10 jaar bij, jaar op jaar verwekt... En op jonge leeftijd al in gewaden bedekt.. pfff
Ach ja, Geert is t grote kwaad...
Flikker toch op man, echt waar joh!
Geert, mijn stem heb je man!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 16:40 schreef Cruzcontrol het volgende:Ja Geert is de stoute man, lekker makkelijk... Op een jaar tijd 130.000 asielzoekers, gelukzoekers of wat je maar wil erbij... Als je als hardwerkende mens, zoals ik, als je dan thuis bent, en ziet wat et over straat zwalkt overdag... kinderen van 1 tot 10 jaar bij, jaar op jaar... Ach ja, Geert is t grote kwaad... Flikker toch op man, echt waar joh! Geert, mijn stem heb je man! Had hij niet juist nu de kans om het beleid aan te passen? Minister was zelfs van zijn partij... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 16:42 schreef MightyAce het volgende:[..] Had hij niet juist nu de kans om het beleid aan te passen? Minister was zelfs van zijn partij... Ja haha, daarom trekt ie nu de stekker eruit..
Baseren zich op wetten die honderden jaren geleden zijn opgesteld, toen Nederland nog 3 miljoen inwoners had of zo...
Als je je huidige inwoners al geen fatsoenlijke huisvesting meer kunt bieden, is de grens toch wel eens bereikt hoor! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee daar was de coalitie niet unaniem, terwijl er wel een akkoord hierover was tijdens de vorming. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het voelt voor mij toch weer als weglopen zodra het moeilijk wordt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 16:48 schreef VVout het volgende:Nee daar was de coalitie niet unaniem, terwijl er wel een akkoord hierover was tijdens de vorming. Europa is naar de klote... elke grote stad wordt geregeerd door allerlei rapaille, gesteund door types als Timmermans en consorten, de grootste Europese opvreters die er zijn..o
Nee, t is niet Geert die de flapdrol is, maar wel Vvd, Bbb en Nsc...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zo wordt t weer geprojecteerd uiteraard...
Hoop op nieuwe verkiezingen en dat de mensen nadenken en stemmen.
En zich niet door t 'vrije' media Kremlin laten beïnvloeden..
Geert for President! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Herhaling van zetten. En t mooie is mensen trappen erin. Die grote stoere Geert die dapper doorgaat en t allemaal op gaat lossen
Dat gaat helaas niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vul maar weer in: coalitiegenoten én EU zitten een stevig Asielbeleid in de weg. De verkiezingspolitiek is allang begonnen. Geert weet dat asielbeleid scoort in de peilingen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ik Duitsland naar binnen rijdt zijn er gewoon dagelijks grenscontroles zo ook aan de Oostenrijkse grens en Polen. Alleen in Nederland rijdt je plank naar binnen en moet je remmen als een gek naar 100/120 maar dat was het dan. De EU is het al lang niet meer die dit in de weg zit, Nederland zit hiermee gewoon zich zelf in de weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 16:58 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Zo wordt t weer geprojecteerd uiteraard... Hoop op nieuwe verkiezingen en dat de mensen nadenken en stemmen. En zich niet door t 'vrije' media Kremlin laten beïnvloeden.. Geert for President! Eens hoor. elk punt van hem is bij voorbaat kansloos bij de oppositie, en ook de VVD zet hem graag steeds een hak,om hem vervolgens een wegloper te noemen. Alle stemmetjes ronselen in plaats van problemen oplossen. Geert mag de eer niet hebben(want dan wordt hij nog groter),en de media is een groot links circus. Alleen al daarom, deze keer gaat onze stem hier naar de PVV.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 18:06 schreef FR-Henk het volgende:Vul maar weer in: coalitiegenoten én EU zitten een stevig Asielbeleid in de weg. De verkiezingspolitiek is allang begonnen. Geert weet dat asielbeleid scoort in de peilingen. En hij weet dat t niet op te lossen is. Maar t plakt zo lekker in t pluche.
Maar goed. Ieder zijn voorkeur. zijn er al transfers? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 16:58 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Zo wordt t weer geprojecteerd uiteraard... Hoop op nieuwe verkiezingen en dat de mensen nadenken en stemmen. En zich niet door t 'vrije' media Kremlin laten beïnvloeden.. Geert for President! Mijn stem krijgt hij ook weer! Hoop zo dat hij weer de grootste wordt, dan mag hij misschien niet mee doen van al die enge partijen, maar hij kan dan wel lekker de boel vertragen, tegenhouden etc. Oppleuren met die windmolens, burgers laten betalen voor stroomopwekking via panelen die ze eerst als de redding van de aarde betitelen, wat een ontzettende schande! Niet minder, maar geen asielzoekers, eerst de Nederlander zelf allemaal een goed dak boven het hoofd en dat in gezondheid. Geef de ouderen de zorg die ze verdienen, nu krijgen ze stank voor dank en als ze mazzel hebben worden ze 1x per week verschoond, waar gaat dat heen? Voor buitenlanders kan alles, het is discriminatie van de Nederlander, met Nederlander bedoel ik overigens niet mensen met 2 paspoorten. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 18:26 schreef Stylzz het volgende:[..] En hij weet dat t niet op te lossen is. Maar t plakt zo lekker in t pluche. Maar goed. Ieder zijn voorkeur. zijn er al transfers? Ja Geert Wilders naar GroenLinks-PVDA en die teringkabouter wordt de leider van DENK |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juni 2025 - 18:24 schreef van geil het volgende:[..] Eens hoor. elk punt van hem is bij voorbaat kansloos bij de oppositie, en ook de VVD zet hem graag steeds een hak,om hem vervolgens een wegloper te noemen. Alle stemmetjes ronselen in plaats van problemen oplossen. Geert mag de eer niet hebben(want dan wordt hij nog groter),en de media is een groot links circus. Alleen al daarom, deze keer gaat onze stem hier naar de PVV. Zo is het, en bij veeeel mensen hoor ik t zelfde geluid.
En hopelijk bij genoeg...
Anders weer lekker t Paarse beleid, wat ons in deze beerput gestort heeft jarenlang. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wilders is net als de rest van Den Haag. Veel roepen, veel spinnen, heel veel partijtactiek Als eigenbelangen voor het landsbelang gaan is het tijd om weg te wezen. En daar zit het probleem bij veel politici, veel te gehecht aan hun plekkie. Wilders was een tassendrager bij Frits Bolkestein in z'n begintijd bij de VVD. Zo lang zit Geert al in de politiek. En moet hij al 20 jaar voor miljoenen per jaar beveiligd worden. Een ivoren toren en een gouden kooi. Hij is een soort omgekeerde jihad begonnen tegen de islam,en dat is toch wel enigzins geëscaleerd met die fatwa's op zijn leven (De moord op Theo van Gogh,de toestand rond Ayaan Hirsi Ali destijds) en dat heeft z'n hele leven gaandeweg op de kop gezet. En ik geloof serieus dat mensen die de hoogste functies in ons land moeten bekleden een beetje stabiel in het leven moeten staan. Deze gast is meer als z'n halve leven op de vlucht, omgeven door een peloton gorilla's. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout