|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep, door dat beleid sluit zij kleinere landen steeds meer af en worden dergelijke -op zichzelf te prijzen acties- minder serieus genomen.
Overigens zal de aversie jegens Uefa vanuit zgn. kleinere landen steeds meer toenemen. Dus krijgen ze dat probleem alsnog.... En kijkcijfers en daarmee sponsorschap zullen meer en meer afnemen. De verrassing is weg en identificatie vanuit vele Europeanen zal afnemen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tijd voor een nieuwe aflevering van De Wilde Bond!
Gewoon afscheiden van de UEFA. Zij behartigen onze belangen niet meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat gaat ook gebeuren denk ik. Een Europese competitie met alleen topclubs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En daar zitten wij dan niet bij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 11:44 schreef Gerard_FR het volgende:Om het bij voetbal te houden, de uefa heeft de mond vol over discriminatie, respect en racisme. Maar dat de poen verdeeld wordt in de grote landen en er steeds meer uitgesloten worden van directe deelname aan grote toernooien is blijkbaar heel normaal? Is de ontzettende waarheid |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geen enkele Nederlandse club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 09:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Haha, die tuigdorpen vormen zich al, Stylzz. Via fb 1600 Nederlanders die willen komen naar een aangemaakt evenement in Zaandam 'om die ratten daar effe mores te leren'. Snap ik ook wel als je die beelden van de laatste rijd ziet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 10:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens hoor ...Gewoon aanpassen een ze hoeven het land niet uit. .. Wel vind ik dat stokslagen terug moet komen... 1 keer kk kaaskop je moet dood is 50 stokslagen ergens op een openbare plek. Word het een beetje zat die economische vluchtelingen die hier de dienst willen uitmaken. Geef mij die stok maar.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 10:59 schreef Stylzz het volgende:Samenleving is ook gewoon te zwak en een vriendjescultuur geworden. Participatie medailles, praten in plaats van straffen, vriendjes met de kinderen worden in laats van correctief optreden. Zo'n gast die op zo'n auto staat te dansen, schande roepen ze, maar als die agent hem eraf geknuppeld had, was Nederland te klein geweest. De maatschappij verhardt, maar niet waar het zou moeten. Gekker nog er spuugde een ventje naar een politieauto terwijl die vlogger het filmde. Politie vroeg hem het nog een keer te doen zodat ie zeker wist dat het erop stond.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
M'n collega komt ff achteruit uit een parkeervak m'n zijkant in.
Bedankt he HOER.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 10:18 schreef van geil het volgende:[..] ....... Verder zou ik bij dit soort problemen adviseren agenten uit andere rayons te sturen die vrijer en onbevangen zijn. Hier ben ik het mee eens. Dit werkt natuurlijk wel. Neem Terschelling. Wanneer daar iemand van de lokale bevolking moet worden opgepakt, komen er altijd agenten van de vaste wal. Om te voorkomen dat er op het eiland represailles worden ondernomen tegen de betreffende agenten. Het werkt daar wel. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Is ze niet verzekerd of deed ze het expres? Als represaille omdat je haar niet en haar collega wel neukt? Hoer kloterig ook, maar het is alleen blik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 13:54 schreef nr 10 het volgende:[..] Is ze niet verzekerd of deed ze het expres? Als represaille omdat je haar niet en haar collega wel neukt? Hoer kloterig ook, maar het is alleen blik. Prima verzekerd, dat wil je niet neuken Theo geloof me. Tis inderdaad enkel maar blik, ware het niet dat die zijkant drie weken geleden ook al vernieuwd is vanwege een aanrijding, pffff, ze zien me aal aankomen bij dat schade herstelbedrijf.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ben je lekker mee dan. Balen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet nu eerst op zoek naar vervangend vervoer want als het gaat regenen vanavond en ik moet terug rijden hiermee regent het in.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 13:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Prima verzekerd, dat wil je niet neuken Theo geloof me. Tis inderdaad enkel maar blik, ware het niet dat die zijkant drie weken geleden ook al vernieuwd is vanwege een aanrijding, pffff, ze zien me aal aankomen bij dat schade herstelbedrijf.. Was t die dikke pad zeker |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Autocorrect gebruikt standaard woorden die het meest door de gebruiker worden gebruikt. Is het aantal keren dat ik hier ineens een hoer voorbij zien komen ook representatief voor het type mens dat hier vaak komt? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha nee die niet dan was het waarschijnlijk nog erger geweest.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 14:01 schreef RenatoBos het volgende:Moet nu eerst op zoek naar vervangend vervoer want als het gaat regenen vanavond en ik moet terug rijden hiermee regent het in.. sterkte er mee |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Een beetje maat haalt hem op uit Zeeuws-België |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 13:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Prima verzekerd, dat wil je niet neuken Theo geloof me. Tis inderdaad enkel maar blik, ware het niet dat die zijkant drie weken geleden ook al vernieuwd is vanwege een aanrijding, pffff, ze zien me aal aankomen bij dat schade herstelbedrijf.. Heet ze Barabas? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aha, de zeeuwse aardappelen komen er weer aan zie ik? 3 in 1, kost minder, geen cent teveel. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 13:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Prima verzekerd, dat wil je niet neuken Theo geloof me. Tis inderdaad enkel maar blik, ware het niet dat die zijkant drie weken geleden ook al vernieuwd is vanwege een aanrijding, pffff, ze zien me aal aankomen bij dat schade herstelbedrijf.. Geloof me. Dat schadebedrijf vind je een geweldenaar. Je staat in de top 10 van favoriete klanten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2016 - 14:04 schreef Gerard_FR het volgende:Autocorrect gebruikt standaard woorden die het meest door de gebruiker worden gebruikt. Is het aantal keren dat ik hier ineens een hoer voorbij zien komen ook representatief voor het type mens dat hier vaak komt? Nee hoer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sommige forumleden zijn zelfs hardhoerend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O? Is Willem A. Uit de kast gekomen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat wijf dat mij aanreed was niet vet, maar wel oud. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Geen idee, maar die troon was geen succes.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Twee keer in een maand tijd bij elkaar denk ik 7.000€, ik verwacht een klantenkaart.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die hoer maar nomineren dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pechtold naar de donor controle.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil